• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze greep het dekbed stevig vast en probeerde iets te zeggen. “Je… bent gek,” kreeg ze er uiteindelijk uit en ze probeerde mij weg te duwen. "Sssth." zei ik dwingend, "Je wilt me toch helemaal niet wegduwen, je vind dit toch lekker?" Ik probeerde haar wil te veranderen. Ik probeerde te bereiken dat ze dit wilde, het zelfs zou smeken van me.
    Ik likte ondertussen het bloed van de wond af die daardoor heelde om daarna weer mijn tanden erin te zetten. Een leuk spelletje al zei ik het zelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Zeker weten,' zei ze duidelijk. 'Het is echt een opluchting. Soms ben ik echt een idioot, dat ik zoiets gewoon vergeet. Gelukkig hebben we Darren gevonden, vind je niet?' vroeg ze opgewekt. Ze nam een grote slot van haar water en zette het lege glas weer terug op tafel. Ik lachte iets onzeker en knikte iets.
    'Dat zeker weten,' zei ik met een glimlachje. Ik had eindelijk het zakje open gekregen en liet het zakje verdrinken in het water, gevolgd door twee suikerklontjes.
    'Verdrink,' mompelde ik er tegen. Ik keek over de tafel heen en merkte dat ik het thee lepeltje was vergeten. Ik zuchtte eventjes. Die pakte ik later wel. Ik begon met het zakje te spelen. Hoog, laag, hoog, laag zodat de thee sterker werd.
    'Misschien dat ik me gewoon vergist hebt in een spijker en dat ze wel zulke scheuren kunnen veroorzaken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht iets onzeker en knikt iets, wat ik amper opmerk.
    "Dat zeker weten." zegt hij met een glimlachje. Hij heeft het theezakje geopend en laat hem het water inzakken waarna hij er twee suikerklontjes bij gooit.
    "Verdrink." mompelt hij en ik lach zacht. Hij zucht eventjes en begint het zakje steeds omhoog en omlaag te laten. Ik volg zijn bewegingen even en veeg wat waterdruppeltjes van mijn glas af.
    "Misschien dat ik me gewoon vergist hebt in een spijker en dat ze wel zulke scheuren kunnen veroorzaken." zegt hij waarop ik wat overdreven knik.
    "Ja natuurlijk. Iets anders kan het niet zijn. Maar het is niet erg, dat is menselijk." glimlach ik naar Sal. "Ik zag ook niets en dacht ook wat anders, maar Darren zou toch niet liegen? En ik kan het me weer perfect herinneren." Ik probeer me plots af te vragen wat we ook alweer dachten maar kan het me niet herinneren waarna ik frons.


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    “Sssth.” Zei hij dwingend en ik opende mijn ogen even om er alleen even een paar keer mee te knipperen, aangezien ik zo hoopte dat het weg zou gaan. “Je wilt me toch helemaal niet wegduwen, je vind dit toch lekker?”
    Mijn andere hand bewoog ook schokkerig naar zijn borstkas en ik voelde hoe mijn energie langzaamaan wegdreef terwijl hij zijn tanden er weer inzette. Een niet zo prettig gevoel, als je het mij vroeg, maar daar zal hij wel niet om malen.
    “Ik… -” Ik wist niet meer wat ik moest zeggen of doen, mijn gedachten spraken elkaar tegen. De ene kant wilde het heel graag, maar de andere zei tegen me dat ik hem weg moest duwen. Het was dan ook heel raar toen ik het volgende deed; ik probeerde hem weg te duwen, maar wat ik zei klopte er totaal niet mee.
    “Ik vind het lekker…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Lol Sam, mij maakt het echt niet uit hoor. (: Party does sound good, maar ik weet niet of ik toch moet wachten op CottonCloud. D: ]


    everything, in time

    [En door jullie moet ik wachten op Sam en kan ik niet verder D:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Ja natuurlijk. Iets anders kan het niet zijn. Maar het is niet erg, dat is menselijk,' zei ze glimlachend na me na overdreven te hebben geknikt. 'Ik zag ook niets en dacht ook wat anders, maar Darren zou toch niet liegen? En ik kan het me weer perfect herinneren.' Ik knikte lichtjes op haar woorden.
    'Ja, dat had ik ook,' mompelde ik zacht. Ik stond op om een theelepel te gaan halen en daarmee vervolgens in mijn kopje te gaan roeren. Mijn ogen werden iets groter toen ik er weer aan dacht wat we op zolder vonden.
    'Maar die zakken,' vroeg ik en ik keek op naar Rikki. 'Die zakken met bloed en die ravage dat we vonden. Ik denk niet dat het kwam doordat er een spijker vlak bij de deur was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja, dat had ik ook." mompelt hij zacht. Hij staat op, pakt een theelepeltje en gaat weer zitten. Hij roert een beetje in zijn kopje en plots worden zijn ogen groter."Maar die zakken." vraagt hij en kijkt op naar mij. "Die zakken met bloed en die ravage dat we vonden. Ik denk niet dat het kwam doordat er een spijker vlakbij de deur was." Als ik aan al dat bloed denk word ik weer misselijk en knik ik lichtjes.
    "Maar... wie weet nou wie dat gedaan heeft?" vraag ik zacht en ondersteun mijn hoofd met mijn handen, mijn ellebogen leunen op de tafel. "Darren was toch niet op zolder, hij ging met mij mee naar beneden..." Ik word nog misselijker en heb het gevoel alsof ik iets heel belangrijks mis.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Maar... wie weet nou wie dat gedaan heeft?' vroeg ze zacht. Haar hoofd liet ze steunen op haar handen en met haar elleboog leunde ze op tafel.
    'Darren was toch niet op zolder, hij ging met mij mee naar beneden...' Ik knikte lichtjes en besefte me dat ze gelijk had. Haar gezicht werd iets bleker, weer misselijk? Bloed was echt geen goed onderwerp voor haar gezondheid.
    'Misschien dan toch dat de mensen van deze show goed zijn in decoratie? Ik weet het niet Rikki,' zei ik zacht terwijl ik naar het kopje staarde. Ik blies er eventjes over heen en nam toen een klein slokje.
    'Wil je nog meer water?' vroeg ik van onderwerp te veranderen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [-Wacht op wat Sam gaat doen-]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    Ze geeft aan dat ze nergens heeft verteld dat haar moeder is overleden.
    'Misschien is iemand in staat je gedachten te lezen,' zeg ik luchtig. Ik trek een heel klein glimlachje, dat zo weer wegtrekt. God, wat een dorst. Mijn keel is droog. Ik verlang naar, ik moet-
    'U-ugh..' Mijn ogen schieten naar de kamer waar Nightshade in is gelopen. Die geur! Ik kan niet..
    Mijn lichaam begint te trillen. Ik hijg, knijp de ogen dicht. Rustig, Ayaki!
    'Katherine.. mijn verontschuldigingen.. ik moet-' Als een zombie loop ik naar de gesloten deur toe, haal al mijn wilskracht naar voren om mijn bewegingen te blijven controleren en niet als een losgeslagen vampier op mijn doel af te rennen. Het is het niet waard.. niet waard om daarvoor gestraft te worden. Nightshade zal het niet tolereren.
    Ik klop twee keer op de deur, niet helemaal zeker van wat ik ga doen en doe hem dan open.
    'Je wilt me toch helemaal niet wegduwen, je vindt dit toch lekker?' hoor ik Nightshade zeggen op een vreemde, hypnotiserende toon. Langzaam en voorzichtig loop ik naar binnen. Mijn lichaam is in een staat apart. Een druppeltje zweet loopt nadrukkelijk langzaam via mijn voorhoofd naar beneden. De kracht die het kost om me in te moeten houden. Ik maak een klein hakkelig buiginkje, lichaam volgepompt met spanning en opwinding door de bloedgeur.
    'Mijn excuses dat ik onderbreek. Zou ik.. een slokje mogen?' vraag ik bescheiden als ik moeizaam de woorden naar buiten pers. Het beeld van de rode vloeistof brandt zich op mijn netvlies. Ik kan dit niet veel langer volhouden. Ik zie Nightshade's sadistische ogen, de ogen die ik eerder zag. Is hij van plan om me hier te laten zitten en me te laten lijden? Nee.. alles behalve dat!


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    "Misschien dan toch dat de mensen van deze show goed zijn in decoratie? Ik weet het niet Rikki." zegt hij zacht. Hij kijkt naar zijn kopje en blaast erover heen waarna hij er een slokje van neemt.
    "Ik hoop het." zeg ik zacht en ik neem de laatste slok van mijn water om het misselijke gevoel uit te bannen. Het helpt gelukkig een klein beetje.
    "Wil je nog meer water?" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, bedankt. Ik heb zo wel genoeg gehad." mompel ik zacht en ik kijk hem weer aan. "Dit maakt me zo in de war. Misschien is hij wel gewoon ingehuurd om ons in de war te maken." vertel ik hem dan eerlijk.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze duwde me weg en zei toen dat ze het lekker vond, maar voordat ik daarop kon reageren kwam Ayaki binnen en deed met blijkbaar veel moeite een buiging.
    "Mijn excuses dat ik onderbreek. Zou ik.. een slokje mogen?" vroeg hij bescheiden. Ik keek hem aan en likte expres nog eens over haar nek, maar knikte toen. "Ja, ga je gang. Ik heb al wat gedronken." zei ik met een glimlach, "Alleen je mag haar niet vermoorden!" Ik keek hem dreigend aan. "Als je dat wel doet kun je echt grote problemen verwachten." Toen stapte ik aan de kant zodat Ayaki erbij kon. "Enjoy."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Ze schudde haar hoofd als teken dat ze niet meer wou. Misschien straks..
    'Nee, bedankt. Ik heb zo wel genoeg gehad,' mompelde ze zacht en ze keek mij weer aan. 'Dit maakt me zo in de war. Misschien is hij wel gewoon ingehuurd om ons in de war te maken.' Ik knikte licht terwijl ik haar even aankeek.
    'Geef hem dan maar dubbel betaald,' mompelde ik. Ik ging even met mijn hand over mijn muts, schoof hem even naar achteren en toen weer naar voren. 'Ik weet het allemaal niet meer Rikki. Zo raar allemaal. Ik weet niet wat ik er van moet denken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katherine Sarah Gray
    Mijn gedachten lezen? Yeah right. Ik weet dat Ayaki niet echt een doorsnee persoon is, maar hij blijft me verbazen over hoe raar hij is. Nu weer.
    'U-ugh,' stamelt hij. Dan begint hij te trillen, te hijgen en knijpt hij zijn ogen dicht.
    'Eh.. Alles wel goed, Ayaki?' vraag ik bezorgd en verbaasd tegelijk.
    'Katherine.. Mijn verontschuldigingen.. ik moet-' En dan loopt hij weg. No way dat ik erachteraan ga. Ik denk dat ik liever bij hem uit de buurt blijft, volgens mij lijkt me dat ook gelijk het beste idee.
    Wat is er toch met hem? Misschien heeft hij een serieuze ziekte. Ik zal eens rondvragen of er mensen zijn die er meer van weten.
    Ayaki verdwijnt achter de deur en ik draai me om, terug naar mijn moeder. Gelijk komen de gemengde gevoelens weer naar boven.


    everything, in time