• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte en liet mijn vingers over haar arm glijden. 'Ik zou jou ook boven elk model of andere knappe meisje op deze planeet verkiezen,' zei ik. 'Jij bent namelijk niet alleen beeldschoon maar ook nog eens heel lief en oprecht en dapper.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er om en kronkelt weer onder mijn lichaam wat een onbekend verlangen bij mij oproept. Ik geef er niet aan toe, nog niet. Hij sluit zijn ogen.
    "Hmm. Geweldig verhaal." fluistert hij zacht. "Alsjeblieft, vertel verder." voegt hij er aan toe en opent zijn ogen weer. Een glimlach siert zijn lippen als hij mij aankijkt en zijn blik staat nieuwsgierig. Ik lacht zacht en vervolg mezelf.
    "Oké, vooruit." zeg ik toegeeflijk. "Op een dag liep de jongen rustig over de gang heen tot hij plotseling meegetrokken word! Het meisje had hem een krappe, muffe kast ingetrokken en trok ruw zijn broek naar beneden." Op dat moment trek ik zacht aan zijn losse broek. "Ze begon zijn geslachtsdeel te kussen en te likken en uiteindelijk hadden ze wilde seks. Ze leefden nog lang en gelukkig. En kinderloos omdat ze voorbehoedsmiddelen gebruikten." besluit ik mijn verhaal lachend.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik wend mijn hoofd van de poster af en kijk hem aan. Ik glimlach en trek hem tege me aan het bed op. Ik glimlach en kruip tegen hem aan. 'Mooi en bedankt.' Ik grinnik en kijk weer naar boven. 'Die jongen komt uit Buenos Aires. Het is Een merk dat vooral daar word gedragen, gepromoot en gekocht.' Ik grinnik. 'Wie zegt dat ik hem niet ken?' Ik lach even en steek plagerig mijn tong uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Oké, vooruit,' zei ze toegeeflijk. 'Op een dag liep de jongen rustig over de gang heen tot hij plotseling meegetrokken word! Het meisje had hem een krappe, muffe kast ingetrokken en trok ruw zijn broek naar beneden,' begon ze en toen ze dat vertelde trok ze zacht aan mijn losse broek.
    'Ze begon zijn geslachtsdeel te kussen en te likken en uiteindelijk hadden ze wilde seks. Ze leefden nog lang en gelukkig. En kinderloos omdat ze voorbehoedsmiddelen gebruikten,' vertelde ze lachend. Ik lachte zacht en schudde licht mijn hoofd.
    'Beck, wie zijn dat?' vroeg ik lachend. 'Wij kunnen het niet zijn, dat laatste vergeten wij geloof ik al die vroeg.' Ik lachte weer iets en ik drukte Beck weer even dicht tegen mij aan.
    'Maar ik wil nog en welterusten kusje. Anders kan ik nooit slapen,' zei ik jammerend. Niet dat ik daarna wel kon slapen. Ik voelde mij druk van binnen en nog steeds opgewonden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte vrolijk. 'Dan stel ik jou ook even een vraag, wie zegt dat ik niet een aantal modellen ken?' vroeg ik. 'IK heb een voorstel, we mogen naar modellen staren maar verder dan ook helemaal niets.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck


    "Beck, wie zijn dat?" vraagt hij lachend. "Wij kunnen het niet zijn, dat laatste vergeten wij geloof ik al die vroeg." Hij lacht opnieuw en drukt mij tegen zich aan terwijl ik me plots een beetje bedrukt voel.
    "Maar ik wil nog en welterusten kusje. Anders kan ik nooit slapen." zegt hij jammerend.
    "Weet ik veel, het was gewoon fantasie." mompel ik als antwoord. Daarna druk ik een lief klein kusje op zijn lippen. Waarom gebruikten wij ook alweer geen voorbehoedsmiddelen? Hoe kan ik dat nou vergeten, ik wil nog lang niet zoiets meemaken! Wat enorm dom, straks heeft Nathan een soa. Het is niets voor mij om zoiets belangrijks te vergeten.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en kijk dan serieus. 'Ken jij er echt een paar? En naar modellen op foto's neem ik aan?' Ik grinnik. 'Is goed.' Ik gooi hem het tijdschrift toe. 'Er staan er twee in voor je.' Ik grinnik. 'Hopelijk hangt je kamer niet vol met half naakte vrouwen. Dat zou ik nou weer niet zo leuk vinden.' ik kijk hem even aan em geef hem een kus op zijn wang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte. 'Twee, en ze zijn niet zo heel bekend, nou is er een nog twee jaar jonger als mij en de ander evenoud dus hun tijd komt misschien nog wel,' zei ik. 'En mijn kmaer hang niet vol met halfnaakte vrouwen, ik weet wel iets leukers om op te hangen.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Weet ik veel, het was gewoon fantasie,' mompelde ze als antwoord en ze drukte daarna een lief klein kusje op mijn lippen. Ik glimlachte tevreden en ging goed liggen.
    'Beck?' vroeg ik zachtjes. Ik hijgde heel lichtjes door het lachen wat ik net aldoor deed. 'Het was wel een mooi verhaal. Vooral het lang en gelukkig leven gedeelte,' zei ik met een glimlachje. Ik streelde eventjes over haar onderrug heen. Ergens stelde mij dat gerust. Ik weet niet waarom, maar het voelde fijn als ik dat deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem hoofdschuddend aan. 'Wat dan?' ik kijk hem vragend encnieuwsgierig aan. Eigenlijk was ik nu wel klaar met het onderwerp modellen. Ik kende geen een model. Niet meer in ieder geval. Ik kijk hem aan en glimlach even. Vroeger kende ik er zoveel, maar nu... Niets. Vroeger kwamen ze regelmatig over de vloer. Net zoals een interviewster. Soms had ik dan ook iets gezegd, maar 9 van de 10 keer moest ik naar boven.
    Ik schud de gedachte van me af en kijk naar Jasper.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen. Het is hier half 3. Uurtje tijd verschil....]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck?" vraagt hij zacht en hij hijgt lichtjes en ik kijk hem vragend aan. "Het was wel een mooi verhaal. Vooral het lang en gelukkig leven gedeelte." zegt hij met een glimlachje. Hij streelt over mijn onderrug heen en ik ril.
    "Ja, dat was het ook." mompel ik. "Nathan, blijven wij ook kinderloos een SOA-loos?" vraag ik vervolgens aarzelend. Ik weet niet of het nu wel gepast is namelijk, hij lijkt me behoorlijk opgewonden en die gedachte is daar nou niet echt bevorderlijk voor.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, dat was het ook,' mompelde ze. 'Nathan, blijven wij ook kinderloos een SOA-loos?' vroeg ze vervolgens aarzelend. Ik keek haar eventjes verbaasd aan. Die vraag zag ik niet aankomen. Ik knikte lichtjes naar haar.
    'Natuurlijk!' zei ik met een glimlachje. 'Dat gesprek hebben we toch al eerder gehad?' vroeg ik terwijl ik mijn hoofd iets schuin had gedaan. 'En als jij net zoals in je fantasie verhaaltje voorbehoedsmiddelen wilt gebruiken.. Dan moet je dat zeggen en gaan we die zoeken. Want zoals ik al toen ook had gezegd. Ik heb niks, aangezien ik niet verwachtte dat ik zo iemand als jouw ging tegenkomen.' In plaats van strelen, wreef ik nu zachtjes over haar onderrug heen. Ik merkte dat het net zo rustgevend werkte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verbaasd aan en knikt dan lichtjes.
    "Natuurlijk!" zegt hij met een glimlach. "Dat gesprek hebben we toch al eerder gehad? En als jij net zoals in je fantasie verhaaltje voorbehoedsmiddelen wilt gebruiken... Dan moet je dat zeggen en gaan we die zoeken. Want zoals ik al toen ook had gezegd. Ik heb niks, aangezien ik niet verwachtte dat ik zo iemand als jouw ging tegenkomen." Hij stopt met strelen en gaat over in een gewrijf over mijn onderrug. Het geril veranderd in een stilzwijgend genieten.
    "Liever wel." mompel ik zacht. "Het niet gebruiken maakt mij toch onzeker en zenuwachtig. Jouw niet dan?" vraag ik een tikkeltje verbaasd aan hem. Ik snap het wel, hij is uiteindelijk niet degene die ermee zit, dat ben ik. Van wat ik gehoord heb zijn jongens er altijd makkelijker is.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Liever wel,' mompelde ze zacht. 'Het niet gebruiken maakt mij toch onzeker en zenuwachtig. Jouw niet dan?' vroeg ze een tikkeltje verbaasd. Ik dacht na en wist niet helemaal wat ik erop moest antwoorden. Even keek ik haar aan en haalde eerlijk mijn schouders op.
    'Eerlijk gezegd.. Heb ik er nog niet echt over nagedacht. Sorry, maar ik meende het wel. Als jij het voortaan met wilt doen, dan doen we dat.' Ik glimlachte vriendelijk naar haar en gaf haar een klein kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you