• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze duwde mij iets om als antwoord. Ik ging weer op het gras liggen en Beck ging weer bovenop mij liggen.
    'Ik vond liggen wel fijn. Je ligt zo lekker. Ik benoem je hierbij tot matras. Privé matras van Rikki,' grijnsde ze en keek mij toen wat ondeugend aan. Ik lachte zachtjes en vroeg mij af hoe ik moest reageren op haar ondeugende blik. Haar hoofd drukte ze neer op mijn borstkas.
    'Zo, mijn plek,' mompelde ze vanaf daar. Ik lachte iets en mijn lichaam schokte ietsjes mee. Mijn armen gingen weer om haar heen en mijn handen legde ik neer op haar rug. Ééntje onderin en de ander wat verder omhoog. Zachtjes drukte ik tegen haar aan.
    'Ik zou ook niets liever willen,' fluisterde ik. 'Ik wil niet iemands anders matras zijn. Alleen van jou. Je gaat mij toch niet brandmerken om te bewijzen dat ik van jou ben, toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht erom en ik schok mee met zijn lichaam die schokt. Zijn armen slaat hij weer om mijn heen en zijn handen legt hij neer op mijn rug. De ene zoals altijd onderin en de andere wat verder omhoog. Hij drukt me tegen hem aan.
    "Ik zou ook niets liever willen." fluistert hij. "Ik wil niet iemand anders matras zijn. Alleen die van jou. Je gaat mij toch niet brandmerken om te bewijzen dat ik van jou ben, toch?" vraagt hij waardoor ik hard op moet lachen.
    "Pas maar Nathan, je brengt me nog op ideeën. En dat is niet zo goed in dit geval." zeg ik terwijl ik na grinnik. "Maar nee, dat zal ik niet doen. Vind ik veel te zielig voor jou lieve huidje." grinnik ik vervolgens.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Pas maar Nathan, je brengt me nog op ideeën. En dat is niet zo goed in dit geval,' zei ze terwijl ze na grinnikte. Ze had hart gelachen om wat ik zei. 'Maar nee, dat zal ik niet doen. Vind ik veel te zielig voor jou lieve huidje,' grinnikte ze vervolgens. Ik bloosde iets en moest zachtjes lachen. Mijn handen liet ik eventjes over haar heen gaan om ze vervolgens weer terug te leggen op hun plek.
    'Hmm, dat ben ik blij om te horen. Ik zat niet echt te wachten op een brandmerk,' fluisterde ik zachtjes. Ik sloot mijn ogen even en ademde diep.
    'Is het veilig als ik weer ging slapen?' vroeg ik plagend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Buenos Aires.' Een glimlach vormt zich om mijn lippen. 'Waar zou ik is beginnen?' Ik lach. 'De stad heeft verschillende wijken. Je hebt de rijke buurt en de achterwijken....' Ik begin te vertellen over de stad. Ik begin met de geschiedenis en de mooie plekken die ik er ken. Over de plekken waar ik altijd kwam en over mensen die er leefde. 'Mijn huis stond in de rijkere buurt. Maar ik bracht veel tijd door in de Parken midden in de stad en de rijkere buurt. De achterbuurt vermeed ik altijd,' eindig ik mijn verhaal. Over mijn huis heb ik nog niets verteld. Misschien wil hij daar helemaal niks over weten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik luisterde aandachtig, het onk als een mooie stad. Ik streelde zacht over haar hand en glimlachte. 'Het klinkt mooi,' zei ik.
    Elke grote stad had zou zijn achterbuurten, al was dat in Nederland natuurlijk minder als in Argeninië en een hoop andere landen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Cambell

    Ik glimlach. 'Is het ook. Ik weet wel zeker dat jij het mooi vind. Maar we gaan daar nog wel een keertje heen,' glimlach ik en druk een kus op zijn lippen. Dan ga ik weer tussen zijn benen in zitten en kijk mijn kamer rond. Zou die niet opgevrolijkt kunnen worden?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaspe de Ridder
    Ik glimlachte en sloeg mijn armen om haar middel. We zouden wel veel van de wereld zien op deze manier, maar als we hieruit waren hadden we de tijd om te gaan reizen. 'Waar denk je aan?' vroeg ik uiteindelijk.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij moet zacht lachen en laat zijn handen even over mijn lichaam gaan voor hij ze weer terug legt op hun plek. Mijn lichaam reageert er lichtjes op.
    "Hmm, dat ben ik blij om te horen. Ik zat niet echt te wachten op een brandmerk." fluistert hij zacht terwijl ik hem hoor ademen. "Is het veilig als ik weer ging slapen?" vraagt hij plagend en ik grinnik.
    "Dat weet ik niet helemaal zeker eigenlijk." giechel ik zacht. "Je kan het altijd proberen, maar ik beloof niets." is mijn plagerige antwoord er op. Ik durf het vast niet meer maar het is altijd leuk om hem te plagen.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Dat deze kamer opgevrolijkt moet worden.' Ik grinnik even. 'En aan mijn oude huis en Buenos Aires.' Ik kijk voor me uit en glimlach even. Dan sluit ik mijn ogen en laat me tegen Jasper aan onderuit zakken. Ik lag heerlijk em voor me goed. Ondanks de plek waar we zaten, maar ik was nog slechter gewend dius ik ben blij. Bovendien zou ik Jaspwr niet hebben willen missen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Dat weet ik niet helemaal zeker eigenlijk,' giechelt ze zacht. 'Je kan het altijd proberen, maar ik beloof niets,' zei ze als haar plagerige antwoord. Ik lachte iets en kronkelde met mijn lichaam onder die van haar.
    'Hmm. Die risico durf ik wel te nemen,' zei ik met een lachje. Ik streelde speels over haar onderrug heen.
    'Als je bewegingen maar niet snel zijn, anders word ik weer wakker en blijf ik moe zijn,' voegde ik er nog aan toe met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik grinnikte. 'Ik denk niet dat ze je de muren laten behangen of schilderen maar je kan wel posters ophangen,' zei ik. 'Een vaasje bloemen doet ook wonderen voor de sfeer in een kamer.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en kronkelt met zijn lichaam onder mij.
    "Hmm. Dat risico durf ik wel te nemen." zegt hij met een lachje en streelt speels over mijn onderrug waardoor het mijn beurt is om te kronkelen. "Als je bewegingen maar niet te snel zijn, anders word ik weer wakker en blijf ik moe zijn." voegt hij er aan toe. Ik grijns.
    "Goed, langzaam houden dus." noteer ik hard op voor mezelf. "Zou je wakker worden van langzame bewegingen van mijn tong?" vraag ik vervolgens ondeugend aan Nathan en kijk hem aan met een speelse twinkeling in mijn ogen terwijl ik langs mijn lippen lik.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik knik. 'Je hebt gelijk alleen heb ik geen tijdschriften. Maar die liggen vast beneden,' grijns ik. 'Leuke jongens op hangen boven mijn bed,' zeg ik plagend en grijns. 'Heb ik tenminste elke dag leuk uitzicht.' Ik grinnik en open mijn ogen om Jasper aan te kijken. Ik steek plagerig mijn tong uit en lach. 'EVen kijken waar ik ze ga ophangen.' Ik kijk de kamer rond. 'Daar eentje.' Ik maak Een gebaar naar de muur. 'En dan eentje boven mij hoofd...' Ik lach en denk na.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Goed, langzaam houden dus. Zou je wakker worden van langzame bewegingen van mijn tong?' vroeg ze ondeugend. Ze keek mij aan met speelse twinkeling in haar ogen terwijl ze langs haar lippen likte. Ik keek haar verbaasd aan en moest toen zacht lachen en haalde vervolgens mijn schouders op.
    'Volgens mij word ik daar alleen maar opgewonden van,' fluisterde ik zacht blozend. Speels beet ik op mijn lip terwijl ik haar aan bleef kijken.
    'Maar ik mis dat allemaal dan weer omdat ik dan slaap! Eigenlijk is dat best wel gemeen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verbaasd aan, lacht zacht en haalt dan zijn schouders op.
    "Volgens mij word ik daar alleen maar opgewonden van." fluistert hij zacht blozend en hij bijt speels op zijn lip. "Maar ik mis dat allemaal dan weer omdat ik dan slaap! eigenlijk is dat best wel gemeen."
    "Misschien moet ik dan maar wachten ermee tot je eindelijk een keer goed hebt geslapen en niet meer moe bent." plaag ik hem verder, terwijl ik het voel tintelen in mijn onderbuik. Onbewust dus ik mijn heupen iets tegen Nathan aan.


    Your make-up is terrible