• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Felicia Nielson
    Dit was zo fout. Overal hingen camera's, iedereen zou het weten. Toen leunde ik toen hij diep in mijn ogen staarde naar voren en drukte mijn lippen zacht op de zijne. Mijn vingertoppen streelde zacht over zijn wang en mijn benen klemde ik om zijn middel toen ik hem dichter tegen me aantrok.
    Mijn voorhoofd leunde tegen de zijne toen ik nogmaals mijn lippen op de zijne drukte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Ik trok me niets aan van de camera's die hier overal hingen en liet me meeslepen in de kus. Mijn ene hand plaatste ik op haar onderrug en mijn andere legde ik in haar hals. Ik wreef met mijn duim over haar wang en speelde wat met haar haar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Ik maakte mijn lippen los van die van hem en ik draaide mijn hoofd beschaamd naar de zijkant. Na een paar seconden keek ik hem weer aan in zijn prachtige ogen.
    'Dit is zo fout..' zuchtte ik zachtjes en ik keek hem even zenuwachtig aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cambree Wizz Pay

    Het was al 12:00 en ik sloop naar bed. Daar liet ik me op mijn bed vallen en schopte mijn schoenen uit. Langzaam viel ik in slaap, met mijn kleren aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [@Nyan, ik kom hem tegen in de eetkamer okee?]

    - Annaloise Monsieu -

    Ik liep de eetkamer in en liep tegen een jongen op. Ik staarde in zijn blauw lijkende ogen en knipperde een keer. "Sorry, ik zag je niet." Hij was zo knap, en niet zoals andere jongens die ik kende.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:11 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    - Thomas Drake Stephens -

    Ik wachtte todat het meisje uitgespeeld was en kroop na haar achter de piano, ik speelde geen piano maar had wel wat akkoorden geleerd vroeger. Ik had nogsteeds geen vrienden gemaakt en dat zat me erg dwars. Ik besloot morgen maar echt vrienden te maken. Voor nu ging ik slapen. Ik schoof de stoel weer aan en liep de trap op naar m'n kamer. Toen ik boven was kwam ik erachter dat m'n gitaar en bladmuziek nog bij de piano stonden.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Austin Grey
    "Ik weet het," reageerde ik zuchtend, "maar maakt het dan iets uit?" De meesten zouden zeggen dat het onmogenlijk is om nu al verliefd te zijn, maar er bestaat zoiets als liefde op het eerste gezicht. En bij Felicia voelde ik me anders dan bij andere meisjes, ik voelde me beter en vrolijker. Ze deed iets met me wat ik nog nooit eerder had meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:44 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Voor mij niet,' antwoordde ik, 'Maar het komt sowieso in de media.. Er gaan mensen jaloers worden en haten. Wil je dat wel dan?' vroeg ik toen ik hem met mijn grote blauwe ogen aankeek.
    Nogmaals liet ik mijn vingertoppen zacht over zijn wang glijden. Mijn benen hingen slapjes langs het aanrecht naar beneden, alsof alle kracht eruit getrokken was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Ik heb er geen problemen mee, ze moeten me maar nemen zoals ik ben", zei ik met een zelfzekere stem. Het kon me niet schelen wat ze dachten, het was nog steeds mijn leven. Kreeg ik haters, dan was het maar zo.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Oke.' antwoordde ik en ik dacht even na toen ik naar hem keek. Haat zouden we zeker krijgen, meisjes zouden helemaal weg zijn van hem, dat was zeker. Het was pas de eerste dag dat we hier waren, en het klonk ook onwerkelijk, maar ik vond Austin echt leuk, meer dan leuk. Verliefd? Nee, dat nog niet helemaal, alhoewel ik zeker wel verliefd begon te worden op hem. Ik schrok weer op uit mijn gedachten en sprong van het aanrecht. Ik spoelde het glas af en zette het terug in de kast.
    'Je bent lief gekkie.' zei ik en ik ging op mijn tenen staan om een kusje op zijn neus te drukken. Daarna ging ik weer normaal staan en leunde met mijn hoofd tegen zijn borst.
    'Ik ga zo slapen denk ik..' zei ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kusje op haar kruin.
    "Doe dat dan, gekkie, ik ga ook zo terug naar boven", zei ik met een glimlachje. Ik weet niet hoe het komt, maar als ik in de buurt van Felicia kom, begin ik spontaan te glimlachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Ik gaapte even en glimlachte toen naar Austin.
    'Ik wil nog niet weg bij je.' zei ik toen ik hem met een pruillipje aankeek. Ik wilde echt nog niet weg. Het voelde zo fijn om bij hem in de buurt te zijn, ik wilde niet gaan slapen en alleen maar de hele nacht nadenken over wat er allemaal gebeurt was, en over wat hij voor me voelde en wat ik voor hem voelde. Ik was helemaal in de war van dit, van Austin, van mezelf..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Aaawh, cutie", zei ik met een glimlachje toen ik haar aankeek. Ik had zelf ook nog geen zin om te gaan slapen. Ik wist dan al dat ik niet ging kunnen slapen omdat ik te veel ging piekeren, maar we moesten er wel nog rekening mee houden dat morgen de eerste opdracht was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Pff, oke dan..' zei ik en ik draaide me een kwartslag om naar de trap te lopen.
    'Slaap lekker.' zei ik zachtjes en ik drukte een kusje op zijn wang. Daarna liep ik langzaam richting de trap.
    Ik liep veel te hard van stapel na 1 dag, morgen zou de eerste opdracht pas zijn, wat dacht ik wel niet.. Toen ik voor de trap stond keek ik nog een keer om naar Austin en meteen verspreidde duizenden vlinders zich door mijn buik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan

    'Haha oke, maar het is luisteren om eigen risico!' lachte ik voor ik me even concentreerde en Travis me vol verwachtingen zat aan te kijken. Ik opende mijn mond en begon met al de passie voor muziek in mijn lichaam te zingen;

    If you ever leave me baby,
    Leave some morphine at my door
    'Cause it would take a whole lot of medication
    To realize what we used to have,
    We don’t have it anymore.

    There's no religion that could save me
    No matter how long my knees are on the floor
    So keep in mind all the sacrifices I’m makin’
    Will keep you by my side
    Will keep you from walkin' out the door.


    Cause there'll be no sunlight
    If I lose you, baby
    There'll be no clear skies
    If I lose you, baby
    Just like the clouds
    My eyes will do the same, if you walk away
    Everyday it will rain, rain, rain...


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.