• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje
    • Boreas Gavin Hoxha - Cloudbreaker
    • Sarah Roseway - Captivity

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Rollenstory.
    Rollentopic.

    Het huis van buiten gezien. Huis van binnen.

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    RPG topic is van Porcelaneous.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Morgen komt er een post, dat beloof ik. Nu ga ik naar m'n bedje toe.)

    Ik wacht op Frey en mr. Whitelighter


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naomia schreef:
    [Dit topic loopt best wel dood, em mijn personage heeft twee huizen verder aangevallen (huis staat in de fik) en nog niemand heeft het door.. Haha.. :Y)]


    (Zullen Naomi en Boreas anders samen het huis van de witches 'binnenwandelen'?)

    [Jeej, eindelijk iemand met wie ik kan praten en ja is goed. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Naomi is ergens in haar huis aan de rand van de stad... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [En Naomi is ergens in haar huis aan de rand van de stad... :Y)]


    (Dan doen we dat Naomi en Boreas elkaar al kennen. Dan kan hij gewoon bij haar binnen lopen, oké?)

    [Oke, is goed.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Boreas Gavin Hoxha.

    Ik slenter door de straten van de achterbuurten van San Francisco. Iedere dag is voor mij bijna hetzelfde. Ik hang rond, lok een gevecht uit, steek wat dingen in brand en beleef plezier aan alle foute dingen die in de stad gebeuren. Maar dat is niet genoeg om me compleet voldaan te voelen. Daarvoor moet ik iets groters in de brand steken.. Misschien een huis? Nee, dat is al vaker gedaan door demonen..
    Misschien kan ik ergens ruzie zoeken? Plotseling schiet me iets te binnen. The Witches..
    Voordat ik bij hun binnen ga vallen, besluit ik eerst om langs Naomi te gaan. Zij is ook altijd wel ik voor wat actie..
    Ik loop richting een bushalte, pak de eerst volgende bus en rij richting de rand van de stad. Natuurlijk rij ik zwart. Want ach, waar betaal ik dan voor? De brandstof? Het salaris van de buschauffeur? Geen dingen waar ik graag voor wil betalen.
    Wanneer ik bij Naomi's huis aankom, loop ik door naar de achterdeur. Ik ben hier al vaker geweest en voor mij is het veel te netjes om naar de voordeur te gaan, aan te bellen en te vragen of ik binnen mag.
    Ik klop even op het glas om vervolgens de achterdeur de openen. Als ik binnen ben, roep ik luid; "Inbrekers!" Om aan te geven dat ik er ben. Vervolgens wacht ik tot Naomi verschijnt.

    Naomi Lana Colver

    Ik hoor iemand roepen onder en grijns dan en loop naar benden. 'Hallo Boreas, wat een aangename verrassing.' zeg ik dan gemeen grijnzend en ga voor hem staan. 'En waarom dit bezoek?' vraag ik dan en grijns weer en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Boreas Gavin Hoxha.

    Ik hoor voetstappen op de trap. Zo te horen is het Naomi, aangezien een man vaak harder stampt. Zij beweegt zich juist als een engeltje voort. Alles is ze dat verder niet. Ik ken haar als een dapper, sluw, brutaal, gemeen en gewelddadig meisje. Wat dat betreft, passen we prima bij elkaar. Ik ben namelijk ook niet iemand die oude vrouwtjes helpt oversteken.
    "Hallo Boreas, wat een aangename verrassing," zegt ze met een gemene ondertoon. Op haar gezicht staat een duidelijke grijns, waardoor haar lippen nog roder lijken. De kleur van het kwaad..
    "Ach, ik dacht, laat ik eens binnen vallen," zeg ik met een scheven grijns, terwijl ik tegen de muur aan leun.
    Mijn ogen glijden door haar huis heen. Het is stoer en modern in gericht, echt een style die bij haar past.
    "En waarom dit bezoek?"
    "Ik verveel me," geef ik als antwoord. Mijn stem klinkt vrij simpel, zonder enige toevoeging van emotie.
    "De buren begonnen te zeuren, omdat ik opnieuw keiharde rock aan had staan, dus besloot ik de straat op te gaan. Alleen kan ik geen voldoening vinden in het in brand steken van vuilnisbakken. Ik wil iets groters doen," Mijn stem krijgt een geheimzinnige ondertoon. "Ik wil de witches een bezoekje brengen en aangezien ik weet dat jij dat waarschijnlijk ook wel interessant vindt, ben ik hier," leg ik aan haar uit. "Wat denk je er van?" vraag ik vervolgens en probeer haar reactie te peilen.

    Naomi Lana Colver

    'Interessant.' zeg ik dan grijns weer. 'Ik kom daar net van terug, niet het huis van de witches, maar 2 huizen ernaast, ik heb het daar even gezlig gemaakt.' zeg ik dan en lach even gemeen en denk eraan terug. 'We kunnen er naartoe gaan, maar er zullen misschien veel mensen in de buurt van het huis zijn in verband met het "ongeluk".' En benadruk ongeluk en lach dan weer even gemeen. 'But I'm in.' zeg ik dan en grijns weer en kijk Boreas aan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Boreas Gavin Hoxha.

    "Interessant," zegt Naomi goedkeurend. "Ik kom daar net van terug, niet het huis van de witches, maar twee huizen ernaast. Ik heb het daar even gezellig gemaakt," zegt ze, waarna een gemeen lachje volgt.
    "We kunnen er naartoe gaan, maar er zullen misschien veel mensen in de straat zijn in verband met het 'ongeluk'," Het woord ongeluk benaderd ze extra.
    "But I'm in,"
    Ik knik bedenkelijk. "Ik verraad mijn identiteit liever niet, dus het lijkt me verstandiger als we van een afstandje gaan kijken en zorgen dat ze mensen weggaan, zodat wij naar de witches kunnen," mompel ik. "Het lijkt me nogal vreemd als mensen mij met energie zien smijten," grinnik ik. "En dat geld voor jou zeker hetzelfde,"
    Ik laat mijn ogen naar haar gezicht glijden. De donkere ogen en het blonde haar, het past allemaal perfect. Het verbaast me dat ze nog steeds single is. Of zijn er dingen die ik niet weet? Alhoewel.. Een demon-mens relatie is vast geen succes.

    Naomi Lana Colver

    Ik glimlach. 'Oke, hoe komen we daar? Ik heb het niet zo op het openbaarvervoer.' zeg ik dan en grinnik even. 'Mhhh, jij kan niet teleporten is het niet?' zeg ik dan en kijk bedenkelijk. 'Dan gaan we met mijn auto, het huis is toch best een stuk hier vandaan dus.' zeg ik dan en glimlach en blijf hem aankijken strek mijn arm en open mijn hand en voel dan de autosleutels erin vliegen en sluit mijn hand weer en hou mijn hand weer langs mijn zij. 'Lets go.' zeg ik dan en grijns weer gemeen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Boreas Gavin Hoxha.

    Naomi glimlacht liefjes. "Oké, hoe komen we daar? Ik heb het niet zo op het openbaarvervoer,"
    Ik grinnik zachtjes. "Je lijkt mij wel. Ik heb het daar ook niet zo op, maar als normale aardbewoner moet ik me er af en toe aan overgeven,"
    "Mhhh, jij kan niet teleporten is het niet?" zegt ze. "Dan gaan we met mijn auto, het huis is een eindje hier vandaan, dus," stelt ze voor.
    Ik kijk haar geheimzinnig aan. "Dat weet je misschien niet, maar ik kan wel teleporteren. Alleen weet bijna niemand, aangezien ik het liever geheim houdt. Als ik het dan doe is het veel mysterieuzer," leg ik aan haar uit.
    Evengoed steekt ze haar hand uit en trekt haar autosleutels naar zich toe. "Gaan we toch met de auto?" zeg ik met een triomfantelijke grijns.

    Nami Lana Colver

    Ik grinnik. 'Wat wil je het maakt mij niet veel uit.' zeg ik dan en grijns en haal mijn schouders op. 'Hmmm, nu is het niet echt meer geheim, maar wel slim en inderdaad mysterieus om het geheim te houden, niet veel mensen weten dat ik het kan en meer de manier waarop.' zeg ik dan en grijns weer. 'Maar goed, aan jou de keuze, teleporteren of auto?'

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp