• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    "Geef hem dan maar dubbel betaald." mompelt hij. Hij gaat met zijn hand over zijn muts, schuift die naar achteren waardoor ik zijn gezicht weer kan zien en dan weer terug naar voren. Ik moet erom glimlachen.
    "Ik weet het allemaal niet meer Rikki. Zo raar allemaal. Ik weet niet wat ik er van moet denken." Ik lach ineens zachtjes als ik een idee krijg.
    "We moeten hem gewoon terug verwarren." zeg ik tegen Sal en ik speel met de waterdruppeltjes. Ik durf hem niet zo goed aan te kijken, al weet ik niet echt waarom.
    "Al weet ik niet hoe en of ik dat wel kan natuurlijk. Ik ben meestal te verlegen om dingen uit te lokken." mompel ik er achter aan en kijk nu wel op naar Sal. Ik glimlach zenuwachtig en veeg mijn natte vingers af aan mijn broek.


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    Wanneer de deur openging wist ik niet zeker of ik blij moest zijn, aangezien het dezelfde jongen was naar wie Darren net geknikt had in de gang. Ik had nog energie over en ik was dus ook lichtelijk opgelucht dat hij gestopt was, maar toen de jongen een buiging deed met veel moeite, fronste ik.
    "Mijn excuses dat ik onderbreek. Zou ik.. een slokje mogen?" vroeg hij bescheiden en ik vergrootte mijn ogen terwijl ik naar een uitweg zocht. Ik wilde niet leeg gezogen worden! Dit was niet mijn einde… hoop ik. Darren knikte en ik merkte hoe ik moeilijker begon te ademen.
    “Ja, ga je gang. Ik heb al wat gedronken. Alleen je mag haar niet vermoorden!” De dreigende blik die in zijn ogen kwam liet me even sudderen, maar ik greep Darren aan zijn blouse zodat hij niet weg zou gaan. Ik wist niet waarom, alsof hij me kon helpen of zo. Alleen mijn greep was te zacht en mijn handen vielen hulpeloos naast me neer op het bed terwijl ik de jonge man in horror aankeek, diegene die mijn bloed zou ontnemen.
    Het idee alleen al dat Darren hem verbood om me te vermoorden liet me rillen, aangezien de jongen zich dus blijkbaar niet kon inhouden. Ik hoopte alleen dat mijn doodvonnis niet geschreven stond. “Je kan dit niet doen…” Ik schudde mijn hoofd zwakjes en richtte me naar de jongen. “Niet doen…” Ik slikte hoorbaar en voelde hoe het bloed uit de wond stroomde en sommige druppels in mijn goudblonde haar plakten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sal Levine

    Ze lachte ineens zachtjes en ik keek haar vragend aan. Waarom lachte ze? Ze had ook al geglimlacht toen ik aan mijn capuchon zat.
    'We moeten hem gewoon terug verwarren,' zei ze en ze speelde met de waterdruppeltjes. Ze keek mij alleen niet zo goed aan als anders. Ik zuchtte lichtjes, toch was ik wel blij dat ze meer praatte dan zo net.
    'Al weet ik niet hoe en of ik dat wel kan natuurlijk. Ik ben meestal te verlegen om dingen uit te lokken,' mompelde ze en nu keek ze wel naar mij. Ze glimlachte zenuwachtig en ik keek haar bedenkelijk aan.
    'Je kan het vast wel,' zei ik met een mager glimlachje. 'Als ik al op het idee kwam om mijn vest uit te lenen, dan kan jij iemand verwarren,' zei ik met een onzeker lachje. 'Ik weet ook alleen niet hoe.. Ik ken hem ook niet goed. Ik weet ook helemaal niet of hij te verwarren is..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Stomme wond. Nu moet ik straks eerst je haar wassen voordat ik je alles laat vergeten xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Lol, first world problems! :'D ]


    everything, in time

    Rikki Madeleine Beck

    "Je kan het vast wel." zegt hij met een mager glimlachje nadat hij me bedenkelijk heeft aangekeken. Het zorgt ervoor dat ik denk dat hij liegt.
    "Als ik al op het idee kwam om mijn vest uit te lenen, dan kan jij iemand verwarren." zegt hij met een onzeker lachje. "Ik weet ook alleen niet hoe... Ik ken hem ook niet goed. Ik weet ook helemaal niet of hij te verwarren is..." Ik knik langzaam.
    "Vast wel. Ik moet alleen weten wat er met dat gat in mijn geheugen is. Er moet iets gebeurd zijn en daar moet ik hem mee kunnen verwarren. Ik moet doen alsof ik het weet." bedenk ik me hardop. Ik leg mijn vinger tegen mijn lip aan en streel over mijn bovenlip, die zacht aanvoelt. Ik pluk er even aan en schud dan mijn hoofd.
    "Ik weet het niet." mompel ik dan. "Ik ben goed in onzin bedenken geloof ik."


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    [Stomme wond. Nu moet ik straks eerst je haar wassen voordat ik je alles laat vergeten xd]

    (Je doet maar moeite. (cat) Jij bent diegene die in mijn nek heeft gebeten en me leeg dronk hoor. Pfff.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ayaki.

    Nadrukkelijk likt hij over haar hals, verspreidt het spoortje bloed. Ik ben gehypnotiseerd door het bloed. Wat een marteling.
    'Ja, ga je gang. Ik heb al wat gedronken.' Langzaam nader ik Nightshade's verse slachtoffer. Zo moeilijk.. om me in te houden. Ze zal sterven in mijn handen. Alles om deze dorst te stillen.
    'Alleen je mag haar niet vermoorden!' roept hij dan met een intimiderende dreiging in zijn stem. Mijn ogen verwijden zich even, waarna mijn gezichtsuitdrukking weer neutraal wordt. Het is een test. Hij wil me testen, of ik dit kan.
    'Als je dat wel doet kun je echt grote problemen verwachten.' Ik knik en stap dichterbij.
    'Begrepen.' Nightshade verlaat de plaats op het bed, waardoor ik erbij kan. Zwijgend, langzaam nader ik mijn slachtoffer ga op het bed zitten en buig over haar heen als een roofdier over zijn prooi. Mijn ogen schitteren met een onberekenbare, intense bloeddorst. Van mij, ze is van mij!
    Hou je in.. Ayaki.. bewijs dat je een volwaardige vampier bent! Rustige slokjes. Het zweet breekt me uit, al weet ik zeker dat mijn lijf koud is. Ik leg mijn hand op haar kaaklijn, hou haar gezicht zo op de juiste plaats en zet mijn lippen op de wonde bij haar hals. Mijn ademhaling wordt gejaagder als ik het bloed naar binnen zuig. Mijn lichaam begint weer te trillen van de spanning en het vooruitzicht naar nog meer bloed.
    Ik ruk me los van haar wond, met veel moeite. Ontspan. Niet te veel drinken, straks wordt het haar dood. Bewijs.. dat je dit kan. Bewijs dat die kinderlijke impulsiviteit van vannacht niet meer dan een misstap was!
    Opnieuw zet ik mijn tanden in haar nek. Voorzichtig. Ik hou de adem in als ik drink. Beheerst, ontspannen. Ik tel de seconden en de slokken. Ik laat weer los. Ik neem afstand van het verzwakte slachtoffers. Deze dorst heeft elk beetje wilskracht van me gevergd.
    'Dank u.'


    No growth of the heart is ever a waste

    [Frey wil jij eerst of zal ik eerst?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Frey wil jij eerst of zal ik eerst?]

    (Doe jij maar eerst, ik moet even snel een andere reactie afmaken.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okay]

    Nightshade

    Ayaki boog zich over haar heen en begon haar bloed te drinken. Eerst haastig en ongecontroleerd, maar hij riep zichzelf snel tot rust en dronk toen rustig en langzaam haar bloed. Hij had zich al veel beter onder controle dan eerst.
    "Dank U" zei hij toen hij klaar was en hij stapte bij haar vandaan. Toen liep ik naar haar toe en zette haar zo neer dat ze mij aankeek. "Kijk naar me." zei ik lief en hypnotiserend, "Wij zijn hier gekomen om wat drinken te pakken. Er is net niks gebeurd, we hebben geen bloed van je gedronken. Je bent wel duizelig, maar we weten allemaal niet waarom." Ik liet haar vergeten, alles vergeten. "Vergeet." zei ik nog eens voor de zekerheid. Daarna likte ik over haar nek zodat de wond die Ayaki achter liet verdween.
    "Gaat het Niamh?" vroeg ik bezorgd, "Is je duizeligheid alweer een beetje weg?"

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    De jongen naderde me langzaam, maar energie om te bewegen had ik bijna niet meer. Nu Darren van me had gedronken, telkens opnieuw en nu gaat deze jongen het doen… ik vroeg me af of ik dat überhaupt zal overleven, want hij leek niet iemand die zich in kon houden. Ook afgaande op Darren zijn woorden.
    Mijn hart klopte harder terwijl de jongen steeds dichterbij stapt en vervolgens op het bed gaat zitten, vervolgens over me heen boog alsof hij een roofdier was. Zijn ogen schitteren met iets wat ik niet wilde zien en het ergste was nog wel dat ik niets kon doen dan mijn handen zwakjes tegen zijn borstkas te zetten en hem proberen weg te duwen. Het mocht echter niet baten, ik was zwakker geworden dan ik wilde.
    Hij zoog mijn bloed naar binnen en ik voelde hoe zijn lichaam begon te trillen, of was dat die van mij? Doordat er zoveel bloed weg was, begon ik zwarte plekken voor mijn ogen te zien. Dit is niet goed, totaal niet goed. Wanneer de jongen afstand van me nam, liet ik mezelf als een zwakke pop liggen en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen.
    Toen kwam Darren opeens op me af, zette me neer zodat ik hem aan moest kijken. “Kijk naar me.” Ik probeerde mijn ademhaling nog steeds onder controle te houden, maar het lukte niet. “Wij zijn hier gekomen om wat drinken te pakken. Er is net niks gebeurd, we hebben geen bloed van je gedronken. Je bent wel duizelig, maar we weten allemaal niet waarom.” Ik knikte zwakjes, te zwakjes voor mijn doen, ook al wilde ik het helemaal niet. “Vergeet.”
    Hij likte over mijn nek en ik voelde opeens iets branden, maar het maakte me niets uit, want ik probeerde nog steeds bij zinnen te komen. “Gaat het Niamh?” Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en zag een wazige Darren. “Is je duizeligheid alweer een beetje weg?” Mijn mond deed ik open om wat te zeggen, maar er kwam niets uit en het leek alsof iemand mijn adem ontnam. Het zweet brak me uit en ik zag zwarte vlekken voor mijn ogen. Mijn zicht werd zwakker, zwakker… Toen viel ik naar achter met een bleek, porselein gezicht en mijn ogen dicht. Het zwarte omhelsde me als een soort vriend, een vriend die ik echter niet kon vertrouwen.
    Dit was helemaal niet goed…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is je personage nou dood of mogen wij dat bepalen?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Is je personage nou dood of mogen wij dat bepalen?]

    (Nee, ze is niet dood hahaha. Ze is bewusteloos. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sal Levine

    'Vast wel. Ik moet alleen weten wat er met dat gat in mijn geheugen is. Er moet iets gebeurd zijn en daar moet ik hem mee kunnen verwarren. Ik moet doen alsof ik het weet,' bedacht ze hard op. Mijn blik werd geïnteresseerd en ik bleef haar aankijken. Mijn aandacht werd alleen beetje afgeleid door haar vingers die over haar lip heen streelde en er aan plukte. Ze schudde haar hoofd waardoor mijn aandacht daar aan ook weer werd verstoord.
    'Ik weet het niet,' mompelde ze dan. 'Ik ben goed in onzin bedenken geloof ik.' Ik lachte zachtjes en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Ik vond het helemaal geen onzin. Jij geweldig!' Ik glimlachte oprecht naar haar terwijl ik iets verder dacht. 'Misschien.. Iets met die martel spullen. Die lagen daar toch zei je?' Ik dronk mijn thee verder op en schoof het kopje toen weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you