• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Claire; ik ga je mannetje lenen voor mijn nieuwe verhaal. Zijn quasi onschuldigheid past er wel bij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    (...)
    Nee, Fall and Rise komt morgen - geen zin om m'n andere pc op te starten en het over te zetten, haha. Ik ga nu beginnen met het Stekel verhaal, jaj.
    Het wordt een Spaans meisje btw, heb ik gekozen en ik weet ook al de rede waarom ze een huis hebben in Nederland, het was het huis van haar opa en oma. Jaj.

    Weten jullie dus een Spaans uitziende actrice - hoeft trouwens niet perse. Hihi. Ze moet een leeftijd van rond de 30 hebben - er tenminste zo uitzien en ik wil ook foto's van iemand begin 20 die erop lijkt - of gewoon dezelfde persoon, haha.

    Ohh ik vind het zo leuk dat je een Stekelenburg story gaat schrijven! Hoe geweldig is dat! <3


    ars moriendi

    Criska schreef:
    @Claire; ik ga je mannetje lenen voor mijn nieuwe verhaal. Zijn quasi onschuldigheid past er wel bij.

    Hoeeeee quasi onschuld? =O Huntie is altijd een engeltje. (cat)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hoeeeee quasi onschuld? =O Huntie is altijd een engeltje. (cat)


    (A) Ha.ha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    (A) Ha.ha.

    Nou vooruit. -wbw- (A)


    ars moriendi

    Olla chicas (:

    Oké, ik zit met deze twee in m'n kop.



    Eerst wilde ik Holland Roden doen, maar ik vind haar echt te jong, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Oké, ik zit met deze twee in m'n kop.



    Eerst wilde ik Holland Roden doen, maar ik vind haar echt te jong, hihi.


    Die 2e foto komt me bekend voor van een film. Maar kaner zo niet opkomen xD


    ~

    Weet nog steeds niet welke cocktail ik moet nemen, ik MOET er 1 gedronken hebben deze vakantie

    Girls, dit was de reden waarom ik naar Uganda ging en weer terug wil -voor de mensen die er ooit om vroegen. Ik heb net de hele tijd zitten huilen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Nou vooruit. -wbw- (A)



    Sexbeest. Ik breng hem tot zijn recht Clairtje, he's the goodguy.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zie mij hier stoer zijn met mijn Sex On The Beach cocktail ;p

    Sjonge jonge sommige mensen weten ook niet waneer ze moeten ophouden he. Hoe zielig(A)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Sjonge jonge sommige mensen weten ook niet waneer ze moeten ophouden he. Hoe zielig(A)


    Gaat dit over wie ik denk dat het gaat?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Gaat dit over wie ik denk dat het gaat?


    Jep. Ze krijgt zelf geen vat op me dus geeft ze nu mijn msn en telefoonnummer maar aan iedereen. Kun je zien hoe een ontzettend zuelug en kinderachtig persoon het is. Ze heeft geen leven maar dat was al algemeen bekend. Het word nu alleen nog even extra duidelijk xD


    ~