• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Felicia Nielson
    'Uhm, we kunnen gaan zwemmen?' zei ik toen ik een blik wierp op het zwembad buiten. Het begon wel al avond te worden maar zwemmen was altijd leuk toch? In het donker was het nog leuker dan overdag had ik gehoord.
    'Of wil je liever iets anders doen?' vroeg ik aan Austin.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cambree Wizz Pay

    'D...dankje' stotterde ik en ik keek naar de grond. Toen begon ik verder te zingen. 'Body rock, Girl, I can feel your body rock
    Take a bow, you on the hottest ticket now
    We gonna party like it's 3012 tonight
    I wanna show you all the finer things in life
    So just forget about the world, we're young tonight
    I'm coming for ya, I'm coming for ya
    Cause all
    I need, is a Beauty and a Beat
    Who can make my life complete
    It's all
    Bout you, when the music makes you move
    Baby do it like you do'
    Nu kwam het stukje van Nicki Minaj. Ik was vastbesloten hem het te gaan doen.
    'In time, ink lines, b-bitches couldn't get on my incline
    World tour, it's mine, ten little letters, on a big sign
    Justin.. Bieber, you know Imma hit 'em with the ether
    Buns out, weiner, but I gotta keep an eye out for Selena
    Beauty, Beauty and the Beast
    Beauty from the east, beautiful confessions of the priest
    Beast, beauty from the streets, we don't get deceased
    Every time a beauty on the beats'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nick Thomson
    'D...dankje' stotterde ze en keek naar de grond,waarna ze verder begon te zingen.Ik besloot mijn koffer maar op te bergen en mijn kamer te zoeken.Ik ging de trap op en vond na een tijdje mijn kamer.Ik bergde alles op en ging weer naar beneden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wijziging: Nieuwe look en andere kleur haar etc voor Cambree ^-^





    Ik had liever iemand anders ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Austin Grey
    "Zwemmen is goed", zei ik en glimlachte even. "Ben zo terug", zei ik nog en ging naar boven, naar m'n kamer. Daar aangekomen haalde ik mijn zwembroek uit de kast en deed hem aan. Ik nam nog snel een handdoek en ging toen terug naar beneden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Toen Austin naar boven was gelopen liep ik ook snel naar boven en trok mijn bikini aan. Ik pakte een handdoek uit de kast en liep weer naar beneden op mijn slippers. Ik had me nog nooit zo snel in bikini gehuld voor een jongen dus ik liep licht blozend de kamer binnen en liep snel door naar buiten. Niet iedereen hoefde me zo te zien. Ik ging op de rand van het bad zitten en hing mijn benen er voorzichtig in. Daarna keek ik om naar Austin die er ontzettend cute uitzag in zijn zwembroek.
    'Kom je nog?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:59 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Ik zag dat Felicia blozend naar beneden kwam en meteen aan de rand van het zwembad ging zitten. "Kom je nog?" vroeg ze me. "Tuurlijk", antwoordde ik en ging naast haar zitten. Ze zag er echt geweldig uit in haar bikini.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Felicia's outfit voor de opdracht
    'Tuurlijk.' antwoordde hij toen hij naast me ging zitten. Ik bewoog mijn voeten wat door het helderblauwe water en keek naar de sterren die zich langzaam aan de hemel vormde. Het was een heldere nacht dus heel de hemel was gevuld met sterren. 'Welk liedje ga jij zingen voor de eerste opdracht?' vroeg ik zacht aan Austin. Hard praten was niet nodig hier, er was niemand, alleen wij.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [OH MIJN GOD, WORD DIT EEN 16+ STUKJE?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    [OH MIJN GOD, WORD DIT EEN 16+ STUKJE?]


    [Lijkt me niet als ze elkaar pas een uur ofzo kennen. :U]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oh gelukkig]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Austin Grey
    "I Won't Give Up van Jason Mraz", zei ik op even zachte toon terug. Ik bergeep waarom we zo stil praatten, hard praten was dan ook niet nodig. "En jij?" vroeg ik haar terug op die zachte toon. Het was een heldere nacht en je kon de sterren erg goed zien. Ook was er een klein briesje, maar het was nog steeds aangenaam warm buiten. Eigenlijk was het best een romantische nacht.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Gelieve wil ik nu dat voor morgen 3 uur de liedjes van Nyan en PopRocket worden ingeleverd. Niet ingeleverd = niet meedoen]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Felicia Nielson
    'Skinny Love van Birdy.' zei ik. 'Het was het eerste wat in me op kwam, ik heb het helemaal stuk gedraaid toen het net uit was met mijn vriend.' gaf ik lachend toe. Jeetje wat was ik er kapot van toen het uit was met Kyle. Achteraf viel alles op zijn plek en snapte ik eindelijk waar hij was als hij 'bij vrienden chillen' was. Sindsdien had ik geen contact meer met hem gehad, en dat wilde ik ook niet.
    Ik zuchtte en trok mijn benen op de kant, mijn knieën trok ik naar me toe en ik sloeg mijn armen om mijn benen.
    'Ach ja, achteraf is het gewoon een mooi liedje hoor.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (ow owkeee mijn liedje is Sofa van Ed Sheeran :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH