• Ik wil mijn Acer laptop terug naar de juiste fabrieksinstellingen zetten, want er zit een virus op die mijn antivirus maar niet wil verwijderen, hij werkt de laatste tijd veel te traag en ik wil gewoon opnieuw beginnen. Vorige zomer heb ik dit ook eens gedaan, met F8 en dan de optie: 'terugzetten naar de fabrieksinstellingen', maar als ik nu F8 indruk staat het er niet, dus heb ik nu geen idee hoe ik het moet doen. Wie weet het? En het is best dringend, dinsdag heb ik hem nodig voor school.

    Ik heb geen enkele disc/cd/dvd weetikveel om het opnieuw te installeren


    Olive

    Ik heb mijn pc laten formatteren door hem opnieuw op te starten, en dan op esc drukken en dan iets kiezen. Maar dat zei het mannetje in de computerwinkel tegen mij en ik heb een Compaq :x Misschien dus eventjes terug gaan nar de winkel?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:
    Ik heb mijn pc laten formatteren door hem opnieuw op te starten, en dan op esc drukken en dan iets kiezen. Maar dat zei het mannetje in de computerwinkel tegen mij en ik heb een Compaq :x Misschien dus eventjes terug gaan nar de winkel?


    Ik zou wel willen, maar de winkels zijn gesloten op de zondag en maandag heb ik een tijd en dinsdag heb ik hem al nodig... ESC heb ik net eventjes geprobeerd, het lukt niet jammer genoeg (: toch bedankt.


    Olive

    Ik heb mijn pc helemaal laten herinstalleren, ik heb ook een acer. Maar ik heb het laten doen door zo'n computerwinkel, hij werkt veeeel beter en sneller nu maar het was niet echt goedkoop.


    No regrets, just love

    Maar als je hem tegen dinsdag nodig hebt, gaat dat niet lukken om hem in een winkel binnen te brengen natuurlijk:x Misschien eerst F2 en daarna F8 ? Ik heb ook echt al duizend keer zo'n probleem gehad


    No regrets, just love

    Klik?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 13:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kosmos schreef:
    Maar als je hem tegen dinsdag nodig hebt, gaat dat niet lukken om hem in een winkel binnen te brengen natuurlijk:x Misschien eerst F2 en daarna F8 ? Ik heb ook echt al duizend keer zo'n probleem gehad


    Ik zal het eens proberen. Normaal staat hij bij F8, maar om één of andere rede vindt ik het daar niet meer...


    Olive

    Ruocco schreef:
    Klik?


    Acer Technologie staat niet op mijn lappie :x


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Acer Technologie staat niet op mijn lappie :x

    ff downloaden? kan vast wel XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zorg voor een windows installatie CD, doe die erin en start je laptop opnieuw op, als het goed is vraagt ie of je daarbij van de CD of HDD wil opstarten, kies CD. De windows installatie zal vragen of je wil formatteren.

    Oke, iedereen heel erg bedankt <3333 Ik heb het gevonden en hij is nu begonnen (:


    Olive