• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Enora Langan

    Ik strekte me even uit voor mijn ogen wende aan het zonlicht. Vandaag was het de dag, de dag van de eerste opdracht. De zenuwen gierden door mijn hele lichaam en snel sprong ik de douche in. Nadat ik een trainingsbroek aandeed en een simpel topje trof ik al een paar mensen beneden aan de ontbijttafel.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    [Where is everybodehhh.]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 15:22 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    [Geen ideeeeeeh]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ughhh]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Cambree Wizz Pay

    Uit het niets begon ik te zingen. 'I'm at a payphone trying to call home all of my change i spent on you'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Enora Langan

    Ik hoorde een aangename stem mijn oren vullen en met een ruk draaide ik me om waar het geluid vandaan kwam. 'Hé, dat klinkt helemaal niet slecht! Is dat je liedje voor de eerste opdracht?' vroeg ik geïnteresseerd.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Cambree Wizz Pay

    Ik schudde mijn hoofd en floot verder. Vrolijk ging ik op de tafel zitten en keek naar wat de anderen aan het doen waren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Austin Grey
    Ik werd rustig wakker en zocht wat simpele kleren bij elkaar. Ik ging naar de badkamer en daar douchte ik me snel. Aangekleed en opgefrist liep ik naar beneden.
    "Morning peeps", zei ik vrolijk en schoof ook aan aan tafel.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:10 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Travis Coronado
    Ik schudde mijn hoofd toen ik het huis binnenliep, het was hier nu al een gekkenhuis en waarschijnlijk zou het alleen maar erger worden. Ik keek even rond nadat ik een kamer had uitgezocht en zag mensen zingen en stemoefeningen doen.
    Ik zag 2 meisjes waarvan er 1 aan het zingen was, en de ander stond te luisteren. Ik ging er langs staan en luisterde verwonderd mee, het klonk echt heel erg goed.

    Felicia Nielson
    'Pfff.' zuchtte ik toen ik een kamer had uitgezocht en de trap naar beneden af liep. Ik had nog steeds geen idee welk liedje ik zou gaan zingen voor de eerste opdracht.
    'Morning peeps.' zei een jongen vrolijk toen hij aan de tafel ging zitten. Ik glimlachte even toen ik hem bekeek. 'Hoi, ik ben Felicia, en wie ben jij?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan

    Ze knikte en floot haar liedje verder voor ze weer verdween. Oké dan. Ik draaide me een kwartslag en zag hoe een jongen me aankeek. 'Ehh, hallo..' zei ik zacht.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Austin Grey
    "Hoi, ik ben Felicia, en wie ben jij?" hoorde ik een nieuwsgierige meisjes stem vragen. Ik draaide me om naar het meisje dat zich net had voorgesteld als Felicia en ging voor haar staan. "Austin", stelde ik mezelf dan voor met een stralende glimlach en stak mijn hand naar haar uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Travis Coronado
    'Ehh, hallo..' zei het meisje dat zich omdraaide zachtjes. Ik glimlachte even kort en verontschuldigde me toen.
    'Sorry, liet ik je schrikken? Ik was alleen aan het luisteren naar haar hoor, ik ben geen enge stalker als je dat soms denkt.' ratelde ik aan een stuk door en ik sloeg beschaamd mijn ogen neer.
    Ze dacht nu vast dat ik een of andere freak was die haar stond te bekijken, maar dat was echt niet zo. Ze was een mooi meisje, daar niet van, maar ik stapte nooit zelf op meisjes af.

    Felicia Nielson
    'Austin.' zei hij met een brede glimlach en hij stak zijn hand uit. Ik nam een beetje ongemakkelijk zijn hand aan en glimlachte terug.
    'Dat vind ik dus echt zo een leuke naam he!' zei ik vrolijk en ik liet zijn hand weer los. Ik loog er niet over hoor, ik vond het echt een leuke naam, en hij was nog een leuke jongen ook.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:33 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Moet je tegen m'n ouders zeggen", grapte ik, "en Felicia is ook een prachtige naam." zei ik daarna naar waarheid. Ze leek me een erg leuk en vrolijk meisje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Cambree Wizz Pay

    'Kom, doen jullie mee?' vroeg ik met een tandpasta-smile. 'Als jullie het kennen' mompelde ik erachterna. 'Well sometimes I go out, by myself, and I look across the water' begon ik met zingen

    [Carlie is er wel elke dag, maar ze heeft het druk dus soms kan ze er niet zijn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oke, wil iedereen ff zeggen welk liedje jullie hebben? Ik heb ze perongeluk verwijdered o-o]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.