• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [mujn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Laatste reactie';]


    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar eventjes iets toen ze maakte zich los van mijn nek. Met een glimlachje keek zij mij aan.
    'Je bent zo lief, hoe kan dat?' vroeg ze met hetzelfde glimlachje, al was hij misschien dan wat waterig. Ik glimlachte eventjes en haalde vervolgens mijn schouders iets op.
    'Kan je nagaan wat een meisje wel niet kan doen met een jongen,' fluisterde ik. Ik boog iets naar voren op een vederlicht kusje op haar mond te geven.
    'Dus ik kan die vraag beter aan jou vragen, waarom ben ik zo lief?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Buenos Aires.' Een glimlach vormt zich om mijn lippen. 'Waar zou ik is beginnen?' Ik lach. 'De stad heeft verschillende wijken. Je hebt de rijke buurt en de achterwijken....' Ik begin te vertellen over de stad. Ik begin met de geschiedenis en de mooie plekken die ik er ken. Over de plekken waar ik altijd kwam en over mensen die er leefde. 'Mijn huis stond in de rijkere buurt. Maar ik bracht veel tijd door in de Parken midden in de stad en de rijkere buurt. De achterbuurt vermeed ik altijd,' eindig ik mijn verhaal. Over mijn huis heb ik nog niets verteld. Misschien wil hij daar helemaal niks over weten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Kan je nagaan wat een meisje wel niet kan doen met een jongen." fluistert hij. Hij buigt iets naar voren om een vederlicht kusje op mijn mond te geven.
    "Dus ik kan die vraag beter aan jou vragen, waarom ben ik zo lief?" Ik glimlach lichtjes en kijk hem eventjes serieuzer aan.
    "Omdat je zoveel rekening met me houd." fluister ik zacht. "Ook al is het niet goed voor jou, je doet elke keer wat het beste is voor mij. Dat maakt jou zo lief. Ik kan niemand bedenken die zo unselfish is."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Omdat je zoveel rekening met me houd,' fluisterde ze zacht. 'Ook al is het niet goed voor jou, je doet elke keer wat het beste is voor mij. Dat maakt jou zo lief. Ik kan niemand bedenken die zo unselfish is.' Ik bloosde door haar woorden en besefte mij dat ze gelijk had. Ik merkte alleen dat ik lief voor haar deed en het beste voor haar wou, maar het drong nooit echt door dat het ten koste van mij ging.
    'En ik doe het zo weer,' zei ik met een glimlachje. Ik kon het niet laten om eventjes te strelen over haar onderrug.
    'Zo lang ik jouw lach maar kan zien en horen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "En ik doe het zo weer." zegt hij met een glimlach. Ik voel zijn hand strelen over mijn onderrug en ril opnieuw hevig. Ik druk mijn voorhoofd tegen die van hem aan.
    "Zo lang ik jouw lach maar kan zien en horen." zegt hij waardoor ik moet glimlachen. Ik druk een kusje op zijn neus en giechel zachtjes.
    "Ik wil niet dat het ten koste gaat van jou, dat is het voor mij niet waard." zeg ik zacht. "Mijn lach is toch gereserveerd voor jou dus je mag hem zo vaak zien als je wilt. Je hoeft maar een gilletje te geven."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik zag haar glimlachen. Ze had hevig gerild door het strelen waardoor ik glimlachte. Een kusje drukte ze op mijn neus en ze giechelde zachtjes.
    'Ik wil niet dat het ten koste gaat van jou, dat is het voor mij niet waard,' zei ze zacht. 'Mijn lach is toch gereserveerd voor jou dus je mag hem zo vaak zien als je wilt. Je hoeft maar een gilletje te geven.' Ik lachte zacht en nu was ik diegene die een kusje op haar neus drukte.
    'Kijk maar uit, dan gil ik heel de dag,' zei ik met een klein lachje. 'Maar ik doe echt alles om jou te zien lachen, al gaat het ten kosten van mij. Ik merk het niet eens als dat gebeurd,' legde ik toen zachtjes uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en druk nu een kusje op mijn neus in plaats van andersom.
    "Kijk maar uit, dan gil ik heel de dag." zegt hij met een klein lachje en ik lag zacht mee. "Maar ik doe echt alles om jou te zien lachen, al gaat het ten kosten van mij. Ik merk het niet eens als dat gebeurd." legt hij zacht uit. Ik knik langzaam.
    "Dan is het niet erg, denk ik. Let er wel op dat het niet erg word, alsjeblieft." vraagt ik smekend. Ik leg mijn hand op zijn hart en kijk hem even smekend aan als mijn stem daarnet klonk.
    "Dat is iets wat ik gewoon niet wil. Daarom ga ik ook niet lachen."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dan is het niet erg, denk ik. Let er wel op dat het niet erg word, alsjeblieft,' vroeg ze smekend. Ze legde mijn hand op mij hart en keek mij net zo smekend aan als dat haar stem zo net klonk.
    'Dat is iets wat ik gewoon niet wil. Daarom ga ik ook niet lachen.' Ik knikte lichtjes. Mijn hart was ietsjes sneller gaan kloppen door de smekende woorden die zij zei.
    'Als ik zelf merk dat het ten kost gaan van mijzelf, dan weet ik dat het te erg word en zal ik er wat aan doen,' zei ik zachtjes. Ik glimlachte iets en drukte een klein kusje op haar mond.
    'En anders moet je me waarschuwen, oké?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn hart sneller kloppen onder mijn hand.
    "Als ik zelf merk dat het ten koste gaat van mijzelf, dan weet ik dat het te erg word en zal ik er wat aan doen." zegt hij zacht. Hij glimlacht iets en drukt een klein kusje op mijn mond.
    "En anders moet je me waarschuwen, oké?" Ik knik gelijk hevig op mijn vraag.
    "Natuurlijk doe ik dat, dat beloof ik!" antwoord ik plechtig en snel en bezegel het met een snel en licht kusje.
    "Dan moet jij waarschuwen als ik idioot en overreageer op sommige dingen. Want dat doe ik volgens mij nogal eens." glimlach ik naar hem. Maar ik bedoel het wel serieus.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gelijk knikte ze hevig als antwoord op mijn vraag.
    'Natuurlijk doe ik dat, dat beloof ik!' antwoordde ze plechtig en bezegelde het gauw met een snel, licht kusje.
    'Dan moet jij waarschuwen als ik idioot en overreageer op sommige dingen. Want dat doe ik volgens mij nogal eens,' zei ze met een glimlach tegen mij. Ik knikte lichtjes terwijl ik zachtjes lachte.
    'Natuurlijk doe ik dat dan,' zei ik met een glimlachje en bezegelde het met dezelfde kus als die zij mij gaf, maar zeker wist ik niet of ik er dan ook echt wat van ging zeggen. Ik vond het allemaal begrijpbaar waarom ze dan zo doet.
    'Wil je zo blijven zitten of wou je iets anders gaan doen?' vroeg ik toen zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk doe ik dat dan." zegt hij met een glimlach en bezegeld het ok met een kus. "Wil je zo blijven zitten of wou je iets anders gaan doen?" vraagt hij zacht. Ik denk eventjes na.
    "Wilde je nog gras zoeken of niet?" vraag ik met een lief glimlachje aan hem, naar zijn droom van net. "Dat is wel leuk om te doen denk ik. Ik wil net zo zijn als in jou droom."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wilde je nog gras zoeken of niet?' vroeg ze met een lief glimlachje aan mij. 'Dat is wel leuk om te doen denk ik. Ik wil net zo zijn als in jou droom.' mijn ogen werden iets groter van verbazing en er kwam een blije glimlach op mijn gezicht.
    'Wil je dat echt?' vroeg ik verbaasd. 'Dat lijkt mij geweldig! Natuurlijk wil ik dat, maar dan moet ik mijzelf wel even weer eerst aankleden..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn ogen worden groter van de verbazing en ik zie een blije glimlach op zijn gezicht verschijnen. Het laat mij ook automatisch glimlachen.
    "Wil je dat echt?" vraagt hij verbaasd. "Dat lijkt mij geweldig! Natuurlijk wil ik dat, maar dan moet ik mijzelf wel even weer eerst aankleden..." Ik lach zacht en druk een kus op zijn wang.
    "Natuurlijk wil ik dat." zeg ik en zwaai mijn benen weer over de bedrand heen. "En je hoeft je van mij echt niet aan te kleden hoor, ik vind het zo wel best eigenlijk." Ik kijk even naar zijn halfnaakte lichaam en grijns ondeugend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en drukte een kus op mijn wang. De glimlach op mijn gezicht werd ietsjes groter.
    'Natuurlijk wil ik dat,' zei ze en zwaaide haar benen weer over het bedrand heen.
    'En je hoeft je van mij echt niet aan te kleden hoor, ik vind het zo wel best eigenlijk,' zei ze. Ze keek mij even aan en grijnsde toen ondeugend. Lichtjes bloosde ik terwijl ik naar haar toe kroop.
    'Jij ondeugend iets,' zei ik en gaf haar vervolgens een lange kus. 'Wil jij dan zo graag dat de rest mij ook half naakt kan zien?' vroeg ik toen. Ik stopt op en liep toen naar de deur toe.
    'Kan geregeld worden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you