• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en duwt zijn heupen weer tegen die van mij aan.
    "Zegt degene die mij liep te betasten in mijn slaap! Je weet het best Beck!" roept hij lachend en hij bijt op zijn lip als hij mij aan blijft kijken.
    "Nee hoor, ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt." hou ik koppig vol. Ik druk mijn heupen ook tegen die van hem aan en vraag me af hoelang het zou duren tot hij zelfs actie gaat ondernemen of het heel duidelijk aan mij zal uitleggen. Vast niet heel lang en ik ben bereid om er heftig op te reageren.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee hoor, ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt,' hield ze nog steeds veel. Ze drukte haar heupen ook weer tegen die van mij aan. Ik hapte iets naar adem en weer iets op mijn lip.
    'Oh god Beck,' zei ik lachend. Ik liet mijn heupen weer tegen die van haar aan schuren.
    'Hij daar beneden,' fluisterde ik toen ik iets naar haar toe was gebogen. 'Die wilt aandacht.' Zachtjes beet ik op haar oorlel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt iets naar adem en bijt dan weer op zijn lip.
    "Oh god Beck." zegt hij lachend en schuurt met zijn heupen tegen die van mij aan. "Hij daar beneden. Die daar wilt aandacht." Hij is iets naar me toe gebogen en bijt zacht op mijn oorlel. Ik kreun zachtjes.
    "Oh, hij!" zeg ik alsof ik het eindelijk doorheb. Mijn handen laat ik tergend langzaam naar beneden glijden en ik hou net enkele millimeters ervoor stilstand.
    "Wat wilt hij dan voor aandacht?" vraag ik plagerig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh, hij!' zei ze. Alsof ze het nu pas door had. Ik lachte zachtjes. Mijn adem stokte even toen haar weer langzaam naar beneden gleed. Enkele millimeters zaten er nu tussen.
    'Wat wilt hij dan voor aandacht?' vroeg ze plagerig. Ik beet op mijn lip en moest moeite doen om rustig te blijven.
    'En dat vraag jij nu aan mij?' vroeg ik met een klein lachje. Ik kronkelde iets onder haar lichaam en drukte mijn lippen zacht op die van haar.
    'Ik kan niet na denken in deze toestand. Ik weet alleen dat hij leuke aandacht wilt,' fluisterde ik tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bijt op zijn lip en ik zie hoeveel moeite hij doet om rustig te blijven.
    "En dat vraag jij nu aan mij?" vraagt hij. Hij kronkelt onder mijn lichaam en drukt zijn lippen zacht op die van mij. Ik merk hoe graag hij het wilt.
    "Ik kan niet nadenken in deze toestand. Ik weet alleen dat hij leuke aandacht wilt." fluistert hij tegen mijn lippen aan.
    "Ik kan een verhaaltje aan hem vertellen of voor hem zingen." grijns ik plagerig. Uiteindelijk glij ik dan toch met mijn hand naar beneden en aai ik er zacht en langzaam over heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik kan een verhaaltje aan hem vertellen of voor hem zingen,' grijnsde ze plagerig. Toch uiteindelijk gleed ze met haar hand verder naar beneden en aaide ze er zachtjes overheen. Ik hapte naar adem terwijl ik met mijn heupen iets omhoog ging.
    'Als je verhaaltjes en het liedje ook worden geholpen door dit, dan zeer graag,' fluisterde ik hees. Ik kneep weer zacht in één van haar billen terwijl ik mijn lippen weer plaats vonden op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn reactie is zeer bevredigend. Hij hapt naar adem en duwt zijn heupen weer omhoog.
    "Als je verhaaltjes en het liedje ook worden geholpen door dit, dan zeer graag." fluistert hij hees. Hij knijpt weer zacht in één van mijn billen terwijl hij zijn lippen weer op die van mij plaatst. Ik kreun zacht en kus hem lang terug waarna ik iets steviger en sneller over zijn broek begin te strelen.
    "Dat denk ik niet hoor." fluister ik plagerig terug terwijl ik mijn hand weer weghaal.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze kreunde zacht en kuste mij lang terug waarna ze iets steviger en sneler over mijn broek begon te strelen. Door het genot die ik nu al voelde kwam er een geluid uit mijn mond waardoor ik lichtjes begon te blozen.
    'Dat denk ik niet hoor,' fluisterde ze plagerig terwijl ze haar hand weer weghaalde. Automatisch gingen mijn heupen weer omhoog tegen Beck aan.
    'Pestkop,' gromde ik iets en lachte toen zacht. Ik beet zacht op haar lip en knabbelde er zachtjes aan.
    'Stop nou niet,' fluisterde ik hees waarna ik weer onder haar lichaam begon te kronkelen. 'Alsjeblieft.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn heupen weer tegen me aanduwen en ik duw terug.
    "Pestkop." gromt hij iets en lacht zacht. Hij bijt op mijn onderlip en knabbelt er zacht aan waardoor mijn ademhaling enorm versnelt.
    "Stop nou niet." fluistert hij hees en zijn lichaam begint weer onder mij te kronkelen. "Alsjeblieft." Ik grijns.
    "Oké, wat krijg ik er dan voor terug?" vraag ik en ik leg mijn hand op zijn kruis terug maar ik beweeg hem nog niet. Ik kijk hem ondeugend maar toch ook nieuwsgierig aan en vraag me af of hij in staat is om nu iets terug te doen of niet. Het lijkt niet zo maar hij is ervarener dan het lijkt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, wat krijg ik er dan voor terug?' vroeg ze en ze legde haar hand weer terug op mijn kruis, maar ze bewoog hem niet. Toch schoot mijn adem iets omhoog. Ze keek mij ondeugend aan, maar ook nieuwsgierig. Ik haalde lichtjes mijn schouders op zo ver ik kon.
    'Wat wil je ervoor terug?' vroeg ik zacht. Zonder op antwoord te wachten liet ik een hand via haar bovenbeen naar voren glijden tussen haar benen. Zachtjes streelde ik over haar gelaagde ondergoed heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt naar adem en haalt vervolgens lichtjes zijn schouders op.
    "Wat wil je ervoor terug?" vraagt hij zacht maar hij wacht niet op antwoord. Zijn hand glijd via mijn bovenbeen naar voren tussen mijn benen en hij streelt zacht over mijn ondergoed heen. Zodra ik zijn vingers daar voel hap ik naar adem en versnelt mijn ademhaling enorm.
    "Oké, dat is wel voldoende denk ik." fluister ik hees en ik begin weer langzaam te strelen waarna ik dat tempo steeds ietjes opvoer. Ik druk mijn lippen tegen die van hem en kus hem wild.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar reactie erop maakte mij zeer tevreden. Haar ademhalen versnelde enorm daardoor.
    'Oké, dat is wel voldoende denk ik,' fluisterde ze hees en ze begon weer langzaam te strelen waarna ze haar tempo steeds ietsjes opvoerde. Haar lippen drukte ze weer tegen die van mij aan en kuste mij wild. Gretig kuste ik haar net zo wild terug. Mijn hand haalde ik even bij haar ondergoed weg om voorzichtjes haar panty en ondergoed een stuk omlaag te trekken. Mijn hand vond zijn plek weer tussen haar benen waarna ik zachtjes over haar klit begon te strelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kust mij gretig net zo wild terug. Hij haalt zijn hand weg bij mijn ondergoed en ik wil erop reageren, tot ik doorkrijg dat hij mijn panty en ondergoed een stuk omlaag trekt. Zijn hand vind zijn plek tussen mijn benen weer en hij streelt zacht over mijn klit. Het overweldigende gevoel overvalt mij waardoor ik haperig adem haal en mijn ogen sluit. Aangezien zijn broek nog open is zie ik even later de kans om zijn broek en boxer een klein stukje naar beneden te trekken en zijn lid in mijn hand te nemen. Langzaam beweeg ik mijn hand op en neer tot ik hem goed vast heb en begin hem dan iets sneller te bewegen. Met mijn duim streel ik ondertussen zacht over het topje van zijn eikel heen.


    Your make-up is terrible

    [Ik vraag mij nu echt af of het niet allemaal lastig gaat omdat ze op elkaar liggen xd]

    Nathan Deleon

    Mijn broek en boxer gingen eventjes later ook een stukje naar beneden. Ik hapte naar adem toen zij mijn lid in haar handen nam. Mijn ademhaling versnelde toen ze langzaam op en neer bewoog met haar hand. Hij verhoogde weer toen ze hem goed vast leek te hebben en de tempo opvoerde. Mijn adem stokte toen ze met haar duim over het topje van mijn eikel streelde. Mijn heupen gingen iets omhoog van opwinding terwijl ik mijn hoofd even in haar nek verstopte waar ik al lichtjes begon te hijgen. Het duurde even voor ik besefte dat mijn hand helemaal niks meer deed door haar bewegingen.
    'Ik.. Ik wil je,' fluisterde ik hees terwijl ik weer met mijn vingers weer verder begon te strelen. Ik twijfelde even, maar toch ging ik voorzichtig met één vinger bij haar naar binnen en begon zacht met mijn vinger te bewegen, al voerde ik die tempo ook al gauw op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Maakt niet uit toch. Ze kunnen alles omdat het niet echt is hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn adem stokt een paar keer bij mijn bewegingen en hij duwt zijn heupen weer iets omhoog. Zijn hoofd verstopt hij in mijn nek en ik hoor hem lichtjes hijgen. Zijn hand blijft stil tussen mijn benen maar ik begrijp best waarom dat is.
    "Ik... Ik wil je." fluistert hij hees en streelt weer met zijn vingers. Ineens gaat hij met een vinger bij mij naar binnen en ik hap weer naar adem. Dit is geheel nieuw voor me. Hij beweegt zacht met zijn vinger maar voert al snel het tempo op waardoor ik af en toe een zacht kreuntje slaak.
    "Ik jou ook." hijg ik zacht en ik duw mijn lippen opgewonden op die van hem waarna ik hem snelle, ruwe kusjes begin te geven.


    Your make-up is terrible