• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze pakte mijn hand beet en lachte zacht terwijl ze erin kneep.
    'Blijf er nou eens vanaf!' zei ze en ze liet gelijk mijn hand weer los. 'De volgende keer maak ik het niet meer. En dat is simpel, je knipt het er af. Net zoals je met gips doet,' antwoordde ze simpel. Ze ging weer zitten en keek mij weer aan. Ik stak mijn hand naar haar uit.
    'Hou hem dan maar vast,' zei ik en lachte eventjes. 'Anders blijf ik plukken.' Toch trok ik mijn hand weer terug en begon weer te plukken. Afweziger dan zo net. 'Kunnen we zo naar buiten gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hou hem dan maar vast. Anders blijf ik plukken." zegt hij en lacht eventjes. Hij heeft zijn hand naar me uitgestoken en ik kijk er twijfelend naar. Zal ik het doen? Net op dat moment trekt hij zijn hand terug en gaat hij weer plukken, zijn blik op oneindig. Hij is hardstikke afwezig.
    "Kunnen we zo naar buiten gaan?" vraagt hij. Ik slik eens en knik waarna ik op sta.
    "Natuurlijk, laten we gaan, misschien word je dan wat minder afwezig." zeg ik zacht en ik loop naar de deuropening van de keuken richting buiten. "Waar denk je eigenlijk allemaal aan?" vraag ik dan wat nieuwsgierig. Misschien heb ik nu wel weer teveel gevraagt maar hij kan het nu zelf bepalen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Natuurlijk, laten we gaan, misschien word je dan wat minder afwezig,' zei ze zacht en ze liep naar de deuropening van de keuken richting buiten. Ik had niet door gehad dat ze op was gestaan. Gauw stond ik op en volgde haar meteen. Was ik dan echt zo afwezig?
    'Waar denk je eigenlijk allemaal aan?' vroeg ze dan wat nieuwsgierig. Ik zoog een stukje lip naar binnen en knabbelde erop. Ik stopte mijn beide handen in de zakken van mijn vest, nadat ik mijn capuchon ver over mijn hoofd had getrokken.
    'Van alles,' mompelde ik zacht. Ik nam plaats op een bankje en staarde een beetje wat voor mij uit. 'Ik ben geloof ik nog onsocialer dan een kluizenaar, terwijl ik nog onder de mensen kom!' Ik zuchtte eventjes. Ik haalde mijn handen uit mijn zakken en begon weer afwezig te plukken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij staat ook op en loopt met mij mee. zijn handen diep in zijn zakken, zijn capuchon volledig over zijn gezicht en knabbelend op zijn lip die hij naar binnen heeft gezogen.
    "Van alles." mompelt hij en hij neemt plaats op het bankje waar hij voor zich uit blijft kijken. "Ik ben geloof ik nog onsocialer dan een kluizenaar, terwijl ik nog onder de mensen kom!" Hij zucht eventjes en ik ga naast hem zitten. Zijn handen haalt hij uit zijn zakken en hij plukt afwezig aan het verband. Ik pak gelijk zijn hand er weer af.
    "Blijf er gewoon vanaf, of ik maak je hand vast met handboeien aan iets anders zodat je er niet bij kan." mompel ik met mijn blik op zijn hand gericht. "Maar zo erg is het nou ook weer niet. Je houd je redelijk goed sociaal stand bij mij terwijl dat toch wel lastig is." zeg ik tegen hem en ik kijk hem nu weer even ongemakkelijk aan.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Blijf er gewoon vanaf, of ik maak je hand vast met handboeien aan iets anders zodat je er niet bij kan,' mompelde ze met haar blik op mijn hand gericht, nadat ze die had afgepakt. 'Maar zo erg is het nou ook weer niet. Je houd je redelijk goed sociaal stand bij mij terwijl dat toch wel lastig is,' zei ze en ze keek mij even ongemakkelijk aan. Beschamend keek ik omlaag omdat ik nu mijn muts gewoon niet af durfde te doen. Ik beet weer verder op mijn lip. Plukken kon ik niet aangezien mijn hand was afgepakt.
    'Eerlijk gezegd vind ik dat al een wonder,' mompelde ik zachtjes en zuchtte toen. 'Wat moet ik doen Rikki?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt omlaag en ik voel me nog ongemakkelijker, alsof ik het weer fout gedaan heb.
    "Eerlijk gezegd vind ik dat al een wonder." mompelt hij zacht en hij schud. "Wat moet ik doen Rikki?" vraagt hij dan aan mij. Aan mij! Ik ben ongeveer even slecht in communicatie als Sal is, al ben ik het op een hele andere manier. Ik ga met mijn vrije hand nadenkend door mijn lange haar heen. Ik weet niet wat hij moet doen.
    "Praat gewoon, over dingen waar normale mensen ook over praten. Eten, het weer, muziek." antwoord ik zacht. "Alles wat je bedenkt, dat is toegestaan. Wees geïnteresseerd in je gesprekspartner en stel vragen." Shit, nu moet hij wel doorhebben dat ik een cursus in sociale communicatie heb gehad. Die woorden zijn net iets te... proffesioneel gevormt.


    Your make-up is terrible

    Haha van mij mag je Ayaki wel storen hoor, misschien dat Nightshade effe tijd voor zichzelf wil ^^ Trololo, fapfapfap. Maar Ayaki is overigens op weg naar z'n eigen kamer in deze post, misschien dat je kan doen dat Amy wat verloren heeft en zodoende in zijn kamer uitkomt om het te zoeken.

    Ayaki.

    'Ik snap het. Het is alleen dat mijn verleden iets is wat ik liever bij me hou,' reageert hij ineens een stuk kalmer dan ik net van hem heb meegemaakt. Vanwaar deze ommezwaai ineens? Wat gebeurde er? In een oogwenk besef ik me dat ik nog niet volledig gekleed ben, waarna ik al strompelend en verward mijn broek aantrek en de rest van mijn kleding goed doe.
    'Het spijt me,' zeg ik voor de zoveelste keer vandaag.
    'Ga maar, ga je maar douchen,' zegt hij. Ik kijk hem dankbaar aan waarna ik - waarschijnlijk net iets te enthousiast - van de zolder af schiet, een verdieping lager.
    Eenmaal in mijn kamer met de badkamer op slot durf ik eindelijk adem te halen. En op dat moment schiet er een onontkoombaar misselijk gevoel door me heen, waardoor ik schokkerig naar voren buig en overgeef. Ik hijg, begrijp niet wat er met me aan de hand is. Mijn lichaam is allang hersteld. Als het aan mijn fysieke capaciteiten ligt ben ik fit genoeg om weer op jacht te gaan. Maar waarom ben ik zo'n emotioneel wrak nu? Dit is niks voor mij. Ben ik niet.. ben ik niet sterk genoeg? Trillend laat ik me op de knieen zakken. Een traan glijdt langs mijn wang naar beneden. Ik sta nu een half uur onder de douche en ik voel me nog steeds smerig. Waarom.. waarom sloeg hij me niet gewoon?
    Ik gebruik een royale hoeveelheid zeep in een poging mijn lijf te reinigen, maar het werkt niet. Ik voel me nog steeds smerig, al ruik ik naar jasmijn en lotus en heb ik minstens elk plekje op mijn lijf vier keer gewassen.



    No growth of the heart is ever a waste

    [Nu vind ik hem echt zielig D:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Met haar vrije hand ging ze nadenken door haar lange, bruine haren heen. Lange haren zijn best wel interessant merkte ik op.
    'Praat gewoon, over dingen waar normale mensen ook over praten. Eten, het weer, muziek,' antwoordde ze zacht. 'Alles wat je bedenkt, dat is toegestaan. Wees geïnteresseerd in je gesprekspartner en stel vragen.' Ik fronste iets. Die zin kwam mij best wel bekend voor. Ik kwam er alleen niet op waarvan.
    'Het weer?' vroeg ik iets wat verward. 'Wie praat er nou over het weer? Ja lekker weertje hea? Oh jahoor, het is alleen deprimerend,' zei ik terwijl ik omhoog keen. Ik schudde mijn hoofd. 'Maar mensen zijn alleen geïnteresseerd in hun eigen dingen, je moet maar net geluk hebben om iemand te vinden die van hetzelfde houd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het weer?" vraagt hij en hij klinkt verward. "Wie praat er nou over het weer? Ja lekker weertje hea? Oh jahoor, het is alleen deprimerend." zegt hij terwijl hij omhoog kijkt. Ik volg zijn blik automatisch naar de donkere lucht boven ons. Als hij zijn hoofs schud kijk ik weer naar hem.
    "Maar mensen zijn alleen geïnteresseerd in hun eigen dingen, je moet maar net geluk hebben om iemand te vinden die van hetzelfde houd." Ik geef hem een zacht duwtje tegen zijn goede schouder.
    "Wees nou niet zo negatief de hele tijd, dat is helemaal niet waar. Ik vind het leuk om te luisteren naar wat je te vertellen hebt hoor." zeg ik tegen hem om het tegendeel te bewijzen. "Het weer is altijd goed om mee te beginnen, vooral als het lekker weer is. Dan kan je vragen of diegene nog iets gedaan heeft, of over korte broeken praten." murmel ik zacht. Ik weet het allemaal. Ik heb alle mogelijke gespreksonderwerpen in mijn hoofd gestampt maar er komt nooit wat van uit.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    En zacht duwtje gaf ze tegen mijn schouder en ik lachte zachtjes.
    'Wees nou niet zo negatief de hele tijd, dat is helemaal niet waar. Ik vind het leuk om te luisteren naar wat je te vertellen hebt hoor,' zei ze tegen mij en ik haalde mijn schouders iets op. Ze was waarschijnlijk één van de weinige. 'Het weer is altijd goed om mee te beginnen, vooral als het lekker weer is. Dan kan je vragen of diegene nog iets gedaan heeft, of over korte broeken praten,' mompelde ze zacht en nu was ik diegene die haar een zacht duwtje gaf tegen de schouder.
    'Ik weet niet of je het weet, maar ik ben een jongen. Ik zie mijzelf nog niet zo over korte broeken praten,' zei ik met een lachje. 'Maar verder klinkt het allemaal zo makkelijk hoe jij het verteld, maar het is moeilijk om ermee te beginnen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Dit keer geeft Sal mij een duwtje tegen mijn schouder en ik grinnik zacht.
    "Ik weet niet of je het weet, maar ik ben een jongen. Ik zie mijzelf nog niet zo over korte broeken praten." zegt hij met een lachje. Ik besef het nu pas en grinnik, ik had er helemaal niet over na gedacht dat het voor hem absoluut niet interessant zal zijn.
    "Maar verder klinkt het allemaal zo makkelijk hoe jij het vertelt, maar het is zo moeilijk om ermee te beginnen." Ik schud opnieuw met mijn hoofd, als teken dat hij het mis heeft. Het is ontzettend makkelijk maar ik durf het meestal niet en wacht gewoon tot iemand op mij afkomt.
    "Nee hoor, je gaat gewoon bij iemand staan en zegt: Oh wat is het warm of Oh wat vreselijk, die regen of die sneeuw. Dan gaat die ander er over in en heb je al snel een gesprek." mompel ik zacht met mijn blik op onze handen gericht. Nu krijg ik ook de neiging om aan zijn verband te plukken maar ik hou het binnen en doe het niet.
    "Als je dat durft tenminste." vervolg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee hoor, je gaat gewoon bij iemand staan en zegt: Oh wat is het warm of Oh wat vreselijk, die regen of die sneeuw. Dan gaat die ander er over in en heb je al snel een gesprek,' mompelde ze zacht na haar hoofd even te hebben geschud. Haar blik was gericht op onze handen. 'Als je dat durft tenminste,' vervolgde ze toen zacht. Ik haalde mijn schouder ietsjes op. Ik begon mijn vingers iets te bewegen waardoor het een zacht kras gebaar maakte tegen haar hand.
    'Zie, het klinkt dus helemaal niet zo makkelijk als je de durf erna niet hebt,' zei ik zacht. 'Straks vinden die mensen mij raar dat ik opeens tegen hun ga lopen praten. Dat is toch raar Rikki?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders iets op en begint met zijn vingers te bewegen. Het is een zacht krasgebaar waardoor er op mijn rode handen steeds een wit streepje verschijnt die dan weer verdwijnt.
    "Zie, het klinkt dus helemaal niet zo makkelijk als je de durf erna niet hebt." zegt hij zacht. "Straks vinden die mensen mij raar dat ik opeens tegen hun ga lopen praten. Dat is toch raar, Rikki?" Ik glimlach en schud met mijn hoofd.
    "Nee joh, Sal, dat noemen ze sociaal zijn. Iemand moet toch een gesprek beginnen, anders praat nooit iemand met elkaar." probeer ik hem uit te leggen. "Maar ik snap het wel, ik durf het ook niet zo goed. Ik wacht wel tot iemand naar mij toe komt. Al probeer ik het wel te veranderen hoor." zeg ik snel en wend mijn blik af van de witte streepjes die hij maakt. Het prikt een beetje en doet pijn, maar ik zeg er niets van omdat het op zich wel prettig is.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee joh, Sal, dat noemen ze sociaal zijn. Iemand moet toch een gesprek beginnen, anders praat nooit iemand met elkaar,' probeerde zij mij uit te leggen. 'Maar ik snap het wel, ik durf het ook niet zo goed. Ik wacht wel tot iemand naar mij toe komt. Al probeer ik het wel te veranderen hoor,' zei ze snel en ze wende haar blik af van onze handen.
    'Het lijkt mij zo raar,' mompelde ik zachtjes. Ik keek naar het verband en beet weer eventjes op mijn lip. Mijn vingers bewoog ik voorzichtig en pijnlijk. Ik gromde iets en hield ze maar weer stil. Zachtjes zuchtte ik.
    'Ik weet het nog niet wat en hoe ik het ga doen..'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you