• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze haalde haar neus op, vast omdat ik gerookt had. Ze keek me aan met een zwak glimlachje en fatsoeneerde snel haar haar. "Hoi Darren. Ik ben blij dat je me gezelschap brengt."
    Ik grinnikte eventjes. "Was je zo alleen dan? Heb je me zo erg gemist?" Zij zou ik zo leeg kunnen zuigen, ze zou me waarschijnlijk vertrouwen ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    Het geluid van een vogel haalt me uit mijn slaap. Ik open een oog en kijk naar een vaal straaltje licht, heel ver aan dehorizon. Is het al ochtend? Heb ik al die tijd geslapen? Ik kom langzaam overeind. Ik herinner me Nightshade's communicatie met de rest van de mensen hier. Ach ja, zij zijn nog onder de impressie van een televisieshow. Misschien moet ik ook maar meespelen. Het zal een goede oefening zijn om mijn sterke bloeddorst onder controle te houden. Ik zal niet mogen doden zonder Nightshade's toestemming, maar hoe zit het dan met een keer onschuldig drinken? Ik merk hoe het water me in de mond loopt. Nee, dat gaat fout. Na vannacht vertrouw ik mezelf niet meer. Ik weet niet of ik de zelfbeheersing zal kunnen opbrengen om mijn prooi niet letterlijk in de hals te bijten, maar ik zal wel moeten. Ik zal zorgen dat Nightshade trots op me is.
    Ik klauter weer het raam in op zolder en loop naar beneden. De bloedgeuren dringen mijn neus binnen. Ik focus me op mijn ademhaling en beweeg me rustig voort. Ontspan, Ayaki. Je kan het.
    Een paar stemmen op de gang van de tweede verdieping halen me uit mijn gedachten. Het is de sterveling Katherine en een vrouw die ik niet ken.
    Ik nader de twee. Dat is niet zomaar een vrouw, haar geur.. ze is een van de wezens hier. Met koude ogen nader ik het tweetal.
    'Indrukwekkend,' zeg ik, refererend naar Pathenope's transformatie. 'Maar je bent niet in staat om je geur volledig te maskeren. Want op het moment..' Ik loop nog dichter in hun buurt.
    '.. ben ik feilloos in staat jullie geuren te onderscheiden. Ik weet..' Ik draai me langzaam om naar Katherine.
    '.. exact waar mijn voorkeur naar uit gaat. Goedemorgen, Katherine. Ik ben gaan slapen en ben de tijd een beetje verloren,' zeg ik met een immer zachte stem en een klein buiginkje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niamh Raine Pierce.
    Hij grinnikte eventjes. "Was je zo alleen dan? Heb je me zo erg gemist?"
    Ik keek even bedenkelijk naar hem en schoof naar achter tegen de leuning aan, waarna ik rechtop ging zitten en een gaap onderdrukte. Door dat slapen net, was ik nog niet helemaal helder. Ik probeerde dus zo snel mogelijk mijn nuchtere gedachten erbij te halen.
    "Het is niet echt missen naar jou," grinnikte ik terwijl ik plagend naar hem keek. "Wel missen naar gezelschap en tja, jij bent er nu." vertelde ik hem met een glimlachje. Mijn benen deed ik over elkaar en ging richting hem zitten, zodat ik hem beter zag.
    Dit keer kon ik echter geen gaap onderdrukken en ik deed mijn hand er ook snel voor. "Heb jij nog wat beleefd in de tussentijd?" Ik kantelde mijn hoofd als een speels, jong katje en er sierde een half grijnsje mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katherine Sarah Gray
    Omdat ik absoluut niet wilde huilen, maakt mijn verdriet plaats voor woede.
    'Ik snap niet hoe je zo iets over je eigen man kan zeggen. Je hebt ons verlaten en ik krijg een enorm zeldzame kans om je weer te mogen zien, jij verpest het. Dit was niet echt hoe ik onze tweede ontmoeting had voorgesteld,' zeg ik met een kille blik naar haar. Dit is niet mijn moeder zoals ik me herinner, ze was altijd een ontzettend lieve, zorgzame en barmhartige vrouw.
    'Indrukwekkend,' hoor ik ineens iemand zeggen. De stem is redelijk bekend, maar komt absoluut niet van mijn moeder. 'Maar je bent niet in staat om je geur volledig te maskeren Want op het moment ben ik feilloos in staat jullie geuren te onderscheiden. Ik weet exact waar mijn voorkeur naar uit gaat.' Het is die rare snuiter weer. Nu nog raarder dan de vorige keer dat ik met hem sprak.
    'Goedemorgen Katherine. Ik ben gaan slapen en ben de tijd een beetje verloren.' Ik zet een glimlach op. 'Goedemorgen Ayaki, ach, je ziet er in ieder geval weer wat uitgeruster uit. Je had het hard nodig, maar je hebt inderdaad toch wel een lange tijd geslapen. We hebben je toch niet wakker gemaakt, hoop ik?'


    everything, in time

    Nightshade

    Ze keek even bedenkelijk naar mij en schoof toen naar achter tegen de leuning aan. Zo zat ze weer recht op.
    "Het is niet echt missen naar jou," grinnikte ze terwijl ze plagend naar mij keek. Ik prikte haar eventjes in haar zij. "Flauw hoor."
    "Wel missen naar gezelschap en tja, jij bent er nu." vertelde ze met een glimlachje. Ze ging dichterbij mij zitten en deed haar benen over elkaar.
    Ze gaapte en deed haar hand er snel voor. "Heb jij nog wat beleefd in de tussentijd?" Ze kantelde haar hoofd en een half grijns sierde haar lippen.
    "Hmm niet echt. Ik heb een beetje met Ayaki, Rikki en Sal gepraat." vertelde ik, "Dus dat valt ook wel weer mee." Ik grinnikte toen eventjes. "Ik gok dat Rikki en Sal een paar worden. Ze houden telkens elkaar handen vast en blozen om de zoveel tijd."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Hij prikte me in mijn zij toen ik de opmerking maken over het niet echt missen, waardoor ik een kinderlijk, speels gilletje slaakte. “Flauw hoor,” Hierdoor schoof ik ook iets opzij, maar daarna keek ik hem weer met een klein glimlachje aan en ging weer goed zitten.
    “Aw, arme Darren, had je dat gewild dan?” Ik grinnikte en stak plagerig mijn tong uit, waarna een zachte zucht van tussen mijn lippen kwam en ik onbewust met mijn slanke vingers speelde. Alsof ik iets te doen moest hebben.
    “Hmm, niet echt. Ik heb een beetje met Ayaki, Rikki en Sal gepraat.” Vertelde hij, waardoor ik hem voor een moment vaag aankeek, omdat die namen mij niets deden. Al had ik wel een paar namen voorbij horen komen, maar ik had er verder niet op gelet. “Dus dat valt ook wel weer mee.” Hij grinnikte toen eventjes en ik knikte. “Ik gok dat Rikki en Sal een paar worden. Ze houden telkens elkaar handen vast en blozen om de zoveel tijd.”
    Ik lachte kort en haalde een hand door mijn goudblonde lokken, terwijl ik deze over één schouder drapeerde en mijn vingers erdoor haalde als een soort kam. Glimlachend en met kleine sterretjes in mijn kristalblauwe ogen keek ik hem aan. “Ja, zoals je dat zegt, klinkt dat er inderdaad naar,” Ik likte even over mijn lippen en vervolgde toen, “Had je ze ermee geplaagd?” Ik zag hem daarvoor namelijk wel aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ze lachte kort en haalde een hand door haar goudblonde lokken, terwijl ze deze over één schouder drapeerde. Haar nek kwam weer tevoorschijn en ik hoorde het bloed eronder lopen. Ik hoorde het hart kloppen. Ik krijg er meteen honger van, maar ik moest me inhouden.
    Ze glimlachte naar me en in haar kristalblauwe ogen waren kleine sterrtjes te zien. Probeerde ze mij te verleiden? “Ja, zoals je dat zegt, klinkt dat er inderdaad naar,” Ze likte even over haar lippen. Ze wilde me verleiden! “Had je ze ermee geplaagd?”
    Ik knikte grinnikend. "Natuurlijk, wat denk jij dan." Ik glimlachte naar haar en haalde mijn hand door mijn haar. "En, lekker geslapen net?" vroeg ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    'Goedemorgen Ayaki, ach, je ziet er in ieder geval weer wat uitgeruster uit. Je had het hard nodig, maar je hebt inderdaad toch wel een lange tijd geslapen. We hebben je toch niet wakker gemaakt, hoop ik?' Ik schud het hoofd en werp een als gehypnotiseerde blik op haar. Haar bloed.. is lekker. Ik slik wat overtollig slijm in mijn keel weg en probeer mijn gedachten ergens anders op te focussen. Ik moet bewijzen dat ik in staat ben normaal te kunnen functioneren!
    'Dank je. Nee, ik heb buiten het bereik van de mensen hier geslapen. Jullie stemmen zouden me normaal gezien niet bereiken.' Ik kijk om naar Parthenope. Mijn ogen versmallen zich heel even, maar mijn houding blijft even neutraal. Parthenope is in niet zomaar iemand getransformeerd, te zien aan de details rond haar kleding en gelaatstrekken. Zo'n goede transformatie opwekken kost een aanzienlijke hoeveelheid kracht en dat niet alleen; ook een zo goed als fotografisch geheugen om het zo'n gedetailleerd persoon te maken. Van wat ik heb gehoord, beginnen de meeste wezens die het transformeren willen leren met voorwerpen die simpel zijn om te maken en weinig details hebben. Wanneer iemand in een mens transformeert, draagt diegene doorgaans effen, simpele kleding om het proces niet te ingewikkeld te maken. Maar in dit geval..
    'Is deze vrouw belangrijk voor je?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Niamh Raine Pierce
    Hij knikte grinnikend, en hierdoor moest ik weer zacht lachen. “Natuurlijk, wat denk jij dan.” Naar waarheid zei ik hierna toen dus ook: “Zoiets dacht ik al, ik zag je er wel voor aan.” Ik zuchtte even en moest alweer moeite doen om een gaap te onderdrukken, waardoor ik voor de zekerheid ook even de slaap uit mijn ogen veegde, als die er al was ten minste.
    Ik keek weer op, precies op het moment dat Darren zijn hand door zijn haar haalde en kort keek ik ernaar voordat mijn blik weer naar zijn ogen leidde met een glimlachje.
    “En, lekker geslapen net?” vroeg hij lachend en beschaamd beet ik even op mijn onderlip terwijl ik mijn ogen afwendde. Mijn vingers verstrengelde ik met elkaar en na een paar seconde durfde ik hem pas weer aan te kijken.
    “Ja, eigenlijk wel. Ik had gehoopt dat je dat niet gemerkt had,” Grinnikte ik en een klein, bescheiden glimlachje kwam er op mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katherine Sarah Gray
    'Dank je. Nee, ik heb buiten het bereik van de mensen hier geslapen. Jullie stemmen zouden me normaal gezien niet bereiken.' Ik knik.
    'Gelukkig maar, anders zou je nog niet tot rust gekomen zijn.' Ayaki draait zich om en bekijkt mijn moeder van top tot teen. Als hij me uiteindelijk vraagt of deze vrouw belangrijker voor me is, glimlach ik opgelucht. Ben ik toch niet gek, ik was al bang dat ik de enige was die haar zou kunnen zien, aangezien het nog altijd een beetje onmogelijk lijkt.
    'Ja, het is mijn moeder,' leg ik uit. 'Maar jij ziet haar dus ook?' vraag ik onzeker, toch voor de zekerheid. 'Mijn moeder is twee jaar geleden overleden, ik weet honderd procent zeker dat ze is overleden, dus het feit dat ze hier nu voor me staat is moeilijk te begrijpen.'
    Ik wil haar niet meteen zwartmaken tegenover Ayaki, al vind ik haar opmerking over mijn vader nog altijd niet leuk. Ook de blik in haar ogen staat anders, zo kil heb ik mijn moeder nog nooit zien kijken. Zou ik haar aan kunnen raken? De vorige keer dat ik een stap dichterbij zette, zette zij gelijk een stap naar achteren. Misschien wil ze niet dat ik haar aanraak, of het is inderdaad niet mogelijk.


    everything, in time

    Nightshade

    Ze durfde me een paar seconden niet aan te kijken na de vraag. Haar vingers verstrengelde zich in elkaar. “Ja, eigenlijk wel. Ik had gehoopt dat je dat niet gemerkt had,” grinnikte ze en een klein, bescheiden glimlachje kwam op haar lippen.
    "Is toch niet erg." zei ik vriendelijk. Ik keek eventjes door de woonkamer, maar er was maar weinig interessants te zien. "Ik heb dorst zeg." Ik stond op en keek haar aan. "Loop je mee?" vroeg ik lichtelijk hypnotiserend. Ik wilde dat ze mee ging want dan zou ik iets lekkers kunnen drinken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Oi, oi, oi. Darren Shade toch, dat je dat denkt van de lieve Niamh! (N) -vorige post-)

    Niamh Raine Pierce
    “Is toch niet erg.” Zei hij vriendelijk en met een klein glimlachje begroette ik zijn blik, al liet hij die van hem even door de woonkamer gaan. Ik wilde net wat zeggen toen hij al begon.
    “Ik heb dorst zeg.” Ik wilde hem zeggen dat ik al thee had gedronken, maar dat hij dan wat moest gaan drinken, totdat hij opstond en me aankeek. Zoals gewoonlijk ontmoette ik zijn blik.
    “Loop je mee?” Mijn handen liet ik weer van elkaar los en legde deze neer naast me op de bank. Vragend keek ik hem aan, maar zei toen: “Nou, eigenlijk –” Ik stopte abrupt doordat mijn adem in mijn keel stokte en bleef hem voor een kleine seconde verward aankijken, waarna ik mijn armen omhoog deed.
    “Natuurlijk, Darren, als je me draagt,” Ik stuurde hem een klein glimlachje, maar vroeg me bij mijzelf af waarom ik niet gewoon ‘nee’ zei? Ook al zou hij zeggen dat hij me niet zou dragen, zou ik meegaan, terwijl ik dat eigenlijk niet uit mezelf deed…

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    “Nou, eigenlijk –” Ze stopte abrupt, de hypnose had gewerkt. Ik glimlachte nog steeds aardig en verleidend naar haar.
    “Natuurlijk, Darren, als je me draagt,” Ze glimlachte naar me. "Hahaha, natuurlijk." Ik tilde haar op en nam haar mee naar mijn kamer. Ik zag Ayaki op gang staan en knikte naar hem. Eenmaal in mijn kamer gooide ik haar op mijn bed en lachte eventjes. "Zo blij?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    'Ja, het is mijn moeder,' reageert ze.
    'Maar jij ziet haar dus ook? Mijn moeder is twee jaar geleden overleden, ik weet honderd procent zeker dat ze is overleden, dus het feit dat ze hier nu voor me staat is moeilijk te begrijpen.'
    Ik kijk in Parthenope's richting. Ze heeft Katherines moeder kennelijk feilloos weten te klonen. En dat voor iemand die al overleden is. Mijn vermoedens worden bevestigd: namelijk dat ik me de afgelopen jaren teveel op fysieke gevechten heb geconcentreerd in plaats van op mentale gevechten. Hij heeft me altijd gezegd dat ik te jong en te dom was om het werken van iemands geest goed te begrijpen, omdat ik immers onsterfelijk werd toen ik nog een kind was. Om die reden heb ik mijn illusies nooit tot hun volle kwaliteit kunnen benutten. Ik besef nu pas hoe zwak ik eigenlijk ben. Mijn onvermogen om de vijand te begrijpen en mijn onvermogen om mezelf te kunnen begrijpen hebben me bijna mijn leven gekost. Ik ben naief.
    'Ja, ik zie haar,' zeg ik zacht.
    'Twee jaar geleden.. overleden? Weet je het zeker? Ik zie haar nu voor me. Levend en wel.' Onderzoek, Ayaki. Onderzoek de geestelijke impact van een illusie van een verloren dierbare.
    Ik hoor ineens stemmen, waarvan eentje een bekende. Het is Nightshade, met een jonge vrouw in zijn handen. Nog steeds zijn de blik en zijn houding anders. Hij is een feilloos acteur. Zal ze sterven nu? Hij geeft een knikje in mijn richting. Ik knik terug en sla even de ogen neer, niet precies wetende of hij van me verwacht of ik hem moet volgen of niet. Even twijfel ik, maar besluit hen uiteindelijk niet te volgen. Zodra hij haar zal bijten, gaat het mis. Ik weet niet of ik die zelfbeheersing kan opbrengen als ik letterlijk oog in oog sta met vers, stromend bloed. Ik wil niet nogmaals gestraft worden. Er schiet een steek door mijn hart als ik me zijn woorden van vannacht weer naar boven haal.
    Hij verwachtte meer van me. Beter.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    [Sam, ik ben net met Nightshade langs je heen gelopen ;p]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.