• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Jep. Ze krijgt zelf geen vat op me dus geeft ze nu mijn msn en telefoonnummer maar aan iedereen. Kun je zien hoe een ontzettend zuelug en kinderachtig persoon het is. Ze heeft geen leven maar dat was al algemeen bekend. Het word nu alleen nog even extra duidelijk xD

    Dat kind heeft echt geen leven xD
    Hoe oud is ze eigenlijk ??

    Guys, ik ga even. Haha. Mijn oma ligt in het ziekenhuis en we gaan d'r bellen. Het gaat weer beter gelukkig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Dat kind heeft echt geen leven xD
    Hoe oud is ze eigenlijk ??


    nee dat heeft ze niet xD was ook al algemeen bekend. En ze is 16 geloof ik. Maar ze gedraagt zich als iemand van 10 ;)


    ~

    Criska schreef:
    Guys, ik ga even. Haha. Mijn oma ligt in het ziekenhuis en we gaan d'r bellen. Het gaat weer beter gelukkig.


    Succes babe. Fijn dat het weer wat beter gaat :) en je tante? Kom je straks nog terug of niet? Anders alvast sweet dreams with you're footie (K)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:44 ]


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    nee dat heeft ze niet xD was ook al algemeen bekend. En ze is 16 geloof ik. Maar ze gedraagt zich als iemand van 10 ;)

    Waarom gedragen die tieners van tegenwoordig zich niet naar hun leeftijd ?? Serieus xD

    Succes Deem (K)

    Criska schreef:
    (...)

    Sexbeest. Ik breng hem tot zijn recht Clairtje, he's the goodguy.

    Yaaaay! <3 Mijnmijnmiiiijn!=D En goodluck with your grandma, Deem! <3

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:47 ]


    ars moriendi

    Heerlijke cocktail :9~

    VanDerVaart schreef:
    Heerlijke cocktail :9~


    Ik zit aan een mixjexD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik zit aan een mixjexD

    Wat voor mixje heb je ??

    Fuuuck, ik heb echt dorst.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Thanks girls. Ze is al langer ziek maar toen ik terug kwam uit Uganda ging het weer heel goed. In Frankrijk hoorde ik dat ze geopereerd werd, in principe ging de operatie gister goed alleen ze had een terugval aan het eind van deze middag. Schijnt normaal te zijn maar morgen gaan we even langs.
    @Naomi; ik weet niet zo goed hoe het met mijn tante gaat. Ze houdt zich enorm groot en zover ik weet - mijn moeder vertelt me niet al te veel omdat ik enorm paniekerig word van het woord 'ziekenhuis'. Als ik dat hoor is voor mij iemand al dood of op sterven. Dus over haar situatie hoor ik amper iets. Ik zie haar volgende week zaterdag dus dan zal het wel weer komen.



    Nu iets leukers; ik zet zo alvast een stukje nieuw verhaal online.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Franse barman die Nederlands spreekt (niet vloeiend, maar hij spreekt het)
    Hij heeft mooie ogen :9~ en hij komt uit Parijs heb ik gehoord van een meisje die hier ook werkt

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:06 ]

    Stuttgart schreef:
    (...)

    nee dat heeft ze niet xD was ook al algemeen bekend. En ze is 16 geloof ik. Maar ze gedraagt zich als iemand van 10 ;)


    Kan dat kind niet eens godverdomme oprotten? En een eindje ook, jezus, gestoord in der hoofd dat ze is.
    Sorry hoor maar dat slaat nergens op wat ze allemaal flikt bij Naom.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    VanDerVaart schreef:
    Franse barman die Nederlands spreekt (niet vloeiend, maar hij spreekt het)
    Hij heeft mooie ogen :9~ en hij komt uit Parijs heb ik gehoord van een meisje die hier ook werkt


    Aanpappen! :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.