• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    JURYLID 2

    Ik zie dat jullie het naar jullie zin hebben. Bereid je voor op morgen, om morgen is het meteen zingen, zingen, zingen! Kies een liedje uit over liefde. Het mag een liedje zijn over een gebroken hart, of iets anders. Als het maar met liefde te maken heeft. Ohja, post een foto in je outfit die je morgen aantrekt!


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Jazzy Santana Roberts

    Terwijl ik me afdroogde, dacht ik na. Welk liedje zou ik zingen? Ik had een idee dat echt precies goed was.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Stuur in een PB welk liedje je gaat zingen, plz]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Tyler

    Ik draai me lachend om.
    'What?'


    El Diablo.

    Enora Langan

    Ik kreeg de nieuwe opdracht te horen en ging meteen op mijn laptop, op zoek naar goede liefdesnummers. Dit moest goed zijn. Een eerste indruk kan je namelijk geen twee keer geven.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Cambree Wizz Pay

    'Mijngod, een liedje over liefde' zei ik toen ik opgehouden was met gillen.

    [Hier een foto van Cambree in d'r outfit ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jazzy Santana Roberts

    Vrolijk zocht ik alvast een outfit uit. 'Welke kleuren haar?' mompelde ik en ik keek naar mijn haarverf die overal stond.

    [Hier is een outfit:

    ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Ik schrijf me uit. Ik heb geen tijd.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Hier is Savannah's outfit ^^

    ]


    El Diablo.

    Enora Langan

    Nadat ik het perfecte lied voor morgen had gekozen opende ik mijn kledingkast die ik een dik halfuurtje geleden had gevuld. Ik koos er de perfecte oufit uit en legde hem al klaar op een stoel voor ik mijn stem begon op te warmen en mijn lied voor morgen begon te oefenen.

    [Enora's outfit:]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 11:59 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    - Annaloise Monsieu -

    Ik liep naar m'n kamer om de kleding voor morgen uit te zoeken.
    Toen liep ik terug naar waar de piano stond. Ik wist al 100% zeker welk nummer ik ging doen. Safe and Sound. Ik raakte opnieuw de toetsen aan en het leek wel magisch, alles om me heen leek tijdens het refrein even te verdwijnen.

    [BTW, moeten we het ook echt zelf zingen, en iets insturen ofzeu? was ik gwn ff benieuwd naar.]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    - Thomas Drake Stephens -

    Ik had me tijdens m'n entree een beetje stil gehouden en nu we de opdracht kregen slaakte ik een diepe zucht. Een liefdes lied. Vreselijk. Ik kon zo weinig bedenken. Ik begon maar met een goede outfit zoeken, wat waarschijnlijk niet zoveel anders dan een bloes en een broek zal zijn.

    Ik had toch maar voor iets anders gekozen en kwam uit bij een licht grijze jeans en een blauw vest met shirt eronder. Terwijl ik door m'n playlist van m'n ipod scrollde maakte ik een ommetje door het huis. Het leek op het eerste gezicht niet veel bijzonders.
    Ik bleef even stil staan, en hoorde een engel zingen. Het leek echt zo. Het was zo zuiver en mooi. De piano klanken verbeterden het geluid en maakte het nog 10 keer zo mooi. Ik liep in de richting van het geluid en zag een klein meisje achter een piano zitten. Klein was ze wel, maar ik kon aan haar uiterlijk zien dat ze dat niet was. Ze droeg een lang zwart vest dat achter de piano kruk hing, en haar blonde met blauwe haren hingen in slagen over haar rug. Wat ik dacht dat een engel was bleek anders te zijn. Maar haar stem werd er niet minder mooi door. Ik luisterde todat ze ineens stopte en zich naar mij toe draaide. Snel keek ik weer op m'n i pod en liep ik verder.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:44 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Enora Langan

    Nadat het lied perfect op mijn stem was aangepast besloot ik maar eens naar beneden te gaan om voedsel te zoeken, aangezien mijn maag begon te grommen. Ik liep de trap af naar beneden en stapte het lawaai van de andere leden tegemoet.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    [Wow iedereen is al vet ver met opdrachten enzo, waar kan ik inspringen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Toen ik aankwam in het huis had ik me wat op de achtergrond gehouden en een kamer gezocht. Wanneer ik hoorde wat de eerste opdracht was, liep ik terug naar mijn kamer en zocht een outfit voor morgen. Het zou wel weer iets simpel worden, zoals altijd. Daarna begon ik te denken over een liedje en ik wist al meteen welk ik zou zingen.

    [Austin's outfit: klik]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 8:51 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe