• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Austin Grey
    Ik begreep wat ze bedoelde, maar wou de sfeer toch terug iets vrolijer maken dus stond ik op. "Ik weet wat je kan opvrolijken", zei ik met een glimlach en trok haar recht. Ik legde één arm in de plooi van haar knieën en de andere legde ik in haar rug. Zo tilde ik haar op en ging aan de rand van het zwembad staan. Ik keek haar even grijnzend aan en nog voor ze kon protesteren sprong ik met haar in mijn armen het zwembad in.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Nee!' gilde ik hard maar het was al te laat en voordat ik het wist lag ik onder water. Toen ik boven kwam hapte ik meteen naar adem. Ik kon net op mijn tenen staan wat echt bijzonder was want ik ben echt maar klein.
    'Pestkop.' zei ik met een preullipje toen ik aan de kant ging hangen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Ik grinnikte even en zwom naar haar toe. "Aawh, is lieve kleine Felicia een beetje boos?" vroeg ik met een kinderlijk stemmetje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Ja.' zei ik met nog steeds een preullipje. Ik zette mijn armen achter me op de kant en drukte me omhoog zodat ik weer op de kant zat. Ik spetterde met mijn voet wat water in Austin zijn gezicht.
    'Lekker puh.' zei ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    In een soepele beweging zat ik terug naast haar op de kant.
    "Kan ik iets doen om het terug goed te maken allerliefste Felicia?" vroeg ik haar na even na te denken. Ik kon het op z'n minst proberen, maar wie weet wat ze ging antwoorden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Ik kijk even nadenkend omhoog. Dan tik ik plagend op mijn wang als ik naar hem toe buig. 'Kusje, hier zo.' zeg ik grijnzend als ik nogmaals op mijn wang tik en geduldig afwacht of hij het nog echt gaat doen ook.
    Ik was er niet zeker van, zo goed kende ik hem niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Ik boog rustig naar haar toe en vlakbij stopte ik. "Sure?" fluisterde ik in haar oor, maar nog voor ze goed en wel antwoord kon geven, overbrugde ik die enkele centimeters en drukte een kus op haar wang.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Dankje!' zei ik met een ontblote glimlach. 'Nu ben ik weer blij.' zei ik en ik gleed weer het water in.
    Ik leunde met mijn armen op zijn benen, met mijn rug naar hem toe. Ik keek even breed glimlachend achterom en besloot me toch maar om te draaien want dit was ook zo ongezellig. Ik prikte met mijn wijsvinger in zijn buik.
    'Sixpack!' zei ik lachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Langzaam gleed ik vlak voor haar het water in. Ik kneep even in haar wang en zei: "Pretty face." Ik kon het niet laten om naar haar te glimlachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Ik keek even glimlachend naar beneden en ik voelde hoe het bloed naar mijn wangen trok. Ja hoor, ik begon weer te blozen. Waarom kon ik nou nooit een keer normaal dankjewel zeggen? Ik draaide me om en dook onderwater, een stukje verder op kwam ik weer boven.
    Ik hoopte maar dat hij mijn rode wangen niet gezien had, want dat zag er vast idioot uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Ik dook ook onder water en kwam vlak achter haar terug boven. Ik sloeg rustig mijn armen om haar middel en fluisterde in haar oor: "Je bent best schattig als je bloost."


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Ik schrok even van de armen die zich om mijn middel sloten en een diepe stem die mijn gehoorgang vulde. 'Je bent best schattig als je bloost.' hoorde ik en ik keek beschaamd naar de 2 handen die zich op mijn buik bevonden. Hij had het dus wel gezien, ik altijd weer met mijn domme rode wangen.. Voorzichtig legde ik mijn handen op die van hem en keek even glimlachend naar achter. Daarna keek ik weer naar de sterrenhemel die zich boven ons bevond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan

    Nieuwsgierig knikte ik en spitste mijn oren. 'Laat maar horen, ik ben mega benieuwd!' zei ik wanneer ik hem afwachtend aankeek.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Travis Coronado
    Ik zag hoe ze knikte en me afwachtend aankeek. 'Laat maar horen, ik ben mega benieuwd!' zei ze.
    Voorzichtig kwamen de eerste paar zinnen van het liedje uit mijn mond gerold.
    We're under pressure
    Seven billion people in the world trying to fit in
    Keep it together
    Smile on your face even though your heart is frowning
    But, hey now, you know girl
    We both know it's a cruel world
    But, I will take my chances
    As long as you love me
    We could be starving, we could be homeless, we could be broke
    As long as you love me
    I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold

    Daarna keek ik haar even afwachtend aan. 'En, wat vond je ervan?' vroeg ik voorzichtig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Ik keek net als Felicia naar de prachtige sterrenhemel die zich boven ons bevond. Ik deed niets om de stilte te verbreken, ik vond het wel goed zo, niet awkwaerd, maar fijn.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe