• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Nathan Deleon

'Oké, oké vooruit dan maar,' zei ze giechelend. 'Maar alleen omdat je het zo lief vraagt en zo dichtbij bent. Dan kan ik je niet meer weerstaan,' verklaarde ze toen. Ze keek mij eventjes aan waarna ze haar lippen zacht op die van mij drukte. Ik lachte zachtjes tegen haar lippen aan en kuste haar toen zachtjes.
    'Je bent geweldig Beck. Wanneer zullen we?' vroeg ik zacht.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zachtjes tegen mijn lippen aan en kust me dan zacht.
    "Je bent geweldig Beck. Wanneer zullen we?" vraagt hij zacht. Ik maak me gelijk los uit zijn omhelsing en spring snel overeind. Ik trek mijn onderbroek iets omhoog die nog iets te ver naar beneden zat van net.
    "Nu?" zeg ik vragend terwijl ik het meer dwingend bedoel. Ik steek mijn hand al naar hem uit om hem overeind te helpen en hem enthousiast aan te kijken.

Your make-up is terrible

Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    'Er hangen wat voetbalposters, foto's van mij en mijn vrienden of familie, er staan een stel kasten tegen mijn muren en een magneetbord om herinneringen op te schrijven,' zei ik. 'Anders kom je je kamer binnen en word je aangestaard door een stel halfnaakte vrouwen, ik kan me niet indenken dat dat leuk is.'

Lauren Campbell

Ik grinnik. 'Nee denk ook niet dat je daar op zit te wachten en iedereen die je kamer binnen komt afschrikt,' grinnik ik en kijk even naar de poster aan mijn muur. Dan sla ik het tijdschrift dicht en gooi die naast mijn bed. Ik leg mijn hoofd op mijn kussen en sluit even mijn ogen. Beelden spelen zich af op mijn netvlies. Ik huiver en open mijn ogen weer. De blik van Jonas hielt me vast. Ik sta op. 'Ik ga even douche. Je red je wel toch?' ik druk een kus op zjjn lippen en loop naar mijn kleding kast waar ik een schoon setje uit pak. Gewoon lekker simpel een sweater en jogging broek. Ik had er even geen behoefte aan om er goed uit te zien kwa kledingstijl.

[ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:01 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Nathan Deleon

Ze maakte zich gelijk los van mij en sprong gauw overeind. Ze trok haar ondergoed iets omhoog waardoor ik zachtjes lachte.
    'Nu?' zei ze vragend, ze stak haar hand al naar mij uit en keek mij enthousiast aan. Ik lachte zacht en schudde iets mijn hoofd. Haar hand nam ik aan en kwam overeind.
    'Klinkt goed,' zei ik met een glimlach. Ik liet haar hand los en sloeg vervolgens mijn arm rond haar middel. Een kleine kus drukte ik op haar wang en begon toen rustig te lopen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zacht en scud iets met zijn hoofd maar neemt wel mijn hand aan en komt overeind.
    "Klinkt goed." zegt hij met een glimlach. Hij laat mijn hand los en slaat zijn arm vervolgens om mijn middel. Hij drukt een kus op het midden van mijn wang en begint te lopen. Ik lach zacht, sla mijn arm ook om hem heen en loop met hem mee.
    "Ja, dat dacht ik ook wel." grijns ik lichtjes. "Krijg je het al koud?" vraag ik vervolgens en prik hem met mijn vrije hand in zijn zij om hem te plagen.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Zacht lachte ze en ik voelde haar arm om mij heen. Ik glimlachte.
    'Ja, dat dacht ik ook wel,' grijnsde ze lichtjes. 'Krijg je het al koud?' vroeg ze vervolgens en prikte mij met haar vrije hand in mijn zij. Ik lachte door het geprik en knikte toen ietsjes.
    'Ja, daarom loop ik zo dicht tegen jou aan zodat ik je warmte stiekem kan stelen,' zei ik met een klein lachje. 'Maar shht, niet door vertellen.'

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zacht om het geprik en knikt vervolgens iets.
    "Ja, daarom loop ik zo dicht tegen jou aan, zodat ik je warmte kan stelen." zegt hij met een klein lachje. "Maar shht, niet vertellen." zegt hij en ik moet lachen waarna ik me nog dichter tegen hem aandruk, voor zover dat en we alsnog blijven lopen.
    "Oh, jij stiekemerd." lach ik. "Dan zal ik je maar goed warmhouden, dat doen goede vriendinnetjes." Ik lach wel maar vind het enorm raar om mezelf zo te noemen.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Oh, jij stiekemerd,' lachte ze. Ze had zich dichter tegen mij aangedrukt. 'Dan zal ik je maar goed warmhouden, dat doen goede vriendinnetjes.' Ik lachte zachtjes en drukte weer een kusje op haar wang.
    'Hmm, je word steeds geweldiger en geweldiger Beck,' fluisterde ik zacht. Ik besefte me maar half dat ik me slecht aan de geen-complimentjes-belofte kon houden. We waren ondertussen aangekomen bij de deur die ik vervolgens voor ons open hield en naar binnenliep.

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zacht en drukt weer een kusje op mijn wang.
    "Hmm, je word steeds geweldiger en geweldiger Beck." fluistert hij zacht. We zijn bij de deur aangekomen die hij open houd en we lopen er samen dorheen.
    "Weet ik, weet ik." lach ik het complimentje weg. "Ik kan wel wennen aan dit vriendinnetjes gedoe als ik zoveel kusjes van jou blijf krijgen, lekker ding." Ik grijns naar hem en duw zacht met mijn heup tegen die van hem aan.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Weet ik, weet ik,' zei ze lachend. 'Ik kan wel wennen aan dit vriendinnetjes gedoe als ik zoveel kusjes van jou blijf krijgen, lekker ding.' Ze grijnsde en voelde hoe haar heup zachtjes tegen die van mij aan werd geduwd. Ik lachte zacht en bloosde om haar compliment.
    'Dat vind ik leuk om te horen,' zei ik zacht. Ik keek haar even aan en gaf toen weer een klein kusje. 'Je kan er zo veel krijgen als je maar wilt!' zei ik met een lachje. 'Waar wou je trouwens mij wakker gaan maken?'

Rikki Madeleine Beck

"Dat vind ik leuk om te horen." zegt hij zacht. Hij kijkt mij even aan en geeft me weer een klein kusje. Ik geef hem er eentje terug.
    "In de badkamer natuurlijk, gekkie!" verklaar ik. Ik pak zijn hand mee en sleur hem mee richting de badkamers. Vlak ervoor besluit ik hem tegen de muur te duwen en hem hevig te zoenen. Mijn handen duw ik tegen zijn lichaam aan en enkele secondes later laat ik hem weer los.
    "Kom we gaan je wakker maken." grijns ik plagerig.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'In de badkamer natuurlijk, gekkie!' verklaarde ze. Ze pakte mijn hand beet en sleurde me mee richting de badkamers. Lachend volgde ik haar. Vlak voordat we er waren besloot ze om wat anders te gaan doen. Ze duwde mij tegen de muur aan en begon me hevig te zoenen. Het duurde eventjes voordat ik me besefte wat ze deed, maar algauw beantwoorde ik maar al te gretig haar zoen. Haar handen voelde ik tegen mijn lichaam aan geduwd. Veelte gauw liet ze mij weer los. Verrast keek ik haar aan.
    'Kom we gaan je wakker maken,' grijnsde ze plagerig. Ik lachte en schudde iets mijn hoofd. Ik pakte haar bij haar hand beet en trok haar weer tegen mij aan.
    'Door jou actie van net ben ik al aardig wakker geworden,' fluisterde ik en ik drukte mijn lippen op die van haar. Ik plaatste mijn handen op haar heupen en lachte zachtjes tegen haar lippen aan.
    'Ik kan maar geen genoegen van je krijgen,' fluisterde ik tegen haar lippen. Toch liet ik haar weer los en pakte ik haar hand beet. Zonder wat te zeggen nam ik haar mee en liep ik de badkamer in.

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht en schud zijn hoofd waarna hij mijn hand pakt en me weer tegen zich aan trekt.
    "Door jou actie van net bed ik al aardig wakker geworden." fluistert hij zacht en drukt zijn lippen op die van mij, net als ik mijn mond open wil doen om iets te zeggen. Hij plaatst zijn handen op mijn heupen en lacht zacht tegen mijn lippen aan.
    "Ik kan maar geen genoegen van je krijgen." fluistert hij. Toch laat hij me weer los en pakt hij mijn hand beet. Zonder iets te zeggen neemt hij me mee de badkamer in. Ik volg hem stomverbaasd.
    "Uh, oké." mompel ik als we in de badkamer aan zijn gekomen. "Ik kan ook geen genoegen van jou krijgen hoor. Maa je hoofd onder de koude kraan is net toch íets leuker." grijns ik uitlokkend.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Uh, oké,' mompelde ze als we in de badkamer zijn aangekomen. 'Ik kan ook geen genoegen van jou krijgen hoor. Maa je hoofd onder de koude kraan is net toch íets leuker,' grijnsde ze toen uitlokkend. Ik lachte zachtjes en trok Beck. dichter tegen mij aan. 'Hmm, maar jij ging er mee onder, weet je nog?' zei ik lachend. Ik hield haar dichter tegen mij aan terwijl ik beetje bij beetje richting een kraan op liep.

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht er zacht op en trekt mij dicht tegen zich aan.
    "Hmm, maar jij ging er mee onder, weet je nog?" zegt hij lachend. Hij houd me dichter tegen zich aan terwijl hij richting een kraan loopt. Ik zorg ervoor dat ik hem met zijn rug tegen de muur bij de kraan duw, kus hem hevig waarbij mijn handen over zijn broek strelen en neem dan afstand. Ik zet de kraan aan en doe een aantal stappen naar achter.
    "Ik heb me bedacht." lach ik en draai me om zodat ik hard weg kan rennen. Je weet maar nooit wat hij van plan is.

Your make-up is terrible