• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

Rollentopic

Your make-up is terrible

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zachtjes en schud lichtjes met zijn hoofd.
    "Ik vond het helemaal geen onzin. Jij geweldig!" Hij lijkt oprecht te glimlachen en ik lach onzeker. "Misschien... iets met die martel spullen. Die lagen daar toch zei je?" Hij drinkt zijn thee verder op en schuift zijn kopje weg. Ik knik langzaam.
    "Ja, die lagen daar..." mompel ik zacht. "Maar wat moet ik daar dan mee doen? En stil je voor dat ik er helemaal naast zit straks! Misschien heb ik wil iets beschamends gedaan en wilt hij me dat gewoon besparen." verzin ik uit het niets om me eronder uit te werken. Ik ben veel te zenuwachtig, dit kan ik niet. Ik pak mijn glas, sta op en vul hem weer met water, gewoon om iets te doen te hebben. Ik ga weer zitten en drink er kleine slokjes van.

Your make-up is terrible

[Herinner me eraan dat ik alle stukjes tekst tichtig keer overlees voordat ik ze ook echt plaats..]

Sal Levine

'Ja, die lagen daar...' mompelde ze zacht. 'Maar wat moet ik daar dan mee doen? En stil je voor dat ik er helemaal naast zit straks! Misschien heb ik wil iets beschamends gedaan en wilt hij me dat gewoon besparen,' vertelde ze. Ze pakte haar glas en vulde hem weer met water. Ik keek haar niet begrijpend aan. Ze ging weer zitten en nam er kleine slokjes van.
    'Je wou toch geen water?' vroeg ik aan haar. 'Je zei dat toch niet zodat ik bleef zitten? Ik kan prima water halen! Dat doet geen enkel pijn,' zei ik eerlijk tegen haar. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en staarde even naar het kopje.
    'Maar ik weet anders ook niks Rikki. Ik weet even helemaal niets meer. Ik leek er zo zeker van te zijn dat een spijker niet zulke scheuren kon maken, maar waarom zou Darren erom liegen?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Hahah zal ik doen.]

Rikki Madeleine Beck

"Je wou toch geen water?" vraagt hij nadat hij me niet begrijpend aan had gekeken. "Je zei dat toch niet zodat ik bleef zitten? Ik kan prima water halen! Dat doet geen enkel pijn." zegt hij. Hij schud even met zijn hoofd en kijkt naar het kopje.
    "Maar ik weet anders ook niks Rikki. Ik weet even helemaal niets meer. Ik leek er zo zeker van te zijn dat een spijker niet zulke scheuren kon maken, maar waarom zou Darren erom liegen?" Ik zucht zacht.
    "Ik pak alleen water om iets te doen te hebben. Ik heb geen eens dorst." geef ik zacht maar eerlijk toe waarna ik het glas van me af schuif. "Ik weet het ook niet meer... Het leek zo logisch toen hij het zei maar nu opeens niet meer. Hoe kan dat nou? Ik ga gewoon doen alsof ik alles weet, als ik hem zie." mompel ik. Ik wrijf even in mijn ogen en probeer te bedenken hoe ik dat in godsnaam voor elkaar ga krijgen zonder te stotteren, hakkelen en blozen. Niet dus, eigenlijk.

Your make-up is terrible

[Dank je]

Sal Levine

'Ik pak alleen water om iets te doen te hebben. Ik heb geen eens dorst,' gaf ze zacht toe. Ze klonk eerlijk en ik geloofde haar ook. Zeker toen ze haar glas weg schoof.
    'Ik weet het ook niet meer... Het leek zo logisch toen hij het zei maar nu opeens niet meer. Hoe kan dat nou? Ik ga gewoon doen alsof ik alles weet, als ik hem zie,' mompelde ze. Ik keek haar even haar en vroeg me af of dat wel goed kwam.
    'Zeker weten?' vroeg ik zacht. Ik ging weer met mijn hand over mijn capuchon en merkte dat ik hem heel graag weer even af wou hebben. Ik beet even op mijn lip.
    'I-ik wil alleen straks eerst even ergens heen,' zei ik zacht en beet weer even op mijn lip. 'Is dat erg? Ik ga daarna dan samen met jou mee naar Darren, oké?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Geen dank hoor, Sylltje.]

Rikki Madeleine Beck

"Zeker weten?" vraagt hij zacht. Hij gaat weer met zijn hand over zijn capuchon en bijt vervolgens op zijn lip.
    "I-ik wil alleen straks eerst even ergens heen." zegt hij zacht en bijt opnieuw op zijn lip. "Is dat erg? Ik ga daarna dan samen met jou mee naar Darren, oké?" Ik glimlach begrijpend en knik.
    "Natuurlijk is dat goed. Ik hou je niet tegen hoor." zeg ik zacht en blijf hem gewoon aankijken. "Als je wilt hoef je ook niet mee naar Darren. Ik denk dat ik het wel alleen kan. Maar ik zou het niet erg vinden. Waar wil je dan even heen?" vraag ik vervolgens. Ik probeer heel veel te praten om hem niet ongemakkelijk te laten voelen, volgens mij lukt het ook.

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Natuurlijk is dat goed. Ik hou je niet tegen hoor,' zei ze zacht en ze bleef mij gewoon aankijken waardoor ik moest glimlachen. 'Als je wilt hoef je ook niet mee naar Darren. Ik denk dat ik het wel alleen kan. Maar ik zou het niet erg vinden. Waar wil je dan even heen?' vroeg ze vervolgens. Ik was blij dat ze net zo veel praatte als toen we boven waren. Het liet mij weer glimlachen.
    'Ik wil wel mee,' zei ik vriendelijk en knikte er vastberaden bij. 'En ik wil even naar mij kamer,' vervolgde ik toen zacht. 'Ik wil gewoon even mijn capuchon af. Je mag wel mee gaan als je wilt,' zei ik en ik glimlachte er weer bij. 'Dan kunnen we daarna naar Darren gaan. Geen enkel probleem.'

Rikki Madeleine Beck

Ik vind het fijn dat hij zoveel glimlach, dan heb ik niet het gevoel dat ik zoveel praat voor niks. Praten is ook niet helemaal mijn ding namelijk.
    "Ik wil wel mee." zegt hij vriendelijk en knikt er vastberaden bij. "En ik wil even naar mij kamer. Ik wil gewoon even mijn capuchon af. Je mag wel mee gaan als je wilt. Dan kunnen we daarna naar Darren gaan. Geen enkel probleem." Ik glimlach ook omdat hij steeds glimlacht. Ik knik eventjes en veeg opnieuw een eigenwijze lok uit mijn gezicht. Dat krijg je met lang, stijl en glad haar. Het glijd zo gemakkelijk in je gezicht. Maar gelukkig even goed er weer uit.
    "Dat vind ik prima dan. Het is toch net iets minder eng alleen." verklaar ik zachtjes. "Ik snap dat je je capuchon af wilt. Zullen we dan maar naar boven gaan? Ik heb hier niets meer te zoeken." Ik sta al op in mijn haast om niets, soms handel ik een beetje te ver vooruit. Omdat hij nog geen ja gezegd heeft pak ik het glas vast en gooi ik hem leeg in de gootsteen waarna ik weer naar Sal kijk.

Your make-up is terrible

Sal Levine

Ze glimlachte ook en knikte eventjes. Ze veegde een lok haar uit haar gezicht waar ik zachtjes onzeker om moest lachen. Ik snapte alleen niet waar mijn lach telkens zo onzeker was.. Wat voor indruk wekte dat wel niet?
    'Dat vind ik prima dan. Het is toch net iets minder eng alleen,' verklaarde ze toen zachtjes. 'Ik snap dat je je capuchon af wilt. Zullen we dan maar naar boven gaan? Ik heb hier niets meer te zoeken.' Ik kon nog niks zeggen of ze stond al op. Verbaasd keek ik haar aan toen ze haar las leeg gooide en toen weer naar mij keek. Ik lachte weer iets wat onzeker en stond toen ook op. Nu was ik diegene die haar eens bij de hand pakte en mee nam. Ik liep naar boven en gelijk door naar mijn kamer. De deur sloot ik achter ons dicht en ik deed daarna vrijwel direct mijn capuchon af. Ik lachte weer wat onzeker en keek toen met een tevreden glimlach naar Rikki.
    'Ik vind het steeds fijner om hem af te hebben. Zeker nu er gewoon iemand is die mij liever zonder ziet dan met,' bekende ik zachtjes.

Ayaki.

Ik kijk toe hoe Nightshade zich weer over het slachtoffer ontfermt. Ik zie hem naderen, de blik in haar ogen veranderen naar een glazige uitdrukking. Nu weet ik het zeker: hij gebruikt hypnose op zijn slachtoffers. Ik hou de vrouw in de gaten en besef dat haar ademhaling aan het verzwakken is, net als de bloedcirculatie. Maar dat viel te verwachten. Voor zover ik weet is ze, als we nog veel meer bloed af gaan nemen, ten dode opgeschreven.
    'Wij zijn hier gekomen om wat drinken te pakken. Er is net niks gebeurd, we hebben geen bloed van je gedronken. Je bent wel duizelig, maar we weten allemaal niet waarom. Vergeet.' Als ze enigszins bij kennis is vraagt Nightshade hoe ze zich voelt. De act is weer op tafel. Dat betekent dat ik het spel mee zal moeten spelen. Toch is de nieuwsgierigheid me gaan dagen naar de hypnose en hoe hij het voor elkaar krijgt zijn slachtoffers zo feilloos te kunnen geloven wat hij zegt. Ik wil het leren. Iets zegt me dat deze hypnose wel eens kan bijdragen aan een goede illusie.
    'Nightshade, mag ik u wat vragen als u gereed bent? Onder vier ogen,' verzoek met een zachte onderdanige stem, niet wetend of dit gelegen komt en of het geoorloofd is een dergelijk iets te verzoeken.

No growth of the heart is ever a waste

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht weer onzeker, zoals hij vaak doet de laatste paar minuten. Ik begin me af te vragen of ik hem zo onzeker maak. De vraag zakt alweer weg als hij opstaat en mijn hand pakt om mij mee naar boven te nemen. Hij loopt gelijk door naar zijn kamer en doet de deur achter ons dicht. Zijn capuchon doet hij meteen af en hij lacht weer onzeker. Als hij tevreden naar me glimlacht besluit ik mijn mond nog even te houden.
    "Ik vind het steeds fijner om hem af te hebben. Zeker nu er gewoon iemand is die mij liever zonder ziet dan met." bekent hij zacht. Nu glimlach ik lichtjes en tevreden.
    "Gelukkig maar. Je ziet er gewoon beter uit zonder capuchon." Ik geef hem een vriendelijke stoot tegen zijn goede schouder en loop iets verder zijn kamer in waarna ik me weer omdraai naar hem. "Maak ik je onzeker?" vraag ik dan met een rood hoofd. Als Sal confronteren met iets mij al zo maakt, hoe zal het dan werken bij Darren? Vast niet veel beter...
    "Je lacht steeds zo... onzeker."

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Gelukkig maar. Je ziet er gewoon beter uit zonder capuchon,' zei ze waardoor ik iets begon te blozen. Ze gaf mij een vriendelijke stoot tegen mijn goede schouder aan en liep toen iets verder mijn kamer in. Ze draaide zich weer om waarna ze mij weer aan keek.
    'Maak ik je onzeker?' vroeg ze met een rood hoofd. 'Je lacht steeds zo... onzeker.' Het was dus haar ook al opgevallen hoe ik lachte. Ik zoog een stukje onderlip en beet er eventjes op. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Jij maakt mij niet onzeker. Ik lach altijd onzeker. Ik weet niet waarom,' legde ik uit en haalde mijn schouder iets op.
    'Maar Rikki? Mag ik straks iets bij je doen?' vroeg ik toen zacht. 'Ik had buiten namelijk zitten denken en ik wil iets doen. Ik ben benieuwd hoe het voelt namelijk.. '

Nightshade

Ze knipperde een paar keer met haar ogen. Toen ze iets wilde zeggen werden haar ogen groter en viel ze naar achteren. Haar gezicht was bleek en haar ogen waren gesloten. "Shit, je hebt teveel bloed gedronken." zei ik terwijl ik haar voorzichtig op mijn bed neerlegde. "Je hebt haar niet vermoord, maar ze zal het eerste uur erg duizelig zijn." Ik zuchtte eventjes, maar haalde toen mijn schouders op.
    "Nightshade, mag ik u wat vragen als u gereed bent? Onder vier ogen." verzocht Ayaki met een zachte onderdanige stem. Ik knikte. "Ja, dat mag. Maar we moeten eerst zorgen dat zij weer wakker word." Ik liep naar mijn badkamer en pakte een doekje. Toen draaide ik de kraan open en maakte het doekje goed nat waarna ik het uitwrong. Het doekje legde ik op het hoofd van Niamh. "Hopelijk word ze snel wakker." zuchtte ik.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

(Lol, dunno what to write. Of moet ik haar soms weer 'wakker' maken?)

Niamh Raine Pierce.
    -is bewusteloos-

Quiet the mind, and the soul will speak.

Rikki Madeleine Beck

Hij zuigt een stukje onderlip zijn mond in en bijt er eventjes op. Dan schud hij lichtjes met zijn hoofd wat mij een klein beetje laat glimlachen.
    "Jij maakt mij niet onzeker. Ik lach altijd onzeker. Ik weet niet waarom." zegt hij uit en haalt zijn schouder iets op. Ik zucht opgelucht.
    "Maar Rikki? Mag ik straks iets bij je doen?" vraagt hij zacht. "Ik had buiten namelijk zitten denken en ik wil iets doen. Ik ben benieuwd hoe het voelt namelijk..." Er verschijnt eerst een angstige blik in mijn ogen waarna ik besef dat hij toch geen kwaad in zin heeft dus het waarschijnlijk gewoon iets normaal zal zijn. Ik kijk hem toch even inschattend en onzeker in waarna ik mijn schouders ophaal.
    "Uh, oké. Dat is wel goed, denk ik?" geef ik wat zenuwachtig toestemming. Mijn ogen vernauwen zich iets en afwachtend kijk ik hem aan terwijl ik geen idee heb wat het is.

Your make-up is terrible

Frey schreef:
    (Lol, dunno what to write. Of moet ik haar soms weer 'wakker' maken?)

Niamh Raine Pierce.
    -is bewusteloos-

[Doe maar, is leuker ^^]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.