• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Broadfields schreef:
    Vanaf vandaag ben ik -huilhuil- weer naar school. :c
    Stuk minder online dus, niet te veel spammen want dan moet ik dat allemaal teruglezen. 8D

    [Sorry Marleen, maar wij blijven vast en zeker veel reageren (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Sorry Marleen, maar wij blijven vast en zeker veel reageren (cat)]


    Haha, dat vind ik ook niet erg joh. Niet dat je vanwege mij niet meer mag reageren, lollol. :3


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Haha, dat vind ik ook niet erg joh. Niet dat je vanwege mij niet meer mag reageren, lollol. :3

    [En ach, is toch leuk om dingen bij te lezen? Vooral als ik straks weer ga rapen / moorden.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me verward aan maar moet wel blozen om mijn compliment.
    "Dank je." zegt hij zacht en hij loopt naar zijn bed toe waar hij op gaat zitten. "Maar je keek nieuwsgierig. Je stelde geen vraag en ik dacht dat er een vraag ging komen. Wat wilde je vragen?" Hij kijkt mij nieuwsgierig aan en mijn hoofd word knalrood. Ik kijk weg, naar de grond.
    "U-uh... Ik vroeg me een beetje, af..." mompel ik schoorvoetend. "Of je dan ook een maagd bent." Ik steek mijn handen in mijn zakken en durf niet op te kijken voor zijn reactie. Ik voel me een idioot dat ik niet ontkent heb en nu zo'n vraag stel.
    "Sorry, dat hoef je niet te beantwoorden." vervolg ik snel. "Daarom vroeg ik het ook niet hard op." Ik kijk op en geef hem één van mijn uiterst zenuwachtige lachjes. Het klinkt zo nerveus dat ik wel door de grond kan zakken.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Haar hoofd werd knalrood en ze keek weg naar de grond.
    'U-uh... Ik vroeg me een beetje, af...' mompelde ze schoorvoetend. 'Of je dan ook een maagd bent.' Ik keek haar verbaasd aan, maar snapte het ergens wel denk ik waarom ze het vroeg. Haar handen stopte ze in haar zakken, maar ze keek mij niet meer aan.
    'Sorry, dat hoef je niet te beantwoorden,' vervolgde ze zichzelf snel. 'Daarom vroeg ik het ook niet hard op.' Ze keek op en gaf mij een zenuwachtig lachje. Het klonk nerveus en stiekem moest ik er zachtjes om lachen.
    'Ehh.. Ik ga hem ook niet beantwoorden, maar ik denk dat die antwoord wel een beetje duidelijk is in mijn geval of niet?' vroeg ik en ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. Ik keek de kamer eventjes rond. Het zag er eigenlijk best saai uit.. Niet dat mijn kamer thuis er niet saai uit zag, maar als nog..
    'Zullen we zo gaan?' vroeg ik om van onderwerp te veranderen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    'Het… gaat al iets beter,' zegt ze al hijgend. Nightshade ontfermt zich over haar wond. Vreemd hoe de meedogenloze vampier zich zonder blikken of blozen om turnt in een verpleegkundige en daar bovenop ook nog eens feilloos liegt. Mensen zijn fascinerend. Hij werpt een kleine glimlach in mijn richting. Ik weet niet precies wat hij bedoelt of verwacht, dus ik besluit me op de achtergrond te houden.
    'Ik zal wat water gaan halen,' zeg ik, maak een kleine buiging en ben weg naar de keuken. Ik pak een glas en neem een doosje vitaminepillen.
    Als ik terugkom geef ik Nightshades slachtoffer het aan.
    'Alstublieft, water en vitaminepillen. Voor het geval dat.' Vitaminepillen zullen nu erg goed van pas komen vanwege het bloedverlies.

    Crappy, short, do not care. Het is warm, I'm tired and inspiration runs low.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Wow, ik moest even wat teruglezen x'D]

    Parthenope
    Ik kon er niet over oordelen of ik blij was met de komst van Ayaki, maar hij was weg en ik had weer vrij spel.
    'Het spijt me om het zo te brengen.' Zeg ik op een meelijwekkende toon en ik doe weer een stap naar voren. 'Ik ontken niet dat ik het er moeilijk mee heb gehad, integendeel zelfs.' Ik snikte en concentreerde me goed om een paar tranen op te wekken. Ik ging zitten op een stoel bij de muur en glimlachte tussen het snikken door triest naar Katherine. 'Oh schat, ik ben gewoon zo blij je weer eens te zien.' Ik had besloten dit anders aan te pakken dan eerst. Misschien was er meer uit dit meisje te halen als ik er langer over deed.


    yeehh

    [Nu is het wachten op Frey xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Voor jou ja, voor mij is het wachten voorbij. _O_ ]

    Katherine Sarah Gray
    Mijn moeder praat rustig verder over het voorval tussen haar en mijn vader. Ze snikt en ik zie de tranen in haar ogen springen. Mijn armen, die ik over elkaar had geslagen, laat ik nu weer rustig langs mijn lichaam zakken. Ik kan niet boos zijn op een verdrietige moeder.
    Mijn moeder neemt plaats op de stoel. 'Oh schat, ik ben gewoon zo blij je weer eens te zien,' zegt ze en ik lach breed. Ondanks dat ze zit, kan ik me niet meer inhouden en vlieg haar even om de nek. Ik druk een dikke kus op haar wang en laat haar dan weer los.
    'Ik ook om jou te zien. Maar je moet het me wel uitleggen, ik begrijp dit alles niet helemaal,' beken ik vervolgens. 'Je bent toch wel echt.. overleden? We hebben je begraven.'


    everything, in time

    [iemand waar ik in kan springen met amy ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ehh... Ik ga hem ook niet beantwoorden, maar ik denk dat die antwoord wel een beetje duidelijk is in mijn geval of niet?" vraagt hij en hij krabt lichtjes aan zijn achterhoofd. Ik knik lichtjes en blijf knalrood. Kyle kijkt even de kamer rond, maar er valt niets interessants te zien. Misschien komt dat ook omdat ik niet de kamer rondkijk maar naar mijn zwarte schoenen blijf kijken.
    "Zullen we zo gaan?" vraagt hij en veranderd daarmee van onderwerp. Ik kijk wat verbaasd op naar hem en knik dan lichtjes waarbij ik blijf staan.
    "Eh oké. Als je dat wilt. Heb je je capuchon lang genoeg af gehad dan?" vraag ik aan hem. "Ik heb in ieder geval nog geen haast. Mentale voorbereiding en stuff." mompel ik. De zenuwen slaan alweer toe en mjn maag keert zich om bij het idee.


    Your make-up is terrible

    (I'm sorry, ik was vandaag bij een vriendin. ;$ Ik zal even lezen en reageren.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niamh Raine Pierce.
    “Ja, dat zijn mijn handen meestal.” Ik probeer zachtjes te grinniken, wat me deels lukt, en ik kijk Darren met nog steeds een vage blik in mijn ogen aan. “Gelukkig maar,” zei hij met een glimlach. “Laat mij die wond eens zien.” Hij boog voorover en duwde mijn hoofd voorzichtig aan de kant, waarmee ik gewillig help. “Hmm, je kunt er bijna niks meer van zien. Het is dat er bloed in je haar zit anders had ik het niet terug gevonden.” Hij legde me weer neer en keek me glimlachend aan. Bloed? Was ik zo hard gevallen dan?
    “Gelukkig maar dat er niks ergers is gebeurd toen je je hoofd stootte.” Ik fronste en probeerde helder na te denken, maar het lukte niet, het zorgde alleen voor maar meer hoofdpijn. Ik stopte er dus ook mee, aangezien het niet hielp. Darren had vast wel gelijk… toch? Het voelde nog steeds alsof er iets goed fout was, maar om daar nu vragen over te stellen, nee… ik was niet in de gezonde houding daarvoor. Misschien later.
    “Ik zal wat water gaan halen,” zei Ayaki, hij maakte een kleine buiging en liep weg. Ik keek hem na en richtte me vervolgens op Darren. “Hoe kan ik opeens gevallen zijn? Waartegen stootte ik mijn hoofd?” Ik probeerde rond te kijken, maar door het nog wazige en verzwaarde gevoel kon ik amper mijn hoofd bewegen. Niet snel na mijn vraag kwam Ayaki weer binnen.
    “Alsjeblieft, water en vitaminepillen. Voor het geval dat.” Twijfelend keek ik de jongen even aan, maar knikte toen zwakjes en mijn hand ging trillend omhoog, alsof er een baksteen aanhing leek het wel. Toen ik eindelijk de pillen had ingenomen en wat water had gedronken, gaf ik het glas aan de jongen terug. Een zwak glimlachje sierde mijn lippen. “Dank je…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    “Hoe kan ik opeens gevallen zijn? Waartegen stootte ik mijn hoofd?” Ze probeerde rond te kijken, maar dat lukte niet echt. "Dat weet ik dus niet, ik keek op dat moment niet. Je moet echt beter oppassen." zei ik bezorgd. Ayaki was weg gegaan en weer terug gekomen met water en vitaminepillen. Slim, heel slim van hem dat zou haar zeer zeker helpen.
    "Blijf nog maar even zitten." zei ik en ging naast haar zitten, "Het moet een flinke klap zijn geweest zeg."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Wow kort stukje, sorry D:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.