• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Travis Coronado
    'Dat is ook echt een supergoed nummer.' zei ik toen ik naar de bank liep en erop ging zitten. Het was een grote lange bank, dus ruimte genoeg voor iedereen leek me.
    'Kom je ook?' vroeg ik vrolijk aan Enora.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan

    Ik knikte en nestelde me in de comfortabele lounge bank. Ik glimlachte en keek Travis aan. 'Zo, wat wil je eens gaan doen?' vroeg ik lief.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Travis Coronado
    Ik beet even nadenkend op mijn lip. Ja, een stomme tic, maar ik deed het altijd, als ik nadacht, of ergens mee zat, of me in moest houden, ik beet op mijn lip.
    'Zeg jij het maar hoor.' zei ik uiteindelijk glimlachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan

    Hij beet op zijn lip en ik voelde een rilling over heel mijn lichaam. Hij is zo cute. 'Zeg jij het maar hoor,' haalde hij me uit mijn dagdroom. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en bijt even op mijn lip op er niks stoms uit te flappen. 'Ehm, we kunnen gaan..gamen?' En net zoals verwacht flapte ik er iets dom uit. Maar langs de andere kant misschien ook niet, want voor een meisje hou ik echt van gamen, en daarjuist had ik spelcomputers aan de tv gezien. Maar wat als hij me nu een halve jongen vindt?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Cambree Wizz Pay

    Ik sloop naar de bank. 'HAAAALLOOOOOTJEEEEES' gilde ik keihard in degene die eropzaten hun oren. Vrolijk sprong ik tussen hun in en keek naar het beeld. 'Zoo, waar zijn jullie mee bezig?'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    JURYLID 3

    Nou, jullie zijn er wel klaar voor. Nu is het een paar uur later, dus je kan nog opblijven en oefenen. Maar ik waarschuw jullie. Er valt iemand af morgen. Maak snel kennis met elkaar, om niemand wilt dat er iemand weggaat. Het is verschoven, morgen zal bekend worden of je in een groep gestopt word of niet.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Travis Coronado
    'Ben je gek geworden ofzo? Ik moet nog iets horen als ik wil zingen morgen.' zei ik tegen het meisje dat me doof wilde krijgen blijkbaar. 'En ik was met Enora hier aan het praten.' zei ik en ik richtte me weer op Enora.
    'Ik heb een beter idee. Kom.' zei ik en ik nam haar aan haar hand mee naar een kleine ruimte achterin het huis.
    'Kan je misschien vertellen hoe het klinkt?' zei ik toen ik haar voorzichtig glimlachend aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (hoe kan ik inspringen? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cambree Wizz Pay

    'Chagerijn' mompelde ik. Ik besloot maar te oefenen en ging zitten op de bank.
    'Show you off
    Tonight I wanna show you off
    What you got
    A billion could've never bought
    We gonna party like it's 3012 tonight
    I wanna show you all the finer things in life
    So just forget about the world, we're young tonight
    I'm coming for ya, I'm coming for ya
    Cause all
    I need, is a Beauty and a Beat
    Who can make my life complete
    It's all
    Bout you, when the music makes you move
    Baby do it like you do
    Cause..'

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:23 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nyan schreef:
    (hoe kan ik inspringen? )


    [Misschien dat je ineens binnenkomt ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wat kan ik met Tyler of Savannah doen?]


    El Diablo.

    Nick Thomson
    Ik kwam veel te laat aan bij het huis.Stomme files.Ik ging binnen en kwam terecht in de woonkamer.Er zaten mensen te praten en er was ook iemand die zat te zingen,wat echt goed was."Euhm hoi." mompel ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Austin Grey
    "Oh ik heb al genoeg ervaring met discussiëren met vrouwen, ik weet al dat ik nooit gelijk zal halen", zei ik lachend. "Dus, wat gaan we doen?" vroeg ik daarna maar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Cambree Wizz Pay

    Ik viel stil. Er kwam een knappe jongen binnen en mijn mond zakte open. Sprakeloos keek ik hem aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nick Thomson
    Het meisje stopte met zingen en keek me met open mond aan.Had ik iets verkeerd gezegt?"Je bent echt goed."zei ik tegen haar met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH