• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Wij waren nieuwsgierig ja,' beaamde ze en ik lachte weer zachtjes. 'Wie zou dat nou niet zijn? Behalve als ze mij zien want dan worden ze bang.' Ze gromde even en lachte toen opnieuw met twinkeling in haar ogen. Ik lachte weer, maar iets harder dan daarnet.
    'Beck, je bent me er één!' zei ik lachend. 'Hmm, maar als ik naar jou kijk word ik niet bang.. Eerder opgewonden,' gaf ik zacht, blozend toe. Ik ging helemaal recht op zitten en zocht met mijn hand naar die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck, je bent me er één!" zegt hij lachend. "Hmm, maar als ik naar jou kijk word ik niet bang... Eerder opgewonden." geeft hij zacht en blozend toe. Hij gaat helemaal overeind zitten en zoekt met zijn hand die van mij. Ik pak zijn hand vast en knijp er zacht in.
    "Gelukkig maar, anders zou het ook wat zijn." lach ik. "Net alsof je seks met me hebt omdat je te bang bent om nee te zeggen of zo. Zou wat zijn als een meisje dat voor elkaar krijgt." lach ik zacht. Mijn vingers verstrengel ik met die van hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Gelukkig maar, anders zou het ook wat zijn,' lachte ze nadat ze mijn hand had vast gepakt en er zacht in had geknepen. 'Net alsof je seks met me hebt omdat je te bang bent om nee te zeggen of zo. Zou wat zijn als een meisje dat voor elkaar krijgt,' lachte ze zacht. Haar vingers verstrengelde zich met die van mij. Ik murmelde iets tevreden en keek haar glimlachend aan.
    'Hmm.. Die zijn er wel,' zei ik nadenkend. 'Je hebt namelijk ook vrouwelijke verkrachters..' Ik haalde iets mijn schouders op. 'En vast ook nog wel andere. Ik weet het niet. Ik hou me er ook niet zo mee bezig, zeker nu niet nu ik net wakker ben.' Zachtjes lachte ik en kneep zachtjes in haar hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij murmelt iets tevreden en kijkt me glimlachend aan.
    "Hmm... Die zijn er wel." zegt hij nadenkend. "Je hebt namelijk ook vrouwelijke verkrachters... En vast ook nog wel andere. Ik weet het niet. Ik hou me er ook niet zo mee bezig, zeker nu niet nu ik net wakker ben." Hij lacht zacht en knijpt in mijn hand. Ik krab aan mijn achterhoofd terwijl ik er over na denk.
    "Vrouwelijke verkrachters?" vraag ik verbaasd. "Hé, maar is het dan echt met tegenzin voor mannen? Hoe krijgen ze dan een erectie? Dat lijkt me niet zo erg een verkrachting eigenlijk." bedenk ik me hardop. Van dit fenomeen heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Ik blijf hem verbaasd aankijken en vraag me af of hij weet hoe dat komt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Vrouwelijke verkrachters?' vroeg ze verbaasd waarop ik gelijk knikte. 'Hé, maar is het dan echt met tegenzin voor mannen? Hoe krijgen ze dan een erectie? Dat lijkt me niet zo erg een verkrachting eigenlijk.' Ik lachte zacht toen ze dat zei. Ze bleef mij verbaasd aan kijken en ik haalde mijn schouders iets op.
    'Die krijgen ze doordat ze er geen controle over hebben. Net zoals toen ik sliep en jij mij liep te betasten. Ik heb er ook geen controle over. Ze houden er denk ik gewoon van om aangeraakt te worden..' Ik haalde mijn schouders iets op toen ik klaar was met praten. 'Snap je het een beetje?' vroeg ik toen vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht om me en haalt zijn schouders iets op.
    "Die krijgen ze doordat ze er geen controle over hebben. Net zoals toen ik sliep en jij mij liep te betasten. Ik heb er ook geen controle over. Ze houden er denk ik gewoon van om aangeraakt te worden..." zegt hij en hij haalt zijn schouders iets op. "Snap je het een beetje?" vraagt hij vriendelijk. Ik grijns terwijl ik knik.
    "Ja, helemaal." verklaar ik. "Mooi om dat te weten, misschien ver..." Ik stop midden in mijn zin en word rood terwijl mijn ogen groot worden. Nee, serieus? Wilde ik dat echt zeggen? Dat kan ik niet. Ik schud mijn hoofd.
    "Nee sorry. Dat is absurd." excuseer ik mezelf.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, helemaal. Mooi om dat te weten, misschien ver...' zei ze en ze stopte middenin haar zin. Ze begon rood te worden en haar ogen werden groot.
    'Nee sorry. Dat is absurd,' zei ze en ik bleef haar vragend en verbaasd aankijken.
    'Wat wou je zeggen Beck?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik bleef haar aankijken en hoopte dat ze verder ging met haar zin. 'Wil je het vertellen? Alsjeblieft? Ik wil het graag horen, maak niet uit wat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat wou je zeggen Beck?" vraagt hij nieuwsgierig nadat hij me vragend en verbaasd aankeek, hij blijft me ook gewoon aankijken. "Wil je het vertellen? Alsjeblieft? Ik wil het graag horen, maak niet uit wat." Ik lach zacht en beschaamt en haal mijn hand door mijn haar heen.
    "Oké, maar het ging per ongeluk. Niets om serieus te nemen dus." zeg ik vast voor de duidelijkheid. "Ik wilde zeggen: Misschien verkracht ik je wel eens. Maar dat is natuurlijk absurd, dat zou ik nooit doen." verzeker ik hem gelijk. Ik wil hem natuurlijk niet afschrikken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en beschaamt. Haar hand haalde ze door haar haren heen.
    'Oké, maar het ging per ongeluk. Niets om serieus te nemen dus,' zei ze voor de duidelijk tegen mij. Nieuwsgierig keek ik haar aan.
    'Ik wilde zeggen: Misschien verkracht ik je wel eens. Maar dat is natuurlijk absurd, dat zou ik nooit doen,' vertelde zij mij. Mijn mond zakte open van verbazing.
    'O.. Mijn.. God.. Beck!' riep ik. 'Serieus.. Eerst zweerde je dat je echt nooit seks wou hebben.. Nooit! Plus jij vond mijn verleden niet echt bepaald.. Ja... En nu had jij gewoon zelf de gedachten om mij te verkrachten?' vroeg ik verbaasd. Ik schudde iets mijn hoofd. 'Maar ik zal je geloven op je woord dat het per ongeluk ging. Iedereen heeft wel eens rare gedachten.. Toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn mond zakt open van verbazing en ik kijk weg.
    "O.. Mijn.. God.. Beck!" roept hij en ik klem mijn kiezen op elkaar. "Serieus.. Eerst zweerde je dat je echt nooit seks wou hebben.. Nooit! Plus jij vond mijn verleden niet echt bepaald.. Ja... En nu had jij gewoon zelf de gedachten om mij te verkrachten? Maar ik zal je geloven op je woord dat het per ongeluk ging. Iedereen heeft wel eens rare gedachten.. Toch?" Ik schud verwoed met mijn hoofd.
    "Ik zei dat je het niet serieus moest nemen! Het was een grapje geweest, geen echte gedachte. Gewoon een grapje!" slinger ik meteen terug. "Wil je soms dat ik spijt van onze seks krijg door steeds te herhalen dat ik het zweerde dat ik nooit seks ging hebben? Ik kan het als nog zweren hoor." grom ik kwaad. Ik weet wel dat ik overdrijf maar de gedachte dat hij alleen al dénkt dat ik hem echt zou willen verkrachten. Dat ik daar aan gedacht heeft. Dat maakt ze woedend. Ik bal mijn vuisten en verberg ze achter mijn rug.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik zei dat je het niet serieus moest nemen! Het was een grapje geweest, geen echte gedachte. Gewoon een grapje!' slingerde ze terug en ik beet gelijk iets op mijn lip. 'Wil je soms dat ik spijt van onze seks krijg door steeds te herhalen dat ik het zweerde dat ik nooit seks ging hebben? Ik kan het als nog zweren hoor,' gromde ze toen kwaad. Ik zag dat ze haar handen achter haar rug verstopte en ik keek haar iets wat verbaasd aan. Ik beet weer op mijn lip en keek beschamend omlaag. Al gauw keek ik weer omhoog naar Beck.
    'Ik weet het, sorry dat ik zo reageerde,' zei ik zacht. 'En ik wil echt niet dat je spijt krijg van onze seks. Echt niet! Alsjeblieft Beck. Sorry dat ik zo reageerde.' Ik ging dichter naar haar toe en zocht haar handen op die achter haar rug lagen. Lichtjes schrok ik toen ik ze aan trof als vuisten. Ik slikte en vouwde zachtjes mijn handen erom heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me verbaasd aan, deze uitbarsting had ik evenmin verwacht van mezelf. Hij bijt op zijn lip en kijkt beschamend omlaag maar kijkt al snel weer op naar mij.
    "Ik weet het, sorry dat ik zo reageerde." zegt hij zacht. "En ik wil echt niet dat je spijt krijg van onze seks. Echt niet! Alsjeblieft Beck. Sorry dat ik zo reageerde." Hij schuift dichter naar mij toe en zoekt mijn gebalde vuisten op achter mijn rug. Hij lijkt ervan te schrikken maar vouwt toch zijn handen er om heen.
    "Je hebt het recht niet." mompel ik terwijl ik weet dat ik aan zijn excuses van net genoeg heb. Ik ontspan mijn handen weer en knijp zacht in zijn handen waarna ik mijn hoofd op zijn schouder leg.
    "Sorry voor mijn heftige reactie." bied ik dan mijn excuses aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je hebt het recht niet,' mompelde ze en ik beet weer op mijn lip. Gelukkig ontspande ze haar handen en kneep ze zacht in mijn handen waarna ze haar hoofd op mijn schouder legde.
    'Sorry voor mijn heftige reactie,' zei ze als excuses. Ik gaf er geen antwoord op en staarde nog wat verbaasd naar voren. Ik liet haar handen los en pakte toen het stof vast van haar jurk bij haar rug. Ik trok haar dichter tegen mij aan en gaf verder nog steeds geen kick.
    'Ik wil dit geruzie niet meer,' zei ik zachtjes na een tijdje. 'Ze maken mij moe en verdrietig en elke keer ben ik bang dat je aan het eind zeg dat je dit alles niet meer wilt en weggaat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan geeft geen antwoord en staart wat verbaasd naar voren. Ik bijt op mijn lip als hij mijn handen los laat en de stof van mijn jurkje bij mijn rug vastpakt. Hij trekt me dichter tegen zich aan en geeft verder geen kick. Ik blijf in stilte tegen hem aan zitten.
    "Ik wil dit geruzie niet meer." zegt hij zacht na een tijdje. "Ze maken mij moe en verdrietig en elke keer ben ik bang dat je aan het eind zegt dat je dit alles niet meer wilt en weggaat." Ik knipper verbaasd met mijn ogen.
    "Oh, het spijt me zo, Nathan. Het zit gewoon zo in mij om vijandig te reageren maar zo bedoel ik het meestal niet eens." probeer ik hem gerust te stellen. "Soms ben ik ook bang dat ik dat zeg maar ik kan hier geen eind aan maken, dat kan ik niet." vervolg ik fluisterend. Ik druk mijn hoofd in zijn nek en snuif zijn bekende geur op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh, het spijt me zo, Nathan. Het zit gewoon zo in mij om vijandig te reageren maar zo bedoel ik het meestal niet eens,' zei ze om mij gerust te stellen. Ik slikte even moeizaam. 'Soms ben ik ook bang dat ik dat zeg maar ik kan hier geen eind aan maken, dat kan ik niet,' vervolgde zichzelf en ik voelde hoe de haar hoofd in mijn nek drukte en daar snoof. Mijn adem stokte en ik hapte er wanhopig naar.
    'Ik ben blij echt zo blij dat jij het nog nooit heb gezegd,' piepte ik zacht.
    'Misschien klinkt het cliché en misschien zelfs te vlot omdat we elkaar maar net twee dagen kennen, maar ik kan me nu niet echt voorstellen wat ik moet als je het wel had gezegd en daadwerkelijk dan ook echt weg loopt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you