• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    (I get it. I wonder what he's gonna do now.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Parthenope
    Toen ik alleen in de badkamer was wachtte ik even tot ze weg was en daarna veranderde ik in mijn eigen, vertrouwde vorm. Het was een hele opluchting toen de last van het vasthouden van een vorm van me afviel. Ik keek in de spiegel en glimlachte toen ik zag dat ook deze transformatie weer vlekkeloos was gegaan. Ik werd beter. Ik had weer mijn eigen zwarte jurk aan en had weer mijn eigen volle lippen. Ik zat wat aan mijn zwarte haar tot het weer goed zat en luisterde even of er niemand voor de deur stond. Daarna deed ik de deur langzaam open.


    yeehh

    Rikki Madeleine Beck

    "Te lang." is zijn zachte antwoord. "Eerlijk gezegd woon ik er nog steeds, maar ik ben hard bezig om te proberen op mijzelf te wonen. Het is lastig om werk te zoeken. Ik schrik mensen af zeggen ze telkens." Hij slikt even en mijn normaal al grote ogen zijn nu vergroot tot schoteltjes. Hij woont er nog steeds? Het lukt mij niet om te praten op dit moment.
    "De klanten, maar soms ook de werknemers zelf. Ik weet niet meer welk werk ik nog kan proberen." Hij lijkt zichzelf te dwingen om te glimlachen maar faalt, waardoor hij op zijn lip bijt. "Het komt wel goed." Ik schud wild met mijn hoofd.
    "Het komt wel goed? Denk je dat echt? Je woont nog steeds bij die monsters!" piep ik over het onrecht. "Je had allang weggemoeten, je kan wel ergens beters terecht komen dan daar! Dan word je telefoniste, dan zien ze je toch niet, of zo iets." Ik maak mezelf zo boos dat ik mijn vuisten bal, wat een uiterst zeldzaam fenomeen is bij mij.


    Your make-up is terrible

    [Rikki is schattig :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Mitchell, weet je wat ik nu geweldig bij jou vindt?
    Ik vind het zo leuk dat je het echt zegt als je een post geweldig vindt. Meestal denk ik het, van 'wauw, awesome,' maar jij zegt het gewoon. Genius! :D ]


    everything, in time

    Ayaki.


    'Je tante komt zo op bezoek, Ayaki. Ik heb wat voor je gemaakt zodat je er goed uitziet.'
    'Wat heeft u gemaakt, moeder?' Ze houdt een donkerblauwe kimono vast. Mijn ogen sperren zich open. Die stof.. die stof is duur. Heeft ze dat helemaal zelf gemaakt? Zelfs mijn broer heeft er niet zo een.
    'Ik.. dank u. Ik voel me vereerd.' Ze lacht, vriendelijk. En ze omhelst me.
    'Graag gedaan, jongen. Je wordt al een man nu, ik vond het niet meer dan toepasselijk dat je daarom ook de juiste kleding zou hebben. Nu, breng jezelf op orde.' Ik knik.
    'Mag ik mijn broer bezoeken?' Mijn moeder schudt het hoofd.
    'Jij en ik zullen je tante zo gezelschap houden. Je weet hoe druk Usui is.' Een teleurgestelde blik op mijn gezicht.
    'We hebben al in geen dagen meer met elkaar kunnen spelen.' Mijn moeder haalt een hand door mijn haar.
    'Je broer houdt van je. Hij en je vader zijn druk bezig in de zaak die ooit van jou zal zijn. Wees trots op hem.' Ik knik en maak een korte buiging.
    'Ja. Moeder.'

    Langzaam open ik een oog. Het is koud. De realiteit sijpelt mijn gedachten weer binnen. Nightshade. Hij.. waar is hij? Ik draai het hoofd. Mijn adem stokt in mijn keel. Hij zit op de stoel vlakbij me met twee lege zakken bloed naast zich. Wat is er gebeurd? Ineens herinner ik me wat hij aan het doen was toen ik mezelf hypnotiseerde. Ik deed het in een moment van wanhoop. Maar nu.. ik ben naakt en kwetsbaar. En waarom voel ik ineens een enorme pijn op mijn buik?
    Ik kijk naar hem met smekende ogen. Zijn ogen spuwen vuur. Ik heb hem nog nooit zo kwaad gezien. Ik ben te bang om mijn mond te openen, te bang om te smeken of piepen.
    'N-Nightshade..' is het enige dat ik weet te fluisteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Broadfields schreef:
    [ Mitchell, weet je wat ik nu geweldig bij jou vindt?
    Ik vind het zo leuk dat je het echt zegt als je een post geweldig vindt. Meestal denk ik het, van 'wauw, awesome,' maar jij zegt het gewoon. Genius! :D ]

    Klopt haha! Kan heel motiverend werken bij mensen ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Je bent echt erg, zelfs ik word pissig door je reactie xd Ik leef me teveel in. I hope you like my post :Y)]

    Hahaha x'D Wauw da'k dat zelfs voor mekaar kreeg x'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sal Levine

    'Het komt wel goed? Denk je dat echt? Je woont nog steeds bij die monsters!' piepte ze nadat ze haar hoofd wild had geschud. 'Je had allang weggemoeten, je kan wel ergens beters terecht komen dan daar! Dan word je telefoniste, dan zien ze je toch niet, of zo iets.' Ik keek haar verbaasd aan over haar woorden. Zo fel en boos. Haar handen zag ik vervormen in vuisten. Ik vroeg me af of ze gewelddadig zou wezen.
    'Werknemers zien mij dan Rikki. Die schrik ik ook weg,' zei ik en schudde lichtjes mijn schouders op. 'En ik heb geen flauw idee waar ik terecht kan komen Rikki. Ik denk dat ik gewoon nog een tijd bij ze blijf. Klinkt gek, maar op de één of ander manier leer je er mee leven. Volgens mij klinkt dit heel gek voor jou of niet?' vroeg ik met een klein mager lachje. Ik liet me voorzichtig achterover vallen zodat ik op bed kon liggen met mijn benen over de rand heen. Mijn goede arm vouwde ik onder mijn hoofd.
    'En ergens denk ik inderdaad dat het goed komt. Vroeger kwam het ook gedeeltelijk goed, toen ik inbeeldde dat het iets stoers was of zo.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Broadfields schreef:
    [ Mitchell, weet je wat ik nu geweldig bij jou vindt?
    Ik vind het zo leuk dat je het echt zegt als je een post geweldig vindt. Meestal denk ik het, van 'wauw, awesome,' maar jij zegt het gewoon. Genius! :D ]


    [Hahaha, waarom zou ik het niet zeggen? If someone writes a good post he deserves to get a positive reaction :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nightshade

    Ik zag Ayaki langzaam bewegen en opkijken. Hij keek naar mij en hij schrok en keek naar mij met smekende ogen.
    "N-Nightshade.." is het enige dat hij fluisterde. Ik keek hem kwaad aan, mijn ogen moesten vuur spuwen.
    "Heb je lekker geslapen?" vroeg ik, terwijl ik uit de stoel opsprong. Ik liep naar de spiegel en ramde mijn vuist erdoor heen. Ik keek naar hem en gromde tevreden. "Zo, nu kun je je kleine trucje niet meer uitvoeren."
    Met ferme stappen liep ik naar hem toe terwijl mijn jack achter me aan wapperde. "Ik had het je niet moeten leren, je bent het niet waard." Ik trok mijn jack uit en gooide hem weg. Hij wapperde zachtjes door de lucht om uiteindelijk in een hoek neer te komen. "Waarom vertrouwde ik je om het op mij te proberen!?" Ik spuugde te woorden uit. Ik was woedend, laaiend.`
    Toen ik weer bij hem was gaf ik hem een knal in zijn gezicht met mijn vuist. Ik schudde mijn hand eventjes waarna ik begon te ijsberen. Pijn, ik moest hem pijn doen. Zoveel mogelijk pijn!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Dit is wel genoeg voor nu. Straks ga ik verder, gehehe.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Hmmm ja.. Ik laat Sal ver uit zijn buurt..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Aww, poor Ayaki! D: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ayaki.

    'Heb je lekker geslagen?' gromt hij met een dreigende ondertoon. Ik ben er geweest. Ik ben er absoluut geweest! Ik krimp in elkaar van de schaamte, de angst. Met een harde vuistslag ramt hij de spiegel in elkaar.
    'Zo, nu kun je je kleine trucje niet meer uitvoeren.' Hij loopt op me af. Nu word ik echt bang. Ik ging te ver! Ik ging te ver met die hypnose! Waarom begrijp ik.. de grenzen van iemand niet? Waarom.. moest het zo lopen? Zijn vertrouwen.. is weg! Een traan sijpelt via een ooghoek naar beneden.
    'Het spijt me..' fluister ik, niet meer in staat om meer mijn keel uit te krijgen.
    'Ik had het je niet moeten leren, je bent het niet waard.' Ik sla de ogen neer, ik beef. Hij gooit zijn jas uit, waardoor ik even opschrik. Ik wil dat dit voorbij is. Allemaal.. voorbij. Ik ben zo bang.
    'Waarom vertrouwde ik je om het op mij te proberen!?'
    'Het spijt me! Ik wist niet- ik wist niet hoever ik kon gaan, alstublieft, u moet me geloven! I-ik zocht naar iets.. naar iets wat u normaal nooit zou doen. D-dat is het enigem alstublieft, geloof me!' roep ik met een trillende stem, huilend. Ineens voel ik zijn vuist in mijn gezicht. Hard. Ik kreun door de pijn, voel een warme, natte vloeistof via de hoek van mijn mond en neus naar beneden druipen. Bloed. Mijn zicht is wazig.
    'H-het spijt me... a-alstublieft doe me geen pijn. Ik zal het niet meer doen, beloofd. Beloofd..' Mijn stem niet meer dan een zielig piepje.
    Ik ben bang. Bang, koud en naakt. Ik ben kwetsbaar. Ik wil weg. Wat is er gebeurd met de man die mijn leven redde? Wie is hij nu geworden? Waarom...
    Ik sluit de ogen als een vreemde soort rust over me heen spoelt, de angst verdrijft. Nu weet ik het weer. Alles is glashelder.
    'Nightshade..' zeg ik met een zachte stem.
    'Ik ben de fout in gegaan, alweer. Ik.. ik was onder de valse impressie dat ik een eigen wil had.' Ik sluit de ogen als een traan zich losmaakt. Dit is de prijs van mijn belofte.
    'Ik zal niet meer ongehoorzaam zijn of u proberen te slim af te zijn. S-straf me zoals u dat wenst. Sta me toe, om op deze manier boete te doen voor wat ik heb gedaan.' Mijn stem, breekbaar en zacht. Ik ben bang, nog steeds. Hij zal me pijn doen. Ik heb geen andere keus dan het uit te houden. Ik zal wel moeten nu.
    'Het spijt me zo.' Nog een traan glijdt naar beneden. Ik ben bang.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 22:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste