• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte, nou dan kon ik wel even arrogant gaan doen. Ik trok even een zuinig gezicht. 'Ik deel normaal gesproken geen foto's uit,' begon ik. 'Maar voor jou kan ik natuurlijk wel een uitzondering maken omdat jij zo graag foto's van mij op wil hangen.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Misschien moet ik dan maar wachten ermee tot je eindelijk een keer goed hebt geslapen en niet meer moe bent,' plaagde zij mij verder. Ik voelde haar heupen tegen mij aan komen waardoor ik even naar adem moest happen.
    'Dit helpt niet echt,' zei ik lachend tegen Beck. 'Nog even en wil ik helemaal niet meer slapen. Hoe moe ik dan ook mag wezen. Je maakt mij te opgewonden Beck!' Ik lachte weer en drukte mijn lippen op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik lach spottend. 'Pff van jouw? Waarom zou ik?' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Dan sta ik op en loop naar mijn spullen. Misschien had ik nog iets? Ik had een tijdschrift voor in het vliegtuig gekregen.ik pak het uit mijn tas en blader het door. Het is allemaal in het Spaans. Ik grinnik en laat me naast Jasper op mijn buik hangen. 'Ik houd niet vak arrogante kwallen, dus die komen ook niet op mijn muur.' Ik kijk hem even aan en blader dan weer door het tijdschrift.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Dit helpt niet echt." zegt hij lachend. "Nog even en wil ik helemaal niet meer slapen. Hoe moe ik dan ook mag wezen. Je maakt mij te opgewonden Beck!" Hij lacht weer en drukt zijn lippen op die van mij. Ik kus hem gretig terug.
    "Dat is de bedoeling ook." fluister ik dan, nadat ik mijn lippen naar zijn oor met het knopje heb gebracht op een zwoele toon. Mijn warme adem streelt zijn huid en ik ben benieuwd naar zijn reactie. Ik weet niet precies wat ik allemaal moet doen, het is allemaal een grote test voor mij. Maar het mocht, dat zei hij zelf.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ik ben geen arrogante kwal,' ei ik pruilend en ik keek naar het Spaanse tijdschrift. Ze kon altijd nog docent Spaans worden. 'Ik ben hooguit zelfverzekerd, zeker niet arrogant zoals jij het zo charmant weet te brengen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Ik heb jouw liever in het echt dan aan een muur lieverd,' grinnik ik. 'Of te wel meneer met te veel zelfverzekerdheid.' ik grinnik weer en richt me weer op het blad. Ik sla de bladzijde om en zie dat het een interview met een model is. Automatisch begin ik te lezen en bekijk de foto even. Was wel mooi. Ik richt me weer op de tekst en laat de informatie even op me inzinken. Ik kijk weer even naar de foto en zucht.
    Vlug sla ik de bladzijde om en kijk naar de poster. Een jongen vult de pagina. Zou ik kinnen ophangen weet alleen niet of Jasper dat wel leuk vind..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Gretig kuste zij mij terug waardoor mijn hart een slag sneller ging.
    'Dat is de bedoeling ook,' fluisterde ze op een zwoele toon. nadat ze haar lippen bij mijn oor had gebracht. Ik rilde door haar adem die ik tegen mijn huid aan voelde strelen. Ik moest happen naar adem.
    'Laat mijn hoofd met rust!' zei ik lachend. Ik kromde mijn rug iets waardoor ik meer tegen haar aan kwam en ging toen weer goed liggen.
    'Dit komt niet goed,' voegde ik er lachend aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Wauw, dat ze dat kon lezen. Ik bedoel, gracias, si en no, zover kwam ik nou ook wel maar zij las dit even snel als ik Nederlands en Engels las. Ze sloeg de bladzijde om en ik zag dat er een poster met een behoorlijk aantrekkelijke jongen opstond. 'Ligt het aan mij of weet hij net als ik dat hij er best goed uitziet?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Laat mijn hoofd met rust!" zegt hij lachend nadat hij naar adem gehapt heeft. Hij kromt zijn rug iets waardoor zijn lichaam meer tegen die van mij komt en ik klauw mijn nagels in zijn schouders als hij normaal gaat liggen.
    "Dit komt niet goed." voegt hij er nog lachend aan toe. Ik schud mijn hoofd.
    "Oh, voor mij wel hoor." zeg ik onschuldig maar ik grijns en ondeugend bij. "Voor jou misschien niet, maar ik kan doen wat ik wil als jij eenmaal slaapt."


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Oh, voor mij wel hoor,' zei ze onschuldig nadat ze haar nagels in mijn schouders klauwde, maar ze grijnsde er ondeugend bij. 'Voor jou misschien niet, maar ik kan doen wat ik wil als jij eenmaal slaapt.' Mijn mond zakte iets open van verbazing. Ik slikte en drukte haar dicht tegen mij aan.
    'Ik denk dat ik nu bang ben om te gaan slapen Beck. Misschien moet je me een slaapverhaaltje vertellen en een welterusten kusje. Ik durf niet te slapen,' zei ik plagerig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Mmm.' Ik sla de bladzijde om en kijk naar de andere poster. Ook een jongen. Ik denk even na en bekijk beidde nog een keer. De eerste is wel knapper. Ik kijk naar Jasper en grinnik. 'Jij, hij en ik.' Ik scheur de poster eruit en zie dat de eerst volgende poster van een fotomodel is. Ik spring van het bed af en kijk om me heen. Dan loop ik naar de muur en zoek een plek om de poster op te hangen. Ik had geen lijm of iets... Ik prik een gat in de poster en zoek om me heen voor iets uitstekend. Uiteindelijk vind ik iets en hang het op. 'Nu heb je elke minuut concurrentie.' Ik sla de bladzijde weer om en lees weer de stukjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn mond zakt iets open van verbazing en hij slikt eens waarna hij mij dicht tegen zich aandrukt. Ik glimlach, goed is het dus zeker.
    "Ik denk dat ik nu bang ben om te gaan slapen Beck. Misschien moet je me een slaapverhaaltje vertellen en een welterusten kusje. Ik durf niet te slapen." zegt hij plagerig. Ik knik met een serieus gezicht en streel met mijn hand over zij borstkas.
    "Dat kan ik wel begrijpen. Eens even denken, een verhaaltje?" zeg ik. "Nou, er waren eens een meisje en een jongen die elkaar heel leuk vonden. Niet alleen van binnen maar natuurlijk ook van buiten. Wat ze het allerleukste vonden was elkaars lichaam verkennen en elkaar overal aanraken. Vooral het meisje wilde hem overal aanraken. Het liefst de hele tijd." begin ik grijnzend.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte. 'Nee hoor,' zei ik. 'Ik ben namelijk echt en hij is maar een foto dus je raakt toch wel verveeld van de hele tijd naar hem kijken.'
    Ik zat half overeind op het bed en glimlachte naar haar.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze knikte met een serieus gezicht en streelde met haar hand over mijn borstkas.
    'Dat kan ik wel begrijpen. Eens even denken, een verhaaltje? Nou, er waren eens een meisje en een jongen die elkaar heel leuk vonden. Niet alleen van binnen maar natuurlijk ook van buiten. Wat ze het allerleukste vonden was elkaars lichaam verkennen en elkaar overal aanraken. Vooral het meisje wilde hem overal aanraken. Het liefst de hele tijd,' vertelde ze grijnzend. Ik lachte zachtjes en kronkelde iets onder haar lichaam terwijl ik mijn ogen sloot.
    'Hmm. Geweldig verhaal,' fluisterde ik zachtjes. Ik vond het leuk om te horen, vooral het laatste gedeelte wat ze vertelde over het meisje.
    'Alsjeblieft, vertel verder,' voegde ik er aan toe. Ik opende mijn ogen weer en ik keek naar Beck haar ogen. Een glimlach sierde mijn gezicht. Nieuwsgierig keek ik haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en lach. 'Je hebt gelijk. En al was hij geen foto, toch kies ik jouw. Want jij bent degene van wie ik houd.' ik druk een kus op zijn lippen en laat me dan weer op
    Het bed vallen. Het tijdschrift gooi ik op de grond. Ik slui mijn ogen en open ze even later weer. Ik kijk naar de poster En grinnik even. Het was een mooie foto, dat zeker.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne