• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Felicia Nielson
    'Ah dankjewel!' zei ik vrolijk en ik pakte zijn hand vast om hem vervolgens mee te trekken naar de bank waar ik vrolijk op neerplofte.
    'Kan jij het geloven? Dat we hier zijn en gewoon op tv komen over een paar dagen?' vroeg ik toen ik hem even verlegen aankeek. Ik kon het nog steeds niet geloven, ik was maar een gewoon meisje, uit een normaal gezin. En nu kwam ik op tv.. Mijn droom kwam uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Ik vind het echt ongelooflijk dat ik hier ben", gaf ik toe nadat ik naast haar was gaan zitten. Ik zag dat ze me verlegen aankeek en vond het best wel schattig.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat ik toegelaten zou worden, zo'n goede zangeres ben ik nou ook weer niet.' gaf ik eerlijk toe.
    Ik kon wel zingen, maar om nou te zeggen dat ik zo'n topzangeres was, dat dan ook weer niet, ook al verzekerde mijn ouders me er altijd van dat ik dat wel was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cambree Wizz Pay

    'JUSTIN BIEBER?! WAAR?!' gilde ik en ik sprong op. Toen ik zag dat Justin Bieber er niet was ging ik teleurgesteld weer zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Austin Grey
    "Niet zo bescheiden, je kunt echt geweldig zingen", zei ik haar.
    "Het verbaast mij eerder dat ìk hier zit."


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jazzy Santana Roberts

    In de avond besloot ik maar nog even Superbass te oefenen. Daarna ging ik naar bed en sliep ik als een blok.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    - Annaloise Monsieu -

    Ik hield op met spelen en besloot maar naar buiten te gaan. Veel was er niet te doen. Ik wilde rondkijken. Er was al een groep gevormd volgensmij. Ik was niet zo'n groep type. Maar misschien werd het nog wat. Ik liep wat rond het huis. Toen het te koud werd ging ik maar weer naar binnen. Ik had m'n vest om me heen getrokken.

    [ze zingt save and sound van Taylor Swift maar dan de Christina Grimmie versie.]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    - Thomas Drake Stephens -

    Ik liet m'n hoofd terugvallen op m'n kussen en keek naar het plafond.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    [Ik heb mijn naam veranderd ^^ ik was courteous.]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    [ik snap het niet, komt er vooruitgang in de opdrachten?]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Depay schreef:
    Travis Coronado
    'Niet lachen hoor, maar ik zing As Long As You Love Me van Justin Bieber. Ik vind dat echt het leukste nummer dat hij heeft.' gaf ik een beetje ongemakkelijk toe. De meeste mensen zouden het raar vinden dat ik auditie ging doen met een liedje van Justin Bieber maar ik zag hem als voorbeeld. Hij had het gemaakt weetje.
    'Oh sorry, ik ben Travis trouwens.' zei ik glimlachend. Helemaal vergeten..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan
    'Daar hoef je je toch helemaal niet voor te schamen!' lachte ik en ik gaf hem een bemoedigend klopje op zijn arm. 'Ik vind Justin helemaal geweldig! Ik weet zeker dat je een toppresatie zal brengen..' moedigde ik hem aan.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Travis Coronado
    'Ik hoop het. Ik heb het helemaal aan moeten passen zodat ik het a capella kon zingen, want normaal is het veel en veelste snel hoor.' gaf ik toe. Ik had het ook helemaal aangepast, want anders kon ik het echt niet zingen.
    'Welk liedje ga jij eigenlijk zingen?' vroeg ik haar.

    Felicia Nielson
    'Nou jij bent echt veel beter dan ik hoor!' zei ik en ik tikte hem even tegen zijn arm. 'En niet in discussie gaan, ik heb altijd gelijk.' zei ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    'Je zal het vast en zeker super doen! Ik ben benieuwd! Ik zing It Will Rain van Bruno Mars. Ik hoooou gewoon van die jongen en zijn muziek, en dat lied beschijft zowat een deel van mezelf.' zei ik in één adem.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.