• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje
    • Boreas Gavin Hoxha - Cloudbreaker
    • Sarah Roseway - Captivity

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Rollenstory.
    Rollentopic.

    Het huis van buiten gezien. Huis van binnen.

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    RPG topic is van Porcelaneous.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damian Miller

    Ik laat een zucht los, als Cher me argwanend aankijkt. "Je vertrouwd me niet" mompel ik zuchtend en kijk haar verveeld aan. "Ik ben hier om jullie te helpen, te beschermen en te hopen dat hier niet al te veel demons komen' vervolg ik mijn zin en loop haar straal voorbij richting de woonkamer waar ik een hoop gerommel hoor

    (Oké, ik vind seizoen vier nu al niet leuk. Ik mis Prue. Waarom laten mensen mijn favo karakters altijd dood gaan :c )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Oké, ik vind seizoen vier nu al niet leuk. Ik mis Prue. Waarom laten mensen mijn favo karakters altijd dood gaan :c )

    Was Prue je favo karakter? Hmm. Ik Phoebe. Hehe, eerlijk gezegd vind ik Paige beter dan Prue. c':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rider schreef:
    (Oké, ik vind seizoen vier nu al niet leuk. Ik mis Prue. Waarom laten mensen mijn favo karakters altijd dood gaan :c )

    Ik mis Prue ook nog steeds haha. So, same here. I know what you're going through. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Was Prue je favo karakter? Hmm. Ik Phoebe. Hehe, eerlijk gezegd vind ik Paige beter dan Prue. c':


    (Tja, ik weet nog niet echt wat ik moet vinden van Paige. Ik denk dat ik Prue leuk vond, omdat ze zo zelfverzekerd en leidinggevend was, maar ik ben wel blij dat ze nu bij Andy is.

    Is het btw ooit iemand opgevallen dat er bij de actrice die Piper speelt in het begin liedje als enige onder staat 'as Piper' Dat staat verder bij niemand 0.0)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Cloudbreaker schreef:
    Boreas Gavin Hoxha.

    "Maak je geen zorgen," zegt het meisje - van rond de achttien, negentien, schat ik - met een vriendelijke, vertrouwelijke glimlach op haar gezicht. "Ik ben heel goed in mijzelf beschermen, maar moeten jullie dan ook niet naar binnen?" Haar stem is erg bezorgd en dat waardeer ik.
    "Nee, we wonen ver hier vandaan dus hebben we ons maar hier verstopt," zegt Naomi.
    Als ik nu de tijd stil kon zetten, had ik dat gedaan en had ik daarna mezelf voor mijn kop geslagen. Waar is ze mee bezig? Ik weet niet zeker of dit meisje een gewone burger is, laat staat dat we überhaupt onze ware identiteit zullen verraden!
    "Hebben jullie dan misschien gezien wat er gebeurd is? Ik ken de mensen namelijk en vraag mij af of ze thuis waren. Ik vroeg het net aan een agent, toen die dingen opeens ook in de fik vlogen en iedereen in paniek raakte,"
    Ik knik bedenkelijk. "Het klopt wat ze zij. Wij komen hier niet vandaan, niet uit dit deel van de stad. Maar op een antwoord op je vraag je geven, wij hebben gezien wat er gebeurt is. Maar omdat ze er bang was-" Ik maak een gebaar naar Naomi. "Heeft ze me hier heen getrokken," vertel ik. Natuurlijk lieg ik dit glashard, maar ik doe het wel prima. Want hoe zou het ook anders? Ik lieg mezelf al m'n hele leven overal uit.
    "Maar zoals ik al zij, we hebben gezien wat er gebeurt is. Toen wij hier aan kwamen, stond dat huis al in de brand, dus we weten niet hoe dat zo gekomen is, maar die vuilnisbakken zijn aangestoken door jongeren, op afstand. Vast met explosieven of zoiets. Tenminste, ik zag een groepje jongeren lachend en wijzend voorbij lopen," leg ik aan haar uit. Ook dit is niet waar.
    "Het lijkt me dus beter dat wij naar huis gaan en ons gezellige dagje winkelen afbreken en dat jij ook naar huis gaat," mompel ik met een bedenkelijk gezicht. "Ook al kan je nog zo goed voor jezelf zorgen," voeg ik er met een gespeelde vriendelijke glimlach aan toe.

    (Mijn reactie is helemaal klaar! (: )



    Camile Lilith Mertens

    Het mannelijke wezen knikt bedenkelijk. Ik vind hem beter overkomen dan het meisje, maar ik blijf ook bij hem mijn twijfels houden. Vooral als hij zegt dat het meisje bang was. Ze lachte net zo gemeen dat ik dat echt niet voor mij kan zien. Hoe kan ze nou sadistisch en bang zijn. Ik bedoel, van iets wat je eng vindt, geniet je niet. Er klopt helemaal niks van.
    Toch blijf ik mijn vertrouwde glimlach op mijn gezicht houden en luister naar wat hij te zeggen heeft over wat er gebeurd is.
    'Maar zoals ik al zei, we hebben gezien wat er gebeurd is. Toen wij hier aankwamen, stond dat huis al in de brand, dus we weten niet hoe dat zo gekomen is, maar die vuilnisbakken zijn aangestoken door jongeren, op afstand. Vast met explosieven of zoiets. Tenminste, ik zag een groepje jongeren lachend en wijzend voorbij lopen.'
    Ik trek even mijn wenkbrauwen op. Als dat waar is, dan kan hij dat maar beter aan de politie gaan vertellen. Daar zouden ze heel veel aan kunnen hebben.
    'Het lijkt me dus beter dat wij naar huis gaan en ons gezellige dagje winkelen afbreken en dat jij ook naar huis gaat,' mompelt hij. 'Ook al kan je nog zo goed voor jezelf zorgen.' Hij voegt er een vriendelijke glimlach aan toe.
    Oké, nu werd het al helemaal vreemd. Ze zijn hier, als ze een dag gaan winkelen. Ze willen naar huis gaan, terwijl ze getuigen zijn. Er klopt echt helemaal niks van. Of het zijn kwade wezens, of het zijn mensen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat ze meer weten dan dat ze vertellen.
    'Ow, ik woon hier praktisch naast, dus als er wat mis gaat, kan ik altijd nog naar binnen. Serieus, maak je geen zorgen om mij. Maar als jullie iets gezien hebben, moeten jullie dat dan niet doorgeven aan de politie? Ik bedoel, ze staan daar al naar getuigen te zoeken, dus kunnen jullie je dan niet beter melden?' Mijn stem blijft vriendelijk klinken. Misschien lijk ik nu ietwat opdringerig of zo, maar ik wil weten wat ze hier doen enzo. Ik ga dus echt niet weglopen voor ik dat weet.
    Ik vertrouw deze twee wezens voor geen meter. Ik probeer altijd het goede van mensen in te zien, maar tot nu toe lukt dat totaal niet en dat is des te meer reden om op mijn hoede te zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Tja, ik weet nog niet echt wat ik moet vinden van Paige. Ik denk dat ik Prue leuk vond, omdat ze zo zelfverzekerd en leidinggevend was, maar ik ben wel blij dat ze nu bij Andy is.

    Is het btw ooit iemand opgevallen dat er bij de actrice die Piper speelt in het begin liedje als enige onder staat 'as Piper' Dat staat verder bij niemand 0.0)

    Ja, dit is me opgevallen ja haha. Maar volgens mij veranderd dit af en toe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naomi Lana Colver
    Als hij zegt dat ik zogenaamd bang was kan ik het toch niet laten om even mijn wenkbrauwen op te trekken en hem aan te kijken dan kijk ik weer naar het meisje voor ons en bekijk haar nog eens goed. Ik kijk nog eens naar Bores en dan weer naar het meisje voor ons. Toch kende ik haar ergens van, maar van waar? Ik kon mijn vinger er niet opleggen, ik weet zeker dat ik haar nog nooit echt heb ontmoet, maar toch. Ik kijk dan weer Boreas aan als het meisje klaar is met praten. 'Ik denk dat we maar beter kunnen gaan, ik wil hier echt niks mee te maken hebben, ik vind het maar eng hier.' zeg ik dan bang, wat, al zeg ik het zelf, heel overtuigend klinkt en sleep dan Boreas mee de straat uit tot ik uit het zicht ben van iedereen. 'Bang?' vraag ik dan weer met opgetrokken wenkbrauwen en zucht dan. 'Weet je wel niet wie dat was?' vraag ik dan en lach weer even. Ja, ik was er endelijk achtergekomen wie ze nou eigenlijk was en glimlach.

    [Kon niks beters bedenken.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Boreas Gavin Hoxha.

    "Ow, ik woon hier praktisch naast, dus als er wat mis gaat, kan ik altijd nog naar binnen. Serieus, maak je geen zorgen om mij. Maar als jullie iets gezien hebben, moeten jullie dat dan niet doorgeven aan de politie? Ik bedoel, ze staan daar al naar getuigen te zoeken, dus kunnen jullie je dan niet beter melden?" zegt ze vriendelijk.
    Toch neemt mijn intuiete het over op dit soort momenten. Op de een of andere manier vertrouw ik haar niet..
    "Ik denk dat we maar beter kunnen gaan, ik wil hier echt niks mee te maken hebben, ik vind het maar eng hier," zegt Naomi bangig.
    "Wacht even," mompel ik tegen Naomi. "Ik verzeker je, we zullen naar de politie gaan, want dat lijkt me wel slim, ja," zeg ik bedenkelijk. "Door alle chaos was ik er nog net opgekomen," mompel ik.
    Voordat ik nog iets tegen haar kan zeggen, sleurt Naomi me de straat uit. Ik probeer me los te worstelen, maar Naomi is verbazend sterk.
    "Bang?" vraagt ze met opgetrokken wenkbrauw, wanneer we drie straten verder staan. "Weet je wel niet wie dat was?"
    "Natuurlijk weet ik wie dat is," sis ik. "En zij weet vast ook wel wie of wat wij zijn, maar ik ga aan niemand mijn identiteit verraden en het lijkt me beter als jij je je ook wat meer gedeisd houdt. Wil je soms afgeslacht worden door die heksen?" Mijn stem klinkt werkelijk geïrriteerd, met een tikkeltje ergernis.

    Naomi Lana Colver.

    'Nee, maar ik heb hier gewoon geen zin in.' zeg ik dan en haal mijn schouders op. 'Aardig doen of beter gezegd bang terwijl ik juist het tegenovergestelde ben.' zeg ik dan zuchtend. 'En denk je nou echt dat ze weet wij zijn.' zeg ik dan. 'Och ja, het zou best kunnen, we zijn volgensmij best berucht in de demonen wereld.' zeg ik dan en grijns. 'En het zou niet eerlijk zijn voor het arme kind, 2 tegen 1.' zeg ik dan en grijns even. 'En erger je niet zo, daar krijg je rimpels van.' zeg ik dan nonchalant en leun tegen een muur aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camile Lilith Mertens

    Eerst lijkt het vrouwelijke wezen verontwaardigd over het feit dat hij haar bang noemt, maar als ze vervolgens zelf bang gaat spelen, snap ik er niks meer van. Volgens mij wilt ze gewoon weg. Ik durf te wedden dat ze inderdaad een warlock of demon is en hij dan dus ook.
    'Wacht even,' mompelt het mannelijke wezen. 'Ik verzeker je, we zullen naar de politie gaan, want dat lijkt me wel slim, ja. Door alle chaos was ik er nog net opgekomen.' Jaja, doe maar weer heilig.
    Het mannelijke wezen lijkt nog meer te willen zeggen, maar het vrouwelijke wezen trekt hem al mee. Ik blijf even staan en kijk om mij heen. Het vuur is nu aardig geblust en er staan een stuk minder mensen dan eerst.
    Bedenkelijk staar ik naar de grond. Wat weet ik allemaal? Deze twee wezens moeten demonen of warlocks zijn. Waarschijnlijk hebben ze iets met de brand te maken. Ik gok dat de vrouwelijke dat gedaan moet hebben. het zou bij haar boosaardige lach passen. Van het mannelijke wezen weet ik zo goed als niks, behalve zijn menselijke vorm. Tenzij hij een shape-shifter is.
    Als de twee niet meer terugkomen, besluit ik naar huis te lopen. Dit gaat mijn baas niet leuk vinden, maar demonen zijn belangrijker. Vooral als ze zo slim zijn om mij niet zomaar aan te gaan vallen. Dat betekend dat ze een groter plan moeten hebben.
    Ik open de deur en stap de hal binnen. 'Waar is het boek der schaduwen?' vraag ik gewoon maar aan iedereen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Cher Louise Mertens.
    Damian laat een zucht los wanneer ik hem argwanend aankijk. “Je vertrouwt me niet,” mompelt hij zuchtend en kijkt me verveeld aan. “Nee, inderdaad mannetje, dat doe ik inderdaad niet.” Beantwoord ik hem vrijwel gelijk kritisch terug.
    “Ik ben hier om jullie te helpen, te beschermen en te hopen dat hier niet al te veel demons komen.” Vervolgt hij, waardoor ik terug wil antwoorden, maar hij loopt me straal voorbij naar de woonkamer. Beledigt haal ik een wenkbrauw op en kijk hem na. Excuse me? Ik ben nu al in staat zijn hoofd te laten exploderen, maar houd me in en wil hem volgen, maar wanneer Camile opeens binnen komt stappen, draai ik me naar haar toe.
    “Was jij niet naar je–” Verder kwam ik echter niet want ze kapte me af. “Waar is het boek der schaduwen?” Gelijk lette ik op en vergat Damian daarbij. “Volg mij naar de zolder.” Sprak ik gelijk, op dezelfde toon waarmee ik altijd demonen liet ontploffen. Ik draaide me al om en liep de trap op richting de zolder, opende de deur en opende het boek der schaduwen. “Wat is er gebeurd, wie is de demon denk je?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Camile Lilith Mertens

    Natuurlijk is Cher de eerste die ingaat op mijn vraag. Ik loop snel achter haar aan naar de zolder. Op dit soort momenten ben ik wel blij met mijn oudste zus. Ze is dan misschien een beetje wantrouwend en dergelijke, maar als je met een demonisch probleem zit, helpt ze gelijk.
    'Wat is er gebeurd, wie is de demon denk je?' vraagt ze, nadat ze het boek heeft geopend. Mijn gezicht betrekt gelijk als ik denk aan het brandende huis.
    'Oh Cher, volgens mij heeft een vrouwelijk wezen, geen idee of het een demon of een warlock was, twee huizen verderop de boel in de fik gestoken.' Ik bijt even op mijn lip. 'En de auto stond voor de deur. Ze gaan altijd met de auto weg. Volgens mij waren ze thuis.'
    Het heeft niet echt te maken met het determineren van de soort demonen, maar het moest er gewoon even uit. Het zou betekenen dat er twee onschuldigen zijn gestorven.
    'In ieder geval, ik liep dus naar mijn auto om naar mijn werk te gaan. Toen kwam ik erachter dat dat huis in lichterlaaie stond. Ik wilde net aan een agent vragen wat er gebeurd was, maar er ontploften allemaal vuilnisbakken. Iedereen raakte natuurlijk in paniek, behalve ik. Mijn oog viel op twee mensen, een man en een vrouw. De vrouw lachte echt heel gemeen. Ik was nieuwsgierig en liep naar ze toe, al vertrouwde ik ze voor geen meter. Na een gesprek, kwamen ze al helemaal raar over. Ik denk dus dat die vrouw de boel in de fik heeft gestoken. De man leek mij er niet echt het type voor en ze probeerden nog te beweren dat de vrouw bang was en ze daarom naar die steeg waren gelopen. Er klopte echt niks van.'
    Ik adem even in en uit, na het hele verhaal. 'Maar de mannelijke leek mij slim. Volgens mij was het huis verbranden niet hun doel. Misschien weten ze zelfs wel wie we zijn en zijn ze op zoek naar ons.'
    Mijn handen bladeren door het boek op zoek naar iets over vuur.


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry, ik was op vakantie. Porcelanous had het over een paar doden en het idee om Julian op de zussen af te sturen?]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Cher Louise Mertens.
    Ze volgt me gelijk richting de zolder, maar wanneer ik haar een vraag stelde wie de demon zou kunnen zijn, betrok haar gezicht gelijk – waarom weet ik echter niet, maar tijd om het te vragen krijg ik niet, aangezien ze zelf al haar mond opent.
    “Oh Cher, volgens mij heeft een vrouwelijk wezen, geen idee of het een demon of een warlock was, twee huizen verderop de boel in de fik gestoken.” Ik kijk naar haar, ze bijt op haar lip. Logisch, zij leefde vaak mee met de mensen. Ik ook wel, maar op een andere manier wat minder dan Camile. “En de auto stond voor de deur. Ze gaan altijd met de auto weg. Volgens mij waren ze thuis.” Zacht knikte ik even, als medeleven terwijl ik samen met Camile verder in het boek bladerde. “Dat is jammer, het waren aardige mensen,” sprak ik uit en dat was ook zo, ze kwamen vaak op bezoek – al vonden ze het vast en zeker wel raar dat ze vaak zo snel weg moesten. Demons, hebben die tegenwoordig geen tact meer of zo? Kunnen ze niet aanbellen voordat ze naar binnen stormen?
    Hierna volgt er een heel verhaal over dat ze naar haar auto liep, maar dat ze er toen achter kwam dat het huis in lichterlaaie stond om vervolgens aan de agent te vragen wat er gebeurd was, maar toen er allemaal vuilnisbakken ontploften was ze nieuwsgierig geworden en liep naar de man en de vrouw toe. Vermakelijk trek ik een wenkbrauw op wanneer ik dit verhaal hoor, aangezien ze het snel vertelde en hierna in- en uit ademde. “Maar de mannelijke leek mij slim. Volgens mij was het huis verbranden niet hun doel. Misschien weten ze zelfs wel wie we zijn en zijn ze op zoek naar ons.”
    Ik fronste. “Vuur, zei je?” Ik keek haar aan. “Weet je wat dat betekend? Alleen upper-level demons en firestarters kunnen dat. Heksen en Warlocks kunnen het ook hebben, maar dat is niet gebruikelijk, dus het moet één van de twee zijn.” Met mijn wijsvinger ging ik bedenkelijk over mijn lippen. “Zag je ze nog iets gebruiken behalve vuur? En als ze naar ons komen, weten we in ieder geval gelijk dat het demons zijn.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.