• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    "Hahaha, natuurlijk." Hij tilde me op, wat me lichtelijk verbaasde en nam me vervolgens mee. De parfumgeur en iets wat ik niet bepaald wist, drongen mijn neus binnen en ik zag hoe hij knikte naar een andere jongen op de gang.
    Wanneer we echter op zijn kamer kwamen en hij mij op zijn bed gooide, fronste ik eventjes. Hij lachte kort en ik keek naar hem. "Zo blij?"
    Ik deed mijn kleding goed en steunde op mijn ellebogen terwijl ik verbaasd naar hem keek. "Je had toch dorst? Heb je hier drinken dan?" Grinnikte ik en keek rond in de kamer. Iets maakte me nu heel nerveus, maar ik wist niet wat en daardoor voelde ik me nog slechter. Niet dat ik het zou laten merken, misschien was het wel niets.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CyberLord schreef:
    [Sam, ik ben net met Nightshade langs je heen gelopen ;p]

    Yeah aangepast ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    Ze deed haar kleding goed en steunde op haar ellebogen terwijl ze verbaasd naar me keek. "Je had toch dorst?" vroeg ze terwijl ze de kamer rond keek, "Heb je hier drinken dan?"
    Ik glimlachte en knikte toen. "Ja, ik heb hier drinken." begon ik en begon haar sterk te hypnotiseren, haar wil naar mijn wil te schapen, "Jij bent het namelijk. Jou heerlijke bloed is wat ik wil, waarna ik verlang." Ik glimlachte verleidelijk en streelde met een vinger over haar wang. "Wil je me niet wat geven? Je laat zo vaak je nek zien. Je wilt gewoon dat ik erin bijt." zei ik terwijl ik haar wil bleef bewerken en haar in mijn macht nam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    'Twee jaar geleden.. overleden? Weet je het zeker? Ik zie haar nu voor me. Levend en wel.' Een tikkeltje geïrriteerd frons ik mijn wenkbrauwen.
    'Ja, natuurlijk weet ik het zeker, ik ben toch zeker niet achterlijk!?' Wat een ongelooflijk stomme vraag, maar ik raak er ergens toch onzeker door. Waarom? Er flitsen beelden van de afscheidsdienst voor me, van de begrafenis en van de koffietafel erna. Ik schud mijn hoofd. Die beelden wil ik nu niet voor me zien. Het is in ieder geval zeker dat ik mijn moeder begraven heb.
    'Mijn vader heeft het lichaam nog moeten identificeren,' ga ik verder. 'Of wil je nu suggereren dat hij zijn eigen vrouw niet herkent?' Alles komt er op een ietwat snauwende toon uit, ik kan er niets aan doen. De dood van mijn moeder is nu eenmaal een moeilijk onderwerp. De dood in het algemeen, eigenlijk. Godsamme, wat is dit verwarrend allemaal.


    everything, in time

    Sal Levine

    Langzaam knikte ze dan toch.
    'Water,' mompelde ze en ze ging langzaam zitten. Ik knikte lichtjes en haalde een glas uit de kast voor Rikki. Er zat nog water in de waterkoker, dus die zette ik eerst aan. De kraan opende ik vervolgens om het glas te vullen voor Rikki. Ik verspilde weer wat water, maar het kon niet anders. Ik bracht het water alvast naar Rikki.
    'Alsjeblieft,' zei ik en ik liep weer terug en wachtte even totdat de waterkoker klaar was.
    'Gaat het al weer?' vroeg ik vervolgens. 'Je houding zo net.. Ik weet niet, maar het voelde niet goed of kwam het door wat ik deed? Want dan moet je het de volgende keer zeggen, dan stop ik meteen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niamh Raine Pierce.
    Hij glimlachte en knikte, maar door zijn glimlach begon ik me opeens nerveus te voelen, alsof er iets zou gebeuren. “Ja, ik heb hier drinken.” Begon hij en ik begon me opeens iets duizelig te voelen, mijn gedachten werden wazig en het leek wel alsof ik zelf niet na kon denken. Dat mijn antwoorden die ik zou zeggen niet ‘mij’ waren.
    “Jij bent het namelijk. Jou heerlijke bloed is wat ik wil, waarna ik verlang.” Mijn mond deed ik open om te protesteren, maar er kwam niets uit en wanneer ik naar achter wilde kruipen lukte het ook niet, alsof ik bevroren was. Zeker toen hij verleidelijk glimlachte en vervolgens met een vinger over mijn wang ging. De koude aanraking ervan deed me lichtelijk rillen en mijn adem stokte in mijn keel.
    “Wil je me niet wat geven? Je laat zo vaak je nek zien. Je wilt gewoon dat ik erin bijt.” Ik voelde me duizelig, ook al stond ik niet eens. Ik wist niet wat me overkwam, maar wat ik nog wel wist, was dat het zeker niet van het slapen zou komen. Mijn mond deed ik open, maar nog steeds kwam er niets uit, ik bleef naar zijn ogen kijken alsof daar het antwoord zou zijn.
    Abrupt ging ik wat rechter zitten terwijl ik mijn goudblonde haar wat aan de kant deed en deze weer over één schouder drapeerde. “Ja, Mister Shade,” Een vaag, maar uitdagend glimlachje speelde er op mijn lippen, terwijl ik het helemaal niet wilde. Niets wat ik nu deed wilde ik. “Ik wil dat je erin bijt.” Ik wist gewoon dat mijn ogen op een gegeven moment leeg stonden, maar ik kon er niets aan doen. Het maakte me machteloos.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes en zet de waterkoker aan waarna hij een glas vult met water voor mij. Hij zet het water voor mij neer, het hele glas is aan de buitenkant nat waardoor ik nog eens besef hoe moeilijk dingen voor hem zijn.
    "Alsjeblieft." zegt hij en ik glimlach dankbaar naar hem. Hij loopt terug en wacht tot de waterkoker dankbaar is. Ik neem snel een slok van het water.
    "Gaat het alweer?" vraagt hij en ik kijk op van het glas. "Je houding zo net... Ik weet het niet, maar het voelde niet goed of kwam het door wat ik deed? Want dan moet je het de volgende keer zeggen, dan stop ik meteen." Ik schud mijn hoofd met een glimlachje.
    "Nee, je deed niets." antwoord ik. "Ik weet niet echt waardoor het was eigenlijk..." mompel ik erna terwijl ik blijf nadenken. Ik snap het niet meer, ik voel me zo enorm raar. Ik neem weer een slok van het water waardoor ik me wel iets beter voel.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze opende haar mond een paar keer, maar sloot die dan meteen weer. Abrupt ging ze wat rechter op zitten, terwijl ze haar haar wat aan de kant deed en over één schouder drapeerde.
    “Ja, Mister Shade.” Een vage, maar uitdagende glimlachje speelde er op haar lippen. "Ik wil dat je erin bijt." Haar ogen stonden leeg, maar dat maakte mij niet uit.
    "Zoals je wilt." zei ik met een glimlach en boog langzaam voor over. Ik duwde haar verder naar achteren en beet in haar nek. Zachtjes likte ik over de wondjes en begon het bloed eruit te zuigen. De geur vulde de kamer en ik vroeg me af of Ayaki die geur kon weerstaan.

    [Sam, als je wilt mag Ayaki wel komen. Als Frey dat niet erg vind natuurlijk xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Ze schudde haar hoofd met een glimlachje. Ondertussen was de waterkoker klaar. Ik draaide mij weg van Rikki en ik schonk mijn kop vol met heet water.
    'Nee, je deed niets,' antwoordde ze. 'Ik weet niet echt waardoor het was eigenlijk...' mompelde ze erna. Ik liep maar keer heen en weer, zodat ik alles op tafel had gezet wat ik nodig had. Ik vond het onbeleefd om heel de tijd aan het aanrecht bezig te zijn met mijn rug naar haar toe.
    'Zeker weten?' vroeg ik voor de zekerheid terwijl ik bezig was met een thee zakje te openen.
    'Maar voel jij je nu trouwens wel opgelucht dat je antwoord heb op je vraag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niamh Raine Pierce.
    “Zoals je wilt.” Zei hij met een glimlach en boog zich langzaam voor over, en terwijl hij dat deed, hoorde ik mijn hart nerveus kloppen.
    Shit, shit, shit. Waarom zei ik dat, terwijl ik het helemaal niet wou? Veel tijd om er verder over na te denken had ik echter niet, want hij duwde me verder naar achteren, zodat ik weer op het bed kwam te liggen. Ik voelde een pijn door mijn nek gaan wanneer hij hierin beet en ik slaakte een onhoorbaar gilletje. Ik snap niet dat niets me lukt.
    Mijn vingers verstrengelden zich in de stof van zijn shirt en mijn greep werd ruwer wanneer hij zachtjes over de wondjes likte en het bloed eruit begon te zuigen. Ik wilde protesteren, maar ik voelde hoe mijn energie langzaam wegdreef.
    “Je… bent gek,” kwam er op een gegeven moment uit en ik probeerde hem weg te duwen terwijl ik mijn ogen dichtkneep.


    (Ik vind het niet erg, ze schrijft awesome, dus mag van mijn part komen ^^.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Stelletje dieven. (cat)]


    everything, in time

    Ayaki.

    'Ja, natuurlijk weet ik het zeker, ik ben toch zeker niet achterlijk!?' roept ze, uit haar doen. Ik knik en buig kort.
    'Mijn verontschuldigingen.'
    Daar neemt Katherine geen genoegen mee. Haar blik is nog altijd fel. Ik weet exact wat ze bedoelt. De moord op mijn ouders heeft me gevuld met een diepe lust voor wraak, voor vergelding van de moorden.
    'Mijn vader heeft het lichaam nog moeten identificeren. Of wil je nu suggereren dat hij zijn eigen vrouw niet herkent?' Ik neem een paar passen afstand.
    'Het spijt me, het was niet mijn intentie om je te beledigen. Dit is toch een programma dat bedoeld is om mensen hun grootste angst naar voren te brengen? Wellicht dat het mogelijk is dat je moeder een oorzaak is van die angst. Of althans eraan bijdraagt. Iedereen is bang voor de dood van zijn of haar geliefden. In dat geval zou deze verschijning.. logisch zijn.' Ik werp een blik op Parthenope. Knap gedaan. Indrukwekkend. Maar een illusie is een ding. Wat is ze nu van plan om te doen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    Hij loopt een paar keer heen en weer van het aanrecht naar de tafel toe.
    "Zeker weten?" vraagt hij voor de zekerheid. Ik glimlach licht.
    "Ja, zeker weten." antwoord ik zacht.
    "Maar voel jij je nu trouwens wel opgelucht dat je antwoord heb op je vraag?" vraagt hij vervolgens. Mijn glimlach word iets breder en ik knik.
    "Zeker weten." zeg ik duidelijk. "Het is echt een opluchting. Soms ben ik echt een idioot, dat ik zoiets gewoon vergeet. Gelukkig hebben we Darren gevonden, vind je niet?" vraag ik opgewekt aan hem en neem een grote slok van het water. Ik zet mijn halflege glas weer op de tafel.


    Your make-up is terrible

    Ohlol, yeah why not, let's partehhh 8D. I dunno if Katherine wants to join the party too..?


    No growth of the heart is ever a waste

    Katherine Sarah Gray
    Ayaki zet een paar stappen naar achteren en ik houd mijn mond. Rustig, Kat, Ayaki kan er immers ook niets aan doen. Langzaam haal ik een paar keer diep adem, tot ik voel dat ik rustiger ben.
    'Het spijt me, het was niet mijn intentie om je te beledigen. Dit is toch een programma dat bedoeld is mensen hun grootste angst naar voren te brengen? Wellicht dat het mogelijk is dat je moeder een oorzaak is van die angst. Of althans eraan bijdraagt. Iedereen is bang voor de dood van zijn of haar geliefden. In dat geval zou deze verschijning.. logisch zijn.'
    Shit, hij heeft volkomen gelijk.
    'Daar zit wat in,' geef ik toe. Angst voor de dood had ik altijd al, maar sinds de dood van mijn moeder is die angst alleen nog maar gegroeid, daarnaast ben ik nu ook angstiger voor de manier waarop ik zal sterven. Ik wil niet pijnlijk sterven, zoals zij dat heeft gemoeten.
    'Maar ik heb nergens geschreven of verteld dat mijn moeder is gestorven toen ik aan deze show begon. Zouden ze informatie hebben ingezameld, buiten de informatie die je hebt gegeven?' Nu twijfel ik. Is het nu echt mijn moeder die tegenover me staat, of is het een verschijning? Dat zou verklaren waarom ze een stap naar achter zette toen ik haar aan wilde raken.


    everything, in time