• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    JURYLID 2

    Welkom, fijn dat jullie allemaal al wakker zijn (kuch). Onderhand zijn jullie aangekomen in het gebouw. Je kan je nu omkleden, om zometeen moet je al op! Geen tijd meer om met iemand te praten. Hier heb je een lijstje van wanneer jij aan de beurt bent.

    1: Cambree
    2: Felicia
    3: Savannah
    4: Travis
    5: Thomas
    6: Austin
    7: Enora
    8: Tyler
    9: Annaloise
    10: Nick
    11: Jazzy


    Jullie moeten maar snel beginnen!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 10:30 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Enora Langan

    Ik kreeg een lijst en zag dat ik ongeveer in het midden aan de beurt was. Was dat een goed of een slecht teken? Als je eerste bent, verwachten de mensen veel van je, dus dan kan je meteen scoren. Maar als je laatste bent, blijft dat het meeste hangen bij de jury.. Zal ik misschien dan iets in de twee zijn? Zo wakker als ik maar kon zijn sprong ik de douche in en trok ik mijn outfit aan. En hoe stoer ik er ook mag uitzien, de zenuwen begonnen stilaan door mijn lijf te gieren.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 10:37 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Cambree Wizz Pay

    OHMIJNGOD, NU ALS EERSTE? Snel kleedde ik me om en rende ik naar het podium. Het zat vol met mensen. Ik zag spandoeken, borden, t-shirts etc met allerlei namen erop. De muziek begon, en ik kreeg een bigsmile op mijn gezicht.
    Zenuwachtig begon ik.

    'Show you off
    Tonight I wanna show you off
    What you got
    A billion could've never bought

    We gonna party like it's 3012 tonight
    I wanna show you all the finer things in life
    So just forget about the world, we're young tonight
    I'm coming for ya, I'm coming for ya

    Cause all..
    I need, is a Beauty and a Beat
    Who can make my life complete
    It's all..
    Bout you, when the music makes you move
    Baby do it like you do
    Cause..

    Body rock,
    Girl, I can feel your body rock
    Take a bow, you on the hottest ticket now

    We gonna party like it's 3012 tonight
    I wanna show you all the finer things in life
    So just forget about the world, we're young tonight
    I'm coming for ya, I'm coming for ya

    Cause all..
    I need, is a Beauty and a Beat
    Who can make my life complete
    It's all..
    Bout you, when the music makes you move
    Baby do it like you do

    Uh, Uh
    In time, ink lines, b-bitches couldn't get on my incline
    World tour, it's mine, ten little letters, on a big sign
    Justin.. Bieber, you know Imma hit 'em with the ether
    Buns out, weiner, but I gotta keep an eye out for Selena
    Beauty, Beauty and the Beast
    Beauty from the east, beautiful confessions of the priest
    Beast, beauty from the streets, we don't get deceased
    Every time a beauty on the beats

    Cause all..
    I need, is a Beauty and a Beat
    Who can make my life complete
    It's all..
    Bout you, when the music makes you move
    Baby do it like you do
    Cause...
    '

    En ik stopte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Enora Langan

    Ik kwam aan in het gebouw en zag iedereen rond ijsberen. Ik hoorde mensen gillen en roepen uit de zaal en hoorde hoe het eerste lied startte. Nu was het geen spel meer, the game was on.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Felicia Nielson
    'Wat? Nee ik wil niet als 2de al!' riep ik toen ik de lijst voor mijn neus kreeg. Helaas begon het eerste liedje al te spelen en had ik weinig keus. Nog een laatste keer deed ik mijn stem en ademhalings oefeningen en checkte of mijn haren en make-up wel goed zaten. Mijn jurkje streek ik nog een keer glad, en nu was het wachten totdat ik op mocht. Waarom was Austin hier nu niet..

    Travis Coronado
    4de dus, was het eerste wat door mijn hoofd schoot toen ik de lijst zag. Netjes in het midden, geen idee wat dat betekende. Enora was als 7de, dus ik had genoeg tijd om naar haar te gaan kijken. Toen ik haar gister hoorde zingen was ik zowat weg gesmolten bij haar stem. Het was prachtig. Ik liep nog wat door het gebouw en kwam toen Enora tegen.
    'Succes.' zei ik zachtjes en ik klopte even op haar schouder.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan

    Ik probeerde zo kalm mogelijk te blijven, maar de zenuwen werden alleen nog erger als ik Travis op me af zag stappen. 'Succes,' zei hij zacht, en ik voelde zijn hand even op mijn schouder kloppen. Ik glimlachte flauwtjes terwijl ik smolt in zijn ogen. 'Jij ook,' fluisterde ik bijna. Komaan Enora, waarom ga je nu ineens het emotionele mietje uithangen? Ik rechtte mijn rug en gaf een lichte box op zijn borstkas. 'Zet 'm op!' lachte ik op z'n "Enora's".


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Travis Coronado
    'Je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn! Het ging heel goed gister.' probeerde ik haar wat moed in te praten. Ik wist dat ik nu niet echt bemoedigend over kwam, want ik was zelf ook super zenuwachtig.
    Ze gedroeg zich ineens als een halve jongen, met die rare box op mijn borstkas. Zo had ik haar nog nooit gezien.
    'Je kan het echt wel.' zei ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Enora Langan

    Ik zag aan zijn gezicht dat ik raar overkwam. Fijn, dat had ik ook alweer eens mooi verpest. 'Je kan het echt wel,' zei hij plots normaal. Ik keek hem nog een laatste keer aan voor ik besloot dat ik dit gesprek beter zou beïndigen, voor hij helemaal verkeerde gedachten over me ging hebben. 'V-veel succes,' glimlachte ik flauw voor ik hem achterliet.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Travis Coronado
    'V-veel succes,' glimlachte ze wat flauwtjes en ze liep weg. Mooi, die kans was ook alweer vergeven. Durfde ik eindelijk eens op iemand af te stappen en uit mezelf met haar te praten en me bloot te geven, liep ze gewoon weg. Ik zakte neer op de grond in de gang en duwde mijn rug tegen de koude muur. Het zweet brak me uit van de zenuwen, het maakte me kapot.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Ik moest als zesde op en had dus nog wel even de tijd. Ik had mijn outfit al aan en ging op zoek naar Felicia. Al snel had ik haar gevonden en ik liep naar haar toe. Ik zag dat ze zenuwachtig was en ze: "Je gaat het vast geweldig doen."

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 15:41 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    (@Fidelius ok,en Nick heeft bruine ogen :X )
    Nick Thomson
    Ik liep naar de keuken,waar iemand tegen me liep.Ik keek om en zag een meisje,met blond-wit achtig haar,waarvan de toppen,blauw waren gekleurd.Ik keek nu meer in haar licht-blauwe ogen.Ze knipperde een paar keer "Sorry, ik zag je niet." zei ze dan.Ik glimlachte even."Het is niets,ik ben trouwens Nick."stelde ik mezelf dan voor,maar net dan kwam een jurylid binnen nen haf ons een lijst van waneer we moesten optreden.Ik was voorlaatste,waar ik toch wel blij om was,niet als eerste en niet als laatste.Jammer genoeg hadden we geen tijd,meer om te praten,want ik had graag nog de naam geweten van het meisje die tegen me liep,ik liet het er maar bij en deed vlug nog andere kleren aan.De eerste was al aan het optreden,ik werd zenuwachtig en wachte af tot het mijn beurt was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicia Nielson
    Ik schrok van Austin die ineens achter me stond. 'Je gaat het vast geweldig doen.' zei hij en ik zuchtte even. Ik streek een plukje zwart gestijld haar uit mijn gezicht.
    'Ik ben zo zenuwachtig, wat als ik het verpest?' vroeg ik zachtjes. 'Stel dat ik eruit moet, dan ben ik jou ook meteen kwijt.' zei ik en ik voelde hoe tranen in mijn ogen sprongen. Ja, geconfronteerd met de werkelijkheid, dat de kans bestond dat ik weg zou moeten en Austin hier bleef met alle andere meisjes, die veel mooier waren dan mij.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    "Don't cry", zei ik terwijl ik haar tranen wegveegde. "Je gaat het niet verpesten en je zal me niet zo snel kwijt raken", zei ik haar en drukte nog een kus op haar lippen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia Nielson
    Ik zuchtte diep en liet mijn adem rustig via mijn mond ontsnappen. Ik wreef even met mijn vingertoppen over de plekken waar mijn tranen hadden gelopen en zette toen weer een waterig glimlachje op naar Austin. Erg overtuigend was het vast niet, want ik voelde me nog steeds niet goed. Het meisje stond nog steeds op het podium, wanneer zou ze stoppen en kon ik op.. Ik wist dat ik na een paar seconden op het podium toch geen zenuwen meer zou hebben, maar op dit moment wilde ik er gewoon klaar mee zijn. Ik keek even omhoog naar Austin, ook al had ik hakken aan, hij was nog steeds groter.
    'I love you.' probeerde ik te zeggen maar ik maakte geen geluid, alleen mijn lippen bewogen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Grey
    Ik zag dat ze "I love you" zei, zonder ook maar enig geluid te maken. Ik trok haar in een knuffel. "I love you too", fluisterde ik liefdevol in haar oor. Ik kende haar nog maar een dag, maar wou haar nu al niet meer kwijt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe