• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Omg, geweldig :9~]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nightshade

    "Alstublieft, doe me geen pijn! I-ik.. ik wilde u niet- ik- alstublieft!" Ik gromde alleen maar naar hem en trok zijn Kimono uit. Ik zorgde er wel voor dat deze niet kapot ging. Ik wilde wraak, maar als ik die kapot zou maken zou het kunnen dat hij vreselijk kwaad word en dat wil ik nu niet hebben.
    "Alstublieft, maak me los. Het spijt me! Ik wist niet welke opdracht ik moest kiezen e-en ik.. ik keek naar uw karakter en.. het spijt me!" Ik bond Ayaki's handen vast. "Dan had je moeten nadenken over je opdracht. Ik had het kunnen tolereren tot aan het aankleden, maar daarna werd je te persoonlijk."
    "Alstublieft, maak me los." smeekte hij toen zijn ogen die van mij kruisten. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, je krijgt je straf en ik ga ervan genieten." Zijn adem stokte en ik lachte eventjes.
    Toen hij eenmaal vast zat trok ik zijn broek en boxer omlaag. Met mijn hand begon ik weer met zijn geslachtsdeel te spelen. "Eens kijken hoever ik je dit keer kan krijgen." zei ik met een grijns, "Geniet van je straf zou ik zeggen." Ik keek hem eventjes aan. "Ik hoop dat je hiervan kunt genieten en tegen pijn kunt."
    Toen boog ik me voorover en begon over zijn geslachtsdeel te likken, terwijl deze rees in mijn hand. Ik likte rondjes en rechte lijnen, net zolang totdat hij volledig stijf stond. Toen nam ik hem in mijn mond en begon hem te pijpen, zoals ik eerder in de douche had gedaan. Dit keer zou ik niet zo snel stoppen, dit keer wilde ik meer plezier.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Nog eventjes snel aangepast, ghehehe.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Sorry voor het weinige reageren en vanaf morgenmiddag ben ik drie daagjes weg, dus ik zal er even voor zorgen dat Kat ook nog naar anderen kan gaan ^^]

    Parthenope
    'Er is inderdaad nog veel te vertellen. Als je weet moest je vader mij identificeren, maar wat als hij fout zat? Ik leefde nog, was een van de slachtoffers, maar ik had ernstige schade aan mijn geheugen en aangezien mijn portomonee met mijn paspoort kwijt was geraakt in het vuurgevecht wisten ze niet wat ze met me aan moesten. Ik was verward, heel erg, maar ik kwam in een uitstekend revalidatiecentrum en herstelde stukje bij beetje. Het zou een medisch wonder zijn geweest. Nadat ik bijna volledig was hersteld ging ik natuurlijk meteen naar jou opzoek en ik was verbaasd om je in dit programma te vinden. Wat doe je hier?' Ik merkte dat ik zwakker werd. Ik kon niet voor eeuwig met haar blijven praten. Ik zou zometeen terug veranderen, dus ik zou met een excuus moeten komen om haar te verlaten.


    yeehh

    [ Ah, wat lief dat je daaraan denkt, hehe.^^ is niet erg hoor, veel plezier met die drie dagen!(: ]

    Katherine Sarah Gray
    Verward? Revalidatiecentrum? Ik denk dat ik nu degene ben die verward is. Het is te veel informatie voor nu, ik krijg er hoofdpijn van. Vandaar dat ik even mijn hand tegen mijn hoofd hou, om hem vervolgens te laten zakken.
    'Nadat ik bijna volledig was hersteld ging ik natuurlijk meteen naar jou op zoek en ik was verbaasd om je in dit programma te vinden. Wat doe je hier?' Ik glimlach wanneer ik hoor dat ze meteen naar mij op zoek ging.
    'Ik ben hier om over mijn angst heen te komen.' Even kijk ik zoekend om me heen, alvorens ik mijn stem zachter laat klinken. 'De dood, weet je wel,' herinner ik haar. 'Maar wat ga jij nu doen? Terug naar papa, of niet? Hij zal zich doodschrikken. Ik ben ook nog steeds verward, mam. Je maakt heel wat los.'


    everything, in time

    Parthenope
    Ik kijk de ruimte rond en doe alsof ik nadenk.
    'Ik weet het niet. Ik weet het echt niet. Ik wil eerst wat geld verdienen, mijn leven weer een beetje opbouwen en dan zie ik wel wat mijn volgende stap wordt.' Ik zucht. 'Ik heb je gemist.' Het blijft een poosje stil en dan zeg ik: 'Ik ben even naar de badkamer, oke?' Ik weet dat ik niet nog eens terug kan komen als haar moeder, maar daar is wel een excuus op te verzinnen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:50 ]


    yeehh

    Ayaki.

    Tot mijn verbijstering opent hij mijn kimono weer. Ik zie een vreemde blik in zijn ogen en op dat moment slaat de paniek toe.
    'Nee, je krijgt je straf en ik ga ervan genieten.' Mijn ogen worden zo groot als schoteltjes. Ik voel me zo kwetsbaar. Ik probeer me los te maken, maar het is tevergeefs. Mijn haar hangt in losse slierten langs mijn hoofd.
    'Alstublieft.. doe me geen pijn.' Mijn ogen verwijden zich als ik zijn hand bij privegebied voel. Op dat moment raakt de koele lucht op zolder de huid van mijn ontblote onderlichaam. Zonder verdere waarschuwing pakt hij mijn geslacht vast. Ik piep in protest.
    'Eens kijken hoever ik je dit keer kan krijgen.' Ik knijp mijn ogen dicht en wend mijn hoofd af. Dit is vreselijk.. ik schaam me zo.
    'A-alstublieft.. alles behalve dit,' piep ik.
    'Geniet van je straf zou ik zeggen.' Ik kijk door de spleetjes van mijn ogen door. Mijn blik kruist een doordringend paar ogen.
    'Ik hoop dat je hiervan kunt genieten en tegen pijn kunt.' Ondertussen gaat zijn hand gestaag door met waar het mee bezig is. Mijn lichaam trekt zich niks aan van de geestelijke stress, ongemak en angst.
    'P-pijn? Alstublieft.. doe me geen pijn. Het spijt me dat ik te ver ben gegaan. Het spijt me zo.' Nog een traan glijdt langs mijn wang naar beneden.
    Ineens houdt hij op en verlaagt zijn hoofd naar de plek des onheils. Mijn lichaam rilt, maar ik weet nog steeds niet of het in protest is, angst of zelfs.. opwinding? Mijn ogen schieten open bij dat besef. Opwinding..? In deze.. situatie? Onmogelijk. Ik hijg, bal de vastgebonden vuisten. Ik kantel mijn hoofd en kruis de spiegel die Nightshade tegen de muur heeft gezet. Mijn blik wordt vastberaden. Ik heb geen keus. Ik ben te verward, te bang.. ik kan me niet focussen nu. Maar het is de enige manier om dit te doorstaan! Ik ben bang.. mijn lichaam, mijn gevoel..
    Ik focus me op de spiegel, die wonderlijk genoeg deze kant op staat gericht. Ik zie mezelf en Nightshade die over me staat gebukt, zich tegoed doende aan mijn lichaam. Ik voel me.. walgelijk. Walgelijk dat een deel van mij dit.. prettig vindt. Walgelijk om het feit dat hij me pijn wil doen, dat ik weet dat hij me op deze manier wil vernederen. Ik wil dit niet maar mijn lichaam wil het wel. Ergens, diep van binnen.
    Focus! Mijn ogen worden vastberaden als ik in de spiegel kijk. Hij zal dit niet accepteren, hij zal me nog meer pijn doen als ik wakker word. Maar ik wil dit niet! Ik wil weg! Ik ben bang!
    Mijn ogen boren zich via de reflectie van de spiegel terug in de mijne.
    Slaap, Ayaki. Het is de enige manier. Slaap.
    En op dat moment verlies ik het bewustzijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    [AAARGH! SAM!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Ze schudde langzaam haar hoofd, maar het duurde daarna nog een tijdje voordat ze begon met praten. Had ik haar afgeschrikt? Werd ze bang net zoals al die andere kinderen?
    'Jezus, je hebt vast genoeg tijd gehad om dat uit te denken. Ik begrijp je volkomen denk ik,' zei ze zacht, haast fluisterend zelfs.
    'Hoe lang ben je eigenlijk bij je uh.. ouders gebleven?' vroeg ze aan mij. Ze slikte en haar ogen bleven hetzelfde zeggen als toen ik aan het vertellen was. Afgrijzen, maar op wie? Mijn gedachten hielpen niet echt mee met het bedenken.
    'Te lang,' zei ik zacht tegen haar. 'Eerlijk gezegd woon ik er nog steeds, maar ik ben hard bezig om te proberen op mijzelf te wonen. Het is lastig om werk te zoeken. Ik schrik mensen af zeggen ze telkens.' Ik slikte eventjes. 'De klanten, maar soms ook de werknemers zelf. Ik weet niet meer welk werk ik nog kan proberen.' Ik dwong mijzelf om een glimlachje te laten verschijnen op mijn gezicht. Al ging dat lastig en beet ik eventjes op mijn lip.
    'Het komt wel goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CyberLord schreef:
    [AAARGH! SAM!]

    HAHAHAI'm such a troll. Hey I'm only creating more openings for Nightshade to get pissed at Ayaki.
    He can run, but he can't hide. Night will get his way 8].


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    "P-pijn? Alstublieft.. doe me geen pijn. Het spijt me dat ik te ver ben gegaan. Het spijt me zo." Ik grinnikte terwijl zijn geslachtsdeel nog in mijn mond is. Ik stop niet en ga gewoon door. Hij moet maar leren waar de grens zit.
    Op een gegeven moment werd zijn geslachtsdeel weer slap en klein. Ik liet hem uit mijn mond vallen en keek verbaasd naar Ayaki. 'Wat is dit nou weer?' dacht ik bij mezelf. Toen zag ik dat Ayaki aan het slapen was. Ik keek snel om me heen en zag de spiegel staan. "Godver!" schreeuwde ik luid en sloeg op de tafel. "Je hebt lef en je bent slim." gromde ik.
    Ik sloeg hem op zijn wang. "Wakker worden flikker." siste ik tegen hem en greep hem bij zijn nek vast. Hij was veel te diep in een hypnotische staat. Ik kreeg hem niet wakker. Ik schreeuwde het uit en sloeg hem op zijn borstkas. Er kwam een kuch uit hem, maar meer ook niet.
    "Als je slaat heb ik er geen plezier aan." gromde ik kwaad en schopte tegen de martel tafel. Ik liep naar mijn kast vol met bloed en smeet de deur open. Ik pakte er twee pakken uit en sleepte mijn stoel naar de tafel toe. Ik liet me in de stoel zakken en scheurde de eerste zak open. Ik liet het in mijn mond stromen en ik slikte het gulzig naar binnen.
    Toen ik de eerste zak op had gooide ik hem in een hoek en maakte de volgende open. Deze dronk ik net zo snel op en toen keek ik naar Ayaki die nog steeds lag te slapen. "Wacht maar." siste ik, "Ik ben nog niet klaar."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ivan schreef:
    (...)
    HAHAHAI'm such a troll. Hey I'm only creating more openings for Nightshade to get pissed at Ayaki.
    He can run, but he can't hide. Night will get his way 8].

    [Je bent echt erg, zelfs ik word pissig door je reactie xd Ik leef me teveel in. I hope you like my post :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Oké. Nightshade is getting kinda creepy now, just a little.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lise Sophie Knight
    'Ik weet het niet. Ik weet het echt niet. Ik wil eerst wat geld verdienen, mijn leven weer een beetje opbouwen en dan zie ik wel wat de volgende stap wordt.' Het is eventjes stil en dan zegt mijn moeder dat ze mij mist en dat ze even naar de badkamer gaat.
    Nogmaals geef ik haar kort een knuffel. 'Ik heb jou ook gemist, vreselijk veel. Ga je maar opfrissen, ik wacht beneden op je,' glimlach ik. Ik druk een kus op haar wang en houd de badkamer deur voor haar open. Zodra ze binnen is, zwaai ik, sluit ik de deur en laat haar zich rustig opfrissen, terwijl ik in de woonkamer plaats neem op de bank. Daar zal ik op haar wachten.


    everything, in time

    Frey schreef:
    (Oké. Nightshade is getting kinda creepy now, just a little.)

    [He has to. Ik moet mijn rol wel goed uitvoeren.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.