• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    -Pakt op en stop deze topic in mijn topics-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    "Nee, we zijn geen stel." lispelde Rikki en stond toen op. Ze trok Sal's hand mee en daardoor kreeg die een steek in zijn schouder. Hij liet haar hand los en gromde.
    "Ik ga naar binnen." mompelde Rikki zacht en keek wat onderdanig naar beneden. Wat was ze toch schattig als ze onderdanig deed. Ik zou haar later nog eens onderdanig laten doen, maar dan wel op mijn manier.
    Sal wende zijn blik af van Rikki en keek naar mij. "Ik ga denk ik ook. Ik heb zin in een kop thee." zei hij met een magere glimlach. "Ja, ga maar lekker thee drinken met Rikki." zei ik lachend en hun weg wuifde, "Ik vermaak me hier wel. Alweer alleen." Bij de laatste zin keek ik expres Rikki aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ga denk ik ook. Ik heb zin in een kop thee." zegt Sal met een magere glimlach en ik ben blij dat hij mee naar binnen gaat en zich niet op de kast laat jagen door Darren.
    "Ja, ga maar lekker thee drinken met Rikki." zegt Darren lachend en hij wuift ons weg waardoor ik naar hem op kijk. "Ik vermaak me hier wel. Alweer alleen." Hij kijkt mij aan en ik kijk hem wat schuldig terug aan waarna ik op mijn lip bijt.
    "W-wil je anders mee?" vraag ik zacht aan hem. "Al hoef ik geen thee, denk ik." Ik denk aan het gesneuvelde theekopje en aan mijn rode handen. Nee, dat was voorlopig thee genoeg voor mij geweest.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ja, ga maar lekker thee drinken met Rikki,' zei Darren lachend en hij wijfde ons weg. 'Ik vermaak me hier wel. Alweer alleen.' Ik keek hem een beetje fronsend aan en stond toen op.
    'W-wil je anders mee?' vroeg Rikki zacht aan Darren. Ik keek even van haar naar Darren. 'Al hoef ik geen thee, denk ik,' zei ze daarna nog. Ik haalde mijn schouder iets op. Volgens mij ziet het er telkens raar uit als ik maar telkens één schouder ophaalde. Zachtjes zuchtte ik erom.
    'Van mij mag je,' zei ik en ik liet mijn blik even op hem rusten. 'Zal ik ook voor jou thee maken Darren?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    "W-wil je anders mee?" vroeg Rikki zacht aan mij. 'Je bent zo berekenbaar.' dacht ik bij mezelf. "Al hoef ik geen thee, denk ik." ging ze verder. Sal haalde zijn schouders op. De andere lukte hem dus niet, die moest dan erg gewond zijn. 'Good to know.' dacht ik met een glimlach. "Dat snap ik Rikki, lijkt me niet zo handig."
    "Van mij mag je,' zei Sal en keek me eventjes aan, "Zal ik ook voor jou thee maken Darren?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee, dankje. Ik heb zelf iets wat een stuk lekkerder is dan thee. Maar bedankt voor het aanbod." Ik keek toen naar Rikki. "Ik wilde je alleen plagen." zei ik met een aardige glimlach, "Sorry als ik je schuldig liet voelen."

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Sal haalt zijn ene schouder op, wat er best vreemd uit ziet.
    "Dat snap ik Rikki, lijkt me niet zo handig." zegt hij en ik grimas licht.
    "Van mij mag je.' zegt Sal. "Zal ik ook voor jou thee maken Darren?" Darren schud even met zijn hoofd en ik hoop dat hij toch niet meegaat. Ik moest met Sal praten, als weet ik niet meer waarover het nou was.
    "Nee, dankje. Ik heb zelf iets wat een stuk lekkerder is dan thee. Maar bedankt voor het aanbod." Hij kijkt vervolgens naar mij. "Ik wilde je alleen plagen. Sorry als ik je schuldig liet voelen." Ik schud gelijk mijn hoofd alsof dat het geval niet is.
    "Nee hoor, ik zou het wel gezellig vinden." mompel ik zacht en houd mijn hoofd weer lichtjes naar beneden gericht. "Wat heb jij dan? Je maakt me nieuwsgierig." Ik heb eerlijk gezegd weinig trek in thee of melk of water. Iets anders is erg welkom bij mij. Ik kijk even op naar Sal en hoop dat hij ook wel iets anders lust.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee, dankje. Ik heb zelf iets wat een stuk lekkerder is dan thee. Maar bedankt voor het aanbod. Ik wilde je alleen plagen. Sorry als ik je schuldig liet voelen,' zei hij en hij was ondertussen naar Rikki gaan kijken bij zijn laatste woorden. Zij schudde gelijk haar hoofd.
    'Nee hoor, ik zou het wel gezellig vinden,' mompelde ze zacht en ze hield haar hoofd weer lichtjes naar beneden gericht. 'Wat heb jij dan? Je maakt me nieuwsgierig.' Ze keek mij even aan en ik glimlachte heel lichtjes. Ik wist niet wat het was waarom ze telkens naar beneden keek, maar er nu naar vragen leek me niet zo slim. Ik knikte eventjes op haar woorden en keek toen naar Darren terwijl ik onbewust iets dichter bij Rikki ging staan.
    'Ik ben ook wel benieuwd. Mij is alleen verteld dat er alleen thee, melk en water was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niamh Raine Pierce.
    Nadat ik wat thee had gedronken in de keuken, liep ik naar de huiskamer om me op de bank te laten vallen. Ondertussen waren er al meerdere personen langs gekomen, maar ik lette niet op ze. Mijn ogen vielen namelijk langzaamaan dicht en zo was ik in een ondiepe slaap gevallen.
    Het was zo dat ik sliep, maar wel gewoon kon horen wat mensen zeiden, al veranderde dat al snel. Ik kneep mijn ogen wat dichter en liet een zucht horen vantussen mijn dieprode gestifte lippen. Onbewust had ik me op de bank zoals een kat opgekrult en na een klein tijdje werd ik weer wakker.
    Ik had weer zin in gezelschap, ook al was ik niet echt een sociaal type. Waar zijn de anderen als ik wat wil praten? Mijn kristalblauwe ogen liet ik door de kamer dwalen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    "Nee hoor, ik zou het wel gezellig vinden,." mompelde Rikki zacht en hield haar hoofd weer lichtjes naar beneden gericht. "Wat heb jij dan? Je maakt me nieuwsgierig." Sal knikte eventjes op haar woorden en keek toen naar mij terwijl hij iets dichter bij Rikki ging staan.
    "Ik ben ook wel benieuwd. Mij is alleen verteld dat er alleen thee, melk en water was." Ik lacht eventjes waarna ik ook opstond. "Dat ga ik lekker niet zeggen." zei ik plagend en stak mijn tong uit. "Maar drink smakelijk met je thee of wat jullie ook gaan drinken."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Sal komt iets dichterbij mij staan wat een veilig gevoel geeft.
    "Ik ben ook wel benieuwd. Mij is alleen verteld dat er alleen thee, melk en water was." Darren lacht en staat ook op.
    "Dat ga ik lekker niet zeggen." zegt hij plagend en steekt zijn tong uit. "Maar drink smakelijk met je thee of wat jullie ook gaan drinken." Ik glimlach wat en knik.
    "Bedankt. Jij ook met je geheime drinken." Het doet me plots denken aan al dat bloed op zolder in zakjes waardoor ik misselijk word. Ik kijk op naar Sal en loop snel naar de deur.
    "Tot ziens." fluister ik nog en hou de deur open voor Sal zodat hij ook naar binnen kan. Ik pak zijn goede hand vast en trek hem mee naar de keuken.


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nightshade

    "Bedankt. Jij ook met je geheime drinken." Ze keek toen naar Sal en liep snel naar de deur. "Tot ziens." fluisterde ze nog en hield toen de deur open voor Sal. Toen pakte ze zijn hand en trok hem mee naar binnen. 'Wat zou ze nu weer denken?' dacht ik bij mezelf.
    Ik rookte mijn sigaret op en liep toen naar binnen, meteen door naar de woonkamer. Eenmaal daar aangekomen liet ik mezelf op de bank naast Frey ploffen. "Hoi." zei ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Dat ga ik lekker niet zeggen,' zei Darren en hij stak plagerig zijn tong uit.
    'Maar drink smakelijk met je thee of wat jullie ook gaan drinken.' Ik knikte lichtjes en stiekem was ik nog steeds nieuwsgierig wat hij dronk. Toch niet wat we op zolder vonden? Ik lachte zachtjes. Onzin!
    'Bedankt. Jij ook met je geheime drinken,' zei Rikki. Ze keek mij even aan en liep toen gauw naar de deur toe. Ik keek haar even aan. 'Tot ziens,' fluisterde ze en ze hield de deur open. Ik knikte licht op haar woorden en volgde haar toen. Even keek ik achterom naar Darren.
    'Ja, tot ziens,' zei ik met een mager glimlachje. Toen ik binnen was trok Rikki mij mee naar de keuken aan mijn goede hand. Ik volgde haar en keek haar iets wat verbaasd aan toen we daar aankwamen.
    'Wat is er? Waarom zo'n haast?' vroeg ik aan haar. Ik liep naar de kastjes toe en haalde er een kopje eruit. 'Weet je trouwens zeker dat je niets wilt? Ik doe het graag. Melk.. Water.. Thee.. Iets?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij volgt mij en kijkt mij verbaasd aan als we daar aankomen.
    "Wat is er? Waarom zo'n haast?" vraagt hij. Hij loopt naar de kastjes toe en haalt er een kopje uit. Ik volg zijn bewegingen maar blijf stilstaan.
    "Weet je trouwens zeker dat je niets wilt? Ik doe het graag. Melk... Water... Thee... Iets?" Ik knik langzaam.
    "Water." mompel ik en ik ga langzaam zitten. Mijn keel voelt plots zo droog aan waardoor mijn woorden er ook schor uitkomen. Ik veeg mijn haar aan de kant en kijk naar Sal. Ik weet niet meer wat er nou was.


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    "Hoi," Hoorde ik opeens naast me en ik keek op. Darren Shade zat weer naast me. Ach, ik had voor gezelschap gevraagt toch?
    Wanneer ik rechtop ging zitten en weer naar hem keek, rook ik een geur op. Hij had waarschijnlijk net gerookt. Onbewust rimpelde ik dan ook mijn neus.
    Hierna keek ik hem aan met een zwak glimlachje en fatsoeneerde snel mijn goudblonde haar even. "Hoi Darren," Ik kon het niet laten en nam hem weer even in me op. "Ik ben blij dat je me gezelschap brengt,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.