• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ben blij echt zo blij dat jij het nog nooit heb gezegd." piept hij zacht. "Misschien klinkt het cliché en misschien zelfs te vlot omdat we elkaar maar net twee dagen kennen, maar ik kan me nu niet echt voorstellen wat ik moet als je het wel had gezegd en daadwerkelijk dan ook echt weg loopt." Ik knik begrijpend.
    "Ik weet het, ik zou ook niet weten wat ik moest doen, mocht ik echt zoiets doen." zeg ik zacht tegen hem. "Wees gerust, ik zal het echt niet doen. Dat beloof ik je. Ik..." Ik sla mijn ogen neer en besluit de woorden niet uit te spreken maar te verdraaien. Het kan nog niet.
    "Ik vind je echt leuk." mompel ik dus maar.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik weet het, ik zou ook niet weten wat ik moest doen, mocht ik echt zoiets doen,' zei ze zacht. 'Wees gerust, ik zal het echt niet doen. Dat beloof ik je. Ik...' Mijn hart ging iets sneller kloppen. Om het eerste gedeelte.. Ook om het tweede, ik wou weten wat ze ging zeggen. 'Ik vind je echt leuk,' mompelde ze. Uit reflex drukte ik haar wat meer tegen mij aan.
    'Kom hier Beck,' mompelde ik al was ze er allang. 'Ik vind jou ook echt heel leuk,' fluisterde ik. 'Blijf bij me Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij drukt me plotseling ineens dichter tegen zich aan.
    "Kom hier Beck." mompelt hij. "Ik vind jou ook echt heel leuk. Blijf bij me Beck." Ik glimlach omdat hij mij ook zo leuk vind en niet doorheeft dat ik eigenlijk iets anders wilde zeggen.
    "Ik blijf." stel ik hem zacht gerust en ik wrijf met mijn hand over zijn rug heen. "Maak je nou maar niet druk, ik zei toch dat ik zou blijven, dat heb ik geloof ik al eerder gezegd." Mijn hand glijd omhoog en ik streel vervolgens door zijn haar heen ermee.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik blijf,' zei ze zacht en stelde mij daarmee gerust. Ze wreef met haar hand over mijn rug waardoor ik glimlachte. 'Maak je nou maar niet druk, ik zei toch dat ik zou blijven, dat heb ik geloof ik al eerder gezegd.' Ik knikte licht en hapte eventjes naar adem toen ik haar hand omhoog voelde gaan naar mijn haren.
    'Ik weet het, maar ik heb zo'n gevoel dat ik het moet zeggen. Ik wil het zeggen en ik wil het blijven horen. Zoals ik al eerder zei, ik ben elke keer weer bang dat je niet zegt dat je blijft.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het, maar ik heb zo'n gevoel dat ik het moet zeggen. Ik wil het zeggen en ik wil het blijven horen. Zoals ik al eerder zei, ik ben elke keer weer bang dat je niet zegt dat je blijft." zegt hij en ik knik lichtjes.
    "Oké, geen probleem." mompel ik. "Je roept er maar om en ik zal het zeggen. Ik blijf dan ook wel." Ik glimlach om zijn aanhankelijkheid, ik dacht dat alleen meisjes zo waren. Maar nu blijkt hij aanzienlijk aanhankelijker te zijn dan ik ben.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, geen probleem,' mompelde ze. 'Je roept er maar om en ik zal het zeggen. Ik blijf dan ook wel,' zei ze en ik lachte zachtjes om hoe ze het zei. Mijn greep verslapte op haar stof en ik liet mijn handen wat omlaag zakken.
    'Dank je,' zei ik zacht. 'Je bent echt geweldig. Echt waar.' Ik duwde haar iets van mij af zodat ik haar aan kon kijken. Ik glimlachte en drukte toen een lange kus op haar lippen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en ik voel zijn handen omlaag zakken.
    "Dank je." zegt hij zacht. "Je bent echt geweldig. Echt waar." Ik bloos en hij duwt me iets van zich af zodat hij mij aan kan kijken. Hij glimlacht en drukt een lange kus op mijn lippen die ik lieflijk beantwoord.
    "Jij ook, echt waar." fluister ik tegen zijn lippen aan. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en krul me tegen hem op. Mijn hoofd verstop ik in zijn nek en ik snuif zijn geur opnieuw op. Het werkt zo rustgevend voor mij dat ik altijd kalmeer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij ook, echt waar,' fluisterde ze tegen mijn lippen aan. Ze sloeg haar armen om mijn nek en ze krulde zich tegen mij op. Haar hoofd verstopte ze weer in mijn nek en ik hoorde hoe ze mijn geur op snoof. Ik glimlacht en verstopte mijn neus in haar haren waar ik zachtjes haar geur op snoof. Zachtjes wreef ik met één hand over haar rug heen, terwijl ik de ander liet rusten op haar onderrug.
    'Dank je,' zei ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij duwt zijn neus in mijn haar en ik hoor hoe hij mijn geur ook opsnuift. Zacht wrijft hij met één hand over mijn rug heen terwijl hij de ander laat rustig op mijn onderrug.
    "Dank je." zegt hij zacht. Ik schud lichtjes met mijn hoofd en duw me nog iets dichter tegen hem aan. Mijn armen sla ik nog dichter om hem heen.
    "Nee, zeg nou geen bedankt." murmel ik. "Ik doe dingen voor jou en jij doet dingen voor mij. Dat is genoeg." leg ik zacht uit.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Er hangen wat voetbalposters, foto's van mij en mijn vrienden of familie, er staan een stel kasten tegen mijn muren en een magneetbord om herinneringen op te schrijven,' zei ik. 'Anders kom je je kamer binnen en word je aangestaard door een stel halfnaakte vrouwen, ik kan me niet indenken dat dat leuk is.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze schudde lichtjes haar hoofd en ze duwde zichzelf dichter tegen mij aan. Haar armen sloeg ze nog dichter om mij heen.
    'Nee, zeg nou geen bedankt,' murmelde ze. 'Ik doe dingen voor jou en jij doet dingen voor mij. Dat is genoeg,' legde ze zacht uit. Ik knikte lichtjes als teken dat ik het begreep.
    'Oké,' zei ik zacht en drukte een zachte kus in haar haren. 'Dan zal ik geen dank je meer zeggen. Zal ik die voortaan ook vervangen door kusjes?' vroeg ik toen zacht aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Oké." zegt hij zacht en drukt een zachte kus in mijn haren. "Dan zal ik geen dank je meer zeggen. Zal ik die voortaan ook vervangen door kusjes?" vraagt hij zacht aan mij. Ik glimlach breed en knik.
    "Graag, dat klinkt niet slecht." biecht ik zacht op. "Dat zou ik zeer fijn vinden. Je kusjes zijn veel beter en lekkerder." Ik haal mijn gezicht uit zijn nek waardoor mijn haar mee naar achter schuift en hij er niet meer met zijn neus in zit. Ik glimlach lichtjes maar speels.
    "Nu vast inhalen?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Graag, dat klinkt niet slecht,' biechtte ze zachtjes op nadat ze geknikte had. 'Dat zou ik zeer fijn vinden. Je kusjes zijn veel beter en lekkerder,' zei ze en ze haalde haar gezicht uit mijn nek. Haar haren gingen natuurlijk mee waardoor ik er niet meer mijn neus erin kon zitten. Speels glimlachte ze lichtjes naar mij.
    'Nu vast inhalen?' vroeg ze aan mij. Ik keek haar met mijn hoofd iets schuin en deed als of ik na dacht.
    'Hmm,' zei ik nadenkend. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en drukte vervolgens mijn lippen zachtjes op die van haar om haar vervolgens kleine zachte kusjes te geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij aan met zijn hoofd schuin en lijkt na te denken.
    "Hmm." zegt hij nadenkend. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht en hij drukt vervolgens zijn lippen zachtjes op die van mij om mij kleine, zachte kusjes te geven. Ik glimlach breed en kus hem gewillig terug. De kleine kusjes zijn zo lief en zacht dat ik ervan zou kunnen smelten. Aan de andere kant komen ze speels over waardoor ik zacht hap naar zijn lippen.
    "Hm, dit is goed genoeg denk ik." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gewillig kuste ze mij terug waardoor ik erg begon te glimlachen. Ze hapte zacht naar mijn lippen, zachtjes lachte ik erom.
    'Hm, dit is goed genoeg denk ik,' mompelde ze. Ik dacht na en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Volgens mij mis ik nog een paar bedankjes,' fluisterde ik. Ik plaatste mijn lippen weer zacht op die van haar en plaatste weer dezelfde kleine zachte kusjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you