• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Austin heeft I Won't Give Up van Jason Mraz]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Enora Langan

    De jongen sloeg zijn ogen verlegen neer, en langs een kant vond ik het wel schattig. Ik grinnikte even en stapte naar hem toe. Hij mocht dan wel verlegen zijn, maar zo een type was ik niet. 'Nee hoor, je liet me niet schrikken. Ik was ook gewoon even naar haar aan het luisteren. Dat wordt een concurrente!' Ik lach even terwijl ik hem aankijk en een ontspannende blik rust op zijn gezicht. 'Ik ben Enora,' stelde ik me zelfzeker voor terwijl ik mijn hand naar hem uitstrek.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Jazzy Santana Roberts

    Ik kreeg het liedje door en deed mee, maar dan acapella.

    [IDK hoe je dat schrijft o_o]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Enora Langan had It Will Rain van Bruno Mars]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Austin Grey
    Ik hoorde dat Valerie van Amy Winehouse werd gezongen en ik begon vrolijk mee te doen.
    "And I think of all the things, what you're doing And in my head I paint a picture", zong ik verder.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:49 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Felicia zingt Skinny Love van Birdy
    'Dankjewel.' zeg ik en ik voel hoe mijn wangen rood kleuren. Complimentjes waren altijd al mijn zwakke punt, en dat zullen ze ook altijd blijven. Van familie of andere meisjes raakte het me niet zo, maar van jongens wel. Jongens waren mijn zwakke punt, en jongens die complimentjes gaven al helemaal.

    Travis Coronado
    Travis zingt As Long As You Love Me van Justin Bieber
    'Wauw, dat is echt een hele aparte en mooie naam!' zei ik opgewekt toen ik haar hand aan nam. Mijn naam was niet echt mooi of apart, Travis, geen idee hoe mijn ouders, of nou ja, mijn moeder erop kwam. Een vader had ik niet, die was al weg toen ik geboren werd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Graag gedaan", zei ik nog tegen Felicia tussen het zingen door. Ik zag dat ze bloosde en glimlachte nog even naar haar. "Zing je niet mee?" vroeg ik haar nog voor ik zelf weer herbegon. Het mocht dan al een relatief oud nummer zijn, heet bleef een geweldig lied.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Enora Langan

    Ik zag hoe hij opgewekt mijn hand aannam en ik aanvaarde zijn compliment. In de verte hoorde ik een paar mensen één van mijn favoriete liedjes van Amy Winehouse zingen: Valerie. Een hemelsbrede glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Oh, ik hòu van dit nummer! Kom op!' Ik nam zijn hand en trok hem mee naar waar zich het geluid veroorzaakte voor ik luidkeels begon mee te zingen. Dat noemt men muziek maken, zonder dat je het wel en goed beseft.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    - Thomas Drake Stephens -

    Na het ontbijt liep ik naar de badkamer, ik waste m'n gezicht en deed m'n haar. Ik had nogsteeds geen liedje gevonden, ik zat te denken aan The only exception van Paramore, omdat ik die op de gitaar kon. Ik hoopte zo hard dat ik met gitaar mocht doen. Ik besloot even later na het drie keer gespeeld en gezongen te hebben dat liedje maar te doen.

    - Annaloise Monsieu -


    Ik had geen zin in ontbijt dus bleef ik lekker op m'n kamer hangen. Ik was wat aan het tokkelen op m'n gitaar toen ik maar besloot na een uurtje om de piano op te zoeken en nog een keer het nummer door te spelen, in m'n tas zocht ik toch voor de zekerheid naar de blad muziek van Save and Sound.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    [Wie wil met Annaloise praten?]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    [Savannah had I will always love you van Whitney Houston, en Tyler Just the way you are van Bruno Mars..]


    El Diablo.

    Travis Coronado
    Spontaan trok ze me mee naar de plek waar iedereen Valerie van Amy Winehouse stond te zingen en ze begon luidkeels mee te zingen. Even keek ik beschaamd om me heen, dadelijk vonden ze dat ik slecht was. Uiteindelijk besloot ik dat ik er niks om gaf en begon ik ook mee te zingen, eerst zacht, maar uiteindelijk harder.
    Muziek maken was wat ik altijd al leuk had gevonden, dingen zoals dit, of gewoon voor mezelf in de douche. Het maakte me niet uit, zolang ik maar kon zingen.
    Ik keek even naar beneden. Nog steeds hield ik Enora's hand vast, en volgens mij had ze het zelf niet eens meer door.

    Felicia Nielson
    Ik begon te lachen en zong uiteindelijk ook mee met de grote groep die zich gevormd had. Ik wist dat ik goed kon zingen en ik hoefde me nergens voor te schamen, althans, dat was wat mijn zangleraar zei. Toen ik het liedje was afgelopen glimlachte ik even naar Austin.
    'Je kan echt goed zingen!' complimenteerde ik hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan

    Ik zong mijn hart en ziel bloot, voor ik zag hoe de jongen -ik herinnerde me niet dat hij zijn naam daarjuist had gezegd- ook begon mee te zingen. Damn, zijn stem was goed.. Heel goed. Ik complimenteerde hem terwijl ik besefte dat ik nog steeds zijn hand vasthield. 'Wow, je kan echt goed zingen! Welk liedje zing je straks?' Voor de een of andere manier wou iets in me zo veel mogelijk te weten komen over deze jongen.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Travis Coronado
    'Niet lachen hoor, maar ik zing As Long As You Love Me van Justin Bieber. Ik vind dat echt het leukste nummer dat hij heeft.' gaf ik een beetje ongemakkelijk toe. De meeste mensen zouden het raar vinden dat ik auditie ging doen met een liedje van Justin Bieber maar ik zag hem als voorbeeld. Hij had het gemaakt weetje.
    'Oh sorry, ik ben Travis trouwens.' zei ik glimlachend. Helemaal vergeten..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Je kan echt goed zingen!" zei Felicia toen we waren gestopt met zingen.
    "Heb je jezelf wel al eens bezig gehoord? Je bent geweldig!" zei ik haar. Wat ik zei was absoluut de waarheid. Ze kon prachtig zingen en het mocht gezegd worden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe