• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze keek verbaasd op naar mij en knikte toen lichtjes, toch bleef ze staan.
    'Eh oké. Als je dat wilt. Heb je je capuchon lang genoeg af gehad dan?' vroeg ze aan mij en ik haalde lichtjes mijn schouders daarbij op als antwoord. 'Ik heb in ieder geval nog geen haast. Mentale voorbereiding en stuff,' mompelde ze. Ik keek haar bedenkelijk aan en haalde weer lichtjes mijn schouders op.
    'Als ik hem maar eventjes af kan hebben is al fijn,' vertelde ik eerlijk aan haar. 'Maar we kunnen ook nog even wachten als dat voor jou fijner is,' voegde ik er aan toe met een vriendelijke glimlach. 'Ik weet alleen niet wat we in die tussentijd kunnen gaan doen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me bedenkelijk aan en haalt weer licht zijn schouders op.
    "Als ik hem maar eventjes af kan hebben is al fijn." vertelt hij eerlijk. "Maar we kunnen ook nog even wachten als dat voor jou fijner is. Ik weet alleen niet wat we in die tussentijd kunnen gaan doen..." Ik verbaas me over zijn constante vriendelijkheid, hoe houd hij dat vol? Niet dat ik niet meestal vriendelijk ben, maar in zijn situatie... Nu heb ik alweer vooroordelen. Ik zucht om mezelf en ga op het uiteinde van het bed zitten.
    "Je mag je capuchon nog even afhouden denk ik." mompel ik. Ik kijk even naar mijn handen die ik verstrengel voordat ik opkijk naar Sal. "Ik durf nog niet, ik ben zo'n angsthaas." Ik lach er even als een idioot bij.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ik hoorde haar zuchten en keek toe hoe ze op het uiteinde ging zitten van het bed.
    'Je mag je capuchon nog even afhouden denk ik,' mompelde ze. Ze keek omlaag naar haar handen die ze verstrengelde voordat ze weer opkeek naar mij.
    'Ik durf nog niet, ik ben zo'n angsthaas,' zei ze en ze lachte er eventjes als een idioot bij. Ik lachte zacht om hoe ze deed en schudde toen licht mijn hoofd.
    'Maar dat maakt toch niet uit Rikki? Iedereen is wel eens bang, maak niet uit om wat voor reden. Bovendien heeft het nog geen haast, of wel?' Ik deed mijn hoofd iets schuin terwijl ik naar haar keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht, waarschijnlijk om mijn idiote lach en schud licht zijn hoofd.
    "Maar dat maakt toch niet uit Rikki? Iedereen is wel eens bang, maakt niet uit om wat voor reden. Bovendien heeft het nog geen haast, of wel?" Hij houd zijn hoofd iets schuin terwijl hij naar mij kijkt. Ik glimlach lichtjes en schud met mijn hoofd.
    "Nee, je hebt gelijk. Bedankt." glimlach ik. Ik draai mijn lichaam wat zodat ik hem beter kan aankijken. Normaal had ik mijn benen in een kleermakerszit gevouwen maar dat vind ik zo onbeleefd. Ik kijk even naar zijn litteken en heb opnieuw de neiging om hem aan te raken maar negeer het.
    "Wil je er meer over vertellen?" vraag ik zacht. Volgens mij weet hij wel waar ik het over heb omdat ik nogal heb zitten staren.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee, je hebt gelijk. Bedankt,' glimlachte ze. Ik glimlachte vriendelijk terug. Ze draaide zich wat zodat ze mij beter kon aankijken, al keek ze niet echt naar het geheel.. Ze staarde..
    'Wil je er meer over vertellen?' vroeg ze zacht. Even moest ik nadenken over wat ze het bedoelde, maar ik had het al gauw door. Ze had gestaard naar mijn litteken. Even keek ik omlaag en haalde ik mijn schouders op.
    'Ligt eraan,' zei ik zacht. 'Wat wil je er precies verder over weten?' voegde ik er vragend aan toe terwijl ik haar een beetje aankeek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als hij het door heeft kijkt hij omlaag en haalt hij zijn schouder op.
    "Ligt eraan. "zegt hij zacht. "Wat wil je er precies over weten?" voegt hij er vragend aan toe terwijl hij me weer een beetje aankijkt. Ik denk even na over een gepast antwoord.
    "Alleen wat jij er over kwijt wilt natuurlijk." zeg ik snel en glimlach licht. "Ik weet er weinig over en ik ben bang dat ik per ongeluk iets verkeerds erover zeg dat een gevoelige snaar raakt wat eigenlijk niet hoeft." mompel ik vervolgens en het klinkt als een rare smoes in mijn oren terwijl ik het toch echt meen. Ik ben ook gewoon erg nieuwsgierig maar dat lijkt me toch redelijk normaal.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Alleen wat jij er over kwijt wilt natuurlijk,' zei ze snel en glimlachte licht. 'Ik weet er weinig over en ik ben bang dat ik per ongeluk iets verkeerds erover zeg dat een gevoelige snaar raakt wat eigenlijk niet hoeft,' mompelde ze vervolgens. Ik keek haar bedenkelijk aan en zuchtte toen lichtjes. Ik wist helemaal niet wat ik er kwijt over wilde en wat ik precies moet vertellen. Ik snapte maar half wat ze bedoelde.
    'Ik weet echt niet wat ik er verder moet vertellen. Hij zit er en ja.. Zij wouden mij niet hebben en blijkbaar wouden ze ook niet dat iemand anders mij wou hebben. Ik snap alleen niet waarom.. Ik kan niets bedenken wat ik vroeger fout had gedaan..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me wat bedenkelijk aan en zucht vervolgens lichtjes.
    "Ik weet ik niet wat ik er verder moet vertellen. Hij zit er en ja... Zij wouden mij niet hebben en blijkbaar wouden ze ook niet dat iemand anders mij wou hebben. Ik snap alleen niet waarom... Ik kan niets bedenken wat ik vroeger fout had gedaan..." zegt hij. Ik slik eventjes terwijl ik dichterbij wil schuiven om hem gerust te stellen maar doe het niet.
    "Ik weet wel waarom. Omdat sommig mensen gestoord zijn." mompel ik wat nerveus maar met een spoortje woede erdoor. "Ik zie niet in waarom iemand jou niet zo willen hebben, het zijn gewoon gekken." stel ik vast, volgens mij meer voor mezelf dan voor hem omdat ik het anders nooit zo geformuleerd hardop had gezegd.


    Your make-up is terrible

    (Ik wacht op Sam haar reactie 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (Ik wacht op Sam haar reactie 8D)

    Oh! Oeps, sorry crap :'D. Faal. Aight. Ik moet nog naar huis fietsen en dan komt ie ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    [Okaay. Veel plezier met fietsen xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ivan schreef:
    (...)
    Oh! Oeps, sorry crap :'D. Faal. Aight. Ik moet nog naar huis fietsen en dan komt ie ^^

    Hahaha, ik dacht al, jullie wachten toch niet op mij. :') Well, have fun anyway.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sal Levine

    'Ik weet wel waarom. Omdat sommig mensen gestoord zijn,' mompelde ze nerveus, maar ik hoorde er ook een spoortje woede door. 'Ik zie niet in waarom iemand jou niet zo willen hebben, het zijn gewoon gekken.' Ik lachte zachtjes en bloosde weer omdat haar woorden lief waren, al wist ik niet zeker of zij dat door had. Of wel.. Waarom zei ze het anders?
    'Dank je,' zei ik tegen haar. Ik wist niets beters. 'Zijn er nog meer dingen die je wou weten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en bloost wat. Ik zucht opgelucht omdat hij het niet slecht opvat, dat had natuurlijk ook nog gekunt.
    "Dank je." zegt hij. "Zijn er nog meer dingen die je wou weten?"
    "Zoveel." mompel ik beschaamd en ik kijk weer naar mijn handen waarna ik met een glimlachje opkijk. "Maar dat ga ik je niet echt aandoen. Straks lijkt het nog op een kruisverhoor." zeg ik met een klein grinnikje. Ik tik met mijn nagels wat op elkaar en kijk dan nerveus weer weg als ik merk hoe ik over moet komen. Ik lijk wel een beetje op een bemoeial vind ik zelf.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Zoveel,' mompelde ze. 'Maar dat ga ik je niet echt aandoen. Straks lijkt het nog op een kruisverhoor,' zei ze met een klein grinnikje. Ik lachte zachtjes om haar woorden en ook om hoe haar lichaamshouding werd.
    'Ontspan,' zei ik vriendelijk. 'Ergens vind ik het wel leuk dat je zo geïnteresseerd ben. Ik maak dat niet vaak mee.' Ik haalde mijn schouder ietsjes op en keek even naar de muur waar nog een lichte vlek en een deuk was te zien.
    'Dus ehm.. Vraag maar zo veel je wilt, als je maar wel beloofd dat alles tussen ons blijft, oké?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you