• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Ja, we houden het daar maar op ;D]

    Nathan Deleon

    Ze hapte naar adem en af en toe kwam er een kreuntje bij haar vanaf.
    'Ik jou ook,' hijgde ze zacht en ze duwde haar lippen opgewonden op die van mij waarna ze snelle, ruwe kusjes begon te geven. Mijn adem stokte af en toe en ik lachte zacht. Elke kusje beantwoorde ik gelijk. Mijn vinger haalde ik weer voorzichtig uit haar en legde mijn beide handen op haar heupen. Voorzichtig draaide ik ons twee om, waardoor ik nu boven op lag.
    'Mag ik?' fluisterde ik hijgend en hees terwijl ik met mijn heupen tegen die van haar aan schuurde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn adem stokt af en toe en hij lacht zacht. Elk kusje beantwoord hij gelijk. Zijn vinger haalt hij voorzichtig uit mij en zelfs dat wekt een kreun bij mij op. Hij legt voorzichtig beide handen op mijn heupen en draait ons om waardoor hij nu boven op ligt.
    "Mag ik?" vraagt hij hijgend en hees terwijl hij zijn heupen tegen die van mij aan schuurt. Ik knik als antwoord, spreken lukt nu niet meer echt. Alleen met zijn vinger heeft hij me al zo opgewonden gekregen. Ik sla mijn armen onder zijn armen door om hem heen en kijk hem afwachtend aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte als haar antwoord en ik lachte zachtjes. Haar armen deed ze onder die van mij door om mij heen en keek mij toen afwachtend aan. Ik schuurde nog eventjes speels met mijn heupen tegen die van haar aan voordat ik voorzichtig bij haar in kwam. Ik begon langzaam en diep te stoten, maar ik was te opgewonden om het nog op deze tempo te doen en voerde die dus daarom al gauw op. Mijn lippen drukte ik ondertussen ruw op die van haar en plaatste kleine ruwe kusjes op haar lippen, al gingen sommige door het stoten er iets naast.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan schuurt nog even speels met zijn heupen langs die van mij voordat hij voorzichtig bij mij naar binnen dringt. Ik kreun zacht, uiteindelijk is het zo 20 keer zo lekker als alleen een vinger, wat ik bijna vergeten was. Hij begint langzaam en diep te stoten maar voert het tempo al snel behoorlijk op. Zijn lippen drukt hij ondertussen ruw op die van mij, het zijn ruwe, kleine kusjes die af en toe missen door zijn harde stoten. Mijn ademhaling is enorm onregelmatig en hijgerig. Mijn ene hand klauwt in zijn vel en de andere in het gras naast mij. Hongerig naar meer van hem kus ik hem en bijt ik op zijn lip terwijl ik mijn heupen lichtjes laat meebewegen op zijn tempo.


    Your make-up is terrible

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik kijk hem hoofdschuddend aan. 'Wat dan?' ik kijk hem vragend encnieuwsgierig aan. Eigenlijk was ik nu wel klaar met het onderwerp modellen. Ik kende geen een model. Niet meer in ieder geval. Ik kijk hem aan en glimlach even. Vroeger kende ik er zoveel, maar nu... Niets. Vroeger kwamen ze regelmatig over de vloer. Net zoals een interviewster. Soms had ik dan ook iets gezegd, maar 9 van de 10 keer moest ik naar boven.
    Ik schud de gedachte van me af en kijk naar Jasper.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Haar ademhaling was erg onregelmatig en hijverig. Haar ene hand klauwde ze in mijn vel en waar haar andere was gebleven wist ik niet. Ze kuste mij en beet op mijn lip terwijl haar heupen lichtjes mee bewogen. Ik genoot en kreunde iets. Ik dacht even aan die twee personen die wij eerder nog betrapt hadden. Ik schudde mijn hoofd iets om er niet meer aan te denken. Om vragen te voorkomen drukte ik mijn lippen gauw weer op die van haar terwijl ik het tempo nog iets opvoerde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt iets en schud dan even zijn hoofd. Dan drukt hij zijn lippen snel op die van mij en voert het tempo iets op waardoor ik hem amper bij kan houden met de bewegingen van mijn heupen. Mijn hart klopt luidruchtig en ik kan een paar zachte kreunen niet onderdrukken. Elke keer als hij in mij stoot op zijn snelle tempo voel ik iets kriebelen, een gevoel dat zich uitbreid en steeds groter word tot er zich een explosie in mijn onderbuik voltrekt. Ik ga steeds harder kreunen en dring met mijn nagels helemaal in het gras. Mijn andere hand probeer ik onder controle te houden tot ik ook echt op mijn hoogtepunt ben.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze kreunde steeds harder wat mij steeds meer liet genieten. Mijn hoofd hield ik er amper bij. Nog even, dacht ik bij mij zelf toen ik mijn hoogtepunt voelde aankomen. Ik verstopte mijn gezicht diep in haar nek terwijl ik nog even op dezelfde tempo door bleef stoten. Een gesmoorde, luide kreun verliet mijn mond terwijl ik klaar kwam en ik het witte goedje in haar voelde komen. Ik stootte nog even langzaam, maar diep door voordat ik voorzichtig uit haar kwam en me voorzichtig op haar liet zakken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij verstopt zijn gezicht diep in mijn nek terwijl op hetzelfde tempo door blijft stoten. Er komt een gesmoorde maar luide kreun uit zijn mond en ik voel hoe hij in mij klaar komt. Hij stoot nog even langzaam door waardoor ik zacht kreun voordat hij helemaal uit mij komt en zich voorzichtig op mij laat zakken. Ik zucht zachtjes vol genoegen en sla mijn armen om hem heen. Mijn ene hand zit een beetje onder de aarde maar dat maakt mij nu even niets uit. Er staat een genietend glimlachje op mijn lippen.
    "Volgens mij word het elke keer steeds lekkerder." zeg ik zacht tegen Nathan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte zachtjes vol genoegen en sloeg toen haar armen om mij heen.
    'Volgens mij word het elke keer steeds lekkerder,' zei ze zacht tegen mij. Ik knikte afwezig naar haar terwijl ik mijn handen naar beneden liet glijden zodat ik haar ondergoed beet kon pakken en beetje bij beetje weer om hoog kon trekken.
    'Ja,' fluisterde ik zachtjes. 'Maar ook vermoeiender lijkt het wel,' biechtte ik zachtjes op. 'Maar wel heerlijk,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt afwezig en laat zijn handen naar beneden glijden zodat hij mijn ondergoed weer beetje bij beetje omhoog kan trekken. Ik volg zijn voorbeeld bij hem, gelukkig was zijn broek minder ver omlaag.
    "Ja." fluistert hij zacht bevestigend. "Maar ook vermoeiender lijkt het wel. Maar wel heerlijk." biecht hij op. Ik glimlach en rol ons weer om. Ik maak zijn broek weer vast en ga dan naast hem liggen, mijn schouder onder zijn oksel en mijn hoofd op zijn borst. Mijn andere arm waar ik niet op lig sla ik om zijn middel heen.
    "Ja, vind ik ook." mompel ik zacht. "Ga maar slapen. Ik pas wel op je."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en rolde ons weer om. Ze had mijn boxer en broek ook omhoog gedaan en maakte mijn broek weer vast. Ze ging naast mij liggen met haar schouder onder mijn oksel en met haar hoofd op mijn borst. De arm waar ze niet op lag sloeg ze om mijn middel heen.
    'Ja, vind ik ook,' mompelde ze zacht. 'Ga maar slapen. Ik pas wel op je.' Ik glimlachte tevreden en streelde zachtjes door haar haren heen.
    'Je bent echt te gek Beck. Dank je,' fluisterde ik zacht en begon toen al gelijk te gapen. 'Echt waar. Dank je.' Ik wou me omdraaien op mijn zij, maar Beck lag op mij en ik voelde hoe mijn hart tegen haar aan sloeg.
    'Slaap lekker,' mompelde ik zachtjes en ik sloot mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht tevreden en streelt zacht door mijn haar heen.
    "Je bent te gek Beck. Dank je." fluistert hij en hij gaapt. "Echt waar. Dank je. Slaap lekker." mompelt hij zacht en hij sluit zijn ogen.
    "Jij ook, Nathan." fluister ik zacht. "Slaap zacht." Ik sluit mijn ogen maar ben niet van plan om te slapen. Ik laat hem nu gewoon slapen en ik let op of er niemand aankomt. Ik voel me er lichtelijk schuldig om, vooral omdat we net seks hebben gehad. Maar zo ben ik nou eenmaal en dat weet hij ook.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij ook, Nathan,' hoorde ik haar nog zacht fluisterde. 'Slaap zacht.' Ik glimlachte tevreden met mijn ogen dicht. Ik ging voorzichtjes een beetje goed liggen en maakte een paar smak geluidjes.
    'Beck?' vroeg ik zacht en al iets wat slaperig. 'Mag ik nog een klein kusje?' vroeg ik blozend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat voorzichtig goed liggen en maakt een paar smak geluidjes.
    "Beck?" vraagt hij zacht en wat slaperig. "Mag ik nog een klein kusje?" Ik kom glimlachend een stukje overeind en zie dat hij bloost.
    "Natuurlijk mag jij dat." zeg ik zacht om zijn slaperigheid niet te verstoren. Ik druk een klein kusje op zijn wang en daarna op zijn lippen waarna ik me weer terug naar zijn borstkas begeef. Daar leg ik mijn hoofd neer en geniet ik van zijn hartslag die ik hoor.


    Your make-up is terrible