• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Felicia Nielson
    Ook Austin zei niks en het was niet ongemakkelijk tussen ons, het was fijn om gewoon zo te staan. Heldere en stralende sterren stonden boven ons, het warme water van het zwembad omhelsde me tot iets onder mijn bikini-topje.
    Ik draaide mijn hoofd om en hing iets naar de zijkant voordat ik een kusje op Austin zijn wang drukte.
    Daarna keek ik weer tevreden voor me uit.
    'Je bent lief.' zei ik zachtjes tegen de jongen die me van achter omhelsde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Jij ook", zei ik even zacht terug. Ik drukte nog een zacht kusje op haar kaaklijn. "Ik denk dat het beter is dat we terug naar binnen gaan, het wordt al laat", zei ik daarna met spijt in mijn stem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Oke.' zei ik zachtjes toen ik me omdraaide en even mijn armen om zijn nek sloeg. Razendsnel drukte ik een kusje op zijn lippen en zwom toen onder water terug naar de kant. Daar klom ik uit het water en sloeg mijn handdoek om me heen. Ik schoof mijn voeten in mijn slippers en keek om naar de nog steeds verbaasde Austin in het water. Ik glimlachtte even kort naar hem en liep het huis weer binnen op weg naar mijn kamer. Mijn bikini wisselde ik voor ondergoed en een trainingspak. Mijn haren gingen op een simpele knot en mijn make-up ging eraf. Ik ging op mijn bed liggen en speelde wat met mijn iPhone.
    FeliciaNielson tweeted: First audition tomorrow, so nervous. Wish me luck.
    Ik legde mijn telefoon naast me neer en staarde wat naar het plafond, denkend aan Austin.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Oke", zei ze zacht en voor ik het wist had ze haar zachte lippen voor een seconde op de mijne geplaatst. Ik bleef verbaast achter toen ze naar de rand zwom en pas toen ze alweer binnen was kwam ik terug bij zinnen. Ik klom ook uit het zwembad en droogde me snel even af met mijn handdoek. Daarna ging ik terug naar mijn kamer en kleedde me om. Ik deed een simpel T-shirt en een marineblauwe trainingsbroek aan boven mijn ondergoed. Ik ging op mijn bed liggen en haalde mijn iPhone van het nachtkastje. Ik checkte mijn mentions op twitter en besloot zelf nog maar eens iets te tweeten.
    Austin_Grey: a bit nervous for tomorrow, but I already had an awesome first day here at the X-Factor house (:
    Ik keek nog wat rond op twitter en zag toen Felicia staan. Ik besloot meteen om haar te followen en dacht na over wat er net allemaal gebeurd was, zowel in het zwembad als ervoor.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 0:23 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Thank you for the lovely night xo Felicia. stuurde ik in een privébericht op twitter naar Austin. Meteen toen ik zag dat hij mij volgde had ik een berichtje proberen te typen, maar ik had geen idee wat ik zou moeten zeggen. Dit leek me wel gepast en okee voor een eerste berichtje.
    Tevreden stopte ik mijn iPhone in mijn zak en besloot om nog even naar beneden te gaan om wat te drinken. Iedereen zou nu toch al op bed liggen, dus niemand zou me zo zien gelukkig. Ik liep naar de kraan en vulde een glas water, zittend op het aanrecht dronk ik het langzaam op.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Door wat er net gebeurd was kon ik nog niet slapen, dus besloot ik nog even naar beneden te gaan. Terwijl ik de trap af liep zag ik dat ik een DM van Felicia had en moest glimlachen. Ik las hem en toen ik beneden kwam zag ik haar in de keuken zitten. Ik liep opnieuw naar haar toe en glimlachte.
    "Graag gedaan hoor", antwoorde ik op mondeling op haar bericht toen ik terug bij haar stond en kon het niet laten om te glimlachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Waarom moet je weer net als ik op mijn oncharmantst in de keuken zit naar hier toe komen?' zei ik toen ik beschaamd mijn handen voor mijn ogen sloeg. Daar zat ik dan, in mijn zwarte joggingsbroek, met mijn roze sweater en slippers op het aanrecht. Zonder make-up en met mijn haren in een vreselijke knot. Het glas zette ik naast me neer en ik keek even naar Austin die glimlachend voor me stond. Hij was echt schattig als hij zo stond te glimlachen, door mijn DM nog wel.
    Ik stak mijn handen naar hem uit en wachtte tot hij ze aannam zodat ik hem dichter naar me toe kon trekken. Sorry, maar sinds mijn ex had ik me nooit meer zo vrolijk gevoeld als bij hem. En ja, dat is raar na 1 dag, maar ik kon er ook niks aan doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan
    'As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me, love me!' springde ik meteen ik. Ik lachte even en keek hem terug aan. 'Wauw, je stem is echt geweldig!' meende ik.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    [wie wil annaloise tegenkomen?]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Fidelius schreef:
    [wie wil annaloise tegenkomen?]

    (Nick wil wel :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Austin Grey
    "Je ziet er echt niet oncharmant uit," zei ik terwijl ik haar hand aan nam, "narurel, maar niet oncharmant." Ik was nog steeds niet gestopt met glimlachen e ging wat dichter bij haar staan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Travis Coronado
    'Dankje.' zei ik en ik liet me op de grond neerzakken met mijn rug tegen de muur. 'En nu wil ik jou horen zingen!' zei ik toen ik haar breed grijnzend aankeek.
    Ik had haar net wel horen zingen, maar ik vroeg me af hoe ze individueel zou klinken.

    Felicia Nielson
    'Sorry voor toen net in het zwembad, ik wilde het niet doen, maar ik kon mezelf niet tegenhouden en het spijt me echt..' zei ik in één adem. 'Het spijt me als ik je overvallen heb, het was echt niet mijn bedoeling.' maakte ik mijn verontschuldiging af toen ik beschaamd naar zijn hand in de mijne keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Het is oké", stelde ik haar gerust. "Ik vond het niet erg", zei ik daarna een stuk stiller. Ik had geen idee of ze me had gehoord of niet, maar dat deed er nu even niet toe.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    'Weet je het zeker? Ik wilde je echt niet overvallen, het ging per ongeluk..' zei ik zachtjes toen ik door mijn wimpers naar hem keek. Het was echt per ongeluk gegaan, ik bedoel, ik wilde het wel, maar normaal ben ik echt niet zo. Normaal dacht ik wel na voordat ik iets deed maar nu sprongen mijn hersenen gewoon op 0 en had ik mezelf niet in de hand gehad.
    Ik rechtte mijn hoofd en liet mijn vrije hand even over zijn wang glijden. 'Sorry..' zei ik zachtjes toen ik mijn hand weer terug trok.
    Het liefste had ik mezelf ter plekke geslagen, de hele tijd deed ik van die domme dingen waar ik niet over nagedacht had en die ik gewoon zo vanuit het niets deed. Ik had mezelf niet in de hand met Austin erbij..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Zou ik dit doen als ik het niet zeker wist", zei ik en drukte mijn lippen op de hare. Na een vijftal seconden verbrak ik de kus en keek haar in haar helder blauwe ogen aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe