• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje
    • Boreas Gavin Hoxha - Cloudbreaker
    • Sarah Roseway - Captivity

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Rollenstory.
    Rollentopic.

    Het huis van buiten gezien. Huis van binnen.

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    RPG topic is van Porcelaneous.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Had je dat voor of na haar visioen geschreven xd? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    [ Had je dat voor of na haar visioen geschreven xd? ]

    (Na. Gehe. Just to be sure, you know.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Ah oke :3 ]

    Amare Forá Mertens.

    “Heb je een naald of iets dat prikt?” vraagt Cher als ze Damian heeft bevroren.
    Ik grijns. "Altijd bij me." zeg ik dan en haal er een pennetje uit mijn haar waardoor mijn haar weer lang en los langs mijn lichaam hangt.
    Het pennetje was zo lang als mijn middelvinger en was zwart. Als je het indrukte kwam er een naald uit.
    Ik kijk naar Cher en grinnik even als ik Damians gezicht zie. "Zeg eens, kunnen we nog wat met zijn gezicht doen?" vraag ik dan maar haal het weer uit mijn hoofd en zucht. "Doe maar. " zeg ik dan en kijk.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 19:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    - Nevermind.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 19:37 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cher Louise Mertens.
    Ze grijnst. “Altijd bij me.” Mooi, dacht ik, terwijl ze een pennetje uit haar haar haalt, waardoor haar haarlokken weer lang en los langs haar lichaam hangen. Ze keek naar me en grinnikte even wanneer ze Damians gezicht zag. Hierdoor wist ik gelijk wat ze wilde proberen, maar we moesten professioneel blijven.
    “Zeg eens, kunnen we nog wat met zijn gezicht doen?” Een waarschuwende blik kwam er op mijn gezicht terwijl ik het pennetje aannam en het indrukte, er kwam een naald uit. “Doe maar.”
    Ik knikte, keek naar hem wanneer ik het deed en prikte snel in zijn vinger, waarna ik het pennetje teruggaf aan Amare en haar aankijk. “Als hij niet bloed, verslaan we hem gelijk, alright?” Ik richtte me op Damian en hief mijn handen weer op, terwijl ik droog antwoordde: “Here we go.” Mijn handen bewogen en ik ontvroor hem weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amare Forá Mertens.

    Ze gaf me een waarschuwende blik toen ik het over zijn gezicht had en ik keek haar even schuldig aan.
    "Sorry." zeg ik dan en kijk haar aan.
    Ze pakt het pennetje aan en drukte de naald eruit. Ze prikte hem snel en gaf het weer aanme.
    Ik drukte het weer in en hield het in mijn handen. “Als hij niet bloed, verslaan we hem gelijk, alright?” Ik knikte. "Als ik maar een boek tegen zijn kop aan kan smijten vind ik het goed." zeg ik met een kleine grijnsje.
    Ze richtte zich op Damian en hief haar handen weer op, terwijl ze droog antwoordde: “Here we go.” Hierdoor moest ik even lachen en haar handen bewogen en ze ontvroorde hem weer.
    Ik keek naar zijn vinger en ik stond gereed met mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 19:51 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -> Mijn Topic's.

    (Een vraagje; Waarom staat mijn personage nog niet bij de demonen?)

    Damian Miller

    De zussen kijken me doordringend aan, niet wetend wat er net met me gebeurd is. "auw" mompel ik als ik mijn bebloede vinger bekijk. "wat hebben jullie met me gedaan?!" vraag ik geirriteerd. Ik zucht: "ik wil ook wel vertrekken, maar dan staan jullie zonder lichtgids" En krijg een klein glimlachje op mijn mond.

    Cloudbreaker schreef:
    (Een vraagje; Waarom staat mijn personage nog niet bij de demonen?)

    (Mijn zus moest nog even goedkeuren, daarom. Ik zal je er nu bij zetten haha, dan kan je van mijn part gelijk beginnen. ^^ Want als je op mijn zus moet wachten, heb je morgen je antwoord nog niet.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amare Forá Mertens.

    Ik kijk van Cher naar Damian. "Auw!" hoor ik dan en zijn vinger bloed. "Wat hebben jullie met mij gedaan?!" roep hij dan en ik grinnik. "Zei het toch." zei ik toen tegen Cher.
    "Ik wil ook wel vertrekken, maar dan staan jullie zonder lichtgids" En hij krijgt een klein glimlachje. Ik knik naar Cher, maar toch vertrouw ik hem niet helemaal.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cher Louise Mertens.
    Amare kijkt intens naar zijn vinger wanneer ik hem ontvroren heb en ik volg haar blik.
    Hij mompelt een ‘auw’ en kijkt naar zijn bebloede vinger, waardoor mijn dodelijke gezicht een klein overwinnend grijnsje maakt. Thank god, ik had echt geen zin in nog een gevecht.
    “Wat hebben jullie met me gedaan?” Hij zucht. “Ik wil ook wel vertrekken, maar dan staan jullie zonder lichtgids,” Een klein droog glimlachje ontstaat er op zijn mond.
    Ik haal nonchalant mijn schouders op terwijl er een klein glimlachje op mijn lippen siert. “Eh, en waarom moest je ook alweer persé naar ons toe?” Ik grinnikte en vervolgde, “Maar als je weg wilt gaan, oké. We kunnen namelijk prima voor onszelf zorgen,” Ik keek naar Amare en deed even half de deur dicht. Fluisterend zei ik: “Vertrouw jij hem?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amare Forá Mertens.

    “Vertrouw jij hem?” vroeg ze toen en ik beet op mijn lip. Aan de ene kant was een lichtgids verschrikkelijk handig. Hij kon me meer leren over mijn ligtgids kant. Ik kijk haar aan.
    "Nee." zeg ik dan. "Maar vertrouwen moet je winnen en al je niet meteen krijgen." zeg ik en kijk haar aan. "Jij?" vraag ik terwijl ik mijn haar wéér in een knotje vast zet met de pen.
    "Het zou mij wel een stuk helpen?" mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Camile Lilith Mertens

    Ik ben nieuwsgierig geworden bij het woord lichtgids en sta al een tijdje om het hoekje mee te kijken. Ik schrik mij dan ook rot als mijn mobiel gaat. Snel vis ik hem uit mijn zak. Damn, mijn baas. Ik zal toch niet weer moeten werken hè?
    'Met Camile,' zeg ik, waarna ik de gang door loop naar de keuken. En ja hoor. Mijn baas, Jack, wilt dat ik meteen kom. Twee andere meiden hebben zich ziek gemeld en hij heeft verder niemand. Heel fijn.
    Als hij klaar is met praten, zeg ik dat ik er meteen aankom. Snel stop ik mijn mobiel weer weg, loop de gang door en pak mijn jas.
    'Vertrouw hem. Het kan geen kwaad om dat voor de verandering eens te doen. Ik moet werken,' zeg ik snel tegen mijn zussen. Vervolgens loop ik langs de lichtgids de deur uit. Ik draai mij nog even naar hem om.
    'Ow, en aangenaam kennis te maken overigens. Ik ben Camile.'


    Happy Birthday my Potter!

    Oeff, nee hé! Ik ben echt slecht bezig. Ik zal even de 4 pagina's lezen. Zoveel zijn het er niet en dan zal ik meteen een post schrijven! :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.