• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij even aan en haalt zijn schouders op. Net wat ik verwachtte.
    "Eerlijk gezegd... Heb ik er nog niet echt over nagedacht. Sorry, maar ik meende het wel. Als jij het voortaan met wilt doen, dan doen we dat." zegt hij en hij glimlacht vriendelijk waarna hij mij een klein kusje geeft. Ik grom zacht.
    "Nee, jij hoeft er ook niet over na te denken en ik ben er niet aan gewend. Jij kan geen SOA krijgen van mij en zwanger word je al helemaal niet." mompel ik wat geïrriteerd. "Lekker makkelijk niet?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, jij hoeft er ook niet over na te denken en ik ben er niet aan gewend. Jij kan geen SOA krijgen van mij en zwanger word je al helemaal niet,' mompelde ze wat geïrriteerd naar zacht gegromd te hebben. 'Lekker makkelijk niet?' Verbaasd keek ik haar aan. Ik ging rechtop zitten en nam Beck daarin in mee. Het ging ietsjes lastig, maar het wou.
    'Beck, zo bedoelde ik het niet,' zei ik toen vlug. 'Mijn hersens zijn alleen niet al te slim. Ze denken niet na over de dingen waar ik juist wel aan moet denken. Van mij krijg jij ook geen soa, maar ik kan jou wel zwanger maken. Dat weet ik en dat besef ik mij nu ook heel goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Verbaasd kijkt Nathan mij aan en gaat rechtop zitten. Het gaat wat lastig maar uiteindelijk zit ik dan rechtop op zijn schoot, hij ook rechtop.
    "Beck, zo bedoelde ik het niet." zegt hij snel. "Mijn hersens zijn alleen niet al te slim. Ze denken niet na over de dingen waar ik juist wel aan moet denken. Van mij krijg jij ook geen soa, maar ik kan jou wel zwanger maken. Dat weet ik en dat besef ik mij nu ook heel goed." Ik schud obstinaat met mijn hoofd.
    "Ik denk niet dat het aan jou ligt maar aan de halve mannelijke wereldbevolking." verklaar ik. "Je hoeft er niet aan te denken dus waarom zouden je hersens deze gedachte stimuleren?" vraag ik botter dan bedoeld. Het is niet echt tegen hem bedoeld maar in het algemeen. Ik hoop dat hij dat doorheeft. Zo niet, is het waarschijnlijk zijn probleem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik denk niet dat het aan jou ligt maar aan de halve mannelijke wereldbevolking,' verklaarde ze. 'Je hoeft er niet aan te denken dus waarom zouden je hersens deze gedachte stimuleren?' vroeg ze bot. Ik schudde gelijk mijn hoofd en keek Beck doordringend aan.
    'Ik moet er wel aan denken Beck. Het is ook mijn verantwoordelijkheid. Wat denk jij nou dan? Ik maakt jou zwanger of ik geef jou een soa en ik laat het daarbij zitten en ik ga ervandoor?' Ik schudde weer mijn hoofd. 'Nee Beck. Dat doe ik niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud gelijk zijn hoofd en kijkt mij doordringend aan.
    "Ik moet er wel aan denken Beck. Het is ook mijn verantwoordelijkheid. Wat denk jij nou dan? Ik maakt jou zwanger of ik geef jou een soa en ik laat het daarbij zitten en ik ga ervandoor?" Hij schud weer met zijn hoofd. "Nee Beck. Dat doe ik niet." Ik glimlach lichtjes maar sarcastisch.
    "Dat kan je niet eens. Je zit hier nog langer dan ik zwanger kan zijn. Dat word dus ook jouw probleem, ook al wil je het niet." Mijn stem word kil en emotieloos, ook al wil ik dat niet. Het idee alleen al laat mij huiveren en een kippenvel van angst verspreid zijn over mijn lichaam heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat kan je niet eens. Je zit hier nog langer dan ik zwanger kan zijn. Dat word dus ook jouw probleem, ook al wil je het niet,' zei ze kil en emotieloos. Ik keek haar verbaasd aan en knikte lichtjes. Ze huiverde en kippenvel zag ik verschijnen over haar lichaam.
    'Ik kan je dan alsnog ontwijken,' fluisterde ik zacht. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en sloot mijn armen beschermend om haar heen. 'Maar dat doe ik niet. Ik blijf dan bij je. Ik trap Finn van mijn kamer zodat we samen op één kamer kunnen blijven. Ik zal je dan helpen Beck, echt waar.' Ik boog naar haar toe en drukte een zacht liefdevolle kusje op haar lippen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik kan je dan alsnog ontwijken." fluistert hij zacht. Hij schud lichtjes met zijn hoofd hoofd en sluit zijn armen beschermend om mij heen.
    "Maar dat doe ik niet. Ik blijf dan bij je. Ik trap Finn van mijn kamer zodat we samen op één kamer kunnen blijven. Ik zal je dan helpen Beck, echt waar." Hij buigt naar me toe en drukt een zacht, liefdevolle kusje op mijn lippen. Ik glimlach en er prikken tranen in mijn ogen.
    "Je weet ook precies wat ik wil horen hé?" vraag ik maar mijn stem klinkt niet meer zo hatelijk als net. Ik druk mezelf tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Goed, je hebt gelijk. Ik vertrouw je." zucht ik uiteindelijk moeizaam.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je weet ook precies wat ik wil horen hé?' vroeg ze en ik was blij dat haar stem niet meer zo hatelijk klonk als zo net. Ze drukte zichzelf dichter tegen mij aan en legde toen haar hoofd op mijn schouder.
    'Goed, je hebt gelijk. Ik vertrouw je,' zuchtte ze uiteindelijk moeizaam. Ik glimlachte en wreef zachtjes over haar rug heen.
    'Ik weet niet altijd wat jij wilt horen, maar ik weet wel wat ik wil zeggen,' fluisterde ik zachtjes. 'Ik ga geen dingen zeggen die ik niet wil zeggen en ik ga ook geen dingen zeggen als ik jou ermee voorlieg.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet niet altijd wat jij wilt horen, maar ik weet wel wat ik wil zeggen." fluistert hij zacht nadat hij over mijn rug heen heeft gestreeld. "Ik ga geen dingen zeggen die ik niet wil zeggen en ik ga ook geen dingen zeggen als ik jou ermee voorlieg." Ik murmel wat onverstaanbaars en verstop mijn gezicht iets verder in zijn schouder.
    "Hou op met zo perfect zijn, nu voel ik me stom." mompel ik. "Omdat ik zo rot tegen je deed om niets." leg ik nog verder uit voor de zekerheid. Ik plaats een paar kusjes in zijn nek om hem alvast af te leiden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hou op met zo perfect zijn, nu voel ik me stom,' mompelde ze en ik schudde al lichtjes mijn hoofd voordat ze verder ging. 'Omdat ik zo rot tegen je deed om niets,' legde ze uit en plaatste een paar kusjes in mijn nek waardoor ik afgeleid werd. Gelukkig wist ik al gauw weer wat ik ook al weer wou zeggen.
    'Je deed helemaal niet rot om niets. Je deed rot om iets wat bewees dat ik absoluut niet perfect ben,' fluisterde ik. Ik ging wat meer tegen Beck aanleunen omdat ik zelf te lui was om te blijven zitten.
    'Jij moet je echt niet stom voelen Beck. Jij bent dat namelijk echt niet. Het was goed van je om zo te doen, anders had ik het mij nog steeds niet beseft.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck


    "Je deed helemaal niet rot om niets. Je deed rot om iets wat bewees dat ik absoluut niet perfect ben." fluistert hij en hij leunt wat tegen mij aan. "Jij moet je echt niet stom voelen Beck. Jij bent dat namelijk echt niet. Het was goed van je om zo te doen, anders had ik het mij nog steeds niet beseft." Ik frons, wat hij niet kan zien, en blijf even stil.
    "Nou, die laatste reacties van mij hoefde nou ook weer niet." mompel ik, gewoon om hem te beschermen. "Nu weten we het beiden wel weer. Waar halen we in godsnaam voorbehoedsmiddelen vandaan?" is mijn volgende vraag aan Nathan. Ik heb geen idee hoe we er hier aan gaan komen.
    "Ik wil niet zo lang wachten tot de volgende keer hoor." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nou, die laatste reacties van mij hoefde nou ook weer niet,' mompelde ze en ik zuchtte zachtjes. 'Nu weten we het beiden wel weer. Waar halen we in godsnaam voorbehoedsmiddelen vandaan?' vroeg ze toen. Onbewust moest ik zachtjes lachen. 'Ik wil niet zo lang wachten tot de volgende keer hoor,' mompelde ze. Ik lachte weer zachtjes en haalde vervolgens mijn schouders op.
    'Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Misschien dat één van de andere die hier ook zitten het wel hebben meegenomen?' vroeg ik. Ik haalde weer lichtjes mijn schouders op. Ik legde mijn hoofd eventjes tegen haar aan en streelde zachtjes door haar haren heen.
    'Maar daar komen we pas achter als we het vragen of gewoon gaan kijk in hun spullen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht om me en haalt zijn schouders op.
    "Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Misschien dat één van de andere die hier ook zitten het wel hebben meegenomen?" vraagt hij. Hij haalt weer zijn schouders op. Zijn hoofd legt hij eventjes tegen mij aan en streelt zachtjes door mijn haar heen.
    "Maar daar komen we pas achter als we het vragen of gewoon gaan kijk in hun spullen."
    "Misschien heeft Finn wel iets bij zich. Hij vind het vast niet erg als we iets pakken." grijns ik breed. "Nu maar hopen dat het nog niet te laat is." mompel ik erna. Ik geniet van zijn gestreel door mijn haar en laat een tevreden geluidje horen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Misschien heeft Finn wel iets bij zich. Hij vind het vast niet erg als we iets pakken,' zei ze waardoor ik eventjes moest lachen.
    'Nu maar hopen dat het nog niet te laat is,' mompelde ze erna en ik hoorde daarna een tevreden geluidje bij haar vandaan komen. Tevreden glimlachte ik en drukte Beck iets dichter tegen mij aan.
    'Vast niet,' zei ik met een klein lachje. 'Ik heb hem al de hele dag niet gezien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Vast niet." zegt hij met een klein lachje. "Ik heb hem al de hele dag niet gezien." Ik lach zacht en maak me los van hem zodat ik hem kan aankijken.
    "Dat bedoelde ik niet met te laat gekkie." grinnik ik. "Ik bedoelde of we niet te laat waren met het gebruiken, of het niet al mis is gegaan. Maar ik denk toch van niet. Wat denk jij?" vraag ik aan hem terwijl ik hem aan blijf kijken.


    Your make-up is terrible