• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje
    • Boreas Gavin Hoxha - Cloudbreaker
    • Sarah Roseway - Captivity

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Rollenstory.
    Rollentopic.

    Het huis van buiten gezien. Huis van binnen.

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    RPG topic is van Porcelaneous.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Boreas Gavin Hoxha.

    Naomi grinnikt. "Wat wil je het maakt mij niet veel uit," Ze haalt haar schouders op. "Hmmm, nu is het niet echt meer geheim, maar wel slim en inderdaad mysterieus om het geheim te houden, nite veel mensen weten dat ik het kan en meer de manier waarop," vertelt ze.
    Ik knik kort.
    "Maar goed, an jou de keuze, teleporteren of auto?"
    "Teleporteren," zeg ik bewust. "Dat scheelt jouw weer brandstof," zeg ik met een kleine grijns.
    Vervolgens denk ik aan een steegje in de buurt van het huis van de witches. Ik maak een klein handgebaar en verdwijn dan door middel van een glinstering.
    Het volgende moment sta ik in het steegje, wachtend op Naomi.

    Naomi Lana Colver
    Ik grinnik en zie an dat hij weg is en denk dan aan de plek waar ik naartoe wil en voel de rook weer om me heen komen en verdwijn en voel de rook weer wegtrekken en zie dan Boreas staan en grijns weer.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 18:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Damian Miller

    Ik geef ook de laatste zus een hand als ik nieuwsgierig het huis binnen kijk. "zou ik nu binnen mogen" Grijns ik. "het zou wel handig zijn als er een of andere gekke demon komt" vervolg ik mijn zin en kijk de zussen een voor een aan. 'meiden zijn af en toe zo.. lastig, dit word nog een zware klus' bedenk ik me ineens. Ik lach in mezelf en wacht de reactie van de zussen af.

    Amare Forá Mertens.

    Ik kijk van Alexis naar Cher en van Cher naar hem. 'Zo lang je één ding belooft. Mij te helpen.' zeg ik dan en doelend op mijn whitelighter kant.
    'Dit is Damian zus.' mompel ik dan en kijk haar aan.
    Ik trek iedereen naar binnen en zucht. 'Oke.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Aangezien mijn personage buiten staat, zal ik dan maar inspelen op dat brandende huis? Ik post dan wel morgen, want ga nu slapen)


    Happy Birthday my Potter!

    [Jeej, eindelijk iemand die reageerd op een gigantisch huis dat 2 huizen ernaast in de fik staat.... Valt niet op... Haha...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camile Lilith Mertens

    Vrolijk neuriënd loop ik het pad af richting mijn kleine rammelende oude suzuki alto. Ik weet het, hij zal het waarschijnlijk niet heel lang meer doen, maar het is altijd beter dan niks. Bovendien doet hij het nu nog wel, dus ik heb niks te klagen.
    Langzaam dringt het tot mij door dat er een bekende geur in de lucht hangt. Ik stop abrupt met lopen en kijk links van mij. Mijn vrolijkheid verdwijnt en maakt plaats voor verbazing en schrik. Twee huizen verderop is een ongelooflijke brand. Het huis is amper meer te zien. Er komen net twee brandweerwagens met sirenes aanrijden en er staat al politie. Mensen worden op afstand gehouden, om te voorkomen dat iemand geraakt wordt door brandend hout dat af en toe van het huis valt.
    Ik vergeet mijn plannen om te gaan werken en ren richting het huis. Het is maar goed dat we vrijstaande huizen hebben, want anders waren we nu in de aap gelogeerd. Mijn oog valt op de auto naast het huis. Een ongelukkig gevoel overspoelt mij. Snel loop ik naar de dichtstbijzijnde agent.
    'Meneer, weet u misschien of er ook mensen uit het huis zijn gekomen?' vraag ik hem.

    (Ik weet niet of die agent er nog is, maar anders is het wel gewoon een onbekende agent)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ik weet niet of die agent er nog is, maar anders is het wel gewoon een onbekende agent)

    Ik heb Ebola er al over een bericht gestuurd, maar ze antwoord niet. Zal zo nog wel een keertje een bericht sturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alexis Victoria Mertens.
    'Zou ik nu binnen mogen?' Grijnst hij. 'Het zou wel handig zijn als er een of andere gekke demon komt,' en hij kijkt ons een voor een aan. Hij lacht eventjes in zichzelf wat mij raar doet opkijken. Voor ik hier iets op kon zeggen hoor ik Amare wat naast me zeggen. 'Zo lang je één ding belooft. Mij te helpen.' Ze bedoelt natuurlijk haar lichtgids-kant. Logisch ook. Wij, haar zussen, kunnen haar moeilijk helpen. Hier weet ik namelijk niets vanaf, behalve de heks-kant.
    Ik grinnik kort en kijk de jongeman aan. “Hmm, dat ligt eraan. Zolang je stil en rustig blijft vind ik het best.” Want ik had al bonkende koppijn. Alsof het een soort remedie is neem ik snel een grote slok van mijn koffie.
    Ik roep richting de huiskamer waar Ashley zit: “Watch out, Ashley – er is een demon!” Schreeuw ik met een quasi paniekerige stem. Oké, ik heb zonet wel heel leuk gezegd tegen die gozer dat hij geen lawaai moest maken en dan doe ik dit, maar ja.. ik moest dit gewoon doen. Het leek me te leuk. Als er nu maar niet een echte demon komt..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cher Louise Mertens.
    “Zo lang je één ding belooft. Mij te helpen.” Natuurlijk haar whitelighter-kant, hoe kan het ook anders?
    Alexis kwam er ook al aangelopen, vast net haar nest pas uit. Ik zuchtte, likte kort over mijn lippen en keek van mijn zussen naar Damian. “Dus… Hoe heet de vreemdeling?” Ik deed mijn mond al open om te antwoorden, maar Amare gaf al antwoord. “Dit is Damian zus.”
    “Zou ik nu binnen mogen komen?” Grijnst hij, “Het zou wel handig zijn als er een of andere gekke demon komt,” vervolgt hij en kijkt ons een voor een aan, maar ik vertrouw hem nog steeds niet. Alexis antwoord wat en Amare trekt ons naar binnen. “Oké.”
    Weer zucht ik, goed, dit was niet mijn dag, maar het kon altijd nog veranderen. “Dus, waarom ben je hier ook alweer naartoe gestuurd? Door wie, hoe lang moet je hier blijven en wat is precies het einddoel?” vraag ik hem allemaal en deed mijn armen weer kritisch over elkaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Waar kan ik inspringen met Ashley? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Boreas Gavin Hoxha.

    Het ene moment stond ik in het huis van Naomi en het volgende moment sta ik in een achtersteegje, vlakbij het huis van de witches én het brandende huis die Naomi in de fik heeft gestoken.
    Als vervolgens ook Naomi naast me verschijnt uit rook, komt er een gemene en balddadige glimlach op mijn gezicht. Klaar om de witches een bezoekje te brengen.
    Ik gluur om de hoek van het steegje en zie verschillende mensen staan. Zowel jong als oud, dik en dun. Allemaal staan ze te kijken naar het brandende huis, dat inmiddels geblust wordt door de brandweer.
    "Heb je ideeën om die mensen daar weg te krijgen?" vraag ik aan Naomi, terwijl ik mijn ogen geen enkele seconde naar iets anders dan het vuur laat kijken. Vanaf jongs af aan ben ik al geobsedeerd door vuur. Waarom? Sinds we thuis een keuken brandje hadden gehad, dat ik had veroorzaakt, vindt ik vuur fantastisch. Iets dat alles kan verwoesten. Net zoiets als een orkaan of tsunami, maar dan veel nog heftiger, want het vernielt niet alleen, maar het veranderd alles is as.

    Naomi Lana Colver

    Ik kijk hem aan en dan naar de menigte. 'De meesten waarschijnlijk wel, maar niet allemaal.' zeg ik dan en bijt op mij lip en kijk naar het vuur, van het huis is bijna niks meer over en ik grijns dan. Dan zie ik een vuilnisbak naast een vrouw staan en knip dan in mijn vingers en de vuilnisbak vliegt in brand en ik zie de vrouw schreeuwen waarna er meerdere in paniek raken en doe dit dan met meerdere vuilnisbakken die naast mensen staan en zie al snel dat meerdere bang weg gaan en lach dan even gemeen en kijk dan Boreas aan.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camile Lilith Mertens

    Ik schrik als er opeens meerdere vuilnisbakken in de fik vliegen. Er is helemaal geen logische verklaring voor, aangezien het amper mogelijk is dat het door het vuur van het huis komt. Meerdere mensen rennen bang weg en de agent aan wie ik een vraag stelde, is natuurlijk ook afgeleid.
    Het irriteert mij dat er zoveel mensen zijn, dat er ik niks kan doen. Ik loop dus maar een stukje bij de vuilnisbakken vandaan en speur de omgeving af naar verdachte figuren. Iedereen rent gewoon bang weg of schuilt achter de brandweer wagens, maar verderop zie ik twee figuren stilstaan. Ze kijken op een afstandje toe. Ik hoor boven al het geluid van de menigte waar ik in sta een lach. De gemene klank bezorgt mij rillingen.
    Ik denk niet na en begin richting de twee figuren te rennen. Af en toe bots ik op een bang persoon, maar die duw ik ruw aan de kant. Meestal ben ik natuurlijk wel lief voor onschuldigen, maar die duw kan minder kwaad dan een demon en ik vertrouw die twee figuren voor geen meter.
    'Hé,' roep ik naar de twee als ik mijzelf heb losgemaakt uit de menigte.


    Happy Birthday my Potter!

    (Mag ik trouwens doen dat Camile haar gedachte projectie kracht nog niet heeft ontwikkeld? Dat is grappig aangezien ze in het begin nog zo klunzig zijn met hun krachten. Dan heeft ze nu nog alleen schild power)


    Happy Birthday my Potter!