• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Dat bedoelde ik niet met te laat gekkie,' grinnikte ze nadat zij zich van mij los had gemaakt en mij aankeek. 'Ik bedoelde of we niet te laat waren met het gebruiken, of het niet al mis is gegaan. Maar ik denk toch van niet. Wat denk jij?' vroeg ze terwijl zij mij aan bleef kijken. Ik dacht na. Het kon best al mis zijn gegaan. Ik wist niet meer hoe het precies zat.
    'Het kan wel,' piepte ik zachtjes. 'Wanneer is het laatst dat jij je maandelijkse dingetje heb gehad?' vroeg ik toen zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het kan wel." piep hij zacht. "Wanneer is het laatst dat jij je maandelijkse dingetje heb gehad?" vraagt hij dan zacht. Ik haal mijn schouders op terwijl ik erover na proberen te denken. Vast heel lang geleden.
    "Weet niet, door al die drugs was het toch al zo onregelmatig als de pest, weet je nog?" vraag ik met een grijnsje. "Nu weet ik weer waarom we ons geen zorgen maakten. Ik ben een idioot." Ik kus Nathan vervolgens opgelucht en lang.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Weet niet, door al die drugs was het toch al zo onregelmatig als de pest, weet je nog?' vroeg ze met een grijnsje. Ik lachte zachtjes en knikte toen.
    'Nu weet ik weer waarom we ons geen zorgen maakten. Ik ben een idioot.' Ze kuste mij opgelucht en lang. Gretig kuste ik haar terug wat over ging in half gelach. Ik duwde haar tegen mij aan terwijl ik zachtjes op haar lip beet.
    'Hmm, dan zijn wij samen idioten,' lachte ik zachtjes. Ik liet mijn handen eventjes over haar lichaam gaan. 'Maar.. Wil je het nog steeds met voorbehoedsmiddelen doen?' vroeg ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kust me gretig terug en gaat over in half gelach waarna hij me tegen zich aan duwt en zacht op mijn lip bijt. Ik laat een zacht kreuntje horen.
    "Hmm, dan zijn wij samen idioten." lacht hij zacht en hij laat zijn handen over mijn lichaam gaan. "Wil je het nog steeds met voorbehoedsmiddelen doen?" vraagt hij zacht. Ik kus hem opnieuw en druk mijn lichaam tegen hem aan.
    "Voorlopig maakt het me even niets uit. Mijn lichaam moet nog bijkomen." fluister ik hees tegen zijn lippen aan. "Als mijn lichaam afgekickt is en normaal doet is het weer een ander verhaal."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze kuste mij opnieuw en ik voelde hoe ze haar lichaam tegen mij aan drukte.
    'Voorlopig maakt het me even niets uit. Mijn lichaam moet nog bijkomen,' fluisterde ze hees tegen mijn lippen aan waardoor ik even begon te rillen.
    'Als mijn lichaam afgekickt is en normaal doet is het weer een ander verhaal.' Ik knikte ligt en liet mij weer achterover vallen in het gras en trok Beck daarbij mee.
    'Dan kies ik voorlopig voor even zonder. Ik heb nu niet meer zo veel zin in zoeken,' zei ik met een klein lachje. Ik drukte mijn lippen weer op die van haar en liet mijn handen langzaam omlaag glijden. Ik haalde haar jurkje voorzichtjes iets omhoog en liet mijn handen vervolgens op haar billen rusten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt op zijn woorden en laat zich achterover vallen. Hij trekt mij er in mee en ik lach nadat ik een kort gilletje geslaakt heb, vooral omdat ik het niet had verwacht.
    "Dan kies ik voorlopig voor even zonder. Ik heb nu niet meer zo veel zin in zoeken." zegt hij met een klein lachje en ik knik bevestigend. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en laat zijn handen langzaam omlaag glijden. Hij haalt mijn jurkje voorzichtig iets omhoog en laat zijn handen op mijn billen rusten, wat mij enorm meisjesachtig laat voelen.
    "Prima." mompel ik tegen zijn lippen aan. Ik kan een glimlach niet onderdrukken en vraag me af hoelang hij het uit zou houden als ik allerlei toespelingen maak op seksuele dingen en hem blijf aanraken, zonder om seks te vragen. Daardoor laat ik mijn handen over zijn lichaam glijden maar vermijd ik elke keer net zijn kruis. Ik kus hem wild en bijt af en toe in zijn lip.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Prima,' mompelde ze tegen mijn lippen aan. Ik voelde hoe ze glimlachte en automatisch glimlachte ik ook. Haar handen voelde ik over mijn lichaam glijden, maar merkte dat zij hem daar beneden vermeed. Ze kuste mij wild en ze beet af en toe in mijn lip. Een kleine kreun verliet mijn mond en zachtjes kneep ik in één van haar billen. Ik kuste haar gretig en net zo wild terug. Ik liet mijn tong over haar lippen heen gaan en drong er zachtjes tussen door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt zacht en knijpt zacht in één van mijn billen. Dan kust hij mij gretig en net zo wild terug. Zijn tong laat hij over mijn lippen heen gaan en dringt er zacht tussen door. Ik open mijn mond gewillig verder en laat mijn tong hem tegemoet komen waarna ik die iets wild begin te strelen. Mijn handen kruipen onder zijn shirt en ik verbreek onze kus om hem kusjes te kunnen geven in zijn nek en op zijn oorlel, waar ik zo af en toe zacht in bijt. Dan kus ik hem weer ruw verder op zijn lippen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gewilligd opende ze haar mond en onze tongen kwamen elkaar te gemoed. Wild begon zij mijn tong te strelen waardoor ik toch weer iets moest kreunen. Haar handen voelde ik onder mijn shirt en Rikki verbrak helaas de kus. Al vond ik dat niet meer erg toen ik kusjes voelde in mijn nek en op mijn oorlel, waar ze af en toe zacht in beet. Zachtjes kwam er een genietend geluidje uit mijn mond. Ruw kuste zij mij daarna weer verder op mijn lippen. Ik drukte mijn heupen iets tegen haar aan terwijl maar al te graag haar kus beantwoordde. Mijn handen liet ik iets verder omhoog gaan waarmee ik haar jurkje meenam. Zacht en speels streelde ik over haar onderrug heen. Even beet ik op haar lip terwijl ik er zachtjes aan trok.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij duwt zijn heupen iets omhoog tegen mij aan en beantwoord mijn kus weer. Zijn handen laat hij nog verder omhoog glijden en hij neemt mijn jurkje mee waardoor ik de wind over mijn huid voel. Hij streelt zacht en speels over mijn onderrug en als hij op mijn lip bijt en er zacht aan trekt kreun ik zacht omdat ik het niet meer in kan houden. Door zijn geluidjes van genot weet ik dat ik zeker op die manier verder moet gaan. Ik streel met een vinger langs zijn broek rand en laat hem er zelfs een klein stukje inglijden om verder niets aan te raken. Met mijn nagels kras ik over zijn borstkas en duw mijn heupen onbewust toch tegen die van hem aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik glimlachte toen ik haar zacht hoorde kreunen. Met haar vinger streelde ze langs mijn broek rand en liet hem zelfs er een stukje inglijden, maar ze raakte verder niets aan. Met haar andere hand kraste ze met haar nagels over mijn borstkas heen en haar heupen duwde ze tegen die van mij aan. Ik kreunde weer ligt waarna ik mijn lippen ruw op die van haar drukte. Paar lange kussen drukte ik op haar lippen terwijl ik met mijn heup lichtjes tegen die van haar aan schuurde.
    'Er wil iemand aandacht,' fluisterde ik zachtjes en drukte mijn heupen iets meer tegen die van haar om te laten merken wie ik bedoelde. Mijn wangen werden lichtelijk rood.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt weer licht en drukt zijn lippen ruw op die van mij. Hij geeft me een paar lange kussen terwijl hij met zijn heupen lichtjes tegen die van mij aan schuurt.
    "Er wilt hier iemand aandacht." fluistert hij zacht en drukt zijn heupen nog iets tegen die van mij aan waardoor ik zacht moet kreunen. Zijn wangen worden lichtelijk rood en ik besluit om hem te plagen.
    "Oh ja, wie dan?" vraag ik plagerig en grijns lichtjes erbij. Ik doe alsof ik het niet doorheb en streel met mijn beide handen naar beneden. Toch laat ik mijn handen stoppen voor ze ook echt bij de aandachtszoeker aankomen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh ja, wie dan?' vroeg ze plagerig en ze grijnsde er lichtjes bij. Met beide handen streelde ze verder naar beneden, maar stopte al veel te vroeg. Ik kreunde licht en drukte mijn heupen weer iets meer tegen haar aan.
    'Dat weet je best, pestkopje,' fluisterde ik lachend. 'Alsjeblieft?' vroeg ik toen liefjes waarna mijn lippen weer die van haar op zochten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt licht en duwt zijn heupen weer iets meer tegen mij aan.
    "Dat weet je best, pestkopje." fluistert hij lachend. "Alsjeblieft?" vraagt hij daarna liefjes en zijn lippen zoeken die van mij weer op. Ik kus hem veelbelovend terug en laat mijn ene hand langs zijn wang strelen waarna ik op zijn lip bijt.
    "Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt." zeg ik en ik heb moeite om mijn lach in te houden. "Je weet toch dat ik niet zo ervaren ben?" vraag ik dan zo onschuldig mogelijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Veelbelovend keek zij mij aan en haar hand liet zij daarvoor langs mijn wang strelen.
    'Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt,' zei ze en ik zag dat ze moeite had met haar lach in te houden. 'Je weet toch dat ik niet zo ervaren ben?' vroeg ze toen onschuldig. Ik lachte zacht en duwde mijn heupen weer tegen die van haar.
    'Zegt diegene die mij liep te betasten in mijn slaap! Je weet het best Beck!' riep ik lachend. Ik beet even op mijn lip terwijl ik Beck aan bleef kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you