• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje
    • Boreas Gavin Hoxha - Cloudbreaker
    • Sarah Roseway - Captivity

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Rollenstory.
    Rollentopic.

    Het huis van buiten gezien. Huis van binnen.

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    RPG topic is van Porcelaneous.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    [Is het een beetje goed??? *:$* Niemand reageert meer...:X]

    Wil je het topic niet vol spammen? Als mensen zin hebben om te reageren, dan doen ze dat, anders niet. Heb even geduld, a.u.b.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    (Mijn zus moest nog even goedkeuren, daarom. Ik zal je er nu bij zetten haha, dan kan je van mijn part gelijk beginnen. ^^ Want als je op mijn zus moet wachten, heb je morgen je antwoord nog niet.)


    (Hahahaha, oké. Dan doe ik mee! (:

    Edit: Waar starten we en waar kan ik het beste beginnen?)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 10:04 ]

    (Val anders bij ze binnen? Hebben de witches wat te doen lol.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (Val anders bij ze binnen? Hebben de witches wat te doen lol.)

    Ja inderdaad. En ik zal Ebola even een berichtje sturen of zij der politieagentje even onze kant wil opsturen vanwege de meldingen die ze binnenkrijgen op het bureau. (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Ow, gaan we dan binnenkort wee verder? Ik ben btw al bij seizoen 3 :') )


    Happy Birthday my Potter!

    4Everdeen --> Synaisthmata


    Tijd voor koffie.

    Rider schreef:
    (Ow, gaan we dan binnenkort wee verder? Ik ben btw al bij seizoen 3 :') )

    Oeh. Ik vind Seizoen 4 echt zielig. ;s


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alexis Victoria Mertens.
    De koffie is nu aan het pruttelen en na een paar luttele minuten is het klaar. De verse, sterke koffiegeur kruipt mijn neus in en vergezelt de keuken. Geïrriteerd pak ik een grote mok uit de kast en doe deze met een harde klap dicht op de hoop dat iemand zou reageren, maar tevergeefs – niemand reageert erop. Een harde, geprikkelde zucht volgt.
    Ik giet wat koffie in en neem er meteen een slok alsof het een soort medicijn voor me is. Dan loop ik door de hal naar de huiskamer, maar blijf dan nét voor de opening staan van de huiskamer. Mijn hoofd draai ik een kwart richting de deur, waar mijn andere twee zussen staan, en mijn ogen vallen op de gespierde en getinte man in de deuropening – en niet te vergeten erg knap. Ik liet een goedkeurende glimlach op mijn gezicht komen en liep naar ze toe. Tijd om kennis te maken toch?
    We moeten erg voorzichtig zijn. Zeker omdat we niet willen dat de demonen het Boek der Schaduwen te pakken krijgen en dit gaan gebruiken voor hun eigen gewin. Maar tsja, het zijn demonen, dus het zijn egocentrische klootzakken – om het maar zachtjes te houden.
    “Dus..” Begin ik en ik geef een paar korte blikken op Cher en Amare om wat hoogte te krijgen van de onbekende, knappe gozer recht voor me. “Hoe heet de vreemdeling?” Vraag ik hem met een enigszins onbetrouwbare gezichtsuitdrukking.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Ik laat Boreas wel bij de Witches binnenvallen. Ze wonen met z'n alle in een huis, toch? En waar woont Boreas dan?

    Ik heb trouwens Boreas' karakter nog wat aangepast.)

    (Dat mag je zelf weten waar hij woont, haha. Hij mag ook nog in de onderwereld wonen, etc. Daar beslissen wij niet over, maar jij ^^.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (Dat mag je zelf weten waar hij woont, haha. Hij mag ook nog in de onderwereld wonen, etc. Daar beslissen wij niet over, maar jij ^^.)


    (Dan laat ik 'm lekker tussen de normale mensen wonen, ergens in een achterbuurt. Lekker stoer. ^^

    Edit; Weet Boreas waar de Witches wonen? En waar wonen die? In het centrum van de stad, aan de buitenrand?)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:11 ]

    (Ja, dat weet hij, er komen wel meerdere keren demonen binnenvallen, dus het lijkt me dat hij het ook weet.
    En eigenlijk kan ik dat niet zo snel zeggen, maar ze wonen in ieder geval wel in een normale woonwijk.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Dit topic loopt best wel dood, em mijn personage heeft twee huizen verder aangevallen (huis staat in de fik) en nog niemand heeft het door.. Haha.. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [1DLovertje -> Naomia :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp