• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze keek angstig, al was dat helemaal niet mijn bedoeling! Ik zoog weer een stukje lip naar binnen terwijl ik afwachten haar aankeek. Ze keek mij inschattend en onzeker aan waarna ze haar schouders op haalde.
    'Uh, oké. Dat is wel goed, denk ik?' zei ze zenuwachtig. Ze gaf me toestemming.. Haar ogen vernauwde iets en ze keek mij afwachtend aan. Ik glimlachte iets en kwam dichter bij Rikki in de buurt.
    'Dank je,' zei ik met een glimlach. 'Ik ehm.. Ik weet alleen niet of ik het goed doe,' zei ik daarna beschamend en merkte dat mijn wangen ietsjes rood werden. Ik dacht even na wat Amy bij mij eerder vandaag deed. Zij deed het alleen zo wild.. Onzeker en nerveus deed ik mijn armen voorzichtig om haar heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht en komt iets dichter bij mij in de buurt.
    "Dank je." zegt hij met een glimlach. "Ik ehm... Ik weet alleen niet of ik het goed doe." zegt hij daarna beschamend en ik zie zijn wangen wat rood worden. Hij lijkt even na te denken en doet vervolgens onzeker en nerveus zijn armen om mij heen. Ik moet zachtjes lachen omdat dit het is en snap nu waarom hij erover na dacht buiten. Toen had hij het erover. Ik sla mijn armen voorzichtig en oppassend voor zijn verwondingen ook om hem heen.
    "Pas je wel op dat je jezelf geen pijn doet." zeg ik zacht. Ik word nu pas rood omdat ik besef dat hij mij omhelst en ben aan de andere kant blij dat het zoiets is en niet iets engs.


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    Het zwarte begroette mij, omhelsde mij en ik voelde de koude tegen me aan slaan. Al leek het wel alsof er helemaal geen zuchtje wind was, er was enkel een grote zwarte leegte. Hoe kon het dan zo koud zijn? Ik voelde me zo alleen, alsof de leegte me opzoog.
    Wanneer ik meer koude voelde, dit keer op mijn voorhoofd, probeerde ik bij te komen, want ik wist dat het niet hoorde. Ik hoorde hier niet te zijn, maar in mijn lichaam in de huidige wereld. Het leek namelijk alsof ik niet in mijn lichaam zat, een leeg omhulsel. Of een ziel die ronddwaalde op zoek. Ik zuchtte en probeerde weer normaal adem te halen, mezelf terug te vinden.
    Vind jezelf terug Niamh, je kunt het, je kunt het.
    Onbewust draaide ik een paar rondjes en probeerde enige soort van een bron te vinden waarnaar ik terug kon gaan naar mijn lichaam. Niets. Ik sloot mijn ogen en begroef mijn slanke vingers in mijn goudblonde haren. Ergens rook ik de geur van bloed, mijn bloed.

    Van het ene op het andere moment schrok ik opeens wakker als in een boze droom en merkte als eerst de koude doek op mijn voorhoofd op, daarna pas waar ik was en als laatste Darren en de andere jongen.
    "W-wat is... er gebeurd?" vroeg ik zwakjes, alles was ik vergeten en ik vervloekte mezelf erom. Iets zei me dat het niet in orde was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sal Levine

    Ze lachte zachtjes. Lachte ze me uit? Nee toch? Ik beet weer even op mijn lip. Ze sloeg haar armen voorzichtig om mij heen en ik merkte dat ze gelukkig wel oppaste op mijn wonden. Ik was vergeten dat je beide je armen om elkaar heen moest doen.
    'Pas je wel op dat je jezelf geen pijn doet,' zei ze zacht. Even keek ik haar aan en zacht dat ze rood werd. Ze was niet de enige die dat was. Ik knikte lichtjes en bleef eventjes zo staan. Ik wist niet of zij het wel prettig vond, dus ik liet het niet al te lang duren. Ik haalde mijn armen weer voorzichtig van haar af en deed een stap naar achteren.
    'Dank je dat ik het mocht doen bij je,' zei ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Fuck ik ben dat bloed vergeten. Nouja ik verzin wel een reden.]

    Nightshade

    "W-wat is... er gebeurd?" vroeg ze zwakjes. Jij en ik wilden wat drinken gaan halen op mijn kamer, maar toen ik je op mijn bed neerzette, want je wilde dat ik je droeg, werd je opeens heel duizelig." vertelde ik en depte nog eens met het doekje op haar voorhoofd. "Ik kijk even om en jij ligt alweer op de grond." zei ik in een poging om grappig te zijn. "Ayaki kwam hier naartoe toen hij de bonk hoorde." zei ik terwijl ik naar hem wees.
    Toen keek ik weer naar Niamh. "Hoe gaat het met je?" vroeg ik bezorgd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    Hij stemt in, maar bekommert zich in de eerste plaats om het slachtoffer.
    'Je hebt teveel bloed gedronken. Je hebt haar niet vermoord, maar ze zal het eerste uur erg duizelig zijn.'
    'Het spijt me. Ik deed mijn best om me in te houden.' Het was waar, ik had alle zelfcontrole in de ring gegooid die ik bezat. Ik hoefde mezelf maar een seconde te laten gaan en het was over. Voor zowel het slachtoffer als ik.
    Nightshade verdwijnt naar zijn badkamer en haalt een natte doek. Ik begrijp niet waarom hij zo gefixeerd is op haar te laten leven. Natuurlijk, een extra bron van bloed om uit te putten, maar al deze zorg acht ik echt niet noodzakelijk. Als ze sterft is dat niet onze zaak, dan zoeken we gewoon een nieuw slachtoffer. Zou ik denken althans. Misschien is het onderdeel van zijn spel. Een eeuwenoude vampier heeft immers spanning in het leven nodig. Spanning..? Mijn mond zakt een klein stukje open.
    'Je vraagt je vast af waarom ik dat van net deed? Het antwoord is simpel. Ik vind het lekker. Je lichaam is van mij en daar zal ik ook zeker gebruik van maken.'
    'Hopelijk wordt ze snel wakker,' zegt Nightshade dan. Ik kijk slechts voor me uit met een emotieloze blik als ik tegen de muur geleund sta.
    'W-wat is... er gebeurd?' vraagt Nightshades slachtoffer dan. Ik kijk op in haar richting.
    'Jij en ik wilden wat drinken gaan halen op mijn kamer, maar toen ik je op mijn bed neerzette, want je wilde dat ik je droeg, werd je opeens heel duizelig,' liegt Nightshade zonder blikken of blozen.
    'Ayaki kwam hier naartoe toen hij de bonk hoorde,' zegt hij en wijst mijn kant op. Ik maak een kleine buiging.
    'Ik hoop dat alles nu goed met u gaat. Zo niet, zegt u me maar wat u wenst.'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 0:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes met zijn rode hoofd nadat hij mij heeft aangekeken en we blijven even zo staan tot Sal beslist dat het genoeg is en zijn armen van mij af haalt. Ik laat hem ook gelijk los en hij doet een stap naar achter. Het lijkt mij ook een stuk beter om hem te laten beslissen omdat hij het voorstelde.
    "Dank je dat ik het mocht doen bij je." zegt hij zacht. Ik glimlach wat verlegen.
    "Geen probleem. Het is helemaal niet erg hoor." Ik lach zacht. "Ik ben alleen niet zo gewend dat iemand het vraagt en dan ook net zegt dat hij niet meer weet hoe het moet." vervolg ik mezelf maar wel met een zachte stem. Ik blijf Sal aankijken en vraag me af waarom hij dat vroeg. Is het voor hem echt zo lang geleden? Ach, hij is dan ook geen meisje die het keer op keer doet.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Geen probleem. Het is helemaal niet erg hoor,' zei ze en ik hoorde haar zacht lachen. 'Ik ben alleen niet zo gewend dat iemand het vraagt en dan ook net zegt dat hij niet meer weet hoe het moet,' vervolgde ze zichzelf, maar dit keer met een zachte stem. Ze bleef mij aankijken en mijn blik ging gericht naar de vloer terwijl mijn glimlach verdween.
    'Ik heb het nooit geweten Rikki. Ik heb het nog nooit gedaan,' bekende ik zacht. 'Het is omdat Amy het bij mij nog heeft gedaan.. Anders had ik helemaal geen idee van wat ik moest doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niamh Raine Pierce.
    “Jij en ik wilden wat drinken gaan halen op mijn kamer, maar toen ik je op mijn bed neerzette, want je wilde dat ik je droeg, werd je opeens heel duizelig.” Vertelde hij en ik knikte zwakjes, terwijl hij nog eens met het doekje op mijn voorhoofd depte. Het koude ervan voelde goed, het leek wel alsof het me hielp mijn ademhaling onder controle te houden.
    “Ik kijk even om en jij ligt alweer op de grond.” Ik grinnikte zachtjes, te zacht, aangezien ik me nog steeds zwak en duizelig voelde. Iets zei me dat hij loog, het was een gevoel dat ik binnenkreeg, maar ik onderdrukte deze en luisterde verder. “Ayaki kwam hier naartoe toen hij de bonk hoorde.” Hij wees naar de jongen en mijn ogen onderzoeken hem, dat was dus Ayaki? Wat was er ook alweer met hem? Ik kon er niet opkomen, en dat frustreerde me.
    “Hoe gaat het met je?” De stem van Darren haalde me uit mijn gedachten. Ik deed mijn mond open, maar sloot deze weer en was op zoek naar de hand van Darren, toen ik deze eindelijk had gevonden, legde ik deze op mijn wang. “Koud…” fluisterde ik zachtjes en ik sloot hierbij even aangenaam mijn ogen, aangezien ik mijn ademhaling al meer onder controle leek te houden. Hierna keek ik weer richting Ayaki.
    “Ik hoop dat alles nu goed met u gaat. Zo niet, zegt u me maar wat u wenst.” Hij maakte een kleine buiging en ik glimlachte zwakjes terwijl ik knikte, ten teken dat ik het snapte.
    Mijn lichaam trilde nog iets, maar dat komt vast omdat ik zo duizelig ben. Wat was dan die bloedgeur? Ik schudde mijn hoofd iets en zei vervolgens, “Het… gaat al iets beter,” Ik zei het met het nodige diep in- en uit ademhalen, maar het lukte me beter dan de vorige keer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn blik gaat naar de grond en zijn glimlach verdwijnt.
    "Ik heb het nooit geweten Rikki. Ik heb het nog nooit gedaan." bekent hij zacht. "Het is omdat Amy het bij mij nog heeft gedaan... Anders had ik helemaal geen idee van wat ik moest doen." Ik frons lichtelijk en bijt dan op mijn lip.
    "Oh, sorry. Ik dacht dat het gewoon lang geleden was... Heb je dan nooit een knuffel gehad van je..." plotseling besef ik me wat ik wil zeggen en link ik het snel aan zijn verhaal. "vriendin." verbeter ik mezelf snel en hoop dat ik nu niet gruwelijk missla.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Oh, sorry. Ik dacht dat het gewoon lang geleden was... Heb je dan nooit een knuffel gehad van je...' begon ze en ze viel stil. Ik kreeg al zo'n gevoel wat ze ging zeggen. Ik wachtte af wat ze ging zeggen en deed mijn hoofd iets schuin.
    'vriendin,' zei ze, al had ik zo'n idee dat ze wat anders wou zeggen. Ik schudde mijn hoofd.
    'De gedachte dat je dacht dat ik een vriendin heb gehad,' zei ik zacht en lachte eventjes onzeker. 'Maar nee. Ik heb nog nooit een vriendin gehad Rikki. Wie wilt er nou iets met een gek met een capuchon? Verder kwamen de mensen niet en zo wel dan gingen ze daarna weg en sprak ik ze niet meer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "De gedachte dat je dacht dat ik een vriendin heb gehad." zegt hij zacht en hij lacht opnieuw onzeker. "Maar nee. Ik heb nog nooit een vriendin gehad Rikki. Wie wilt er nou iets met een gek met een capuchon? Verder kwamen de mensen niet en zo wel dan gingen ze daarna weg en sprak ik ze niet meer." ik frons en bedenk me dat hij dat litteken al een hele tijd moet hebben. Zeker al járen.
    "Sorry, ik wist niet dat iedereen zo kortzichtig was." murmel ik beschaamd. Oké, dat had ik niet verwacht. Zou hij dan ook nog maagd zijn, vraag ik me af. Ik kijk hem wat nieuwsgierig en onderzoekend aan en bedenk me dat het wel zou moeten maar ik durf het niet te vragen. Jammer dat hij geen gedachte kan lezen en gewoon mijn vraag kan beantwoorden.
    "Je bent best een leuke jongen hoor. Met en zonder capuchon en litteken." praat ik er snel overheen, beschaamt door mijn gedachten.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Sorry, ik wist niet dat iedereen zo kortzichtig was,' murmelde ze beschaamd. Ik keek haar aan en zij mij nieuwsgierig. Waarom keek ze mij zo aan? Ze stelde toch geen vraag? Ik dacht na, maar ik kon me niet herinneren dat ze een vraag stelde.
    'Je bent best een leuke jongen hoor. Met en zonder capuchon en litteken,' zei ze en ik keek haar verward aan, maar ik moest wel blozen om haar compliment.
    'Dank je,' zei ik zacht en liep naar mijn bed toe waar ik op ging zitten. 'Maar je keek nieuwsgierig. Je stelde geen vraag en ik dacht dat er een vraag ging komen. Wat wilde je vragen?' Nu was ik diegene die nieuwsgierig keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vanaf vandaag ben ik -huilhuil- weer naar school. :c
    Stuk minder online dus, niet te veel spammen want dan moet ik dat allemaal teruglezen. 8D


    everything, in time

    Nigthshade

    Ze pakte mijn hand vast en drukte die tegen haar gezicht aan. "Koud..." zei ze. Ik knikte rustig. "Ja, dat zijn mijn handen meestal."
    Haar lichaam trilde nog iets. Ze schudde haar hoofd iets. "Het… gaat al iets beter." zei ze met terwijl ze dieper in- en uit ademde.
    "Gelukkig maar." zei ik met een glimlach, "Laat mij die wond eens zien." Ik boog voorover en duwde haar hoofd voorzichtig aan de kant. "Hmm, je kunt er bijna niks meer van zien." zei ik met een glimlach, "Het is dat er bloed in je haar zit anders had ik het niet terug gevonden." Ik legde haar weer neer en keek haar glimlachend aan. "Gelukkig maar dat er niks ergers is gebeurd toen je je hoofd stootte."
    Wat was ik toch goed in mensen ompraten, ze dingen laten geloven die ik wilde dat ze geloven. Gelukkig dat ik de hypnose onder de knie had anders was dit een stuk moeilijker geweest. Hoewel, ze zou dan dood zijn en dan is niks meer moeilijk.
    Ik keek Ayaki aan en glimlachte even naar hem. Zou hij begrijpen waarom ik zo doe? Ik vermoord ze niet meteen zodat ik van ze kan blijven drinken en een dood lichaam in dit huis wekt teveel argwaan op.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 10:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.