• Hebben jullie wel eens iets verkocht wat je bijvoorbeeld zelf heb gemaakt. Zoasl, dat je cupcakes ga maken en dat je dan rondbrengt in je straat ofzoiets.

    Mijn nichtje wil dat gaan doen samen met mij, daarom deze vraag. Wie heeft dat wel eens gedaan?

    x


    we danced all night to the best song ever.

    Leuk!
    Heb ik nog nooit gedaan, ik heb wel toen ik een klein meisje was samen met een vriendin tekeningen gemaakt en die gratis aan alle buren gegeven. :')


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Leuk!
    Heb ik nog nooit gedaan, ik heb wel toen ik een klein meisje was samen met een vriendin tekeningen gemaakt en die gratis aan alle buren gegeven. :')


    Hahaha, okeey :)


    we danced all night to the best song ever.

    M'n buurmeisje en ik gaven wel eens pruimen weg, want ze heeft een pruimenboom in de tuin. De overburen gaven ons toen 50 cent, terwijl we ze gratis gaven, maar ze stonden erop dat we het aannamen :')

    Edit; meh, da's eigenlijk niet zelfgemaakt.... oh well.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:13 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Pannenkoeken, hehe. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:08 ]


    Life is all about having a good time.

    Ik en een vriendin waren eens in de wijk lavendel gaan rondbrengen zonder eigenlijk iets er voor te vragen. Na 1 straat waren we al alles kwijt en hadden we 5 euro en enkele zakken snoep, was écht super leuk van ze!


    Love is louder.

    Ahern schreef:
    Ik en een vriendin waren eens in de wijk lavendel gaan rondbrengen zonder eigenlijk iets er voor te vragen. Na 1 straat waren we al alles kwijt en hadden we 5 euro en enkele zakken snoep, was écht super leuk van ze!


    Hahaha


    we danced all night to the best song ever.

    Haha heb ik vroeger heel vaak gedaan.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Vroeger heb ik samen met mijn 'beste vriendin' in die tijd zelf chocoladekoekjes gemaakt, dat in zakjes gedaan en verkocht. We wouden er een vriendschapsketting van kopen. Maar we hebben ze wel gebakken maar niet verkocht :'D


    -

    Genius schreef:
    Vroeger heb ik samen met mijn 'beste vriendin' in die tijd zelf chocoladekoekjes gemaakt, dat in zakjes gedaan en verkocht. We wouden er een vriendschapsketting van kopen. Maar we hebben ze wel gebakken maar niet verkocht :'D



    Ahw haha.


    we danced all night to the best song ever.

    Ik heb weleens zelfgemaakte cupcakes verkocht voor mijn sportclub, het liep zo goed dat we thuis nieuwe moesten gaan maken :)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Wij hadden twee grote kersenbomen. Mocht je de hele dag kersen verkopen in zakjes en zelf opeten, en er kwamen veel mensen langs onze straat maar we aten vooral de kersen zelf op (cat)