• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje
    • Boreas Gavin Hoxha - Cloudbreaker
    • Sarah Roseway - Captivity

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Rollenstory.
    Rollentopic.

    Het huis van buiten gezien. Huis van binnen.

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    RPG topic is van Porcelaneous.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Boreas Gavin Hoxha.

    "De meesten waarschijnlijk wel, maar niet allemaal," mompelt ze. Op haar gezicht vormt zich een gemene grijns. Aan die grijns is af te leiden dat ze wel een plannetje heeft.
    Naomi knipt met haar vingers om vervolgens een aantal vuilnisbakken in brand te laten vliegen.
    Met mond vol tanden sta ik toe te kijken, vol van bewondering.
    Er ontstaat nog meer paniek en veel mensen rennen alle kanten uit.
    "Hé," hoor ik iemand roepen.
    Ik zet een vriendelijke glimlach op en zeg haar beleefd gedag; "Hey," - "Als ik jou was, zou ik maar snel ergens naar binnen gaan, voordat je jezelf bezeert," waarschuw ik haar.

    Camile Lilith Mertens

    Ik trek mijn wenkbrauwen op, als het mannelijke wezen -bij gebrek aan een betere benaming- vriendelijk glimlacht. Mijn gevoel zegt dat ik de twee niet moet vertrouwen en ik ben het daar volkomen mee eens.
    'Hey. Als ik jou was, zou ik maar snel ergens naar binnen gaan, voordat je jezelf bezeert.' Zijn toon klinkt waarschuwend. Eigenlijk heel normaal aangezien er overal branden ontstaan en ik maar een gewoon meisje van negentien lijk. Toch vertrouw ik hem nog steeds niet.
    'Maak je geen zorgen,' zeg ik met mijn vertrouwde lach op mijn gezicht. 'Ik ben heel goed in mijzelf beschermen, maar moeten jullie dan ook niet naar binnen?' Aangezien ik niet zeker weet of het gewoon een mens is of iets anders, klink ik oprecht bezorgd. Wie weet zijn het wel gewoon onschuldige mensen.
    Ik verkeer duidelijk in een tweestrijd. Normaal ga ik altijd uit van het beste van mensen, maar mijn gevoel spreekt dat tegen. Als er iets is wat ik geleerd heb als heks, is het wel naar je gevoel luisteren.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:45 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naomi Lana Colver

    Ik kijk het meisje aan en zet meteen een onschuldige blik op. 'Nee, we wonen ver hier vandaan dus hebben we ons maar hier verstopt.'zeg ik dan geloofwaardig en kijk haar aan, er was iets anders aan haar, iets wat gewone mensen niet hebben en kijk dan naar Boreas.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Kunnen demonen dat voelen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Geen idee, wist niks beters te schrijven.... Denk het niet, maar moet het echt helemaal hetzelfde zijn als de serie???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Weet niet. Dat moeten we overleggen met Porcelaneous denk...)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik verander het nu wel. :) Dan kan je een reactie schrijven.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Oké is goed)


    Happy Birthday my Potter!

    Camile Lilith Mertens

    Het vrouwelijke wezen zet een onschuldig gezicht op. Een vreemde omschakeling na die boosaardige lach. Het wekt niet bepaald meer vertrouwen op. Maar misschien is ze wel gewoon een sadistisch onschuldig persoon. Dat kan toch?
    'Nee, we wonen hier ver vandaan dus hebben we ons maar hier verstopt.' Ik frons even. Waarom zou je hier komen als je hier niet woont? Het is een simpele straat zonder winkels en dergelijke. Je zou natuurlijk bij iemand op bezoek kunnen gaan, maar dan hadden ze naar binnen kunnen gaan.
    'Hebben jullie dan misschien gezien wat er gebeurd is? Ik ken de mensen namelijk en vraag mij af of ze thuis waren. Ik vroeg het net aan een agent, toen die dingen opeens ook in de fik vlogen en iedereen in paniek raakte.' Ik gebaar naar de een ondertussen gebluste vuilnisbak.


    Happy Birthday my Potter!

    (Just so you all know, bijna alle demonen weten wie de vijf zussen, heksen zijn, hé. Aangezien de demonen hen willen vermoorden en alles, savvy?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aragog schreef:
    [Waar kan ik inspringen met Ashley? :3]

    (Je moet de laatste post van Alexis lezen, aka. Porcelaneous.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (Just so you all know, bijna alle demonen weten wie de vijf zussen, heksen zijn, hé. Aangezien de demonen hen willen vermoorden en alles, savvy?)


    (een heleboel toch niet? Of is dat alleen in de eerste seizoenen zo? Want ik ken een heleboel demons die gewoon bezig waren met hun standaard bezigheden en er vervolgens achterkwamen wie de heksen waren, omdat ze hen verstoorden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 11:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    thankyou ;w

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 11:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Porcelaneous schreef:
    Alexis Victoria Mertens.
    'Zou ik nu binnen mogen?' Grijnst hij. 'Het zou wel handig zijn als er een of andere gekke demon komt,' en hij kijkt ons een voor een aan. Hij lacht eventjes in zichzelf wat mij raar doet opkijken. Voor ik hier iets op kon zeggen hoor ik Amare wat naast me zeggen. 'Zo lang je één ding belooft. Mij te helpen.' Ze bedoelt natuurlijk haar lichtgids-kant. Logisch ook. Wij, haar zussen, kunnen haar moeilijk helpen. Hier weet ik namelijk niets vanaf, behalve de heks-kant.
    Ik grinnik kort en kijk de jongeman aan. “Hmm, dat ligt eraan. Zolang je stil en rustig blijft vind ik het best.” Want ik had al bonkende koppijn. Alsof het een soort remedie is neem ik snel een grote slok van mijn koffie.
    Ik roep richting de huiskamer waar Ashley zit: “Watch out, Ashley – er is een demon!” Schreeuw ik met een quasi paniekerige stem. Oké, ik heb zonet wel heel leuk gezegd tegen die gozer dat hij geen lawaai moest maken en dan doe ik dit, maar ja.. ik moest dit gewoon doen. Het leek me te leuk. Als er nu maar niet een echte demon komt..

    Ashley Catherine Mertens
    Ik lag nog altijd heerlijk in de zetel tot ik de paniekerige stem van Alexis hoorde. ''Watch out, Ashley - er is een demon!'' schreeuwde ze.
    Instinctief sprong ik op en liep haar richting op, tot ik haar hoofd zag. Mijn uitdrukking veranderde van geschrokken naar geïrriteerd en sarcastisch.
    ''Ha, ha. Erg grappig,'' mompelde ik met een opgetrokken wenkbrauw, en maakte aanstalten om terug te gaan naar de woonkamer om weer heerlijk te liggen.
    ''Wat als er echt een demon is? Misschien geloof ik je niet en kan je het in je eentje uitzoeken,'' mompelde ik. Ik had geen idee of ze het nog hoorde aangezien ik niet al te luid sprak.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 11:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Boreas Gavin Hoxha.

    "Maak je geen zorgen," zegt het meisje - van rond de achttien, negentien, schat ik - met een vriendelijke, vertrouwelijke glimlach op haar gezicht. "Ik ben heel goed in mijzelf beschermen, maar moeten jullie dan ook niet naar binnen?" Haar stem is erg bezorgd en dat waardeer ik.
    "Nee, we wonen ver hier vandaan dus hebben we ons maar hier verstopt," zegt Naomi.
    Als ik nu de tijd stil kon zetten, had ik dat gedaan en had ik daarna mezelf voor mijn kop geslagen. Waar is ze mee bezig? Ik weet niet zeker of dit meisje een gewone burger is, laat staat dat we überhaupt onze ware identiteit zullen verraden!
    "Hebben jullie dan misschien gezien wat er gebeurd is? Ik ken de mensen namelijk en vraag mij af of ze thuis waren. Ik vroeg het net aan een agent, toen die dingen opeens ook in de fik vlogen en iedereen in paniek raakte,"
    Ik knik bedenkelijk. "Het klopt wat ze zij. Wij komen hier niet vandaan, niet uit dit deel van de stad. Maar op een antwoord op je vraag je geven, wij hebben gezien wat er gebeurt is. Maar omdat ze er bang was-" Ik maak een gebaar naar Naomi. "Heeft ze me hier heen getrokken," vertel ik. Natuurlijk lieg ik dit glashard, maar ik doe het wel prima. Want hoe zou het ook anders? Ik lieg mezelf al m'n hele leven overal uit.
    "Maar zoals ik al zij, we hebben gezien wat er gebeurt is. Toen wij hier aan kwamen, stond dat huis al in de brand, dus we weten niet hoe dat zo gekomen is, maar die vuilnisbakken zijn aangestoken door jongeren, op afstand. Vast met explosieven of zoiets. Tenminste, ik zag een groepje jongeren lachend en wijzend voorbij lopen," leg ik aan haar uit. Ook dit is niet waar.
    "Het lijkt me dus beter dat wij naar huis gaan en ons gezellige dagje winkelen afbreken en dat jij ook naar huis gaat," mompel ik met een bedenkelijk gezicht. "Ook al kan je nog zo goed voor jezelf zorgen," voeg ik er met een gespeelde vriendelijke glimlach aan toe.

    (Mijn reactie is helemaal klaar! (: )

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:53 ]