• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje
    • Boreas Gavin Hoxha - Cloudbreaker
    • Sarah Roseway - Captivity

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Rollenstory.
    Rollentopic.

    Het huis van buiten gezien. Huis van binnen.

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    RPG topic is van Porcelaneous.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ben er weer, kan Naomi nu eindelijk ook met iemand praten? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Er zijn nu ook meerdere demonen heb ik net gezien. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    [Er zijn nu ook meerdere demonen heb ik net gezien. :)]

    Je kunt ook wat dichter bij de zussen aanvallen. In die straat ofzo, zodat wij dan te horen krijgen van de/een politie-agent dat er moorden worden gepleegd in dezelfde straat. Dat die politie-agent ons dan waarschuwt om op te passen en om te vragen of we iets hebben gemerkt. Ik weet niet of jij iets anders weet? En de anderen van de zussen moeten dit plan dan wel goedkeuren, want weet niet wat zij ervan vinden..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Oke. Ga meteen beginnen. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Je kunt ook wat dichter bij de zussen aanvallen. In die straat ofzo, zodat wij dan te horen krijgen van de/een politie-agent dat er moorden worden gepleegd in dezelfde straat. Dat die politie-agent ons dan waarschuwt om op te passen en om te vragen of we iets hebben gemerkt. Ik weet niet of jij iets anders weet? En de anderen van de zussen moeten dit plan dan wel goedkeuren, want weet niet wat zij ervan vinden..


    (Ik vind het best)


    Happy Birthday my Potter!

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Je kunt ook wat dichter bij de zussen aanvallen. In die straat ofzo, zodat wij dan te horen krijgen van de/een politie-agent dat er moorden worden gepleegd in dezelfde straat. Dat die politie-agent ons dan waarschuwt om op te passen en om te vragen of we iets hebben gemerkt. Ik weet niet of jij iets anders weet? En de anderen van de zussen moeten dit plan dan wel goedkeuren, want weet niet wat zij ervan vinden..


    Vind ik goed. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nee, vind ik niet goed. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexis Victoria Mertens.
    'Dames!' Hoor ik een bekende vrouwenstem roepen, maar ik reageer er niet op. Ik blijf in mijn lekkere tweepersoonsbed liggen. Het zal vast niets zijn. 'Dames!' Wordt er nogmaals geroepen. Weer reageer ik er niet op en ik draai me om op mijn rechterzij.
    'Dames!' Uch, nee hé. Please, give me a break, dacht ik geïrriteerd waarna ik mezelf het bed uitsleepte. Wat is er nu weer?
    Op mijn gemakje kleed ik me om en doe ik mijn haar in een slordig knotje. Je kon echt meteen merken dat ik pas net mijn bed uitkwam en het was hoelaat? Nou, geen idee. Maar het was geen goed idee om me wakker te maken, want ik ben nu pissed-off.
    Mijn zwarte sloffen doe ik snel aan en ik slof op mijn eigen tempo naar beneden de trap af. Met een slaperig, moe hoofd en mijn hersenen die nog niet helemaal werken – wrijf ik in mijn ogen en loop naar de keuken. Niet wetend dat we een 'magisch bezoekertje' hebben, die nu in de deuropening staat.
    “Wat is er nu weer aan de hand?!” Schreeuw ik door het huis hopend op dat iemand me kan horen. Vast wel. Dat doen ze altijd. Op de een of andere manier hebben ze ook altijd door met wat ik van plan ben.. waar ik iets minder blij mee ben.
    Ik grijp naar het koffiezetapparaat. Nee hoor, niemand heeft er koffie gemaakt. Ze weten toch dat ik koffie moet hebben om .. in iedergeval, vroeg als ik mijn bed uitkom. Nu ben ik nog geïrriteerder dan ik al was. En wat ze ook zeggen; ik heb géén ochtendhumeur.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frey schreef:
    Nee, vind ik niet goed. (cat)

    Wel dus. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Wel dus. :Y)

    Hahahaha, omg. Jij kent mij echt te goed. lol.
    You are one creepy bitch. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naomi Lana Colver

    Weer loop ik een huis in van een man waar ik de naam alweer van vergeten was, ik loop meteen door naar zijn slaapkamer en neurie dan weer het deuntje wat de vrouw moet lokken naar het huis toe te komen. Na een tijdje hoor ik de vrouw thuis komen en naar de slaapkamer toe gaan, ik trek de man naar me toe en druk dan mijn lippen op de zijne, als ik door heb dat de vrouw staat te kijken en al snel merk ik dat zijn longen vanbinnen helemaal verbrand zijn en niet meer functioneren en haal dan mijn lippen weer van de zijne af en zie dan de man levenloos op het bed vallen en grijns ernaar, dan draai ik me om naar de vrouw die bang naar me kijkt en duidelijk nog niet doorheeft wat er net is gebeurt, dan grijns ik naar haar en begint haar woedeaanval, het leukste gedeelte. Ik ontwijk haar aanvallen en gooi haar dan met een harde knal tegen de muur aan waarnaar ze op de grond glijdt en niet meer kan opstaan. Perfect. Dan loop ik langzaam naar een hoek van de kamer toe en strek mijn handen en laat een vuur ontstaan in een hoek van de kamer en ga steeds een stukje omhoog met mijn handen waarna de vlam ook groter wordt ik loop naar achter toe en laat de vlammen steeds groter worden zodat net niet de hele kamer in brand staat. Ik zie de vrouw al bang naar me kijken en dan naar haar man die al in de vlammezee zit en nu word gecremeerd, zo te zeggen. Dan probeert de vrouw met alle lust op te staan om weg te vluchten, ik grijns nog eens en geef haar dan nog een harde klap tegen haar scheenbeen, waardoor ze niet meer kan opstaan en grijns dan weer en loop de kamer uit naar buiten toe. Als ik buiten sta maak ik de vlammen nog groter zodat nu bijna het hele huis in brand staat en de vrouw omringd word door vlammen die steeds dichterbij komen, ik grijns als ik de vrouw plotseling hoor schreeuwen, de vlammen zullen haar wel bereikt hebben. Ik blijf nog een tijdje staan toekijken met een grote glimlach en geniet van het schreeuwen van de vrouw, de pijn van haar, die ik ook heb moeten lijden honderde jaren geleden, als ik iemand snel zie aan komen laat ik snel weer de rook om me heen komen en laat me erin verdwijnen.

    [Zo super lang en het is 2 huizen naast hun huis. :)]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( Zussen! Nu begrijp ik eindelijk wat ze bij mij en mijn zus bedoelen xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {OMG ik ben echt een sadist, haha!}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is het een beetje goed??? *:$* Niemand reageert meer...:X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Oh, ik zie dat Ebola offline is, want zij speelt die politieagent. Dan zal ik het begin van die politieagent even doen en de anderen moeten hem dan juist ook beschrijven als hij bij 'ons' huis aankomt, oké?


    Don't walk. Run, you sheep, run.