• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk mag jij dat,' zei ze zacht nadat ik haar overeind had voelen komen. Ik voelde een kleun kusje die op mijn wang werd gedrukt en daarna één op mijn lippen. Ik glimlachte en zuchtte tevreden. Ik liet mijn handen een beetje door haar haren gaan toen ze weer met haar hoofd op mijn borstkas lag.
    'Dank je,' fluisterde ik zacht. Mijn mond zakte een stukje open waar verder door ademde. Mijn ademhaling werd zwaarder, mijn hartslag langzamer en ik zakte steeds verder weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik glimlach als hij tevreden zucht en met zijn handen door mijn haar gaat.
    "Dank je." fluistert hij zacht.
    "Geen probleem." antwoord ik zacht terug. Ik hoor zijn ademhaling duidelijk weer veranderen, zijn hart onder mijn oor ging minder snel waardoor ik door heb dat hij wegzakt. Mijn ogen blijven waakzaam open, spotten elke beweging die er buiten is al is er geen beweging.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik glimlachte in mijn slaap. De geur van gras en de geur van Rikki rook ik door elkaar. Het rook apart, maar nog steeds rustgevend. Het gras rook gelukkig niet zo heel slecht. Af en toe bewoog mijn vingers iets in mijn slaap en maakte ik vage smak geluidjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik raak af en toe afgeleid door Nathan. Hij is enorm schattig in zijn slaap, met zijn smak geluidjes en zijn vingers die iets bewegen. Af en toe aai ik hem zacht over zijn buik of borstkas heen terwijl ik breed glimlach. Het gegiechel laat ik nu maar achterwege omdat het me niet echt een goed idee lijkt. Ik haat giechelen en straks word hij er wakker van.


    Your make-up is terrible

    [Hem laten slapen is eigenlijk best slecht voor mijn inspiratie]

    Nathan Deleon

    Ik voelde zacht gewrijf over mijn buik en borstkas. Niet heel de tijd, maar zo af en toe. Ik kronkelde iets in mijn slaap omdat het gewoon lekker aanvoelde. Ik deed een poging tot omdraaien op mijn zij, maar ik werd tegengehouden waardoor het niet wou. Ik maakte weer een paar smak geluiden toen dat gebeurde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha laat hem eens wakker zijn.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kronkelt iets in zijn slaap en toch moet ik giechelen, verdomme. Hij krijgt het zelfs voor elkaar terwijl hij slaapt! Hij doet een poging tot omdraaien wat niet lukt omdat ik tegen hem aanlig. Hij maakt een paar smakgeluidjes en ik wil ook niet ergens anders gaan liggen. Ik weet dat hij daarvan wakker word dus blijf ik gewoon liggen waar ik lig terwijl de minuten voorbij tikken.


    Your make-up is terrible

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik kijk hem hoofdschuddend aan. 'Wat dan?' ik kijk hem vragend encnieuwsgierig aan. Eigenlijk was ik nu wel klaar met het onderwerp modellen. Ik kende geen een model. Niet meer in ieder geval. Ik kijk hem aan en glimlach even. Vroeger kende ik er zoveel, maar nu... Niets. Vroeger kwamen ze regelmatig over de vloer. Net zoals een interviewster. Soms had ik dan ook iets gezegd, maar 9 van de 10 keer moest ik naar boven.
    Ik schud de gedachte van me af en kijk naar Jasper.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat is een goed idee.. xd]

    Nathan Deleon

    Ik had zacht gegiechel gehoord ergens ver weg, maar meteen wist ik wie zijn giechel dat was. Een glimlach kwam weer tevoorschijn in mijn slaap.
    Ik wist niet hoe lang ik sliep, maar ik werd wakker en opende mijn ogen een beetje terwijl ik mij uitrekte. Ik voelde me een stuk fitter dan voordat ik ging slapen, dat was mooi anders had de slaap zijn werk niet echt goed gedaan leek mij. Ik sloot mijn ogen weer even en opende ze daarna weer. Ik voelde Rikki tegen mij aan, maar ik wist niet of ze sliep of niet. Ik bleef stilliggen zodat als ze sliep, ze rustig verder kon slapen. Bovendien kon ik zo nog rustig verder wakker worden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe Nathan zich wat uitrekt maar verder niets onderneemt. Als het eventjes stil blijft, til ik mijn hoofd een stukje op en zie ik dat zijn ogen wel open zijn waardoor ik moet glimlachen.
    "Lekker geslapen?" vraag ik aan hem en ik strek mijn arm uit om een paar verdwaalde plukjes haar uit zijn gezicht te kunnen vegen. Zijn ogen staan nog slaperig, wat er lief uit ziet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar hoofd ging een stukje op waardoor ik haar aan kon kijken.
    'Lekker geslapen?' vroeg ze. Ze strekte haar arm uit en veegde toen een paar plukjes haar uit mijn gezicht. Ik glimlachte en knikte toen tevreden op haar vraag.
    'Zeker, hoe kan ik nou niet lekker slapen met jou tegen mij aan?' vroeg ik zacht aan haar. 'Heb jij ook nog geslapen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht naar me en knikt tevreden op mijn vraag.
    "Zeker, hoe kan ik nou niet lekker slapen met jou tegen mij aan?" vraagt hij zacht. "Heb jij ook nog geslapen." Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd.
    "Nee, maar ik ben dan ook niet echt moe. Niet geestelijk tenminste." antwoord ik. "Als ik alleen lichamelijk moe ben kan ik toch niet zo goed slapen." verklaar ik mezelf nader. Omdat Nathan gewoon blijft liggen, blijf ik ook liggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en schudde toen haar hoofd.
    'Nee, maar ik ben dan ook niet echt moe. Niet geestelijk tenminste. Als ik alleen lichamelijk moe ben kan ik toch niet zo goed slapen,' vertelde ze. Ik knikte iets op haar antwoorden en ging een beetje op mijn onder armen steunen.
    'Ik snap het niet,' zei ik toen zacht en keek even omhoog. 'Die twee anderen lagen verstopt in de bosjes en werden betrapt door ons. Wij doen het open en bloot, nou ja niet letterlijk helemaal bloot.. Maar wij lagen op een open grasveldje en niemand heeft ons gestoord.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt op mijn antwoord en gaat wat omhoog zitten, hij ondersteunt zichzelf met zijn armen. Ik kom nu helemaal omhoog en ga met mijn benen over die van hem heen zitten.
    "Ik snap het niet." zegt hij zacht en kijkt omhoog. "Die twee anderen lagen verstopt in de bosjes en werden betrapt door ons. Wij doen het open en bloot, nou niet letterlijk helemaal bloot... Maar wij lagen op een open grasveldje en niemand heeft ons gestoord." Ik moet er even om lachen en geef hem een duwtjes.
    "Because nobody cares." leg ik hem uit. "Ach, wees blij. Ik heb liever niet dat iemand ons daarnet zou storen hoor. Trauma voor het leven." Ik trek een zuur gezicht en grinnik dan weer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze moest er gelukkig wel om lachen en gaf mij een duwtje waardoor ik omviel. Ze was daarvoor helemaal overeind gekomen en had haar benen over die van mij heen gelegd.
    'Because nobody cares,' legde zij mij uit. 'Ach, wees blij. Ik heb liever niet dat iemand ons daarnet zou storen hoor. Trauma voor het leven.' Ze trok een zuur gezicht en grinnikte daarna weer. Ik lachte zachtjes en ging weer op mijn onderarmen leunen. 'Ik ook niet, maar zijn wij dan raar omdat het ons wel wat kon schelen wie er in de bosjes lagen?' vroeg ik met een kleine lach. 'Nou ja.. Nieuwsgierig erna, denk dat dat een betere woord ervoor is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en gaat weer op zijn onderarmen leunen.
    "Ik ook niet, maar zijn wij dan raar omdat het ons wel wat kon schelen wie er in de bosjes lagen?" vraagt hij met een klein lachje. "Nou ja... Nieuwsgierig ernaar, denk dat dat een betere woord ervoor is." Ik lach zacht en knik.
    "Wij waren nieuwsgierig ja." beaam ik. "Wie zou dat nou niet zijn? Behalve als ze mij zien want dan worden ze bang." Ik grom even en lach dan opnieuw, met een twinkeling in mijn ogen. Het is lang geleden dat ik zo blij heb kunnen zijn.


    Your make-up is terrible