• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hoiiii, het heeft eigenlijk nu geen nut meer voor mij om te reageren, maar toch haaloooo en doeiiii :Y)}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    {oohhhh}
    Jessy Evans
    'Nou, jij hebt toch ook een lieve familie waar je leuke dingen mee doet?' vraag ik. Hoe zou het zijn om geen familie te hebben? Ik denk na. Eigenlijk weet ik het niet. Ik geef hem zachtjes een kusje terug.


    Jake Thomas Hamelton
    'Nee, ze zijn redelijk ouderwets. Mijn zus moest in het geheim een tattoo zetten maar het is natuurlijk wel uitgekomen. Je had hen moeten zien schreeuwen.' Ik rol met mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {yaaaayy school is klaar voor vandaag (yeah) nu kan ik weer reageren =)}


    Do what people say you can't.

    Jessy Evans
    'Owh' zeg ik. Die had ik nou even niet zien aan komen. 'Weet je dat ik iets heel anders had gedacht. Ik weet niet wat, maar nouja gewoon.' Ik kijk snel de andere kant op. 'Jupp, ik weet, ik zeg wat maar daarna weet ik eigenlijk niet meer wat ik heb gezegd of wou zeggen.' zeg ik lachend.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik lach. 'Het kampvuur begint binnen een halfuurtje bij het zwembad.' klinkt het door de boxen. 'Ehm- ik denk dat we terug moeten, ik moet me nog omkleden. In een zwemshort toekomen is ook niet zo slim.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Ja dat lijkt me erg handig!' We draaien om en lopen terug naar de huisjes. Alles stond niet ver van elkaar dus we waren er zo. 'Ik blijf hier wel wachten.'


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik loop naar binnen, naar mijn kamer toe. Uit mijn kast haal ik een houthakkershemd, een shirt en een jeans. Vlug kleed ik me om en loop terug naar Jessy. 'Klaar.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Dat zie ik.' glimlach ik. Ik geef hem een klein kusje op zijn mond. 'Moeten we dan zo naar dat kampvuur?' Tuurlijk moet dat Jessy, dat zeiden ze toch net via de boxen. 'Ohja' denk ik hardop.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik lach en pak haar hand vast. Een beetje verder van het zwembad staan nu houten blokken om op te zitten en een groot kampvuur. Ik zie een man staan die naar ons af komt lopen. 'Hi, ik ben Ian, de presentator.' glimlacht hij 'en wie zijn jullie?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ian, die dus de presentator is vraagt wie we zijn. 'Ik ben Jessy uit de bad Countless.' antwoord ik blij.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Jake van Breaking Rules.' zeg ik en knik. 'Oke jullie mogen gaan zitten ergens.' lacht hij ons toe. Ik neem Jessy's hand vast en ga op een houten blok zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik luister naar de mededeling en kijk grijnzend naar Allie. 'ben je al klaar voor de spookverhalen?' vraag ik haar en ik leg de zak ships op tavel om daarna mijn kleding af te kloppen van de kruimels.

    Louis William Tomlinson
    Ik rol even met mijn ogen. 'ik eet heus niet alleen maar ships hoor, als je dat soms denkt.' mompelde ik. Toen werd er omgeroepen dat het kampvuur bijna begon vouwde ik de zak dicht. 'maar dan wik je straks dus zekker ook niet eentje van Louis zijn speciale marshmallows?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik kreun zachtjes en sta dan maar op. 'Nee, maar ik zal wel moeten.' zucht ik en lach als hij zijn kleren afklopt. Ik doe mijn haar vlug in een paardenstaart met de rekker om mijn pols.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ian Carl Houston
    Glimlachend kijk ik hoe het meisje, Jessy & de jongen, Jake gaan zitten. Nu nog wachten op de anderen. Ik zie een meisje met donker haar naar hier lopen. 'Ian de presentator.' stel ik me voor. 'Jade, uit Countless.' zegt het meisje; 'Je vriendin Jessy is hier al.' merk ik op. Ze glimlacht en gaat ergens zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik sta op en steek mijn hand uit naar Allie. 'Kom.' glimlach ik en ik wacht tot ze mijn hand aanneemt. Dit was een goed moment om echt haar vertrouwen terug te winnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''