• Yes, zeiktopic!

    Ik ken een van mijn beste vriendinnen al sinds haar geboorte, dus al vijftien jaar. Laten we haar A. noemen. We kunnen echt heel goed opschieten, maar de laatste tijd is ze echt een bitch van het hoogste niveau.

    Ze kan het schijnbaar gewoon niet laten om dromen van mij en andere mensen de grond in te stampen. Een paar dagen terug van er die sterrenregen.. En dan is het gewoon leuk om wensen te doen, niet? Nou, A vond het dus nodig om heel bitchy op twitter neer te zetten "Wat is er nou leuk aan vallende sterren? Wensen komen toch niet uit, om je even uit je kinderdroom te halen."
    Jezus mens, dat weten we zelf ook wel! Het is verdomme gewoon leuk om dat te doen, en het ziet er mooi uit. En zo is ze al een tijdje bezig.
    Ik ga bijvoorbeeld naar All Time Low binnenkort, en zij mocht niet gaan. Dan gaat ze vervolgens tegen mij lopen zeiken dat ze niet mag, en dat ik een kutkind ben omdat ik op twitter zet dat ik er zin in heb! En dat zijn maar twee voorbeelden uit een waslijst van hier tot ginder.

    Ik voel gewoon dat er binnenkort een dag gaat komen waarop ik haar verdomme eens zal vertellen hoe ik me nou voel. Hoe klote ik me daadwerkelijk voel, hoe ik het idee heb dat iedereen me vergeet en vervangt en hoe moe ik ben van alles. En dat zij een van de oorzaken is.

    Als je dat helemaal hebt gelezen, dankjewel.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 23:34 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Je moet niet op de dag wachten waarop de emmer overloopt, je moet het nu eigenlijk gewoon al zeggen. Eigenlijk zou je dit berichtje naar haar moeten sturen, dan is het meteen allemaal duidelijk. Waarschijnlijk is ze zich niet eens bewust van het effect dat het allemaal op jou heeft en heeft ze het langerna niet zo bedoelt.


    ars moriendi

    Dit is de reden waarom mijn beste vriendin en ik een soort van uit elkaar gegroeid zijn. En geloof me, ik had er eerst moeite mee. Maar er zijn veel leukere mensen op aarde.
    Ik wens je veel succes though.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waarom zou je wachten? Vertel het haar nu. Van uitstel komt afstel. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ditch dat bitch.


    None but ourselves can free our minds.

    Hoewel het fantasietjes zijn, zijn mijn twee wensen die ik een paar jaar terug deed uitgekomen.
    En kinderdromen kunnen trouwens wel uitkomen, want ik heb dit jaar Belle uit Belle en het Beest ontmoet en dat was mijn kinderdroom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk dat je het wel vast moet vertellen, voor je echt woedend bent en het dan gaat zeggen.
    Dan kan je er wel eens dingen uitflappen waar je later wpijt van krijgt.
    Geloof me, genoeg ervaring c:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    REC0VERY schreef:
    Ditch dat bitch.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat'n pokkewijf.

    En over dat all time low. Moet je gewoon zeggen, Ik mag er wel heen, jij niet dat is jou probleem maar ik ga ervan genieten en zal niet aan je denken $
    dat zou ik doen hahaha xD


    even a white rose has a black shadowx

    Sommige mensen zijn echt onweerstaanbaar, ik heb ervaring.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    REC0VERY schreef:
    Ditch dat bitch.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ze is jaloers.


    Pretty is just a pretty word.

    Ben ik dan de enige die vind dat jij een beetje overdrijft? Ik snap het heus wel van jouw kant, maar je moet je ook een beetje in haar verplaatsen. Die tweet was natuurlijk compleet onnodig, maar om daar nou meteen zo'n heisa over te maken. Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen dat je dat niet zo leuk vond, even goede vrienden.
    Dat met het ATL concert moet je ook kunnen begrijpen. Hoe zou jij het vinden als de rollen omgedraaid waren? Dat zij wel zou mogen en jij niet, maar ze zou er de hele tijd over beginnen, terwijl jij zó graag wilt gaan. Precies, dat zou jij ook niet leuk vinden.
    Dat neemt niet weg dat ik vind dat je gewoon blij mag zijn en er natuurlijk iets over kwijt mag op twitter/facebook en/of zelfs tegen haar, maar ik vind het een beetje overdreven om er zo boos over te worden. Als jij dat je beste vriendin niet eens kunt vergeven... Tja. :'D
    Na het concert is dat vast allemaal over, zij moet gewoon even over de teleurstelling heen komen dat ze niet mag gaan.


    everything, in time

    REC0VERY schreef:
    Ditch dat bitch.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Broadfields schreef:
    Ben ik dan de enige die vind dat jij een beetje overdrijft?


    Neh. De meeste van deze topics zijn zwaar overdreven en erg eenzijdig bekeken. Meestal zijn het ook het soort problemen wat prima op te lossen valt, als de twee meisjes met elkaar praten erover (wat ze niet doen, ook al zijn t beste vriendinnen)


    quidquid excusatio prandium pro

    ik heb ooit in een soortgelijke situatie gezeten. Maak haar nu duidelijk dat ze rekening moeten houden met anderen mensen, hoe later je erover begint hoe minder duidelijk de boodschap aankomt. Ga ook niet schreeuwen of huilen, probeer het gewoon duidelijk uit te leggen, als ze niet luisterd en je raakt gefrustreerd loop gewoon weg. Het heeft geen zin om anders tegen haar te praten.


    Remember to be ridiculous.