• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Rikki Madeleine Beck

Hij denk weer na en schud dan lichtjes met zijn hoofd.
    "Volgens mij mis ik nog een paar bedankjes." fluistert hij. Hij plaatst zijn lippen weer zacht op die van mij en geeft me weer diezelfde kleine, zachte kusjes. Ze laten me glimlachen terwijl ik ze gretig in ontvangst neem en afwacht tot hij klaar is.
    "Dat vond ik totaal niet erg eigenlijk." mompel ik na afloop, een beetje licht in mijn hoofd van het genot. "Nog meer dat ik kan verwachten?" grinnik ik zachtjes in de hoop op nog meer.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Dat vond ik totaal niet erg eigenlijk,' mompelde ze toen ik klaar was. 'Nog meer dat ik kan verwachten?' grinnikte ze toen zachtjes. Ik haalde mijn schouders op en begon toen te blozen.
    'Ik moet opbiechten dat ik heb gelogen,' zei ik zacht. 'Ik was helemaal geen bedankjes vergeten. Ik wou je gewoon kusjes geven.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij haalt zijn schouders op en begint ineens te blozen.
    "Ik moet opbiechten dat ik heb gelogen." zegt hij zacht en mijn hart lijkt even stil te staan en word ijzig koud. "Ik was helemaal geen bedankjes vergeten. Ik wou je gewoon kusjes geven." Nu zucht ik opgelucht en lach ik zacht.
    "Oh jij, Nathan!" lach ik. "Ik schrok me rot toen je zei dat je had gelogen, je maakte me bang." Ik lach mijn zenuwen eruit en schud dan met mijn hoofd. Ik veeg mijn haar uit mijn gezicht waarna ik hem aankijk.
    "Je mag eigenlijk helemaal niet liegen." zeg ik wijsneuzerig.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ze zuchtte opgelucht en lachte vervolgens toen zacht.
    'Oh jij, Nathan!' lachte ze en mijn wangen waren nog steeds rood. 'Ik schrok me rot toen je zei dat je had gelogen, je maakte me bang,'z ei ze en ze lachte zenuwachtig. Ik keek haar verbaasd aan. Ze schudde haar hoofd en veegde toen haar haren uit haar gezicht waarna ze mij aankeek.
    'Je mag eigenlijk helemaal niet liegen,' zei ze wijsneuzerig. Ik knikte lichtjes en keek beschamend omlaag.
    'Sorry dat ik je liet schrikken,' zei ik zachtjes. Ik keek haar een beetje aan en bloosde nog steeds heel erg. 'Kan je het me vergeven?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij knikt lichtjes en kijkt beschamend omlaag. Ik frons verbaasd.
    "Sorry dat ik je liet schrikken." zegt hij zacht waarna hij me een beetje aankijkt en ik kan zien dat hij nog steeds bloost. "Kan je het me vervegen?"
    "Uh, ik hoop maar dat je nu toneelspeelt." zeg ik verward. "Ik snap het niet, ik had je al vergeven op het moment dat je zei dat je gewoon meer kusjes wilde." leg ik hem uit.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Uh, ik hoop maar dat je nu toneelspeelt,' zei ze verward en mijn blik paste nu perfect bij haar verwarde stem. 'Ik snap het niet, ik had je al vergeven op het moment dat je zei dat je gewoon meer kusjes wilde,' legde ze uit en mijn wangen werden weer rood.
    'Echt waar?' zei ik zacht en beschaamd. 'Ik had dat niet gehoord. Ik moet beter opletten. Mijn hoofd slaap nog een beetje denk ik. Wil je hem wakker maken?'

Rikki Madeleine Beck

"Ehct waar." zei hij zacht en beschaamd nadat zijn wangen rood geworden zijn. "Ik had dat niet gehoord. Ik moet beter opletten. Mijn hoofd slaapt nog een beetje denk ik. Wil je hem wakker maken?" Ik lach zacht om hem.
    "Ik heb het niet letterlijk gezegd hoor, maak je nou niet zo druk." zeg ik tegen hem. "En ik wil je hoofd best onder de koude kraan duwen, met plezier!" lach ik uitdagend. Hij neemt het vast niet aan maar ik kan het altijd proberen toch?

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Ik heb het niet letterlijk gezegd hoor, maak je nou niet zo druk,' zei ze tegen mij. 'En ik wil je hoofd best onder de koude kraan duwen, met plezier,' lachte ze toen uitdagend. Ik lachte zacht en haalde vervolgens mijn schouders lichtjes op.
    'Van mij mag je,' zei ik met hetzelfde zachte lachje. 'Maak je hem daarna ook weer warm?' voegde ik er aan toe. Ik was alleen beetje ongeduldig met wachten op een antwoord en drukte paar kleine kusjes op haar lippen.

Rikki Madeleine Beck

"Van mij mag je." zegt hij met hetzelfde lachje als hij net lachte. "Maak je hem daarna ook weer warm?" voegt hij er aan toe en drukt ongeduldig kusjes op mijn lippen. Ik lach zachtjes.
    "Natuurlijk maak ik die daarna warm. Maar je haar moet wel droog zijn, anders wil ik het niet." vertel ik hem uiterst serieus als mijn lachje verdwenen in. "Deal?" vraag ik en ik steek mijn hand naar hem uit en probeer zijn reactie te peilen.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Natuurlijk maak ik die daarna warm. Maar je haar moet wel droog zijn, anders wil ik het niet,' vertelde ze uiterst serieus als haar lachje was verdwenen, alleen die van mij niet. Die bleef. 'Deal?' vroeg ze en stak haar hand naar mij uit. Ik lachte zachtjes en knikte toen. Haar hand nam ik aan en schudde hem even.
    'Deal. Help je me dan mee met afdrogen? Ik denk dat ik straks dan sta te bibberen van de kou in plaats van mij zelf af te drogen.'

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zacht en knikt. Hij neemt mijn hand aan en schud die.
    "Deal. Help je me dan mee met afdrogen? Ik denk dat ik straks dan sta te bibberen van de kou in plaats van mij zelf af te drogen." Nu moet ik wel lachen en knik ik lichtjes.
    "Natuurlijk, met alle plezier Nathan." lach ik zacht. Het is zo moeilijk om mijn lach in te houden en serieus te doen. Ik schud kort lachend met mijn hoofd.
    "Zal ik je dan eens gaan martelen met koud water om vervolgens je hoofd af te drogen?" grap ik.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Natuurlijk, met alle plezier Nathan,' lachte ze zacht. Ik keek haar lachend aan. Alleen besefte me niet helemaal hoe koud, koud water werkelijk is op mijn hoofd.
    'Zal ik je dan eens gaan martelen met koud water om vervolgens je hoofd af te drogen?' grapte ze. Ik haalde mijn schouders op en trok haar iets dichter tegen mij aan.
    'Van mij mag je, maar jij gaat dan mee,' lachte ik zachtjes en drukte weer een paar kusjes op haar lippen.

Rikki Madeleine Beck

Hij haalt zijn schouders op en trekt me dichter tegen zich aan.
    "Van mij mag je, maar jij gaat dan me." lacht hij zachtjes en drukt een paar kusjes op mijn lippen. Ik lach zacht.
    "Waarom moet ik dan mee? Ik wil je alleen maar nat maken zodat je wakker word hoor." protesteer ik met een lachje. "Ik ben wakker genoeg, dat weet jij ook wel." Ik steek plagerig mijn tong uit voordat ik me tegen zijn warme lichaam aannestel.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Waarom moet ik dan mee? Ik wil je alleen maar nat maken zodat je wakker word hoor,' protesteerde ze met een lachje. 'Ik ben wakker genoeg, dat weet jij ook wel,' zei ze en stak toen plagerig haar tong uit voordat ze tegen mijn lichaam aan nestelde. Ik lachte zachtjes en probeerde nog voor de gein naar haar tong te happen.
    'Je moet mee, zodat ik daarna een goeie reden heb om je te omhelzen natuurlijk,' zei ik met een klein lachje. 'Alsjeblieft? Ga met me mee,' fluisterde ik zachtjes en drukte haar iets dichter tegen mij aan.

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zacht en probeerde nog naar mijn tong te happen die hij miste.
    "Je moet mee, zodat ik daarna een goeie reden heb om je te omhelzen natuurlijk." zegt hij met een klein lachje. "Alsjeblieft? Ga met me mee." fluistert hij zacht en drukt me iets dichter tegen zich aan. Ik moet zacht lachen.
    "Oké, oké vooruit dan maar." zeg ik giechelend. "Maar alleen omdat je het zo lief vraagt en zo dichtbij bent. Dan kan ik je niet meer weerstaan." verklaar ik en ik ik kijk hem eventjes aan waarna ik mijn lippen zacht op die van hem druk.

Your make-up is terrible