• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ik weet het niet. Ontwijken is ook weer een beetje... raar denk ik. Je mag me heus wel blijven aan kijken,' zei ze zacht. Ze vouwde haar handen in elkaar en glimlachte weer. 'Je moet doen wat je zelf het fijnste vind. Voor mij hoef je niets te veranderen, ik vind het allemaal wel best,' vertelde zij mij en ik keek haar verward aan. Zo net zei ze toch wat anders?
    'Ik wil niet echt ontwijken, maar gewoon minder recht aankijken. Dat is toch niet ontwijken? of wel?' Ik zoog een stukje lip naar binnen en knabbelde er even op. Ik zuchtte weer even. 'Ik heb hier niet echt veel verstand van blijkt wel weer..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik wil niet echt ontwijken, maar gewoon minder recht aankijken. Dat is tochniet ontwijken? Of wel?" vraagt hij. Hij zuigt een stukje van zijn lip naar binnen en knabbelt er even op. Dan zucht hij even.
    "Ik heb hier niet echt veel verstand van blijkt wel weer..." Ik glimlach even en klop hem troostend op zijn goede schouder.
    "Maak je geen zorgen, wijsheid komt met ervaring. Dat krijg je nog wel. Soms duurt het gewoon iets langer." vertel ik hem. "Iemand niet recht aankijken noemen ze over het algemeen wel ontwijken. Ik weet dat jij me niet probeert te ontwijken maar zo komt het wel over. Vrouwenhersenen zijn vreemd en gaan dan alsnog andere dingen denken, snap je?" vraag ik met een klein glimlachje, hopend dat hij wel íets van vrouwen weet. Ik vraag me af tot hoever zijn kennis reikt over dit soort onderwerpen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze glimlachte even en klopte toen troostend op mijn goede schouder. Ik glimlachte ietsjes.
    'Maak je geen zorgen, wijsheid komt met ervaring. Dat krijg je nog wel. Soms duurt het gewoon iets langer,' vertelde zij mij. 'Iemand niet recht aankijken noemen ze over het algemeen wel ontwijken. Ik weet dat jij me niet probeert te ontwijken maar zo komt het wel over. Vrouwenhersenen zijn vreemd en gaan dan alsnog andere dingen denken, snap je?' vroeg ze met een klein glimlachje. Ik deed mijn hoofd ietsjes scheef en keek haar niet begrijpend aan.
    'Echt waar? Heet dat wel ontwijken?' Ik beet weer ietsjes op mijn lip. Ik zuchtte weer eens. 'Waarom is dat nu weer ontwijken? Ik wil je helemaal niet ontwijken en ook niet die indruk wekken.' Ik zuchtte en keek Rikki eventjes aan. 'Vrouwenhersens zijn raar.' Ik legde mijn goede hand op haar hoofd en wreef eroverheen in de hoop op een schuddend effect te krijgen. 'Hersens, ga eens wat simpeler denken,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij doet zijn hoofd scheef opzij en kijkt me niet begrijpend aan.
    "Echt waar? Heet dat wel ontwijken?" Hij bijt even op zijn lip en zucht dan. "Waarom is dat nu weer ontwijken? Ik wil je helemaal niet ontwijken en ook niet die indruk wekken. Vrouwenhersens zijn raar." zegt hij als hij mij aankijkt en ik moet er om lachen. Hij legt zijn goede hand op mijn hoofd en wrijft eroverheen waardoor mijn hoofd lichtjes schud en ik moet er nog harder om lachen, hoewel mijn harde lach als nog zacht klinkt.
    "Hersens, ga eens wat simpeler denken." zegt hij met een lachje. Ik schud lichtjes mijn hoofd waarbij ik blijf lachen en maak me los uit zijn hand.
    "Ik kan er niets aan doen, ik ben ermee geboren. Mannen zijn vaak zo simpel, wij het tegenovergestelde. Maar ik weet toch wel dat je het niet zo bedoeld ondertussen." Ik glimlach begrijpend naar hem en pak zijn goede hand vast met mijn twee handen, die een stuk kleiner zijn dan zijn handen. Mijn handen voelen warmer aan dan die van hem, die koel tussen mijn handen aan voelt.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Langzaam begon hij in me te stootten, mij te nemen. Ik voelde hoe hij in mij beweegde wat mij steeds heviger en harder liet hijgen en kreunen. Ik hield de handboeien goed vast terwijl mijn vingers zich om de randen krulden. "Hopelijk leer je hiervan." siste ik naar hem, terwijl ik een kreun inhield. Ik wilde mijn stem woedend laten klinken maar het genot dat erin doorklonk maakte dat voor een deel ongedaan. Zijn lichaam was van mij en daar ging ik ook gebruik van maken, op elk mogelijke manier.
    Ik hijgde en kreunde, mijn lichaam voelde klam en plakkerig van het zweet. Hij zette telkens meer druk en ik voelde hem steeds dieper in me glijden. "Kom dan." schreeuwde ik met een rauwe stem tegen hem, "Laat zien wat je hebt." Ik gromde van genot terwijl mijn lichaam gewillig onder die van hem kronkelde.

    [Dankjewel Nikki voor het langer maken.]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    'Hopelijk leer je hiervan,' hoor ik hem zeggen met een rauwe stem met een vreemde, haast.. verlangende ondertoon. Mijn voorhoofd is klam van het zweet. Wat wil hij dat ik nog meer doe? Ik heb hem toch gegeven wat hij wilde? Waarom zegt hij niet dat ik hiermee op kan houden? Ik zet alles op alles om een traan tegen te houden, knijp de ogen dicht. Ik voel een onontkoombaar gevoel van misselijkheid door me heen vloeien als ik verder ga met waar ik mee bezig ben. Ik focus me op de zoldermuur in de verte, een zielige poging om me te distanieren van wat ik gedwongen ben om te doen. Het is walgelijk en ik voel me.. smerig. Waarom kan ik hier niet mee omgaan? Waarom ben ik zo verward, waarom voel ik me verloren? Waarom heb ik de wens om te sterven?
    'Kom dan,' raspt hij met een rauwe stem. Mijn blik verraadt iets van verbazing. Kom dan..? Maar ik ben er al. Wat wil hij?
    'Laat zien wat je hebt.' Trillend bal ik de vuisten en gebruik het laatste beetje kracht dat ik heb om het hem nog meer naar de zin te maken. Zijn stem, hijgend en kreunend, verraadt zijn genoegen. Mijn mond verandert in een bloedloze streep, zet alles op alles om ervoor te zorgen dat ik niet hier en nu moet overgeven.
    'H-het spijt me.. ik kan niet.. beter dan.. dit,' fluister ik met hijgende stem. Wat verlangt hij van me? Ik heb hem toch gegeven wat hij wilde? Dit gevoel.. mijn lichaam.. er glijdt een traan naar beneden, ik kan het niet meer stoppen.
    'Alstublieft..'


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    "H-het spijt me.. ik kan niet.. beter dan.. dit." fluisterde hij hijgend. Ik keek hem kwaad aan en zag dat er een traan langs zijn wang omlaag liep die ik even later op mijn rug uit elkaar voelde spatten. "Alstublieft.." piepte hij en ik schudde verwoed met mijn hoofd. "Weet je nog wat er onder de douche gebeurde, dat wil ik nog eens. In mij." zei ik kreunend maar dwingend, terwijl ik me nog beter vast greep aan de hengels van de tafel. Waarom kwam hij nou niet gewoon? Waarom moet hij nou zo'n jankerig zijn? Volgende keer verslaafde ik wel een meisje, dan kon ik het tenminste doen. "Laat zien dat je het waard bent en geen waardeloos stuk vlees." grom ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (kan Amy met iemand praten ?)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Niet met Nightshade en Ayaki tenminste, die zij druk bezig.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Helleu, ik kom even vertellen dat ik morgen en vrijdag weg ben. Ik ga als brugplusser -begeleider brugklassen- mee op brugklaskamp.^^ Geen internet dus! ]


    everything, in time

    Sal Levine

    Ze lachte en ze lachte nog harder toen ik met mijn hand over hoofd ging. Zoals ik al hoopte gaf het een lichtelijk schuddend effect. Lichtjes schudde ze haar hoofd. Ze bleef lachen en maakte zich los uit mijn hand.
    'Ik kan er niets aan doen, ik ben ermee geboren. Mannen zijn vaak zo simpel, wij het tegenovergestelde. Maar ik weet toch wel dat je het niet zo bedoeld ondertussen,' vertelde ze. Ze glimlachte begrijpend en pakte mijn goede hand beet met haar beide handen. Haar handen waren een stuk kleiner dan die van en voelde veel warmer aan dan die van mij. Met een geïnteresseerde blik keek ik ernaar en lachte zachtjes. Ik voelde hoe mijn koude hand langzaam maar toch beetje bij beetje warmer werden door haar handen. Zachtjes lachte ik weer.
    'Waarom doe je dat?' vroeg ik aan Rikki. Mijn blik ging even naar mijn andere had waar al licht rode puntjes waren te zien. Ik deed mijn hand achter mijn rug en keek toen glimlachend naar Rikki. Ik bewoog mijn hand iets.
    'Waarom?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okeee.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt geïnteresseerd naar onze handen waarbij hij zacht lacht, zijn hand begint warmer te worden in die van mij en hij lacht opnieuw zacht.
    "Waarom do je dat?" vraagt hij aan mij. Hij verplaatst zijn andere hand en kijkt glimlachend naar mij. Hij beweegt iets met zijn hand en ik word lichtelijk rood.
    "Waarom?" vraagt hij opnieuw. Mijn handen worden nog roder door de schaamte die ik voel en door de aandacht die het nu trekt en ik bijt op mijn lip.
    "Ik weet het niet, ik deed het gewoon... ineens." mompel ik zacht terwijl ik mijn blik op onze handen hou, mijn handen hou ik gewoon op dezelfde plek als waar ze de hele tijd liggen.
    "Vind je het erg dan?" vraag ik onzeker en wat nerveus voor zijn antwoord.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Haar wangen werden roder en ik lachte weer zachtjes.
    'Ik weet het niet, ik deed het gewoon... ineens,' mompelde ze zacht terwijl ze haar blik op onze handen hield. Haar handen hield ze liggen en ik lachte nog steeds zachtjes.
    'Vind je het erg dan?' vroeg ze onzeker. Ik lachte een beetje harder en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Nee hoor. Het is alleen raar.. Apart, maar ik vind het niet erg,' zei ik vriendelijk. Ook al had ik mijn andere hand verstopt zodat ze het niet zag, toch haalde ik hem tevoorschijn en legde die even op haar handen.
    'Jouw handen zijn zacht.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Have Fun :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er om en lacht zelfs harder waarna hij lichtjes met zijn hoofd schud.
    "Nee hoor. Het is alleen raar... Apart, maar ik vind het niet erg." zegt hij vriendelijk. Hij haalt zijn andere hand tevoorschijn en legt die boven op die van mij. Ik kijk even naar het verband en de rode stippeltjes die er door heen komen.
    "Jouw handen zijn zacht." verklaard hij en ik lach zacht.
    "Bedankt, het zijn vrouwenhanden. Die horen zacht te zijn, geloof ik. Hou je wel eens iemands hand vast?" vraag ik nieuwsgierig, waarna ik mijn blik op de spikkeltjes laat vallen. "Uh, Sal. Volgens mij ben je doorgelekt." merk ik wat droog op.


    Your make-up is terrible