• FIRST OF ALL. DIT IS EEN ONE DIRECTION TOPIC, EN IK MOET DIT KWIJT AANGEZIEN IK AL 20 MINUTEN LANG AAN HET GILLEN EN SCHREEUWEN BEN OKÉ. DUS ALSJEBLIEFT BEAR WITH ME.

    Oké, dus ik zat op mijn Tumblr, door de foto's the scrollen etc etc. Toen ik opeens dit tegenkwam;


    Dit zijn Harry's oude bandmates. Let op de jongen in het rode shirt.


    Dit is Harry van vroeger. Obviously. Let op de handen, oren, wangen en gesloten ogen. LET EROP.


    HANDEN = GELIJKENIS
    WANGEN = GELIJKENIS
    OGEN = GELIJKENIS
    HANDEN GUYS. HANDEN.
    OREN = GELIJKENIS.

    En die rechter jongen, lijkt wel heel erg op zijn oude bandlid die op de eerste foto te zien was.

    ZIEN JULLIE WAAR IK AL TWINTIG MINUTEN LANG OVER AAN HET SCHREEUWEN BEN. Het spijt me, maar als dit Harry is - en ik zeg niet dat het zo is, maar komaan de gelijkenis is gewoon dgjndfkjbn - dan ugh okay.

    What do you guys think? Does this sound fair?


    Levensgenieter.

    jacksgap schreef:
    (...)

    Geruchten. Bewijs. Lees maar terug. Het is best duidelijk het is gewoon nooit besproken of bevestigd. Maar ook nooit ontkent.

    Begrijp me niet verkeerd - ik zou hem eerlijk gezegd nog leuker vinden als hij uiteindelijk bi blijkt te zijn en ja, er zijn veel 'bewijzen' en geruchten - maar er zijn ook veel mensen die er van overtuigd zijn dat Louis homo is, terwijl - en ik denk dat ik dat hier pas ergens gelezen heb - het er bij hem veel te dik opligt, vind ik. Bij Harry is het veel onopvallender. Maar mijn punt is, dat het uiteindelijk gewoon geruchten blijven.


    Save me from myself.

    Bridgewater schreef:
    (...)
    Begrijp me niet verkeerd - ik zou hem eerlijk gezegd nog leuker vinden als hij uiteindelijk bi blijkt te zijn en ja, er zijn veel 'bewijzen' en geruchten - maar er zijn ook veel mensen die er van overtuigd zijn dat Louis homo is, terwijl - en ik denk dat ik dat hier pas ergens gelezen heb - het er bij hem veel te dik opligt, vind ik. Bij Harry is het veel onopvallender. Maar mijn punt is, dat het uiteindelijk gewoon geruchten blijven.

    Louis heeft een relatie? Waarom zou hij homo zijn? Dan nog altijd bi toch?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Agnus schreef:
    (...)
    Louis heeft een relatie? Waarom zou hij homo zijn? Dan nog altijd bi toch?


    Ik zeg absoluut niet dat het bij Louis het geval is, maar zijn relatie met Eleanor kan ook gewoon een dekmantel zijn natuurlijk. Kijk maar naar Ricky Martin, die had ook jarenlang gewoon relatie's met vrouwen en kwam er ook na 10 jaar pas voor uit dat hij homo was.


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    (...)

    Ik zeg absoluut niet dat het bij Louis het geval is, maar zijn relatie met Eleanor kan ook gewoon een dekmantel zijn natuurlijk. Kijk maar naar Ricky Martin, die had ook jarenlang gewoon relatie's met vrouwen en kwam er ook na 10 jaar pas voor uit dat hij homo was.

    Haha en George Michael of hoe je dat ook schrijft.. Ik vind hun samen wel echt asdfghjkl dus volgens mij is hij gewoon hetero of bi ;3

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:55 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zie het probleem. Iet. Ik vind niet dat ie op de onderste jongen lijkt, maar wat zou het 123 in godsnaam schelen? Dan is ie bi of homo, of wat ie ook is, ik vind het geen rede om te flippen. En ze oude bandmates kunnen nog steeds vrienden zijn, en als ze wat hebben [gehad], zie ik alsnog geen probleem?!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Ik zie het probleem. Iet. Ik vind niet dat ie op de onderste jongen lijkt, maar wat zou het 123 in godsnaam schelen? Dan is ie bi of homo, of wat ie ook is, ik vind het geen rede om te flippen. En ze oude bandmates kunnen nog steeds vrienden zijn, en als ze wat hebben [gehad], zie ik alsnog geen probleem?!

    volgens mij heeft diegene dit topic geopent om te laten zien dat ze gelijk had, er is ook helemaal geen probleem(;
    sorry als ik het verkeerd begrijp (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jacksgap schreef:
    (...)

    Opzich heeft het management niet heel veel te zeggen. De jongens hebben best een grote stem in alles. Het management is er alleen voor zodat ze zo lang mogelijk aan de top blijven. En ik denk dat als het aan het management lag, Harry voor altijd in de kast zou blijven zitten.
    Oh en by the way;



    (:


    Of dit is gewoon niet Harry en is ie gewoon gaan hangen met oude vrienden en is ie hetero. En als ie bi of homo is, kan een management echt niet zooets tegen houden, geaardheid komt vaak hoe dan ook biven tafel. Dikke kans dat er niets is en dat er hier gespeculeerd wordt om iets wat njet klopt. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Memoria schreef:
    (...)
    volgens mij heeft diegene dit topic geopent om te laten zien dat ze gelijk had, er is ook helemaal geen probleem(;
    sorry als ik het verkeerd begrijp (:


    She said she was screaming, komt niet op mij gelijk over dat ze een probleem ermee heeft, maar ik snap niet goed waarom je om dit zou gillen, met alle eerlijkheid.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    She said she was screaming, komt niet op mij gelijk over dat ze een probleem ermee heeft, maar ik snap niet goed waarom je om dit zou gillen, met alle eerlijkheid.

    ik ook niet:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb ook concertkaartjes voor volgend jaar. Maar mij zou het niks uit maken. Ik zou het alleen maar goed vinden als hij eindelijk zichzelf kan zijn..

    Als de geruchten waar zijn zullen we dat toch wel te horen krijgen. Er zullen fans afvallen maar er zouden veel fans blijven. Omdat je fan bent van hun allen & niet van één persoon uit deze band.

    Agnus schreef:
    (...)
    Haha en George Michael of hoe je dat ook schrijft.. Ik vind hun samen wel echt asdfghjkl dus volgens mij is hij gewoon hetero of bi ;3


    Ik geloof ook niet dat het fake is hoor. :]
    Haha, ja, maar ik vind Liam & Danielle cuter.
    Al is dat misschien vooral omdat ik Danielle op Cilla uit Chipz vindt lijken en daar was ik vroeger een huuuuge fan van haha.


    Tell me about it, stud.

    Nightray schreef:
    Wow. Ik snap er niets van. :'D


    Ivar Oosterloo.

    Blomkvist schreef:
    (...)

    She said she was screaming, komt niet op mij gelijk over dat ze een probleem ermee heeft, maar ik snap niet goed waarom je om dit zou gillen, met alle eerlijkheid.


    Lemme explain.
    Erm, ik hou van de bromances. Kleine momenten - of dat nu Larry, Zarry, etc is - en ik speculeer maar al te graag over hun "relaties/vriendschap" niet dat ze echt een relatie hebben, dat weten we pas als het plots wordt bevestigd waarvan de kans niet heel groot is.

    Ken je die sensatie, die kriebels die je voelt als je je favoriete artiest op het podium ziet staan, als je een handtekening of foto van ze krijgt. Of als je smoorverliefd bent en je vuurwerk voor je ogen ziet zo gelukkig bent?
    Ik weet niet waarom, maar zo'n soort gevoel krijg ik als ik een bromance moment zie. En het idee dat de lads enigszins naar hun eigen geslacht kijken, doet hetzelfde.
    Wow, I really sound like a fucking weirdo. Maar ik kan het niet anders zeggen denk ik.


    Levensgenieter.

    Hmm, idk, het zal wel heel veel duidelijk maken. Wel stom vind ik als mensen gaan afhaken als het uitkomt, want wat maakt het in hemelsnaam uit? In de eerste plaats vind je een artiest leuk om hun muziek (ook al is van hun best wel crappy -op enkele nummers na dan-) en niet om hun looks of seksualiteit.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ga harry niet opeens minder leuk vinden ofzoo omdat hij toevallig een jongen leuk vind of bi is ofzoo. Ik ga dan gewoon alsnog naar one direction luisteren.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.